Missä vaiheessa palstanaiset alkaa pukeutumaan...

Ikis__M

...peittävämmin? Ei muuten mutta tuli vaan mieleen että tuleeko se tapahtumaan tiedostamatta ihan itsestään pikkuhiljaa vai vaatiiko se tietoisen päätöksen "laitan nyt korkeakauluksisen puseron koska...". Nyt te tietysti sanotte "Minä en ala..." mutta kyllä te vain alatte, kaikki merkit viittaavat siihen.

Tuo Mona Walter on itsekin vissiin entinen muslimi:

http://paavotajukangas.com/2016/01/17/mona-walter-islam-raiskaa-euroopan/

Luvut oli tuossa alakanttiin, täällä tuoreempia:

http://www.express.co.uk/news/world/636944/Cologne-sex-attacks-list-crimes

32

159

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vihatipunen

Mää olen nyt juuri pukeutuneena korkeakauluksiseen ponchoon vai mikä tää on...Lisäksi olen peiton alla.

• Toivotontapaus

Kuis nyt noin, liikkuko epäilyttävän näköisiä ätminkäisiä lähistöllä?

• vihatipunen
        Toivotontapaus kirjoitti:

Kuis nyt noin, liikkuko epäilyttävän näköisiä ätminkäisiä lähistöllä?

Eikun täällä on kylmä. Tosin kyllä täällä maalla on aikas outoja hiippareitakin...

• Toivotontapaus
        vihatipunen kirjoitti:

Eikun täällä on kylmä. Tosin kyllä täällä maalla on aikas outoja hiippareitakin...

Ne on varmasti jotain ätmejä. Sun pitää hommata joku jännämies turvaksesi.

• atännä

Mulla on pitkä kylpytakki päällä, koska sisällä on kylmä...

• Pukeudun jo lähtökohtaisesti suhteellisen peittävästi, enkä koe tarvetta muuttaa sitä suuntaan tai toiseen. Palstakurpat eivät muutenkaan kuulu kohderyhmään.. ehkäpä voisit mennä valistamaan nuorisopalstalle. Se voisi jopa olla oikeastikin hyödyllistä.

• 2626

On pari viikkoa todella pukeuduttu peittävästi ja mielellään vielä peiton alla. Sormenpäät jäässä, mutten osaa kirjoittaa käsinein.

• Toivotontapaus

Etkö sä ole itse ensimmäisten joukossa aina julistamassa kuinka suomalaiset naiset ja siis palstanaisetkin käyvät ihan kuumina taistelijaytmeihin, ja suorastaan jonottavat levittämään heille jalkansa ja anelevat ottamaan rajusti.

Jos väitteesi pitäisi paikkansa niin miksi kukaan nainen haluaisi pukeutua tässä tilanteessa peittävämmin? Vai onko vaarana että ihon paljastaminen saakin ätmi-olmin villiintymään?

• 12121212

Missä ätännä ja 2626 oikein asuvat jos sisällä on kylmä?

Jossain laavulla keskellä korpea?

• atännä

En nyt muista selitystä, miksi asunto viilenee kun lämpötila ulkona nousee kovien pakkasten jälkeen.
        Palstan insinörtit vois kertoa.

• 2626
        atännä kirjoitti:

En nyt muista selitystä, miksi asunto viilenee kun lämpötila ulkona nousee kovien pakkasten jälkeen.
        Palstan insinörtit vois kertoa.

Täällä falskaa ikkunat. Tiivistysnauhaa ei voi käyttää, en saanut ikkunoita kiinni, nyt rullaan pyyhkeitä ikkunalaudoille ja teippaan raameja toivoen, ettei keväällä lähde maalit teipin mukana. Lisäksi pöljät katit rikkoivat kissanluukkunsa parvekkeelle, jouduin tukkimaan ja teippamaan aukon.

Lämpötila 16,7. Muuten ok, olen asunut ok-talossa missä lämmityslasku näkyi konkreettisesti ja kannusti järkevään pukeutumiseen, vain kädet ongelmana. Ikänsä kerrostaloasukkeina olleet lähtevät oletuksesta, että kelillä kuin kelillä on oltava oikeus hillua t-paidassa ja paljain jaloin. Pöljät eivät tajua, että kyllä se lämmityslasku tulee eteen, tavalla tai toisella.

• 2626

Suurin piirtein viisikymmenvuotiaina. Nykyisen hyvinvoinnin ansiosta nainen voi näyttää hyvinkin hyvältä pitkään ikään, mutta decolte on armoton!

