Trollille kiitokset suoraselkäisestä toiminnasta ja yhteystiedoistasi, katson että voimme päättää keskustelun tältä osin ja palata normaaliin päiväjärjestykseen.
Palstalaisille muistutan että mikäli joku vuotaa henkilötietojanne nettiin, hän syyllistyy rikokseen. Vaatikaa oikeuksianne älkääkä peljätkö nostaa kissaa pöydälle jos näin tarvisi tehdä.
Case closed
126
1390
Vastaukset
Lisään vielä aloitukseen trollille tiedoksi, tein susta ilmoituksen ylläpitoon.
- että.silleen
Eli ... Ikiksen epäilyksesi trollailusta; oli pelkää puppua? Kertoisitko myös sen puolen asiasta.. jos suoraselkäisestä toiminnasta puhutaan. Haluan tietää. Kiitos!
että.silleen kirjoitti:
Eli ... Ikiksen epäilyksesi trollailusta; oli pelkää puppua? Kertoisitko myös sen puolen asiasta.. jos suoraselkäisestä toiminnasta puhutaan. Haluan tietää. Kiitos!
Trolli oli Ikis.
- että.silleen
Pertti-setä kirjoitti:
Trolli oli Ikis.
Kiitos! Ja lisäkysymys skeptikolta: oletko sä Pertti-setä myös rekkaamattomana Ikis..M eli yks ja sama henkilö?
Kas kun Ikiksellä ihan liikaa oli vaakakupit kallellaan sun pistekoppaasi kohden?
Hänhän suorastaan mainosti sinua... joten mitä ajatella tästä yhtälöstä? - Mummu69
että.silleen kirjoitti:
Kiitos! Ja lisäkysymys skeptikolta: oletko sä Pertti-setä myös rekkaamattomana Ikis..M eli yks ja sama henkilö?
Kas kun Ikiksellä ihan liikaa oli vaakakupit kallellaan sun pistekoppaasi kohden?
Hänhän suorastaan mainosti sinua... joten mitä ajatella tästä yhtälöstä?Hyvä kysymys. Kaikki pelkkää Pertti-ukin tärkeilyä?
että.silleen kirjoitti:
Hänhän suorastaan mainosti sinua... joten mitä ajatella tästä yhtälöstä?Ei ole olemassa henkilöä nimeltä Ikis..M, on vain henkilö joka loi treffiprofiilin kalastellakseen tietoni ja Ikis..M nikillä kertoi mulle trollin tietävän salaisuuteni. Noiden kahden taustalla on yksi ja sama ihminen.
Tämä Ikis..M on hyvä tarinaniskijä ja hän valitsi minut tarinoidensa teemaksi siitä syystä että minä lähden mielelläni jatkamaan hyvää juttua jos sellainen osuu eteeni- iuyiuyiuiuyi
Pertti-setä kirjoitti:
Trolli oli Ikis.
Hah hah!!! Ei yllätä.... !!!
- Ikis..M
että.silleen kirjoitti:
Ikiksen epäily trollauksesta on pelkkää puppua. Tiedät sen kyllä sisimmässäsi itsekin kuka täällä nyt sekoilee & valehtelee. Vaikuttimiaan en tiedä mutta hyvä kun kysyit niin tuo Pertin vastaus, siis suoranainen valehtelu, auttoi minua selättämään moraalisen ongelman että laitanko noita sekoiluja koskien oman avauksen palstalle, pysyhän kuulolla.
Ikis..M kirjoitti:
Ikiksen epäily trollauksesta on pelkkää puppua. Tiedät sen kyllä sisimmässäsi itsekin kuka täällä nyt sekoilee & valehtelee. Vaikuttimiaan en tiedä mutta hyvä kun kysyit niin tuo Pertin vastaus, siis suoranainen valehtelu, auttoi minua selättämään moraalisen ongelman että laitanko noita sekoiluja koskien oman avauksen palstalle, pysyhän kuulolla.
Kenenkään ei tarvi miettiä ollaanko sama henkilö.
- että.silleen
Pertti-setä kirjoitti:
Kenenkään ei tarvi miettiä ollaanko sama henkilö.
Todella hyvä vastaus, oletko ajatellut siirtyväs politiikkaan mukaan.
Vastaat kysymykseen... vastaamatta! Yks poliitikon vahvoista puolista on kertoa pelkkä totuus asiasta... paljon puhetta, mutt kertomatta yhtään mitään. =))
"Kenenkään ei tarvi miettiä ollaanko sama henkilö." .=)
-Fiksua!
No ei tosiaan mun ole mikään pakko miettiä sitä... mutt vastaisitko nyt?
Kieltävän tai myöntävän vastauksen antaminen ei voi olla noin hankalaa.
Äläkä venkuloi sen vastauksen kanssa, minäkin arvostan suoruutta! - Ikis..M
että.silleen kirjoitti:
Vastaat kysymykseen... vastaamatta! Yks poliitikon vahvoista puolista on kertoa pelkkä totuus asiasta... paljon puhetta, mutt kertomatta yhtään mitään. =))
-Fiksua!
Äläkä venkuloi sen vastauksen kanssa, minäkin arvostan suoruutta!Tuosta kysymyksestäsi voisi jopa vähän loukkaantua, sen verran kovaa settiä on pertti-setä paskapuhellut täällä tänään allekirjoittanutta vastaan että pitäisi kylllä olla aikalailla selvää ettei olla sama henkilö. Se taas kun tuolla kysymyksessäsi mainitset ne vaakakupit, olen vaan halunnut olla reilu suhteellisen uutta palstalaista kohtaan mutta sille hommalle Pertti on tänään kirjoitellut päätöksen, jos kerran mulkkuilla haluaa niin mulkkuilen sitten minäkin.
- että.silleen
Ikis..M kirjoitti:
Tuosta kysymyksestäsi voisi jopa vähän loukkaantua, sen verran kovaa settiä on pertti-setä paskapuhellut täällä tänään allekirjoittanutta vastaan että pitäisi kylllä olla aikalailla selvää ettei olla sama henkilö. Se taas kun tuolla kysymyksessäsi mainitset ne vaakakupit, olen vaan halunnut olla reilu suhteellisen uutta palstalaista kohtaan mutta sille hommalle Pertti on tänään kirjoitellut päätöksen, jos kerran mulkkuilla haluaa niin mulkkuilen sitten minäkin.
Se taas kun tuolla kysymyksessäsi mainitset ne vaakakupit, olen vaan halunnut olla reilu suhteellisen uutta palstalaista kohtaan mutta sille hommalle Pertti on tänään kirjoitellut päätöksen"
Nii-ih, hetki sitten kaverukset kuin paita&peppu... Ja mitä tulee mun kysymykseen aikaisemmin samasta aiheesta: sinä kiistit sen silloin... kuten nytkin!
Miesten väliseen solidaarisuuteen viitaten... ja vielä silloinkin ylistäen Pertsa-sedän tuomaa eloisuutta ja viihteellisyyttä palstalla. Mikä kyllä ihmetytti ainakin mua!
Ja Ikis... tarkkaalleen ottaen, ei mulle ihan riitä sun vakuuttelus, vaikka totta puhuen mä haluaiin kyllä uskoa sua! ... mutt, sen verran monta kertaa höynäytttynä...
Ja Pertsa-setä vaikenee yhä... vaikka kysymys oli suoraan hänelle esitetty. Äijien moraaliin sopisi hyvin tämän tapainenkin vedätys...
Olkoot! Asia ei mitenkään koske mua, tällä kertaa... ainakaan....
Tässä alkaa tuntea itsensä skeptikon sijaan jo skitsofreenikoksi... Apua!...
Josta tulee taas mieleni kadonnut ex-----PUA!
Pitäiskö hakea nuppinikkarilta joku nappi resepti kohta minunkin itselleni...
