http://www.iltasanomat.fi/kysy-seksista/art-2000001149916.html
Että haluaa persepanon
Kuka palstan nainen tunnustaa
31
430
Vastaukset
- Ikis__M
Tuommoisia ne juoksunsa juosseet naiset on, kaipaavat entisen elämänsä jännäpervopanoja vaikka "...suhteemme on todella hyvä, kuin oppikirjaesimerkki hellästä, kunnioittavasta ja huumorintajuisesta suhteesta. " ja harkitsevat vakavasti suhteen päättämistä vain persepanojen vuoksi.
Sitten nämä samat lutkat kuitenkin aina ovat sitä mieltä ettei menneisyydellä ole väliä. Onhan sillä ihan prkleesti väliä jos ei normaali onnellinen suhde riitäkään kun ei siinä ole pervoiluja mukana. Jos tuokin mies olisi saanut kiltin & kunnollisen naisen ilman kirjavaa seksuaalihistoriaa ei se haikailisi persepanojen perään niin kuin nyt tekee. En ymmärrä, mitä tuo kirjoittaja valittaa.
- Ikis__M
Eikös sinullakin ollut tässä perjantaina jonkinlainen parisuhteeseen liittyvä kriisi päällä? Mietitkö juuri jotain tuommoisia juttuja, pistit polussia ja miinuksia järjestykseen?
Ikis__M kirjoitti:
Eikös sinullakin ollut tässä perjantaina jonkinlainen parisuhteeseen liittyvä kriisi päällä? Mietitkö juuri jotain tuommoisia juttuja, pistit polussia ja miinuksia järjestykseen?
Ei ollut parisuhdekriisiä, vaan henkilökohtaisesti paska päivä. Poikaystävällä ei ollut osaa eikä arpaa siihen, joutui vain kestämään mun murheellisuuttani. Ja onneksi hän osasi myös auttaa. :)
- Ikis__M
Marrrnie kirjoitti:
Ei ollut parisuhdekriisiä, vaan henkilökohtaisesti paska päivä. Poikaystävällä ei ollut osaa eikä arpaa siihen, joutui vain kestämään mun murheellisuuttani. Ja onneksi hän osasi myös auttaa. :)
Joskus miehistäkin on jotain hyötyä. kiva kun auttoi ja kiva kun sinä annoit auttaa, se on varmasti miehestäkin mukavaa.
Ikis__M kirjoitti:
Joskus miehistäkin on jotain hyötyä. kiva kun auttoi ja kiva kun sinä annoit auttaa, se on varmasti miehestäkin mukavaa.
Hyöty on vähän kylmä sana, mutta onhan se niinkin. Meillä on hyvä yhteys. :3
Marrrnie kirjoitti:
Oliko se sun kirjoitus...? ;P......olipas hyvää tajunnanvirtaa.....jos oli, niin sulla on hyvä poikkis... ;)
Nainen_28v kirjoitti:
Kyllä mä tajuan tuon naisen tyytymättömyyden erittäin hyvin.
"Tyydynkö siis tavalliseen ihan mukavaan perusseksiin onnellisessa avioliitossa (laukean helposti kyllä!), kun suhde on muuten niin täydellinen. Eli kaikkea ei voi saada?"
Mun mielestä parisuhde vaatii aina jossain määrin tyytymistä ja sopeutumista. Ei kahden tai useamman ihmisen suhteessa asiat vaan voi mennä niin, että kaikki saa kaiken mitä haluaa. Kirjoittaja kuitenkin saa ilmeisesti hyvää seksiä, joten jääkö hän loppujen lopuksi paljostakaan paitsi? Peilaan tätä asiaa nyt vain itseni kautta, mutta jos rakastaa kumppaniaan aidosti, niin ei ala häneltä epämukavia asioita vaatimaan. Tuon pariskunnan kohdalla olisi tietysti optimaalista, jos voisivat puhua aiheesta avoimemmin, mutta mun mielestäni toi on niin pieni ongelma, etten alkaisi eroa miettiä, kun muuten kerran on täydellinen suhde.MGTOW kirjoitti:
Oliko se sun kirjoitus...? ;P......olipas hyvää tajunnanvirtaa.....jos oli, niin sulla on hyvä poikkis... ;)
Kiitos. :) Mulla on ihan mahtava poikaystävä. <3
Marrrnie kirjoitti:
"Tyydynkö siis tavalliseen ihan mukavaan perusseksiin onnellisessa avioliitossa (laukean helposti kyllä!), kun suhde on muuten niin täydellinen. Eli kaikkea ei voi saada?"