• 020911

Joo, Mona Walter on somali ja entinen muslimi, tarvitsee vissiin henkivartijoitakin välillä, kun ne mielipuolet uhkailevat sitä.

• Naiset alkavat peitellä itseään heti kun kiltti ja kunnollinen mies ilmestyy näköpiiriin.

• että.silleen

Silloin kun ulkona on lähes -30 astetta pakkasella, laitan vähintään turkin ylleni!
      Työvuoroni päätyttyä äsken, kävin kuumassa suihkussa, kuivattelin itseni ja puin lämmintä ylleni... eli hipterit ja punaiset joustofroteiset legginssit, T-paidan ja ison mustan villapaitani. Ja nyt musaa päälle...teen valmistukseen keittiöön, pihistin korvapuustin alakerrasta mukaani. Ovat eilisiä, mutt maistuu hyvältä teen kanssa.

• Ikis__M

Joskus minä vaan tykkään sinusta :)

• että.silleen
        Ikis__M kirjoitti:

Joskus minä vaan tykkään sinusta :)

Niin,kaljoissas! Mutt kiitos kohteliaisuudestasi.
        Olen tehnyt kirjanpidollisia töitä, ei ole mun mielipuuhaani... mut Emo haluaa nähdä nämät huomen aamulla. Ja tekemättömät työt löytää edestään tekemättöminä...kun niitä siirtää seuraavaan päivään.
        Eikö kellään ole parannus ehdotusta tähän asiaaan?

• Ikis___M
        että.silleen kirjoitti:

Niin,kaljoissas! Mutt kiitos kohteliaisuudestasi.
        Olen tehnyt kirjanpidollisia töitä, ei ole mun mielipuuhaani... mut Emo haluaa nähdä nämät huomen aamulla. Ja tekemättömät työt löytää edestään tekemättöminä...kun niitä siirtää seuraavaan päivään.
        Eikö kellään ole parannus ehdotusta tähän asiaaan?

Saatko burnoutin liiasta työstä ja valvomisesta? :)

• että.silleen
        Ikis___M kirjoitti:

Saatko burnoutin liiasta työstä ja valvomisesta? :)

Sen huomaat sitten jos alan kilahdella vielä enemmän mitä tähän asti oon tehnyt!
        Tämä palsta on mun varaventtiili ja samalla myös kuin fb:ssä ...virkaa hoitava seinä.
        Minä en ole fb:ssä enkä koskaan siihen liity.
        Kirjoitan anonyymina omia tuntojani...jos oikein pahaolo on niin kyllä oksennan sen myös ulos. Siinä kohtaa en ujostele.
        Viime yönä jo pohdin lopettavani täälläkin "päivystämiseni"! Melkein joka päivä tulee tänne postattua jotain.
        Olen tainnut jäädä koukkuun, munsta on tullut ns. "Sinkku-palstan nisti"
        Nukuin aamu kymmeneen ja heräsin kahvin ja räiskäleiden tuoksuun, Emo hääräs keittiössäni. Oli paistanut vinon pinon räiskäleitä.

• nimimerkitönj

Hmm, kesälläkään näy kuin kasvot, kaula/niska, käsivarsia ja polveen saakka jalkaa alkaen jalkateristä. En ajatellut ottaa lämpöhalvausta muutaman paskahalvauksen takia. Ja ikä jo suojelee mitä luultavammin katseilta kuin muiltakin aikeilta.

Jos ei suojele, niin toiset konstit kehiin.

• 2626

Aivan oikein, varsinkin nyt hellekesien ollessa yhä yleisempiä pitäisi suomalaistenkin tajuta käyttää voimakasta auringonsuojaa erityisesti kasvoilla, peittävää vaatetusta ja aurinkohattua. Vanha kunnon päivänvarjo on paitsi hyödyllinen niin myös kaunis keimailuvaruste, mutta on ikävä kyllä tainnut mennä peruuttamattomasti pois muodista. Klassinen viuhka minulla on aina käsilaukussa kesäaikaan, sekin herättää kummastusta, mutta ei jaksa kiinnostaa.

• Nainen_28v

Niin kauan kun "ei" ja tilanteesta poistuminen tehoaa, en meinaa muuttaa omaa pukeutumistani. Tottakai joskus ahdistava tilanne tullut kohdalle keskellä päivää.