Mutt antaa äijät palaa, selvittäkää asia keskenänne... siis todella selvittäkää,
älkääkä tapelko, se ei rakenna mitään! - Ikis..M
että.silleen kirjoitti:
Se taas kun tuolla kysymyksessäsi mainitset ne vaakakupit, olen vaan halunnut olla reilu suhteellisen uutta palstalaista kohtaan mutta sille hommalle Pertti on tänään kirjoitellut päätöksen"
Nii-ih, hetki sitten kaverukset kuin paita&peppu... Ja mitä tulee mun kysymykseen aikaisemmin samasta aiheesta: sinä kiistit sen silloin... kuten nytkin!
Miesten väliseen solidaarisuuteen viitaten... ja vielä silloinkin ylistäen Pertsa-sedän tuomaa eloisuutta ja viihteellisyyttä palstalla. Mikä kyllä ihmetytti ainakin mua!
Ja Ikis... tarkkaalleen ottaen, ei mulle ihan riitä sun vakuuttelus, vaikka totta puhuen mä haluaiin kyllä uskoa sua! ... mutt, sen verran monta kertaa höynäytttynä...
Ja Pertsa-setä vaikenee yhä... vaikka kysymys oli suoraan hänelle esitetty. Äijien moraaliin sopisi hyvin tämän tapainenkin vedätys...
Olkoot! Asia ei mitenkään koske mua, tällä kertaa... ainakaan....
Tässä alkaa tuntea itsensä skeptikon sijaan jo skitsofreenikoksi... Apua!...
Josta tulee taas mieleni kadonnut ex-----PUA!
Pitäiskö hakea nuppinikkarilta joku nappi resepti kohta minunkin itselleni...
Mutt antaa äijät palaa, selvittäkää asia keskenänne... siis todella selvittäkää,
älkääkä tapelko, se ei rakenna mitään!Joo, totta että ollaan oltu aika hyvää pataa ja minun puolesta oltaisiin voitu olla vieläkin mutta en voi niin kovia perusteettomia syytöksiä muin mitä Pertsa on vakinikkiäni kohtaan esittänyt katsoa läpi sormien. Tietysti jos Pertti pyytää anteeksi harkitsemattomia puheitaan niin vaikka niistä nyt jotain vahinkoa on ehkä aiheutunutkin niin kyllä mulle ihan anteeksi pyyntö riittää, sitten voidaan minun puolesta kyllä jatkaa niin kuin ennenkin.
Ehkä kuitenkin jatkossa jos pertti alkaa jotain aiheetta syyttelemään niin saatan kallistua sen syytetyn puolelle. Silloin sinun ja Pertin välisessä väännössä en hirveästi viitsinyt sekaantua kun perttiä "aloittelijana" palstalla ja pärjäsit niin hyvin itsekin mutta nyt kun itsekin joutunut "hyökkäyksen" kohteeksi niin voi olla että ihan itsestään tulee myötätuntoa sille toiselle sen verran että herkemmin kommentoin sitten .
Sen tiedän että en ole pertti enkä myöskään ex-pua enkä usko että perttikään on ex-pua. Outiderhan oikeastaan käräytti ja ex-pua poistui sitten muille palstoille täältä, tuskinpa on tullut takaisin. Älä hae nappeja, niihin voi koukuttua :D
No katsotaan nyt, se on aika paljon Pertistä kiinni ne tappelukset. - Ikis..M
että.silleen kirjoitti:
-Fiksua!
Äläkä venkuloi sen vastauksen kanssa, minäkin arvostan suoruutta!Ei kykene pertti kuin venkoiluun, tuolla venkoilee kun tarvitsisi vain anteeksi pyytää valheitaan:
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14655410/tylsa-paiva-palstalla - 14plus2
Ikis..M kirjoitti:
Joo, totta että ollaan oltu aika hyvää pataa ja minun puolesta oltaisiin voitu olla vieläkin mutta en voi niin kovia perusteettomia syytöksiä muin mitä Pertsa on vakinikkiäni kohtaan esittänyt katsoa läpi sormien. Tietysti jos Pertti pyytää anteeksi harkitsemattomia puheitaan niin vaikka niistä nyt jotain vahinkoa on ehkä aiheutunutkin niin kyllä mulle ihan anteeksi pyyntö riittää, sitten voidaan minun puolesta kyllä jatkaa niin kuin ennenkin.
Ehkä kuitenkin jatkossa jos pertti alkaa jotain aiheetta syyttelemään niin saatan kallistua sen syytetyn puolelle. Silloin sinun ja Pertin välisessä väännössä en hirveästi viitsinyt sekaantua kun perttiä "aloittelijana" palstalla ja pärjäsit niin hyvin itsekin mutta nyt kun itsekin joutunut "hyökkäyksen" kohteeksi niin voi olla että ihan itsestään tulee myötätuntoa sille toiselle sen verran että herkemmin kommentoin sitten .
Sen tiedän että en ole pertti enkä myöskään ex-pua enkä usko että perttikään on ex-pua. Outiderhan oikeastaan käräytti ja ex-pua poistui sitten muille palstoille täältä, tuskinpa on tullut takaisin. Älä hae nappeja, niihin voi koukuttua :D
No katsotaan nyt, se on aika paljon Pertistä kiinni ne tappelukset."Sen tiedän että en ole pertti enkä myöskään ex-pua enkä usko että perttikään on ex-pua. Outiderhan oikeastaan käräytti ja ex-pua poistui sitten muille palstoille täältä, tuskinpa on tullut takaisin. Älä hae nappeja, niihin voi koukuttua :D"
Tuo on pelkästään outsiderin pakottama salaliittoteoria jonka olet niellyt koukkuineen.
Se koko juttu sai alkunsa joskus kesällä, kun outsider suuttui ex-puan raportista jossa se oli vienyt joltain valkoritarilta naisen. Silloin tuo pakotus alkoi ja silloin siitä oli puhe. Ex-pua taas kirjoitteli täällä vielä ainakin lokakuussa, joten jos se olisi kärähtänyt, olisi se poistunut heti. Lisäksi jos ne outsiderin palstalle levittelemät yhteystiedot olisivat olleet ex-puan, niin eiköhän se olisi vienyt jutun poliisille, sellainen kun on asianomistajarikos. Jos siis pysähdyt ja mietit asiaa nyt järjellä, alkaa kokonaiskuva seljetä.
Uskon että tuossa pakotuksessa on takana henkilökohtainen kauna ja propagandasota. Jo kesällä kun ex-pua oli ollut poissa ehkä päivän tai puolen verran tuon jupakan aikana, alkoi outsider mainostamaan että oli ajanut sen pois palstalta. Sen jälkeen kuitenkin ex-puan palstailut jatkuivatkin vielä kuukausia, mutta heti kun häntä ei ole näkynyt, nähtiin taas tilaisuuden koittaneen ja sama vanha loru otettiin käyttöön. Aika läpinäkyvää ja epätoivoista mielestäni. Tai sitten vain oikesti jollain on joku ex-pua-psykoosi että luulee sen olevan kaikkialla, palstalla ainakin näyttäisi sellainen vallitsevan, joten mahdollinen selitys kai sekin. - enyhtäänihmettele
Pertti-setä kirjoitti:
Trolli oli Ikis.
Vai tästä oli kyse. Ikis nyt on palstan harhaisin kirjoittaja. Ikis näkee ikkunastaan naisen ulkona ja keksii siitä heti oman saagansa miten sillä on hirvee panorinki ja ulkolaisia miehiä ja miten taas hän on onnellinen kun on säästynyt moiseen pahaan naiseen törmäämästä.
Todellinen irtielämästä-ihminen. Ei ihme, että on aikaa ja energiaa trollailla.
Anteeksi tietämättömyyteni, mutta mitä tämä käytännössä tarkoittaa? Itse pidän Ikis..M:stä.
Kirjoittiko joku pilailija Ikiksen nimimerkillä vai oliko hän ottanut itse sinuun yhteyttä tuolla treffipuolella?
Kai tänne nyt jotain estoja saadaan IP:n perusteella? Toki siinäkin on huonot puolensa, kun nämä ovat laitekohtaisia..Tää Ikis..M on vain nikki jonka takana oleva henkilö on hauska tarinaniskijä, mutta hän ei tajunnut treffipalstalle mennessään että siellä olevat rekatut profiilit ovat usein oikeita ihmisiä.
