Aiotteko tehdä lapsia joskus

Kyselijä-

Haluaisitteko lapsia jos löytyis sopiva kumppani?

19

103

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AikaMennytEiPalaa

      En tee. Ei löytynyt sopivaa kumppania.

    • rumamaija

      En. Ei lapsia tähän maailmaan.

    • En.

    • riski2

      Meille kaikille tuli 30,000tuhatta parta-lasta hoidettavaksi, joten kaikille lasta haluaville varmasti riittää.
      Vetelen pataan joka ainoota suvakkia aina kun mahdollista, iästä tai sukupuolesta riippumatta.
      Kohtaamisiin.

    • ollaansityksin

      En halua lapsia ja sen takia en ole miestäkään löytänyt. Kaikki tapaamani miehet ovat kertoneet haluavansa lapsia ja silloin ymmärrettävistä syistä minun on ollut pakko viheltää peli poikki. Jopa iäkkäät papparaisetkin...huoh!

    • Kilttiatm

      vittu mä mitään lapsia tee kun naiset haluaa vaan jännämiehii

    • imekää.munaa

      No otan kyllä puolison lapset suvaiten vastaan. Eikä vais,olisin kyllä onnellinen lapsista. Enpä sitten isompaa iloa keksi, vaikka olenkin vanhapiika.

      Ja mitä sitten tulee näihin "hätää kärsiviin, ihan yksin matkustaviin pakolaislapsiin, niin heihin tulee käyttää psykologian alalajia, eli tsykolokiaa. Silloin päästään samalle tasolle, ja voidaan kertoa aitoja ajatuksia.

      En voi kertomuksiin vaikuttaa, mutta voin vaikuttaa siihen, miten lainsäädäntö suhtautuu huonoihin satuihin. Sekin on rajallista, ja joidenkin ihmisten usko lentävien mattojen todellisuuteen on rajatonta.

      Mutta sepä on sitten jaapa joo, ja joopa jaa. Eipä ole tulemista , jos ei nyt joku paikallinen vihannesviljelijä keksi ottaa teikäläisistä erityistukia. Ja jos ei se teistä niitä saa, niin se on ensimmäisenä toivottamassa teidät sinne mistä tulittekin. Valitettavasti työnantajankin puolesta ja näin.

      Tämä on totuus.

      Ja kaikki muu on sitten rasismiksi leimattua vitutusta.

    • En tiedä jos vaikka laittaisi jonkinlaisen siitospalvelun pystyyn yksinäisille naisille..
      Mahtaiskohan olla kysyntää?

    • Nainen_28v

      Toivottavasti. Yksi löytyy ent. Kumppanin kanssa.

    • Kilttiatm

      Kelpuuttaisin yksinhuoltajan

    • kiltti-kunnollinen-mies

      En halua! Niistä liikaa harmia.

    • Panen PikkuLikan paksuksi.

      • Öö.. mitä ihmettä.. Et kai vaan ole semmoinen "feeder" ? :O


      • PikkuLikka kirjoitti:

        Öö.. mitä ihmettä.. Et kai vaan ole semmoinen "feeder" ? :O

        Astun iloisesti hirnahtaen!


      • HC-ätmel kirjoitti:

        Astun iloisesti hirnahtaen!

        Heh.. epäilinkin että harrastat salassa jotain pervoa.


    • Nnnaaaiinenn

      En.
      Olen avoliitossa 20v kanssa niin sain sekä miehen että lapsen. Kumppani tosin hyppelee ties missä, äsken kysy saako enää tulla kotiin. :D Mutta joo, kaiken hoivavietin saa kyllä käytettyä 20v miesotukseen. Joka on kaiken lisäksi rikollinen jännämies.

    • Parempi että paremmat ihmiset tekee lapsia. Lapsille on maailmassa muutakin pelättävää kuin oma peilikuvansa.

    • 84939378

      En. Mitä järkeä on tehdä lapsia tällaiseen maailmaan? Minkälainen tulevaisuus niitä odottaisi?

      • Nainen_28v

        Aika näyttää.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1412
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      109
      1150
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1013
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      964
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      861
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      634
    Aihe