Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
PikkuLikka
profiilit
PikkuLikka
PikkuLikka
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
2163
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kiitos, muru. :D
08.03.2016 22:05
Yhden. Avasin eräälle miehelle oven ja se sitten, ehkäpä tilanteesta hieman hämmentyneenä, toivotti.
08.03.2016 21:31
Huoh.. Kauankohan tämä paskareikävouhotus vielä jatkuu palstalla?
08.03.2016 21:05
Nyt äkkiä pisu ja pesu ja kipinkapin nukkumaan, niin jaksat sitten aamulla herätä reippaana päivähoitoon.
06.03.2016 21:57
Parempi yksin kuin huonossa suhteessa?
06.03.2016 20:52
Aivan, keskusteluhan oli ruutikuivaa asiaa.. mutta onnistui lennättämään teet nenän kautta näppikselle. :D
06.03.2016 00:33
Minua puolestaan viihdytti erkki-tädin ja "Pullan" keskustelu.. :D
06.03.2016 00:02
Hankalaahan se oliskin pettää, jos ei olisi suhteeseen päässyt.
05.03.2016 23:45
No hih,virnistän pelkästään nähdessäni hiukan kompastelua palstateorian reunalla.. Kaikella ystävyydellä tämä.
Kyllähän tuossa varmaan joku totuuden hitunen voi olla, tietynlaiset persoonallisuudet vetävät toisiaan puoleensa.. Eikä aina välttämättä hyvällä lopputuloksella.. Kilttiä on tietenkin helpompi kiusata.
Mutta nyt öitä tältä erää.
05.03.2016 01:12
"Kyllä. Mutta lähtökohtaisesti kannattaa olettaa toisin päin."
Jaahas, sittenhän sitä munaa sataakin ovista ja ikkunoista, ainakin teoriassa.. Paitsi että minusta olisi melkoisen narsistista, ja myöskin outoa olettaa, että kaikki vastakkaisen sukupuolen edustajat, joiden kanssa tulee juttuun, olisivat seksuaalisesti kiinnostuneita. Lähtökohtaisesti oletan kanssakäymisen olevan ei-seksuaalista luonteeltaan, jos toisin ei selkeästi anneta ymmärtää.
"Ja tuskin se lähellä nollaa on, erityisesti jos puhutaan miehistä jotka haluaisivat seksiä."
Onko palsta muka joskus väärässä, eikö pitkälti yli 25- vuotiaan MA ole jo lähtökohtaisesti, henkilökohtaisista ominaisuuksista riippumatta, lähellä tuulessa ujeltavaa nollaa?
"Jännämieshuume"
..tai sitten jotain niinkin kornia, kuin rakastuminen.
05.03.2016 00:28
Oletko ajatellut, että tuo saattaa toimia toisin päinkin, jos henkilö on mukava, seksuaalinen mielenkiinto saattaa herätä?
Eiköhän tässä riittävän lähellä nollaa olla, että asia on selvä.. Sitä paitsi, pitkälti samalaista palautetta on tullut riippumatta siitä, olenko itse ollut varattu tai en, tai onko keskustelukumppani varattu, tai ei.
05.03.2016 00:02
Hauatko täsmentää tuon rautalangasta, en saanut nyt oikein kiinni mitä tarkoitit, joko kirjoitit epäselvästi tai sitten olen liian väsynyt.
04.03.2016 23:28
No, nuo oli tosiaan ihan taviksia, mutta ei lainkaan huonoja sellaisia, vaikkakin aika hiiroisia tyyliltään. Luulisin, että jokaisesta heistä saisi varsin hyvännäköisiä meikillä yms. Suurin osa julkkisnaisistakin on kaiken pakkelin ja stailauksen alla melko taviksia, ainakin kasvoista. Luulisin, että nykyään kroppa on loppujen lopuksi se, mikä erottaa taviksen ja ei-taviksen. Jos hyväkroppaisella on edes jotenkin siedettävä nassu, meikillähän saa ihmeitä aikaan, on mahdolllista ponnahtaa siihen parempaan kastiin.
Sinä nyt tietenkin sanot kaikelaista, mutta kuinkahan mahtaa olla tosiasiassa.. Tosin en myöskään ole varma lukeudutko ätmeihin, pelkkä hintelyys ei vielä tee kenestäkään ätmiä.
04.03.2016 23:25
Muutama ehkä haluaa, muutama ehkä ei, minulla ei ole tapana kysellä sellaisia. Hippi halusi, mutta nimenomaan, koska meillä on aina hyviä keskusteluja, niin kuin onkin ja tullaan hyvin juttuun.. Mutta eihän tuolla asialla ole mitään tekemistä ulkonäöllä etujen hankkimisen, tai poliisin tissivakoilemisen, kanssa.
04.03.2016 23:09
Ahaa.. tuo on vain aika hankalaa luettavaa. Eikö ole isoja kirjaimiakaan?
04.03.2016 22:55
Ihmisen pitäisi sukupuoleen katsomatta oppia muodostamaan mielipiteensä ihan itse ja myös toimimaan siltä pohjalta.. Toisia tarpeettomasti loukkaamatta, tietenkin.
Miksi et käytä välimerkkejä?
04.03.2016 22:42
Hienoa, sinulla on ainakin oikea asenne. :D
04.03.2016 22:11
Kiva että tykkäät.. höh.. et tainnutkaan tykätä, kun tuossa oli tuo surkea naama. :/
Hyvä on , korjaus: palstalla saattaa olla joku poikkeusmies, jolle miss universun ja/tai Kate Upton kelpaisi paremman puutteessa.
04.03.2016 22:07
Ei ne minua minkään naisellisten avujen takia halua, vaan koska olen (palstan ulkopuolella) niin mukava ja hyvää juttuseuraa.. vaikkei ehkä uskoisikaan. Ovat itse sanoneet niin.
04.03.2016 22:03
Ätmeille nyt ei kelpaa miss universumkaan tai Kate Upton, joten haittaverollepantavaksi joutuu jokainen kurppa täällä, kuka mistäkin syystä.
Olen kateellinen, itse joudun, kuten valtaosa kuolevaisista, kyttäämään jokaista suupalaa pysyäkseni hoikkana. Tiedätkö mistä painon kertymättömyys johtuu, aineenvaihdunnastako, vai kuitenkin liian vähäisestä kalorien saannista? Liika on tietenkin aina liikaa, tai pikemminkin liian vähän, mutta kyllä minun mielestäni kuitenkin kannattaa mieluummin olla iloinen hoikkuudestaan, kuin että pitäisi sitä huonona asiana.. Jos nyt oikeasti kärsit tilanteesta, niin mahtaiskos lihastreenistä olla apua, jos et pysty hankkimaan massaa suklaakuurilla?
04.03.2016 21:54
71 / 109