Mun mielestä parisuhde vaatii aina jossain määrin tyytymistä ja sopeutumista. Ei kahden tai useamman ihmisen suhteessa asiat vaan voi mennä niin, että kaikki saa kaiken mitä haluaa. Kirjoittaja kuitenkin saa ilmeisesti hyvää seksiä, joten jääkö hän loppujen lopuksi paljostakaan paitsi? Peilaan tätä asiaa nyt vain itseni kautta, mutta jos rakastaa kumppaniaan aidosti, niin ei ala häneltä epämukavia asioita vaatimaan. Tuon pariskunnan kohdalla olisi tietysti optimaalista, jos voisivat puhua aiheesta avoimemmin, mutta mun mielestäni toi on niin pieni ongelma, etten alkaisi eroa miettiä, kun muuten kerran on täydellinen suhde.Komppaan!
Marrrnie kirjoitti:
Mun mielestä parisuhde vaatii aina jossain määrin tyytymistä ja sopeutumista. Ei kahden tai useamman ihmisen suhteessa asiat vaan voi mennä niin, että kaikki saa kaiken mitä haluaa. Kirjoittaja kuitenkin saa ilmeisesti hyvää seksiä, joten jääkö hän loppujen lopuksi paljostakaan paitsi? Peilaan tätä asiaa nyt vain itseni kautta, mutta jos rakastaa kumppaniaan aidosti, niin ei ala häneltä epämukavia asioita vaatimaan. Tuon pariskunnan kohdalla olisi tietysti optimaalista, jos voisivat puhua aiheesta avoimemmin, mutta mun mielestäni toi on niin pieni ongelma, etten alkaisi eroa miettiä, kun muuten kerran on täydellinen suhde.En usko että täydellisiä suhteita onkaan. Ylipäätään täydellistä asiaa ei ole. On vain vähemmän huonoja ja huonompia vaihtoehtoja.
Itselle huono seksi riittää pilaamaan hyvänkin jutun. Seksi on sen verta tärkeä juttu. Myönnän että naiseksi ehkä hieman keskivertoa tärkeämpi.
- asdasfas
On se aika harmi jos seksimieltymykset ei mene yhteen, jos toinen tykkää peppuseksistä ja toinen ei niin se voi olla yllättävänkin iso juttu.
- Ikis__M
Onhan se harmi mutta jos vähän suhteutetaan niin aika monen miehen elämähän muuttuu likimain seksittömäksi lapsen/lasten synnyttyä ja ne kestää sen. Uskoisitko vakavissasi että tuon avauksen linkin kaltaisen kysymyksen olisi voinut joku mies laittaa? Että löydettyään kunnollisen ja kaikin puolin hyvän naisen joka antaa "vain" perinteistä seksiä sitä kuitenkaan pihtaamatta niin joku mies alkaisi nillittämään siitä ettei saa painaa kakkoseen ja harkitsisi vakavissaan eroa vain sen vuoksi?
Ikis__M kirjoitti:
Onhan se harmi mutta jos vähän suhteutetaan niin aika monen miehen elämähän muuttuu likimain seksittömäksi lapsen/lasten synnyttyä ja ne kestää sen. Uskoisitko vakavissasi että tuon avauksen linkin kaltaisen kysymyksen olisi voinut joku mies laittaa? Että löydettyään kunnollisen ja kaikin puolin hyvän naisen joka antaa "vain" perinteistä seksiä sitä kuitenkaan pihtaamatta niin joku mies alkaisi nillittämään siitä ettei saa painaa kakkoseen ja harkitsisi vakavissaan eroa vain sen vuoksi?
Ei varmaankaan harkitsisi.. maksullisia naisia ja rakastajattariahan on ollut olemassa maailman sivu ja käytäntö on, että sitä mitä ei saa kotoa, haetaan ohessa muualta.. Onhan kotona kuitenkin kätevä ja ilmainen siivoaja/lastenhoitaja.
- Ikis__M
PikkuLikka kirjoitti:
Ei varmaankaan harkitsisi.. maksullisia naisia ja rakastajattariahan on ollut olemassa maailman sivu ja käytäntö on, että sitä mitä ei saa kotoa, haetaan ohessa muualta.. Onhan kotona kuitenkin kätevä ja ilmainen siivoaja/lastenhoitaja.
Hyvä pointti, nykyäänhän kai tuokin asia on muuttunut niin että tuokin nainen hommaa itselleen jonkun jännittävän persepanosalarakastajan.
Ikis__M kirjoitti:
Hyvä pointti, nykyäänhän kai tuokin asia on muuttunut niin että tuokin nainen hommaa itselleen jonkun jännittävän persepanosalarakastajan.