Pertti-setä kirjoitti:
Tää Ikis..M on vain nikki jonka takana oleva henkilö on hauska tarinaniskijä, mutta hän ei tajunnut treffipalstalle mennessään että siellä olevat rekatut profiilit ovat usein oikeita ihmisiä.
Okei. Totta varmasti tuo. Oletko siis nimellä Pertti-setä treffipalstalla?
- 1212121212
IP-banni on yhtä tyhjän kanssa. Useimmilla on käytössä dynaaminen (vaihtuva) IP, ja oikean IP:n pystyy muutenkin peittämään varsin helposti.
Myöskin trollaajan jäljittäminen IP:n perusteella onnistuu vain jos sitä ei ole peitetty, ja ISP suostuu luovuttamaan lokitiedot. Mitä ei kovin helposti tapahdu ilman poliisin määräystä jota ei ihan vähäisistä syistä anneta. Nainen34v kirjoitti:
Okei. Totta varmasti tuo. Oletko siis nimellä Pertti-setä treffipalstalla?
Olen samalla nimellä siellä, mua kiinnostaa nähdä voiko sinkkupalstalla kirjoittelu lisätä kiinnostavuutta treffipalstalla.
1212121212 kirjoitti:
IP-banni on yhtä tyhjän kanssa. Useimmilla on käytössä dynaaminen (vaihtuva) IP, ja oikean IP:n pystyy muutenkin peittämään varsin helposti.
Myöskin trollaajan jäljittäminen IP:n perusteella onnistuu vain jos sitä ei ole peitetty, ja ISP suostuu luovuttamaan lokitiedot. Mitä ei kovin helposti tapahdu ilman poliisin määräystä jota ei ihan vähäisistä syistä anneta.Tämä keissi ratkesi siihen että trolli laittoi itse mulle viestiä kun tajusi liikkuneensa harmaalla vyöhykkeellä. Mitään rikostahan ei ole.
1212121212 kirjoitti:
Myöskin trollaajan jäljittäminen IP:n perusteella onnistuu vain jos sitä ei ole peitetty, ja ISP suostuu luovuttamaan lokitiedot. Mitä ei kovin helposti tapahdu ilman poliisin määräystä jota ei ihan vähäisistä syistä anneta.Niin just. Hankalaa siis.
Tarvittaisiin siis jonkinnäköisen henkilön todentaminen varsinkin treffipuolelle ja rekisteröityihin profiileihin. Vähentyisikö siitä suosio, todennäköisesti. En vaan ymmärrä, ketä oikeesti kiinnostaa kiusata täällä muita ihmisiä.Nainen34v kirjoitti:
Niin just. Hankalaa siis.
Tarvittaisiin siis jonkinnäköisen henkilön todentaminen varsinkin treffipuolelle ja rekisteröityihin profiileihin. Vähentyisikö siitä suosio, todennäköisesti. En vaan ymmärrä, ketä oikeesti kiinnostaa kiusata täällä muita ihmisiä."En vaan ymmärrä, ketä oikeesti kiinnostaa kiusata täällä muita ihmisiä."
Sellaista jolla ei ole omaa elämää.Pertti-setä kirjoitti:
Olen samalla nimellä siellä, mua kiinnostaa nähdä voiko sinkkupalstalla kirjoittelu lisätä kiinnostavuutta treffipalstalla.
Kiva tietää. Itse en taasen ole ajatellut treffipalstalle profiilia luoda, en tiedä vaatiiko yhteydenotto toiseen edes sitä.
Siis pyysikö tämä trolli sinulta anteeksi?Nainen34v kirjoitti:
Kiva tietää. Itse en taasen ole ajatellut treffipalstalle profiilia luoda, en tiedä vaatiiko yhteydenotto toiseen edes sitä.
Siis pyysikö tämä trolli sinulta anteeksi?Kyllä.
Pertti-setä kirjoitti:
Tämä keissi ratkesi siihen että trolli laittoi itse mulle viestiä kun tajusi liikkuneensa harmaalla vyöhykkeellä. Mitään rikostahan ei ole.
Nyt kun epäilyksen siemen on saatu istutettua minuunkin, niin kysynpä nyt Pertti-setä, että mistä minä tiedän, ettet sinä kirjoitellut tänne myös Ikis..M nimimerkillä? Hän kirjoitti vähän samantyyppisesti kuin sinä.
Olisihan tämä nyt mainio mainoskampanja sinun treffiprofiilillesi.Nainen34v kirjoitti:
Nyt kun epäilyksen siemen on saatu istutettua minuunkin, niin kysynpä nyt Pertti-setä, että mistä minä tiedän, ettet sinä kirjoitellut tänne myös Ikis..M nimimerkillä? Hän kirjoitti vähän samantyyppisesti kuin sinä.
Olisihan tämä nyt mainio mainoskampanja sinun treffiprofiilillesi.En tarvitse sellaista näkyvyyttä mitä Ikis tarjosi.
Nainen34v kirjoitti:
Olisihan tämä nyt mainio mainoskampanja sinun treffiprofiilillesi.Heh...
Tästä tuli mieleen heti tämä meemi.
https://cdn.meme.am/cache/instances/folder404/47003404.jpg
Mutta juu... En ehken ihan noin kyyninen viel ole, että tuollaista uskoisin.- 1212121212
Pertti-setä kirjoitti:
En tarvitse sellaista näkyvyyttä mitä Ikis tarjosi.
Ai pelimiesmaineen kultaavaa näkyvyyttä rehtinä suoraselkäisenä miehenä joka peittosi nettitrollin? ;)
Noh, vitsi vitsinä :) pete_pjn kirjoitti:
Heh...
Tästä tuli mieleen heti tämä meemi.
https://cdn.meme.am/cache/instances/folder404/47003404.jpg
Mutta juu... En ehken ihan noin kyyninen viel ole, että tuollaista uskoisin.Olen ollut täällä nyt 3 päivää ja meno on tällaista... Onko se tätä yleensä?
- Ikis..M
Käytännössä tarkoittaa sitä että Pertsa on jossain treffipalstalla joutunut trollin uhriksi ja täällä sitten ilmeisesti tuolla ketjussa:
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14653382/pertti-seta-on-ehta-atmi
oli jonkun trollin kommenteista (trolli käytti minun vakiintunutta nikkiä Ikis..M, minun oikean Ikis..M:n eka viesti sinne on 1.1.2017 20:30 jossa kerron sen toisen olleen trolli) pertti taas on sitten harhaisessa mielessään muodostanut teorian että minä olisin treffipalstalla trollannut häntä kiusaten. En edelleenkään tiedä onko kyseessä s24 treffit tai joku muu, laitan kohtan avauksen jossa saa alkaa pertsa selittelemään allekirjoittaneeseen kohdistuneita paskapuheitaan, ukkeli on vähän niin kuin julistanut sodan näköjään. Nainen34v kirjoitti:
Olen ollut täällä nyt 3 päivää ja meno on tällaista... Onko se tätä yleensä?
Miksi minun jatkokommentti katosi tästä? Eikö itse palstaa saa kritisoida?
Nainen34v kirjoitti:
Olen ollut täällä nyt 3 päivää ja meno on tällaista... Onko se tätä yleensä?
Noo... en ole jatkuvasti täällä luuhaamassa, mutta ei nyt ihan tällaisia härdelleitä jatkuvasti ole ollut. Tai en ole ainakaan huomannut.
pete_pjn kirjoitti:
Noo... en ole jatkuvasti täällä luuhaamassa, mutta ei nyt ihan tällaisia härdelleitä jatkuvasti ole ollut. Tai en ole ainakaan huomannut.
Joo ihan tervettä, että on paljon muutakin.
Nainen34v kirjoitti:
Joo ihan tervettä, että on paljon muutakin.
Noo.... EN nyt sanois sen muunkaan olevan kovinkaan mairittelevaa....