Tietysti myös itsestä kiinni hilluuko baanalla tissit tanassa roiskeläpässä vai kotisohvalla verkkareissa. Tuskin kukaan tänne sohvan nurkkaan tulee ahdistelemaan, (vannomatta paras).

• Toivotontapaus

Nyt suututit feministit. Naisella on oikeus hillua baanalla tissit tanassa roiskeläpässä, uhrin syyllistäminen on aina väärin ja valtiovallan pitäisi kiinnittä enemmän huolta naisten turvallisuuteen.

• Nainen_28v

Nyt suututit feministit. Naisella on oikeus hillua baanalla tissit tanassa roiskeläpässä, uhrin syyllistäminen on aina väärin ja valtiovallan pitäisi kiinnittä enemmän huolta naisten turvallisuuteen.

Tarkoitus ei ole syyllistää raiskauksen uhreja. Ei kehenkään saa kajota ilman lupaa.

Provosointi vaan vaikuttaa tohon asiaan. Jos menee kapakkaan fiksusti pukeutuneena ilman kännejä, ei vedä lääppijöitä puoleensa. Jos on pukeutunut paljastavasti ja selvästi "haku päällä" niin ei kai se yllätä jos joku sitten lähentelee. Oikein se ei ole, mutta noin se tuntuu toimivan. Itsesuojeluvaisto.

• 2626

Naisella ON oikeus hillua baanalla tissit tanassa roiskeläpässä. Miksei olisi? Tietysti elämän realiteetit kannattaa ottaa huomioon ja liikkua porukalla eikä yksin hortoilla, ikävä kyllä.

Golda Meir sanoi järkevästi - mikäli miehet ahdistelevat naisia iltaisin ja öisin, ulkonaliikkumiskielto miehille.

• Nainen_28v
        2626 kirjoitti:

Naisella ON oikeus hillua baanalla tissit tanassa roiskeläpässä. Miksei olisi? Tietysti elämän realiteetit kannattaa ottaa huomioon ja liikkua porukalla eikä yksin hortoilla, ikävä kyllä.

Golda Meir sanoi järkevästi - mikäli miehet ahdistelevat naisia iltaisin ja öisin, ulkonaliikkumiskielto miehille.

Jos otetaan toi sukupuolirooli pois niin se joka ei kunnioita toisen koskemuutta saa jäädä kotiin, sitten olen samaa mieltä.

Mutta koska kaikkea ei voi muuttaa niin jokainen vastaa omasta koskemattomuudestaan myös itse. Omilla valinnoillaan.

• Toivotontapaus
        2626 kirjoitti:

Tuo olikin piikki ennenkaikkea niitä feministejä kohtaan, joilla ne elämän realiteetitkaan ei saisi tulla oman ideaalin tielle: pitää saada pukeutua ihan miten vaan, pitää saada käyttäytyäkin ihan miten vaan, ikinä ei ole missään vastuussa omasta käytöksestään saati tilanteesta mihin se johtaa. Ääritapauksessa sen johtaa siihen, että poliisin pitäisi teleportata naisen turvaksi kun oma tilannearvo on pettänyt pahasti jo puoli tuntia aiemmin, eikä missään vaiheessa ole omat hälytyskellot soineet.

Golda Meirin kommentti on silti seksistinen. Kaikki miehet eivät ahdistele naisia, miksi kaikkia miehiä rangaistaan? Jotkut naiset ahdistelevat miehiä, mutta se ei nähtävästi ole syy langettaa ulkonaliikkumiskieltoa naisille. Onko syynä siihen se, ettei naisia saa sukupuolena syyllistää, vaiko siinä, ettei se oikeastaan ole tuomittavaa että naiset ahdistelee miehiä?

• Toivotontapaus
        Nainen_28v kirjoitti:

Tarkoitus ei ole syyllistää raiskauksen uhreja. Ei kehenkään saa kajota ilman lupaa.

Provosointi vaan vaikuttaa tohon asiaan. Jos menee kapakkaan fiksusti pukeutuneena ilman kännejä, ei vedä lääppijöitä puoleensa. Jos on pukeutunut paljastavasti ja selvästi "haku päällä" niin ei kai se yllätä jos joku sitten lähentelee. Oikein se ei ole, mutta noin se tuntuu toimivan. Itsesuojeluvaisto.

