naiset onko se väärin olla samaa mieltä kanssasi

neuvokaas-nyt

kun hc-ätmi sanoi että on mieheltä perseen nuolentaa ja säälipimpin hakua jos on kanssasi samaa mieltä vai mitä mieltä täytyy olla jos on samaa mieltä naisen kanssa tai jos joku ätmi käskee sanoa naiselle että naisella on ruma peppu mutta kun ei voi sanoa niin kun peppu onkin kaunis ja seksikäs eikö mies saa olla naisen puolella jos mies itse niin haluaa tai jos seurustelee ja sovitaan klo 14.00 kotiin syömään niin eikö mies saa mennä kotiin syömään kun haluaa mennä kotiin syömään eikä totella ätmiä jätä nainen ja seukkaa miesten kanssa

13

61

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihmisen pitäisi sukupuoleen katsomatta oppia muodostamaan mielipiteensä ihan itse ja myös toimimaan siltä pohjalta.. Toisia tarpeettomasti loukkaamatta, tietenkin.

Miksi et käytä välimerkkejä?

• ihme-näppäimistö

käyttäisin muuten mutta tässä näppäimistössä niitä ei ole kyllä muuten käyttäisin

• ihme-näppäimistö kirjoitti:

käyttäisin muuten mutta tässä näppäimistössä niitä ei ole kyllä muuten käyttäisin

Ahaa.. tuo on vain aika hankalaa luettavaa. Eikö ole isoja kirjaimiakaan?

• vedettiin.linssiin

ei ole kysyin myyjältä miksi näin sanoi juuri tuossa mallissa ei ole isoja kirjaimia mutta se oli myöhäistä kaupat oli jo tehty eli tähän on nyt tyytyminen ja yks mies sanoi windowsissakin voi olla vikaa eli sekin voi olla syyllinen

• vedettiin.linssiin kirjoitti:

ei ole kysyin myyjältä miksi näin sanoi juuri tuossa mallissa ei ole isoja kirjaimia mutta se oli myöhäistä kaupat oli jo tehty eli tähän on nyt tyytyminen ja yks mies sanoi windowsissakin voi olla vikaa eli sekin voi olla syyllinen

Sun teksti on taidetta, älä missään nimessä muuta sen tyyliä, vaikka välimerkkejä alkaisi löytyäkin!

• rumamaija
        vedettiin.linssiin kirjoitti:

Miten voi olla mahdollista, ettet tiedä onko vika Windowsissa vai näppäimistössä? (en tarkoita tätä mitenkään loukkaavaksi)

• ei.asiaa.siihen.liikkees

en ole mikään tietokone nero mutta olen tutkiskellut kyllä kummassakin on vikaa menin takuuseenkin huoltoon mutta sanottiin lähde menemään tai vedetään nokkaan ja heittivät koneeni pitkälle oli kyllä pitkä heitto ja omistaja hakkasi ruoskalla no olen koonnut koneen hyvä kun toimii tämän verran muuten jälkeen päin huomasin koneen hinta 299 mutta siinäkin vedettiin linsiin joudun maksamaan 109 e joka kuukausi 120kk olen juuri maksanut 3 erää että maksettavaa on

• rumamaija
        ei.asiaa.siihen.liikkees kirjoitti:

en ole mikään tietokone nero mutta olen tutkiskellut kyllä kummassakin on vikaa menin takuuseenkin huoltoon mutta sanottiin lähde menemään tai vedetään nokkaan ja heittivät koneeni pitkälle oli kyllä pitkä heitto ja omistaja hakkasi ruoskalla no olen koonnut koneen hyvä kun toimii tämän verran muuten jälkeen päin huomasin koneen hinta 299 mutta siinäkin vedettiin linsiin joudun maksamaan 109 e joka kuukausi 120kk olen juuri maksanut 3 erää että maksettavaa on

"omistaja hakkasi ruoskalla"

Okei, nyt pistitkin siis meitä muita palstalaisia halvalla... :D

• voi.voi.sentään

totta se on jäljet on vieläkin selässä mutta silti olen yrittänyt kirjoittaa niin hyvin kuin tällä koneella pystyy ja silti raukka parkaa vaan haukutaan vaikka toinen parhaansa koittaa

• Naishenkilö
        ei.asiaa.siihen.liikkees kirjoitti:

Ouh mies dominakin. Olisivat nyt vielä pikkuisen panostaneet as.palveluun, tulethan olemaan sentään hyvin pitkäaikainen asiakas laskutuksen perusteella.

• Naishenkilö

Ole omaa mieltäsi, älä kenenkään muun mielipiteen mukaan. Sukupuoli ei ole ratkaiseva vaan asia.

• ja.pussaan.kokkia

asia selvä kokeilen joskus kun menen naisen luokse kylään joka tekee hyvät vaikka kinkku voileivät niin heitän roskiin ja sanon haluan silli voileipää vai pääsenkö helpommalla kun syön kehuen kinkkuleipiä ps en halua veristä nenää

• että.silleen
        ja.pussaan.kokkia kirjoitti:

asia selvä kokeilen joskus kun menen naisen luokse kylään joka tekee hyvät vaikka kinkku voileivät niin heitän roskiin ja sanon haluan silli voileipää vai pääsenkö helpommalla kun syön kehuen kinkkuleipiä ps en halua veristä nenää

Osaat varmaan ratkaista ongelmasi ilman veristä nenääkin, sinähän olet fiksu kaveri. Hienosti sulta sujuu tuo vaihtuvan nikkenkin kirjoitus pilkkuineen päivineen.
        Kopioit ilmeisemmin pisteen aina naapurin tekstistä ja siirrät omaasi... siis jos sulla ei ole vielä niitä välimerkkejä tällä hetkellä.
        Varmaan saat ne välimerkit sitten kun olet kaikki 120 osamaksu erää saanut maksettua, joskus touko- tai kesäkuun puolella.
        Sitten uskoisin loppuvan nämä turhat natinakin täällä; sun textisi puutteista!
        Myötätuntoni on puolellasi...tsemppiä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      21
      5454
    2. Taposta murhaksi

Mitä tästä tapauksesta tiedetään?
      Kajaani
      50
      1481
    3. Grilli lopettaa?

Pitääkö huhu paikkaansa että grilli lopettaa lähiaikoina?
      Suomussalmi
      12
      941
    4. Mitä teet nainen

Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,
      Ikävä
      52
      907
    5. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      47
      829
    6. Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?

Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️
      Ikävä
      58
      818
    7. Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa

Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom
      Kotimaiset julkkisjuorut
      135
      803
    8. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      49
      796
    9. Pitääkö luovuttaa?

Sano nyt edes jotain 👾
      Ikävä
      46
      792
    10. Onko oikein? Kaikki naiset "jäivät rannalle" Maajussille morsian -pääsarjasta - He ovat mukana!

JES, Maajussille morsian starttaa ja tiedossa on tuttuun tyyliin kaksi eri ohjelmaa: Maajussille morsian ja Maajussille
      Maajussille morsian
      9
      776
    Aihe