En nyt muista missä ketjussa oli, mutta taisi olla flowersreally, joka listasi aikahyvin sinkut palstan vakiopuheenaiheet. Eivät ole kovin moninaisia.
Käytännössä seksi/tai seksin puute, parisuhteen puuttuminen, syystä X naiset eivät kelpuuta atm:ä parisuhteeseen, jakavat 'sitä' jännämiehille ja täten pitäisi keittää/paloitella yms... tai kuinka ovatten huoria tai muuta, antakaa sitä 'römpsää' nyt meille atm:llekin....
Löytyy sitä muunlaisiakin aloituksia ja ihan mielenkiintoista pohdiskelua, mutta ainakin miun fiiliksen mukaan nuo ovat yleisimmät keskustelunavaukset täällä.pete_pjn kirjoitti:
Noo.... EN nyt sanois sen muunkaan olevan kovinkaan mairittelevaa....
En nyt muista missä ketjussa oli, mutta taisi olla flowersreally, joka listasi aikahyvin sinkut palstan vakiopuheenaiheet. Eivät ole kovin moninaisia.
Käytännössä seksi/tai seksin puute, parisuhteen puuttuminen, syystä X naiset eivät kelpuuta atm:ä parisuhteeseen, jakavat 'sitä' jännämiehille ja täten pitäisi keittää/paloitella yms... tai kuinka ovatten huoria tai muuta, antakaa sitä 'römpsää' nyt meille atm:llekin....
Löytyy sitä muunlaisiakin aloituksia ja ihan mielenkiintoista pohdiskelua, mutta ainakin miun fiiliksen mukaan nuo ovat yleisimmät keskustelunavaukset täällä.Niin tarkoitin siis, että on vaan tervettä, kun on muutakin elämää kuin täällä palstalla hengailu.
- FantomOfFinland
Omituista sekoilua! Ikisinkkuko muka trollannut pertille...en usko. Eikä ikisinkku ole mikään tarinaniskijä... Tissin imijä ja kokematon pikku poika
- uytuytuyut
Mä olin NIIN oikeassa!! :) Ikis vihaa Pertsaa, koska Pertsa harrastaa seksiä..
- hullultahansenäyttää
Pertti-setä kirjoitti:
Ikisinkku ei ole sitä miltä se palstalla näyttää.
Mitä se siis on?
- 1212121212
"Palstalaisille muistutan että mikäli joku vuotaa henkilötietojanne nettiin, hän syyllistyy rikokseen. Vaatikaa oikeuksianne älkääkä peljätkö nostaa kissaa pöydälle jos näin tarvisi tehdä."
Pertti, nyt on vuosi 2017.
Oikeuksien vaatiminen näissä tapauksissa ei vaikuta mihinkään. Ainoa keino estää anonyymiä vuotamasta tietoja kaikille on vetoaminen tämän kiltteyteen ja kunnollisuuteen :DTuo on teoriassa noin, mutta minä nostin älämölön koska haluan ihmisten käsittävän että trolli tekee väärin eikä se joka kirjoittelee treffipalstalla.
- että.silleen
Mä pahoin pelkään ett pikkukakkonen on nyt oikeassa. Mun broidit on ainakin noin mulle uskotelleet koko ajan, kun olen tällä palstalla roikkunut... ja varoittaneet vielä mua rekkautumastakaan mihinkään.
Kaiken lisäksi mulla vaihtuu läppäri ja nettitikku ja operaattori aina vuoden sisällä... mikä milloinkin ja joskus kaikki yhdellä kertaa. Se siitä identiteetin salauksesta. - 1212121212
Pertti-setä kirjoitti:
Tuo on teoriassa noin, mutta minä nostin älämölön koska haluan ihmisten käsittävän että trolli tekee väärin eikä se joka kirjoittelee treffipalstalla.
Se on käytännössä noin.
Jos trolli olisi ollut joku vähemmän hyvä tyyppi, henkilötietosi olisi postattu anonyymisti ties minne etkä sinä voisi tehdä asialle yhtään mitään. että.silleen kirjoitti:
Mä pahoin pelkään ett pikkukakkonen on nyt oikeassa. Mun broidit on ainakin noin mulle uskotelleet koko ajan, kun olen tällä palstalla roikkunut... ja varoittaneet vielä mua rekkautumastakaan mihinkään.
Kaiken lisäksi mulla vaihtuu läppäri ja nettitikku ja operaattori aina vuoden sisällä... mikä milloinkin ja joskus kaikki yhdellä kertaa. Se siitä identiteetin salauksesta.Miksi joku pelkää identiteettinsä paljastumista? Siksi ettei hällä ole puhtaat jauhot pussissa.
Mä halusin kertoa ihmisille ettei avoimmuus ole rikos.Pertti-setä kirjoitti:
Miksi joku pelkää identiteettinsä paljastumista? Siksi ettei hällä ole puhtaat jauhot pussissa.
Mä halusin kertoa ihmisille ettei avoimmuus ole rikos.Ei se tarkoita, ettei ole puhtaat jauhot pussissa. Itse en haluaisi, että täällä kirjoittamani jutut liitettäisiin oikeassa elämässä minuun. Olen kertonut itsestäni liikaa henkilökohtaisia asioita.
Näin jälkikäteen ajateltuna, olin typerä, kun rekisteröidyin tällä nimellä. Olisi pitänyt luoda ihan tyhjän päälle profiili ja harkita tarkaan, mitä kertoo itsestään. 😅Nainen34v kirjoitti:
Ei se tarkoita, ettei ole puhtaat jauhot pussissa. Itse en haluaisi, että täällä kirjoittamani jutut liitettäisiin oikeassa elämässä minuun. Olen kertonut itsestäni liikaa henkilökohtaisia asioita.
Näin jälkikäteen ajateltuna, olin typerä, kun rekisteröidyin tällä nimellä. Olisi pitänyt luoda ihan tyhjän päälle profiili ja harkita tarkaan, mitä kertoo itsestään. 😅Minä puhun sinkkupalstalla teosta joka tehtiin treffipalstalla. Täällä kirjoittelu on ihan eri asia kuin laatia oma profiili ja hakea elämänkumppania treffipalstalla.
- 1212121212
Nainen34v kirjoitti:
Ei se tarkoita, ettei ole puhtaat jauhot pussissa. Itse en haluaisi, että täällä kirjoittamani jutut liitettäisiin oikeassa elämässä minuun. Olen kertonut itsestäni liikaa henkilökohtaisia asioita.
Näin jälkikäteen ajateltuna, olin typerä, kun rekisteröidyin tällä nimellä. Olisi pitänyt luoda ihan tyhjän päälle profiili ja harkita tarkaan, mitä kertoo itsestään. 😅Järkeä käyttämällä pääsee melko pitkälle.
Netissä suurin osa mokaa antamalla eri tietoja eri paikoissa (jotka ovat löydettävissä esim. ninimerkin tai muun tiedon perusteella) tai eri henkilöille (jotka ovatkin sama henkilö). Kun tiedot niputetaan yhteen, saadaan henkilöllisyys selville. Pertti-setä kirjoitti:
Miksi joku pelkää identiteettinsä paljastumista? Siksi ettei hällä ole puhtaat jauhot pussissa.
Mä halusin kertoa ihmisille ettei avoimmuus ole rikos.Identiteetti vs. anonymiteetti... Tämä on kokoajan nyt käytävää vääntöä millainen internetin tulevaisuus on.
Vähän luettavaa, mikäli enklanti taittuu.
https://www.theguardian.com/technology/2012/apr/19/online-identity-authenticity-anonymity
http://edlab.tc.columbia.edu/index.php?q=node/6278
Ja tässä on videoesitelmä yhdestä hypoteettisestä tulevaisuudesta, jossa yksityisyyttä ei enään ole.
https://youtu.be/_kBlH-DQsEgPertti-setä kirjoitti:
Minä puhun sinkkupalstalla teosta joka tehtiin treffipalstalla. Täällä kirjoittelu on ihan eri asia kuin laatia oma profiili ja hakea elämänkumppania treffipalstalla.
