Itse olen melkein joka päivä :'(
Oletko itkenyt, kun et ole löytänyt ketään??
17
125
Vastaukset
- Kaunisjaviehättävä
Ei sen takia kannata itkeä. Ei muakaan rakasteta.
- reetttta
Joskus vielä itkin, mutta nyt tähän kaikkeen on jo niin parkkiintunut ettei mikään enää tunnu miltään..
- Toivotontapaus
Niin minäkin. Nauhoitin teininä C-kasetille pillitysmusaa, minkä tahtiin sitten itkin kun kukaan ei tykkää musta.
Tai no, kyllähän se vieläkin tuntuu, mutta en ole enää vuosikausiin osannut itkeä omaa tilannettani ja omia murheitani. En sääli enää itseäni, olen ansainnut osani.
- jhgjf
Miksi itkisin? Joku päivä haen naisen Filippiineiltä.
- SeijaRfom
Niinpä, teille miehille on kaikki niin helppoa kun naisia voi ostaa kuin tavaroita.
- Tttttttty
SeijaRfom kirjoitti:
Niinpä, teille miehille on kaikki niin helppoa kun naisia voi ostaa kuin tavaroita.
Eiköhän tässä ole naiset kunnostautuneet viime aikoina siinä ostelemisessa? ;)
- Toivotontapaus
SeijaRfom kirjoitti:
Naisten ei tarvitse edes ostaa.
- Kurppasinkku
En. Parisuhde on yliarvostettu ja vapaus on paras tapa elää.
Naiset aina itkeskelee turhan takia.
Missä vaiheessa aloit itkeskelemään, kun et löytänyt ketään?
Ei itketä!
Lopeta pillittäminen!- surevasinkkuM
2 Vuotta sinkkuna, ja ei löydy ketään :'(
- 17p20
Olen vain helvetin tyytyväinen kun kukaan nainen ei pääse toteuttamaan kauttani sairasta fantasiaan eli pettämällä suomalaista miestä irakkilaisen kanssa :D
- Tuleva-MGTOW
Olen edistynyt MGTOW-tielläni niin hyvin, että olen ainoastaan vahingoniloinen siitä, ettei yksikään nainen pääse enää satuttamaan minua eikä särkemään sydäntäni. No woman, no cry :)
- 12121212
Naiset eivät koskaan myönnä tarvitsevansa miestä. Ego ei kestä ajatusta että haluaisi meihen, mutta ei saa. Niinpä selitellään ihanasta arjesta, täydellisestä elämästä, kosmopoliittimatkailubloggausfantsuelämästä tms.
Vastaus on: en. Naisettomuus kyllä harmitti nuorena ätminä ja todella paljon. Nyt muutamakin entinen ollaan vaan ystäviä-tapaus olisi kiinnostunut potentiaalisesta hyvästä elättäjästä ja elämästä johon positiivisen urakehityksen jatkuessa ehkä liittyy hieno kämppä ja matkailua. Vastaus heille on tietysti ei, mahdollisuus tuli ja meni silloin kun he olivat <25v. - SynninPesä
No vaikka mies olenkin niin nuorempana baari illan jälkeen saatoin itkasta. Koska koin mielestäni niin suunnatonta epäoikeudenmukaisuuta. Nykyään olen niin turtunut ettei tunnu enää missään. Ja olen jo niin vanha nuori etten baarissa ole 2 kymppisten nulikoiden kanssa suorassa kilpailutilanteessa. Tämä helpottaa.
Olen kyllä toisinaan löytänyt ketään, mutta ketään ei ole löytänyt minua.. surullista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä4425897Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.104686Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1873626Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-202135751053120- 762532
- 452484
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!582459- 922157
Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei131880MTV: Vappu Pimiä lataa yllättävän kommentin Helena Puolakasta: "Eihän Helena Puolakkakaan..."
Miten Vappu Pimiä pärjäsi mielestäsi MasterChef-tuomarina? Pimiä aloitti MasterChef-tuomarina uudessa pestissä. Nyt Pim171743