Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
PikkuLikka
profiilit
PikkuLikka
PikkuLikka
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
2163
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Jes, nyt on korkki auki ja kalsarit jalassa.
https://www.youtube.com/watch?v=TaUUYV7wKos
22.01.2016 21:31
Toivottavasti se menee aikaisin nukkumaan.
22.01.2016 20:37
Luonnollisesti.. tai siis luonnottomasti, kyllä.
22.01.2016 20:33
Yleensä hullu nainen on vintillä ja äiti kellarissa..
22.01.2016 20:27
No, palstalla saat vinkkejä aiheesta, ätmeillä on täytetty äiti kellarissa.
22.01.2016 20:12
Pukeudun jo lähtökohtaisesti suhteellisen peittävästi, enkä koe tarvetta muuttaa sitä suuntaan tai toiseen. Palstakurpat eivät muutenkaan kuulu kohderyhmään.. ehkäpä voisit mennä valistamaan nuorisopalstalle. Se voisi jopa olla oikeastikin hyödyllistä.
22.01.2016 20:08
Yes, Sir.. ymmärretty on.
On perjantai.. ja pukamat vaivaavat taas ?
22.01.2016 18:20
Perimmäinen ongelmahan asiassa on, että ätmejä on moninkertainen määrä ytneihin verrattuna.
22.01.2016 18:04
Olen kyllä toisinaan löytänyt ketään, mutta ketään ei ole löytänyt minua.. surullista.
22.01.2016 17:45
Ha ha, ei ollut.. Ei sun huumorintajussasi ainakaan ole mitään vikaa ole, Cameron. :D
22.01.2016 00:13
Kuulostaa toimivalta ja sinäänsä kannatettavalta, mutta saattaa hieman loukata ihmisoikeuksia.
22.01.2016 00:09
Se oli oikein kiltisti tehty.
Joskus nuorempana kun liikuskeli enemmän yöaikaan, joutui toisinaan mielenkiintoisiin tilanteisiin ja tekemisiin varsin kuumottavien seuraan liimantujien kanssa.. Taisin olla itsekin välillä jonkun asteinen tuubanainen, mutta hengissä on selvitty tähän saakka. Nykyään ei sitten enää tiedäkään miten käy.
Joo, parempi pysytellä turvallisesti sisätiloissa, niin ei tule sitten ainakaan mitään outoja hallitsemattomia impulsseja.. Hyvää yötä :3
22.01.2016 00:07
Onhan se.. mutta hyvä jos edes joku saa.. :/
21.01.2016 23:56
Ja toinenkin cockblocker paikalla..mikä teitä vaivaa :D
21.01.2016 23:50
On oikeasti surullista, että ihmiset joutuvat elämään pelon ja vainoharhaisuuden vallassa. Eräs miespuolinen tuttuni kertoi minulle, että häntä ahdistaa kovasti se, että hänet koetaan pelottavaksi ja potentiaaliseksi raiskaajaksi koska on mies. Vastaavien tilanteiden välttämiseksi hän kertoi vaihtavansa yöaikaan aina toiselle puolelle katua, jos edellä kävelee yksinäinen nainen.
21.01.2016 23:47
Niin, tajusin että yritit sitä. :D Mutta ei niin saa tehdä, täytyy yrittää vaikka hampaat irvessä iloita muitten puolesta..
21.01.2016 23:46
Ei kauhean hyvä neuvo. Jos naista tervehtii ovella juopunut mies, niin voi olla että ongelma ja nainen poistuu hyvinkin nopeasti .. jos nainen tästä huolimatta vielä haluaa, niin voikin olla ettei kännissä sohiminen sitten onnistu.
21.01.2016 23:35
Kyllä kai kyseiseen kommenttiin voi vastata ihan ystävällisesti "et sinäkään ole minu tyyppiä, mutta vaikutat tosi mukavalta." Jos tuosta nyt suuttuu tai pahoittaa mielensä, niin ei voi mitään. Kyllä se on vaan hyväksyttävä, että ei voi olla jokaisen makuun, mutta se on kurjaa jos ei ole ikinä kenekään mieleen.
Tuntuu valitettavasti siltä, että ulkonäkökeskeisyys vaan lisääntyy ja tolkku unohtuu ihan kaikessa.
21.01.2016 23:00
Kirjoitin edellä, että parisuhteeseen tarvitaan seksuaalista kemiaa, mutta ystävyys suhteeseen ei. Sehän ei siis tarkoita sitä, etteikö ystävyyssuhteessa voisi olla myös seksuaalista virettä, varmaan usein näin onkin jomman kumman puolelta. Parisuhdetta tuskin kuitenkaan muodostuu jos henkilöiden välillä ei ole minkäänlaista seksuaalista jännitettä.
Itse olen melkolailla vastaavassa tilanteessa. Minulla on läheinen miespuolinen ystävä, jonka kanssa on vuosien varrella ollut myös romanttista virettä, flirttailua, halailua ja tanssittu hitaita yhdessä yms, mutta sen pidemmälle ei ole ikinä menty. Meidän välille ei ole kehittynyt suhdetta, koska jompi kumpi on aina ollut parisuhteessa ja myös siksi, että ystävyys on loppujen lopuksi tärkeämpi asia meille kummallekin, kuin se että olisi parisuhteessa toisen kanssa. Seksi ja parisuhteet monimutkaistavat aina asioita, niin kauan kun ollaan "vain" ystäviä ei ole sitä vaaraa, että menettäisi toisen.
21.01.2016 22:52
Heh.. epäilinkin että harrastat salassa jotain pervoa.
21.01.2016 22:38
91 / 109