Aivan, no tämä on totta.
Te vaan nyt molemmat olette oleet molemmissa, sinä ja Ikis..M. Ikis..M siis oli vaan utelias ja käytti tilaisuuden hyväksi ajattelematta tarkemmin.1212121212 kirjoitti:
Järkeä käyttämällä pääsee melko pitkälle.
Netissä suurin osa mokaa antamalla eri tietoja eri paikoissa (jotka ovat löydettävissä esim. ninimerkin tai muun tiedon perusteella) tai eri henkilöille (jotka ovatkin sama henkilö). Kun tiedot niputetaan yhteen, saadaan henkilöllisyys selville.Aivan 😷
Nainen34v kirjoitti:
Aivan, no tämä on totta.
Te vaan nyt molemmat olette oleet molemmissa, sinä ja Ikis..M. Ikis..M siis oli vaan utelias ja käytti tilaisuuden hyväksi ajattelematta tarkemmin.Näinpä.
- ätmelssön
1212121212 kirjoitti:
Järkeä käyttämällä pääsee melko pitkälle.
Netissä suurin osa mokaa antamalla eri tietoja eri paikoissa (jotka ovat löydettävissä esim. ninimerkin tai muun tiedon perusteella) tai eri henkilöille (jotka ovatkin sama henkilö). Kun tiedot niputetaan yhteen, saadaan henkilöllisyys selville.Oletko joku tietoturvaexpertti?
- 1212121212
Nainen34v kirjoitti:
Aivan, no tämä on totta.
Te vaan nyt molemmat olette oleet molemmissa, sinä ja Ikis..M. Ikis..M siis oli vaan utelias ja käytti tilaisuuden hyväksi ajattelematta tarkemmin.Koko juttuhan on täysin keksitty. Mutta hyvää palstaviihdettä joten väliäkö sillä.
"Trollille kiitokset suoraselkäisestä toiminnasta ja yhteystiedoistasi"
Trolli antoi reilusti Pertti-sedälle yhteystietonsa? :D - 1212121212
ätmelssön kirjoitti:
Oletko joku tietoturvaexpertti?
En, mutta joskus rahallisia päätöksiä tehdessä on selvitettävä kuinka luotettavia ihmiset ovat. Tai sanotaanko että usein.
1212121212 kirjoitti:
Koko juttuhan on täysin keksitty. Mutta hyvää palstaviihdettä joten väliäkö sillä.
"Trollille kiitokset suoraselkäisestä toiminnasta ja yhteystiedoistasi"
Trolli antoi reilusti Pertti-sedälle yhteystietonsa? :DNo tämä nyt nimenomaan kuulostaa erikoiselta.
- Ikis..M
Nainen34v kirjoitti:
Aivan, no tämä on totta.
Te vaan nyt molemmat olette oleet molemmissa, sinä ja Ikis..M. Ikis..M siis oli vaan utelias ja käytti tilaisuuden hyväksi ajattelematta tarkemmin.Ei ole totta, Ikis..M ei ole s24;n tai millään muullakaan treffipalstalla, joskus sitä kokeillut mutta siitä on jo aikaa. Ei kannata noita minuun kohdistuvia pertsan paskapuheita uskoa. Jos se nyt jonkun trollin yhteystiedot saanut niin kuin avauksessa väittää ne ei ole vakinikki Ikis..M:n tiedot mutta hyvä jos ne trollin tiedot niin säätäkööt keskenään sitten sähköposteillaan, ei liity minuun millään tavalla muuten kuin että vituttaa tämä pertsan harjoittama valehtelu täällä palstalla.
Ikis..M kirjoitti:
Ei ole totta, Ikis..M ei ole s24;n tai millään muullakaan treffipalstalla, joskus sitä kokeillut mutta siitä on jo aikaa. Ei kannata noita minuun kohdistuvia pertsan paskapuheita uskoa. Jos se nyt jonkun trollin yhteystiedot saanut niin kuin avauksessa väittää ne ei ole vakinikki Ikis..M:n tiedot mutta hyvä jos ne trollin tiedot niin säätäkööt keskenään sitten sähköposteillaan, ei liity minuun millään tavalla muuten kuin että vituttaa tämä pertsan harjoittama valehtelu täällä palstalla.
Itseäni otti myös päähän tämä touhu tällä palstalla pari päivää sitten.
Käsitin siis, että olit tunnustanut tämän itse Pertille, mutta juttu ei siis mennyt aivan niin.
Uskon, jos sanot, ettet ole sitä tehnyt. Tyhmää tai ei, mutta haluan nyt jonkun verran luottaa edes ihmisiin.- Trololooo
Nainen34v kirjoitti:
Käsitin siis, että olit tunnustanut tämän itse Pertille, mutta juttu ei siis mennyt aivan niin.
Uskon, jos sanot, ettet ole sitä tehnyt. Tyhmää tai ei, mutta haluan nyt jonkun verran luottaa edes ihmisiin.Sinäkö kerrot mikä on totuus?
- Trololooo
Nainen34v kirjoitti:
Mikä totuus?
Itsestäsi...
- Ikis..M
Nainen34v kirjoitti:
Uskon, jos sanot, ettet ole sitä tehnyt. Tyhmää tai ei, mutta haluan nyt jonkun verran luottaa edes ihmisiin.Pertti näyttää noita "tunnustuksia" keksivän omasta päästään ja ilmeisesti jokin trollin kommentti on ollut sellainen "tunnustus" ja se siitä sitten riehaantui mutta riehaantui vähän väärälle miehelle. En helposti hermostu mutta kun riittävästi tökitään niin kyllä minusta tappelukaverin saa, siihenhän se trolli tietysti on pyrkinytkin niin sen voi kyllä katsoa onnistuneen trollauksessaan.
- että.silleen
Pertti-setä kirjoitti:
Mä halusin kertoa ihmisille ettei avoimmuus ole rikos.Erehdyit! Mä en halua ett mun edes ottamuksia tai surkeita suhteitani, surkutellaan mun sukulaisille.
Itse mä olen tarinani täällä kertonut tragediat ja surkuhupaisetkin puolet näistä epäonnistuneista suhteistani. Mutt olis vääryys upottaa sukulaisia tähän samaan likaämpäriin mun kanssani lillumaan.
Epäilen että itse et haluaisi alaikäisten tyttäriesi lukevat sun kertomiasi omia edesottamuksiasi... vai mitä? Ymmärrätkö nyt miks mä piilottelen identiteettiäni?
Ja nykyisessä toimessani en myöskään halua tulla tunnetuksi, yksityiselämäni likaämpäreiden sisällöllä...
Asioilla on olemassa usein erilaisia luonnollisia selityjksiä... ilman pahaa hajua! Trololooo kirjoitti:
Itsestäsi...
Olen pahoillani, mutta tätä keskustelua en jaksa enää käydä, koska se on loppumaton suo. Vaikka linkittäisin tänne oman Instagram-profiilini, minua epäiltäisiin silti. Jokainen tehkööt omat johtopäätöksensä.
Täällä on osa kirjoittanut niin rumasti, että jos he yhtään ovat oikeassa elämässä samanlaisia ja mikseivät olisi, en ihmettele että ovat yksin. Minua ei kiinnosta sisäisesti rumien ihmisten seura sekuntiakaan.
Ja siis sinulle vastaus kysymykseesi: käy lukaisemassa kuvaus minusta profiilistani, jos kiinnostaa. Siellä on totuus minusta. 👧Ikis..M kirjoitti:
Pertti näyttää noita "tunnustuksia" keksivän omasta päästään ja ilmeisesti jokin trollin kommentti on ollut sellainen "tunnustus" ja se siitä sitten riehaantui mutta riehaantui vähän väärälle miehelle. En helposti hermostu mutta kun riittävästi tökitään niin kyllä minusta tappelukaverin saa, siihenhän se trolli tietysti on pyrkinytkin niin sen voi kyllä katsoa onnistuneen trollauksessaan.