No, kyseinen old school- malli ei ole välttämättä pahasta, yhteiskunnan rakenteet ja perheet pysyvät kasassa ja kaikki saavat mitä haluavat.. vaikka sitä perspanoakin.. mutta järjestelyn pitäisi sitten toki koskea molempia osapuolia tasapuolisesti.
PikkuLikka kirjoitti:
No, kyseinen old school- malli ei ole välttämättä pahasta, yhteiskunnan rakenteet ja perheet pysyvät kasassa ja kaikki saavat mitä haluavat.. vaikka sitä perspanoakin.. mutta järjestelyn pitäisi sitten toki koskea molempia osapuolia tasapuolisesti.
Jäitkö sinäkin kaipaamaan tuhkaluukun luukutusta sinkuksi jäätyäsi?
- Ikis__M
PikkuLikka kirjoitti:
Eikö tasapuolisuuteen riitä se että se kiltti kotimies saa sitten aikanaan toimia pidätyskyvyttömän lutkavaimonsa vaipan vaihtajana?
HC-ätmel kirjoitti:
Jäitkö sinäkin kaipaamaan tuhkaluukun luukutusta sinkuksi jäätyäsi?
Eikös se nyt ole tullut selväksi jo aikoja sitten ja muutamaankin kertaan, että en harrasta kakkareikähommia? Vastaus kysymykseesi on siis ei, en ole jäänyt kaipaamaan tuhkaluukutusta.
Ikis__M kirjoitti:
Eikö tasapuolisuuteen riitä se että se kiltti kotimies saa sitten aikanaan toimia pidätyskyvyttömän lutkavaimonsa vaipan vaihtajana?
Siinä tapauksessa, että se on molemmille osapuolille ok järjestely..Parisuhteessahan pitäisi pystyä neuvottelemaan molempia osapuolia koskevat tasapuoliset säännöt ja järjestelyt, olipa asia sitten mikä hyvänsä.
Joskus kiinnosti kokeilla.
- Ikis__M
Anna kun arvaan eli sitten kun löydät itsellesi kiltin & kunnollisen miehen se ei sitten saakaan kokeilla lun et pitänyt hommasta jännäexän kanssa?
Ikis__M kirjoitti:
Anna kun arvaan eli sitten kun löydät itsellesi kiltin & kunnollisen miehen se ei sitten saakaan kokeilla lun et pitänyt hommasta jännäexän kanssa?
Suora vastaus: Riippuu miehestä ja munasta. Mä en saa kivusta kiksejä.
Eksän kanssa ei kyllä harrastettu mitään tuhmaa. Normisettiä. Ennen sitä ja sen jälkeen on tullu jotain tuhmailtua.- Ikis__M
Nainen_28v kirjoitti:
Suora vastaus: Riippuu miehestä ja munasta. Mä en saa kivusta kiksejä.
Eksän kanssa ei kyllä harrastettu mitään tuhmaa. Normisettiä. Ennen sitä ja sen jälkeen on tullu jotain tuhmailtua.Tuon melkein olisi voinut arvata, kiltti elättäjä/isämies ei tietenkään pääse osalliseksi niihin riemuihin mitä jännämiehille tarjotaan.
Ikis__M kirjoitti:
Tuon melkein olisi voinut arvata, kiltti elättäjä/isämies ei tietenkään pääse osalliseksi niihin riemuihin mitä jännämiehille tarjotaan.
Se ei ole vain naisen vika. Miehetkin voivat olla seksuaalisesti ahdistuneita. Kirjoitanko sulle romaanin vai novellikokoelman asiasta?
- Ikis__M
Nainen_28v kirjoitti:
Se ei ole vain naisen vika. Miehetkin voivat olla seksuaalisesti ahdistuneita. Kirjoitanko sulle romaanin vai novellikokoelman asiasta?
Joo, minä ainakin olen. Kirjoita toki niin luen ja arvostelen sitten :)
Ikis__M kirjoitti:
Joo, minä ainakin olen. Kirjoita toki niin luen ja arvostelen sitten :)
Hahahaa! Joku vielä tunnistaisi niistä itsensä ja saisin hevosen pään sänkyyni.
Oon vaan huomannu että jos mies on seksimielessä kamalan vaikeasti lähestyttävä niin mä turhaudun ja koen tekeväni kaiken väärin. Ei sekään ole mukava tunne. :O
Juuri tuollaisia ongelmia naisilla aina on.
- elluhalloBY
Ätmel
Voi sua
Hyvä kun osaat kunnolla edestäkin päin
Sit ehkä muuta(*_*) - kahdenkeskenvain
En kiellä, en myönnä. Asiasta keskustellaan parisuhteessa ollessa, kun on kestänyt pitempään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t947793- 374117
- 483670
- 2533318
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as442898Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna222827Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402772- 462653
- 1462650
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292599