Julkinen liikenne hyvä paikka flirttailla

Mies3210

16

93

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kurpppa
      • Huvittavan iso osa tuota kommentoineista naisista luuli, että kirjoittajan luonnehdinta itsestään "tummana" miehenä tarkoitti tummaihoista.


      • Toivotontapaus
        HC-ätmel kirjoitti:

        Huvittavan iso osa tuota kommentoineista naisista luuli, että kirjoittajan luonnehdinta itsestään "tummana" miehenä tarkoitti tummaihoista.

        Ihan ymmärrettävää, Jan Holmberg on erittäin yleinen nimi VOKeissa.


      • On oikeasti surullista, että ihmiset joutuvat elämään pelon ja vainoharhaisuuden vallassa. Eräs miespuolinen tuttuni kertoi minulle, että häntä ahdistaa kovasti se, että hänet koetaan pelottavaksi ja potentiaaliseksi raiskaajaksi koska on mies. Vastaavien tilanteiden välttämiseksi hän kertoi vaihtavansa yöaikaan aina toiselle puolelle katua, jos edellä kävelee yksinäinen nainen.


      • PikkuLikka kirjoitti:

        On oikeasti surullista, että ihmiset joutuvat elämään pelon ja vainoharhaisuuden vallassa. Eräs miespuolinen tuttuni kertoi minulle, että häntä ahdistaa kovasti se, että hänet koetaan pelottavaksi ja potentiaaliseksi raiskaajaksi koska on mies. Vastaavien tilanteiden välttämiseksi hän kertoi vaihtavansa yöaikaan aina toiselle puolelle katua, jos edellä kävelee yksinäinen nainen.

        Silloin kun tein vielä iltahommia, hidastin joskus vauhtia, jotta välimatka edellä kävelevään naiseen kasvaisi riittävän merkittäväksi. Samalla joskus vastaan hoiperteli yksinäisiä nuoria naisia niin tuubassa, että olisivat olleet helppo nakki kenelle tahansa saalistajalle.

        Onneksi nyt on päivätyö ja kaikki illat ja yöt voi viettää neljän seinän sisällä. <3


      • Kurpppa
        PikkuLikka kirjoitti:

        On oikeasti surullista, että ihmiset joutuvat elämään pelon ja vainoharhaisuuden vallassa. Eräs miespuolinen tuttuni kertoi minulle, että häntä ahdistaa kovasti se, että hänet koetaan pelottavaksi ja potentiaaliseksi raiskaajaksi koska on mies. Vastaavien tilanteiden välttämiseksi hän kertoi vaihtavansa yöaikaan aina toiselle puolelle katua, jos edellä kävelee yksinäinen nainen.

        Tähän on ihan toimiva ratkaisu: miehille ulkonaliikkumiskielto pimeän aikaan. Ainoa toimiva tapa.


      • HC-ätmel kirjoitti:

        Silloin kun tein vielä iltahommia, hidastin joskus vauhtia, jotta välimatka edellä kävelevään naiseen kasvaisi riittävän merkittäväksi. Samalla joskus vastaan hoiperteli yksinäisiä nuoria naisia niin tuubassa, että olisivat olleet helppo nakki kenelle tahansa saalistajalle.

        Onneksi nyt on päivätyö ja kaikki illat ja yöt voi viettää neljän seinän sisällä. <3

        Se oli oikein kiltisti tehty.

        Joskus nuorempana kun liikuskeli enemmän yöaikaan, joutui toisinaan mielenkiintoisiin tilanteisiin ja tekemisiin varsin kuumottavien seuraan liimantujien kanssa.. Taisin olla itsekin välillä jonkun asteinen tuubanainen, mutta hengissä on selvitty tähän saakka. Nykyään ei sitten enää tiedäkään miten käy.

        Joo, parempi pysytellä turvallisesti sisätiloissa, niin ei tule sitten ainakaan mitään outoja hallitsemattomia impulsseja.. Hyvää yötä :3


      • Kurpppa kirjoitti:

        Tähän on ihan toimiva ratkaisu: miehille ulkonaliikkumiskielto pimeän aikaan. Ainoa toimiva tapa.

        Kuulostaa toimivalta ja sinäänsä kannatettavalta, mutta saattaa hieman loukata ihmisoikeuksia.


      • Mies3210
        Kurpppa kirjoitti:

        Tähän on ihan toimiva ratkaisu: miehille ulkonaliikkumiskielto pimeän aikaan. Ainoa toimiva tapa.

        Tuota ei ole missään kokeiltukaan, mutta päinvastaisesta on tuhansien vuosien hyvät kokemukset, viime aikoina monikulttuurivaltioista (=islam). Samalla saadaan kiimavitut kuriin.


      • Kurpppa
        PikkuLikka kirjoitti:

        Kuulostaa toimivalta ja sinäänsä kannatettavalta, mutta saattaa hieman loukata ihmisoikeuksia.

        Ihmisoikeuksia saa rajoittaa turvallisuuteen vedoten. Naisten tuvallisuudentunteen lisäämiseksi pitää käyttää kaikkia käytettävissä olevia keinoja.


      • Kurpppa
        Mies3210 kirjoitti:

        Tuota ei ole missään kokeiltukaan, mutta päinvastaisesta on tuhansien vuosien hyvät kokemukset, viime aikoina monikulttuurivaltioista (=islam). Samalla saadaan kiimavitut kuriin.

        Ongelma ei ole naiset, ongelma on miehet.


      • Mies3210
        Kurpppa kirjoitti:

        Ongelma ei ole naiset, ongelma on miehet.

        En minä autoanikaan jätä lukitsematta, vaikka syy on varkaan.


    • hiplari

      Kyllä meillä ätmeilläkin on oikeus siinä missä turviksillakin bussiflirttailla tyttöjen kanssa. Älkää suomalaiset miehet ruikuttako kateellisina kun kuitenkin tekee mielenne ohimennen vähän hipaista.

      • HerrasmiesÄtmi

        Ehkäpä niin mutta emme ylitä sitä rajaa mikä on näille matuille ihan normaalia käytöstä.


      • Toivotontapaus
        HerrasmiesÄtmi kirjoitti:

        Ehkäpä niin mutta emme ylitä sitä rajaa mikä on näille matuille ihan normaalia käytöstä.

        Niinhän sinä luulet, mutta myös tuijottaminen ja kaikenlainen koskettaminen - myös käsivarsi käsivartta vasten - voi olla seksuaalista häirintää.


    • helgamies

      Naisen paikka on kotona, ei julkisen liikenteen välineissä. Julkisilla liikkuvat naiset ovat julkisia ja näinollen taistelija-YTMien käytössä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1412
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      109
      1150
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1013
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      964
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      861
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      634
    Aihe