Täytyy sanoa, että ymmärrän kyllä hieman Perttiäkin. Ei voida tietää, mitä keskustelua hän on käynyt tämän pilailijan kanssa.
Oma syytösketju on kieltämättä ollut aika raju ratkaisu, nyt kun tilanne alkaa minullekin valjeta.- sinkkupalsta
Jos täällä kirjoittelevat olis tuolla ulkona samanlaisia niin ne olisi vankilassa. Olisivat jotain jännämiehiä. Täällä turhautuneet miehet vaan trollailee ja puhuvat mitä sylki suuhun tuo. En ottais tosissaan kaikkia palstan juttuja. Toki varmaan ovat ujoja ja rumia etteivät naisia uskalla lähestyä. Se on niin helppoo kirjoitella kaikenlaista
- Ikis..M
Nainen34v kirjoitti:
Täytyy sanoa, että ymmärrän kyllä hieman Perttiäkin. Ei voida tietää, mitä keskustelua hän on käynyt tämän pilailijan kanssa.
Oma syytösketju on kieltämättä ollut aika raju ratkaisu, nyt kun tilanne alkaa minullekin valjeta.Niin minäkin eilen vielä ymmärsin ja annoin ne eiliset väitteet tavallaan anteeksi mutta kun Pertsalta on noita erilaisia syytöksiä sinkoillut jo useampia asiallisia kirjoittajia vastaan eikä niille näytä tulevan loppua, minunkin kohdalla näyttää vaan lisääntyneen tänään niin jos siihen paslkamyrskyyn ei pistä kovaa kovaa vastaan niin pertin tyyliselle se on sitten varmaan joku "tunnustus", siksi on vähän pakkokin nyt alkaa pyyhkimään ukolla lattiat.
- NarsismikoEstää
Nainen34v kirjoitti:
Näin jälkikäteen ajateltuna, olin typerä, kun rekisteröidyin tällä nimellä. Olisi pitänyt luoda ihan tyhjän päälle profiili ja harkita tarkaan, mitä kertoo itsestään. 😅Niin mikäs ongelma tää on ?. Senkun unohdat koko profiilin ja kirjoitat jatkossa rekisteröitymättä sisälle.
NarsismikoEstää kirjoitti:
Niin mikäs ongelma tää on ?. Senkun unohdat koko profiilin ja kirjoitat jatkossa rekisteröitymättä sisälle.
Tämä on jo käynyt mielessä.
- 121212121212
Nainen34v kirjoitti:
Oma syytösketju on kieltämättä ollut aika raju ratkaisu, nyt kun tilanne alkaa minullekin valjeta.Nah. Perus nettimeininkiä tämä. Valtataistelua.
Tavoitteena on raivata kilpailijat tieltä. Siksi keksitty IkisM-trollaustarina jossa suoraselkäinen mies laittaa trollin kuriin, väite että naiset jotka eivät välitä Pertistä ovat joko minun komediahahmojani (PikkuLikka/belon) tai muuten vain trolleja (että.silleen).
Ihan ok, useimpin naisiin menee läpi aivan mikä tahansa kunhan muistaa kehua heitä haluttaviksi jne.
Silloin ei haittaa vaikka tarina yhteystietonsa antavasta trollista olisi epäuskottava, tai jos viittaisi vuoden vanhaan palstakeskusteluun kun on liittynyt palstalle tätä meininkiä ihmettelevänä "uutena kasvona" 3 kuukautta sitten :D
Trolleista ei kannata stressata. Todennäköisesti sinäkin trollaat, mutta aina voi huvikseen olettaa että kaikki ovat mitä kertovat olevansa. Jos kirjoitat totta, kannattaa välillä rentoutua kirjoittelemalla nimimerkillä hottisnainen22v tms jostain miehiä provosoivasta aiheesta. 121212121212 kirjoitti:
Nah. Perus nettimeininkiä tämä. Valtataistelua.
Tavoitteena on raivata kilpailijat tieltä. Siksi keksitty IkisM-trollaustarina jossa suoraselkäinen mies laittaa trollin kuriin, väite että naiset jotka eivät välitä Pertistä ovat joko minun komediahahmojani (PikkuLikka/belon) tai muuten vain trolleja (että.silleen).
Ihan ok, useimpin naisiin menee läpi aivan mikä tahansa kunhan muistaa kehua heitä haluttaviksi jne.
Silloin ei haittaa vaikka tarina yhteystietonsa antavasta trollista olisi epäuskottava, tai jos viittaisi vuoden vanhaan palstakeskusteluun kun on liittynyt palstalle tätä meininkiä ihmettelevänä "uutena kasvona" 3 kuukautta sitten :D
Trolleista ei kannata stressata. Todennäköisesti sinäkin trollaat, mutta aina voi huvikseen olettaa että kaikki ovat mitä kertovat olevansa. Jos kirjoitat totta, kannattaa välillä rentoutua kirjoittelemalla nimimerkillä hottisnainen22v tms jostain miehiä provosoivasta aiheesta.Jotkut jutut menivät minulta äsken ohi...
Kehuminen on jossain paikassaan kyllä kivaa, mutta toivon ei se minulla sumenna faktoja. Kaikki ihmiset varmasti pitävät kehumisesta, kun se on tuntuu aidolta.
Ja trollauksista sen verran, että näköjään kaikki on mahdollista. Paras, kun ei vaivaa omaa päätään liikaa näillä.- Ikis..M
Nainen34v kirjoitti:
Mikä totuus?
Tuossa sullekin linkki, Pertti ei aio pyytää valheitaan anteeksi, jotenkin en ole yllättynyt:
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14655410/tylsa-paiva-palstalla - 121212121212
Nainen34v kirjoitti:
Jotkut jutut menivät minulta äsken ohi...
Kehuminen on jossain paikassaan kyllä kivaa, mutta toivon ei se minulla sumenna faktoja. Kaikki ihmiset varmasti pitävät kehumisesta, kun se on tuntuu aidolta.
Ja trollauksista sen verran, että näköjään kaikki on mahdollista. Paras, kun ei vaivaa omaa päätään liikaa näillä.Naisista se tuntuu aidolta silloin kun mies tuntuu riittävän tasokkaalta. Eli komealta, statuksekkaalta ja naistenkaatotaitoiselta.
Jos sinä tapaat 185cm Hollywood-leukaisen ja leveäharteisen "mielenkiintoisessa" (lue : statuksekkaassa) työssä olevan miehen joka hörisee matalalla äänellään korvaasi kehuja, se tuntuu aidolta.
Jos saman tekisi 160cm pieni ja hintelä, korkeaääninen työtön raksamies...selkäpiitäsi karmisi ja vaistosi kertoisi että mies valehtelee.
Tätä on tutkittukin. Näin naisen aivot toimivat; tasoon liittyvät ominaisuudet kuten pituus ja komeus saavat miehen tuntumaan aidommalta ja luotettavammalta.
PikkuLikka on vanha palstailija, älykäs n. kolmekymppinen nainen joka ikävä kyllä pitää jännämiehistä. Belon/naisen-mielestä on oman kertomansa mukaan muodokas rikkaan miehen eliittirouva. 121212121212 kirjoitti:
Naisista se tuntuu aidolta silloin kun mies tuntuu riittävän tasokkaalta. Eli komealta, statuksekkaalta ja naistenkaatotaitoiselta.
Jos sinä tapaat 185cm Hollywood-leukaisen ja leveäharteisen "mielenkiintoisessa" (lue : statuksekkaassa) työssä olevan miehen joka hörisee matalalla äänellään korvaasi kehuja, se tuntuu aidolta.
Jos saman tekisi 160cm pieni ja hintelä, korkeaääninen työtön raksamies...selkäpiitäsi karmisi ja vaistosi kertoisi että mies valehtelee.
Tätä on tutkittukin. Näin naisen aivot toimivat; tasoon liittyvät ominaisuudet kuten pituus ja komeus saavat miehen tuntumaan aidommalta ja luotettavammalta.