Samat sanat sullekin: raiskauksen taikka seksuaalisen ahdistelun uhreja ei saa syyllistää, olen samaa mieltä. Mutta kovan linjan naisasianaiset vetävät kyllä sitä linjaa että on väärin että nainen joutuisi missään tilanteessa turvautumaan itsesuojeluvaistoon. Persettään saa huomiota halutakseen vaikka hinkata miehen etumusta vasten. Ihan vapaasti saa lähteä tuntemattoman miesporukan kämpille. Ja niin pois päin.

"Jos menee kapakkaan fiksusti pukeutuneena ilman kännejä, ei vedä lääppijöitä puoleensa."

Monet naiset raportoivat toista. He eivät ole pukeutuneet paljastavasti taikka provosoivasti, mutta ovat silti joutuneet ahdistelun kohteeksi.

• 2626

Tuo olikin piikki ennenkaikkea niitä feministejä kohtaan, joilla ne elämän realiteetitkaan ei saisi tulla oman ideaalin tielle: pitää saada pukeutua ihan miten vaan, pitää saada käyttäytyäkin ihan miten vaan, ikinä ei ole missään vastuussa omasta käytöksestään saati tilanteesta mihin se johtaa. Ääritapauksessa sen johtaa siihen, että poliisin pitäisi teleportata naisen turvaksi kun oma tilannearvo on pettänyt pahasti jo puoli tuntia aiemmin, eikä missään vaiheessa ole omat hälytyskellot soineet.

Golda Meirin kommentti on silti seksistinen. Kaikki miehet eivät ahdistele naisia, miksi kaikkia miehiä rangaistaan? Jotkut naiset ahdistelevat miehiä, mutta se ei nähtävästi ole syy langettaa ulkonaliikkumiskieltoa naisille. Onko syynä siihen se, ettei naisia saa sukupuolena syyllistää, vaiko siinä, ettei se oikeastaan ole tuomittavaa että naiset ahdistelee miehiä?

Golda Meirin kommentti liittyi tilanteeseen, jossa hänen New Yorkin vierailunsa aikana neuvottiin olla menemättä ulos illalla kahdeksan jälkeen, ainakaan yksin. Miksi, kysyi GM. Koska miehet usein ahdistelevat tai ryöstävät naisia, kuului vastaus. No hyvä, määrätkää miehille ulkonaliikkumiskielto kahdeksan jälkeen.

• Nainen_28v

Samat sanat sullekin: raiskauksen taikka seksuaalisen ahdistelun uhreja ei saa syyllistää, olen samaa mieltä. Mutta kovan linjan naisasianaiset vetävät kyllä sitä linjaa että on väärin että nainen joutuisi missään tilanteessa turvautumaan itsesuojeluvaistoon. Persettään saa huomiota halutakseen vaikka hinkata miehen etumusta vasten. Ihan vapaasti saa lähteä tuntemattoman miesporukan kämpille. Ja niin pois päin.

"Jos menee kapakkaan fiksusti pukeutuneena ilman kännejä, ei vedä lääppijöitä puoleensa."

Monet naiset raportoivat toista. He eivät ole pukeutuneet paljastavasti taikka provosoivasti, mutta ovat silti joutuneet ahdistelun kohteeksi.

Tottakai on mahdollista joutua ahdistelun uhriksi, vaikka käytös / pukeutuminen ei olisikaan provosoivaa. Mutta esim. Yöelämässä selkeästi vähemmän saa hyvää ja huonoa huomiota, jos ei turhaan provosoi.

• Nnnnaaiinenn

Aloin sii vaiheessa pukeutua peittävämmin kun menin naimisiin.

• fjkiej

Miä kyllä ootan sitä päivää ku tullaan ahristeloon. Se päivä se suopi tulla ja jos on kesä niin miul on piksut vaan päällä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      441
      5720
    2. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      10
      4096
    3. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      187
      3476
    4. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      98
      2971
    5. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      71
      2358
    6. Eikö me voitais

Vaan harrastaa seksiä kun muusta ei tule mitään
      Ikävä
      45
      2324
    7. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      56
      2287
    8. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      92
      2027
    9. Pitäis vaan lopettaa

Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei
      Ikävä
      13
      1730
    10. MTV: Vappu Pimiä lataa yllättävän kommentin Helena Puolakasta: "Eihän Helena Puolakkakaan..."

Miten Vappu Pimiä pärjäsi mielestäsi MasterChef-tuomarina? Pimiä aloitti MasterChef-tuomarina uudessa pestissä. Nyt Pim
      Tv-sarjat
      17
      1593
    Aihe