PikkuLikka on vanha palstailija, älykäs n. kolmekymppinen nainen joka ikävä kyllä pitää jännämiehistä. Belon/naisen-mielestä on oman kertomansa mukaan muodokas rikkaan miehen eliittirouva.Oikeestiko? Olen kyllä sitten täysi erikoisuus. Ajattelen täysin päin vastoin.
Varmaan kaivan nyt oman kuoppani, mutta mitä enemmän mies näyttää siltä, että naisia riittää, niin sitä enemmän suhtaudun hänen sanoihinsa skeptisesti.
Kehuista sen verran, että niistä tulee kyllä vaivaantunut olo. Mitä niihin pitäisi kommentoida?
Se on mukavaa, jos mies kehuu esim. sitä, että olet fiksu tai hyvä keskustelemaam. 👧- oiuioiou
121212121212 kirjoitti:
Naisista se tuntuu aidolta silloin kun mies tuntuu riittävän tasokkaalta. Eli komealta, statuksekkaalta ja naistenkaatotaitoiselta.
PikkuLikka on vanha palstailija, älykäs n. kolmekymppinen nainen joka ikävä kyllä pitää jännämiehistä. Belon/naisen-mielestä on oman kertomansa mukaan muodokas rikkaan miehen eliittirouva.Mutta.. Nuoren ja kauniin ytnin mielenkiinto vs. lihavan ja ruman yhärin..
Kumpi on parempi? :) Nainen34v kirjoitti:
Oikeestiko? Olen kyllä sitten täysi erikoisuus. Ajattelen täysin päin vastoin.
Varmaan kaivan nyt oman kuoppani, mutta mitä enemmän mies näyttää siltä, että naisia riittää, niin sitä enemmän suhtaudun hänen sanoihinsa skeptisesti.
Kehuista sen verran, että niistä tulee kyllä vaivaantunut olo. Mitä niihin pitäisi kommentoida?
Se on mukavaa, jos mies kehuu esim. sitä, että olet fiksu tai hyvä keskustelemaam. 👧Kun joku kehuu, hymyillään kauniisti, kiitetään ja annetaan vastakehu, mikäli siihen on aihetta.
PikkuLikka kirjoitti:
Kun joku kehuu, hymyillään kauniisti, kiitetään ja annetaan vastakehu, mikäli siihen on aihetta.
Riippuu vähän, mitä kehutaan ja miten.
Nainen34v kirjoitti:
Riippuu vähän, mitä kehutaan ja miten.
Ei oikeastaan, kehuminen on mun mielestä eri asia kuin epäsopivat huomautukset, mihin ehkä viittasit.
PikkuLikka kirjoitti:
Ei oikeastaan, kehuminen on mun mielestä eri asia kuin epäsopivat huomautukset, mihin ehkä viittasit.
Joku saattaa kehua esim. peppua tms, se on epäsopivaa, mutta kehu kuitenkin. Eikö?
Näihin itse viittaisin kintaalla.Nainen34v kirjoitti:
Joku saattaa kehua esim. peppua tms, se on epäsopivaa, mutta kehu kuitenkin. Eikö?
Näihin itse viittaisin kintaalla.Puhumme nyt ilmeisesti samasta asiasta eri käsitteillä. Mun mielestä kaikki mikä tuntuu kuulijasta epäsopivalta tai epämukavalta menee kategoriaan "epäsopivat huomautukset" ja se mikä on miellyttävää menee sektorille " kehu". Yleensä hyvien tapojen mukaista on kehua vaikkapa pukeutumista, kampausta tai yleisilmettä, tutumpien kesken myös ruumiinosien kehuminen on sallitumpaa. Minulle itselleni on ihan sama kehutaanko nenää vai peppua, oleellisempaa on kuka kommentoi, joten enpä ottaisi tuosta nokkiini.
- 121212121212
Nainen34v kirjoitti:
Oikeestiko? Olen kyllä sitten täysi erikoisuus. Ajattelen täysin päin vastoin.
Se on mukavaa, jos mies kehuu esim. sitä, että olet fiksu tai hyvä keskustelemaam. 👧Nyt nimen omaan puhutaan siitä että mies kehuu sinun keskustelutaitoasi, älyäsi, huumoria, sivistyneisyyttäsi, tms.
Jokainen täysjärkinen mies tajuaa että jos nainen uskoo olevansa hyvännäköinen, pitää kehua jotain muuta.
"Varmaan kaivan nyt oman kuoppani, mutta mitä enemmän mies näyttää siltä, että naisia riittää, niin sitä enemmän suhtaudun hänen sanoihinsa skeptisesti."
Totuustesti voisi olla: kuinka moni sinun 15 miehestäsi on ollut sellaisia jotka saavat naisia helposti? Mikäli väitteesi ulkonäöstäsi pitävät paikkansa, tiedämme jo MA-teorian perusteella että vastaus on 15/15. 121212121212 kirjoitti:
Nyt nimen omaan puhutaan siitä että mies kehuu sinun keskustelutaitoasi, älyäsi, huumoria, sivistyneisyyttäsi, tms.
Jokainen täysjärkinen mies tajuaa että jos nainen uskoo olevansa hyvännäköinen, pitää kehua jotain muuta.
"Varmaan kaivan nyt oman kuoppani, mutta mitä enemmän mies näyttää siltä, että naisia riittää, niin sitä enemmän suhtaudun hänen sanoihinsa skeptisesti."
Totuustesti voisi olla: kuinka moni sinun 15 miehestäsi on ollut sellaisia jotka saavat naisia helposti? Mikäli väitteesi ulkonäöstäsi pitävät paikkansa, tiedämme jo MA-teorian perusteella että vastaus on 15/15.Mitä kauemmas menneisyyteeni mennään, sitä lähemmäs tavallisia miehiä päästään. En ole nuoruudessani ollut mikään kaunotar.
Joukkoon mahtuu kyllä kovinkin naisten suosiossa olleista tapauksia. Kaikki ovat olleet oikein mukavia ihmisiä, luonnollisestikin. Yksi oli todellinen älykkö.- 121212121212
Nainen34v kirjoitti:
Mitä kauemmas menneisyyteeni mennään, sitä lähemmäs tavallisia miehiä päästään. En ole nuoruudessani ollut mikään kaunotar.
Joukkoon mahtuu kyllä kovinkin naisten suosiossa olleista tapauksia. Kaikki ovat olleet oikein mukavia ihmisiä, luonnollisestikin. Yksi oli todellinen älykkö."Mitä kauemmas menneisyyteeni mennään, sitä lähemmäs tavallisia miehiä päästään. En ole nuoruudessani ollut mikään kaunotar."
Eli tasoteorian mukaan on menty?
Voisiko tämä olla eräs syy siihen miksi suhteet eivät ole kestäneet? Aina kun olet panostanut lisää ulkonäköösi, on tarjolle tullut "mielenkiintoisempia" (komeampia, statuksekkaampia) miehiä? 121212121212 kirjoitti:
"Mitä kauemmas menneisyyteeni mennään, sitä lähemmäs tavallisia miehiä päästään. En ole nuoruudessani ollut mikään kaunotar."
Eli tasoteorian mukaan on menty?
Voisiko tämä olla eräs syy siihen miksi suhteet eivät ole kestäneet? Aina kun olet panostanut lisää ulkonäköösi, on tarjolle tullut "mielenkiintoisempia" (komeampia, statuksekkaampia) miehiä?Tasoteoriassa ollaan uskoakseni pysytty jotakuinkin.
Tämä älykkö oli sellainen, että minulle tultiin sanomaan suoraan, miksi ihmeessä olen hänen kanssaan. Tämä oli mielestäni sydäntäsärkevää, tässä kohtaa selkeästi arvotettiin meidän ulkonäköjämme. Hän oli luonteeltaan lopulta liian synkkä. Hän vaan imi kaiken valoisuuden enkä jaksanut sitä enää. Hänen kanssaan minulla on ollut parhaat keskustelut.
Miehiä en ole jättänyt ulkonäkösyistä vaan siitä syystä, että olen vain kyllästynyt suhteessa johonkin osa-alueeseen. On tullut vaan tylsää, tai huonoa seksiä, tai järkyttäviä riitoja. Tämä 5 vuoden suhde oli hauskaan urheilulliseen seuramieheen, hänen kanssaan teimme yhdessä mitä vaan ja nauroimme aina maha vääränä.- 121212121212
Nainen34v kirjoitti:
Tasoteoriassa ollaan uskoakseni pysytty jotakuinkin.
Tämä älykkö oli sellainen, että minulle tultiin sanomaan suoraan, miksi ihmeessä olen hänen kanssaan. Tämä oli mielestäni sydäntäsärkevää, tässä kohtaa selkeästi arvotettiin meidän ulkonäköjämme. Hän oli luonteeltaan lopulta liian synkkä. Hän vaan imi kaiken valoisuuden enkä jaksanut sitä enää. Hänen kanssaan minulla on ollut parhaat keskustelut.
Miehiä en ole jättänyt ulkonäkösyistä vaan siitä syystä, että olen vain kyllästynyt suhteessa johonkin osa-alueeseen. On tullut vaan tylsää, tai huonoa seksiä, tai järkyttäviä riitoja. Tämä 5 vuoden suhde oli hauskaan urheilulliseen seuramieheen, hänen kanssaan teimme yhdessä mitä vaan ja nauroimme aina maha vääränä.Entäs kuinka tästä eteenpäin?
Jos ajatellaan että katselet 30-35v miehiä jotta tuntisit itsesi parikymppiseksi. Miesmakusi oli siis se tavallistakin tavallisempi (pitkä, komea, urheilullinen, sosiaalisesti taitava, "elämässä eteenpäin menevä", itsevarma, määrätietoinen, jne).
No, tuollainen mieshän paranee kuin viini. Sinä taas kerroit olevasi mielestäsi parhaimmillasi nyt, mikä tarkoittaa että lasku on edessä.
Ei lupaa hyvää suhteelle jos tavoittelet sitä parasta mutta itselläsi on parhaat päivät takanapäin. Ja tokihan hyväksymme että jos sinun esikarsintametodisi perustuu pinnallisten ominaisuuksien maksimointiin, miehetkin saattavat toimia samoin.
Oletko kuullut termin "alpha widow"? - 121212121212
oiuioiou kirjoitti:
Mutta.. Nuoren ja kauniin ytnin mielenkiinto vs. lihavan ja ruman yhärin..
Kumpi on parempi? :)Tietysti tasokkaamman.
Mutta miehet eivät projisoi siten että kauniimman kehut olisivat _aidompia_. Vain naiset liittävät voimaan liittyvät ominaisuudet (pituus, leveät hartiat, jykevä leuka, matala ääni, jne) aitouteen, _kiltteyteen_ ja _luotettavuuteen_. 121212121212 kirjoitti:
Entäs kuinka tästä eteenpäin?
Jos ajatellaan että katselet 30-35v miehiä jotta tuntisit itsesi parikymppiseksi. Miesmakusi oli siis se tavallistakin tavallisempi (pitkä, komea, urheilullinen, sosiaalisesti taitava, "elämässä eteenpäin menevä", itsevarma, määrätietoinen, jne).
No, tuollainen mieshän paranee kuin viini. Sinä taas kerroit olevasi mielestäsi parhaimmillasi nyt, mikä tarkoittaa että lasku on edessä.
Ei lupaa hyvää suhteelle jos tavoittelet sitä parasta mutta itselläsi on parhaat päivät takanapäin. Ja tokihan hyväksymme että jos sinun esikarsintametodisi perustuu pinnallisten ominaisuuksien maksimointiin, miehetkin saattavat toimia samoin.
Oletko kuullut termin "alpha widow"?En ole kuullut termistä, mutta osaan kyllä päätellä. 😅 Yksin jäädään siis. 😅
Lähtökohtaisesti en katsele mitään ikähaarukkaa. Olen surkea arvioimaan ikää. Tuon ikäiset miehet ovat vaan ehkä lähinnä toiveitani keskimäärin, ottaen huomioon oman historiani ja elämäntilanteen. Poikkeuksiahan löytyy ties mitä.
En haluaisi masentaa itseäni ulkonäköä miettimällä. Tämä on elämää ja elämässä on muutakin kuin ulkonäkö.
Miksen voisi saada upeeta intohimoista suhdetta myös 45-vuotiaan miehen kanssa? En sulje mitään vaihtoehtoja siis pois. Puhuin vain todennäköisyyksistä.- 121212121212
Nainen34v kirjoitti:
En ole kuullut termistä, mutta osaan kyllä päätellä. 😅 Yksin jäädään siis. 😅
Lähtökohtaisesti en katsele mitään ikähaarukkaa. Olen surkea arvioimaan ikää. Tuon ikäiset miehet ovat vaan ehkä lähinnä toiveitani keskimäärin, ottaen huomioon oman historiani ja elämäntilanteen. Poikkeuksiahan löytyy ties mitä.
En haluaisi masentaa itseäni ulkonäköä miettimällä. Tämä on elämää ja elämässä on muutakin kuin ulkonäkö.
Miksen voisi saada upeeta intohimoista suhdetta myös 45-vuotiaan miehen kanssa? En sulje mitään vaihtoehtoja siis pois. Puhuin vain todennäköisyyksistä.Toki elämässä on muutakin kuin ulkonäkö, koska elämässä on muutakin kuin pariutuminen. Muutenhan kaikki ätmit olisivat jo noudattaneet NALin ohjeita.
Mutta pariutumisessa ulkonäkö on sinulle kaikki. Olet ottanut tasokkaimmat miehet joita olet saanut silloisen ulkonäkösi perusteella. Ilman riittävää tasoa, tippuu välittömästi jatkosta oli luonne tai kemiat mitä hyvänsä.
Miehetkin noudattavat tasoteoriaa, ja erityisesti tasokkaimmat miehet. Chapmanin yliopiston tutkimuksessa todettiin että mitä komeampi ja/tai menestyneempi ja/tai itsevarmempi mies oli, sitä suuremman painoarvon hän laittoi naisen kauneudelle.
Sinänsähän tuo ajatus on hauska. Että nuorena voisi ottaa kaiken irti ulkonäöstä ja sitten todeta että hei mutta eihän se ulkonäkö ole tärkeintä (sille komealle ja menestyneelle miehelle).
En osaa eläytyä sinun tilanteeseesi. Käytännössä synnyit lottovoittajana, minun on tienattava ne miljoonat omalla työlläni ennen kuin nousen suosituksi naisten keskuudessa. - sivullinen.vaan
121212121212 kirjoitti:
Entäs kuinka tästä eteenpäin?
Oletko kuullut termin "alpha widow"?Miten jaksat tuota epistolaasi kelata aina vaan loputtomiin, taidat pian itsekin uskoa noihin?? Tällainen ajatus vaan sivusta tulee, kun joskus silmäilee näitä, eli lähes joka kommentissa samat sanat.
Toki varmaan pännii, kun koet että parisuhdejutuissa naisilla on valta, mutta ei pelkästään noita hokemalla kohtasi parane, vaan jotain muuta pitää keksiä.
Etkä voi naisia sukupuolena muuttaa Sinua enemmän miellyttämään, vaan he toimivat parhaan näkemyksensä mukaan, mikä taas Sinun mielestäsi on mahdollisimmän tyhmää.
Mutta näin tämä maailma etenee.
Tällaisia vaan tässä tuli mieleen.
ps. tuosta salaliitto palstalaisten kesken ei aivan heti ymmärrä mitään. Se vaan kertoo mm.sen, ettei tämä palsta edusta vähääkään ulkopuolista maailmaa. - sivullinen.vaan
..salaliittoteorioista...
:) 121212121212 kirjoitti:
Toki elämässä on muutakin kuin ulkonäkö, koska elämässä on muutakin kuin pariutuminen. Muutenhan kaikki ätmit olisivat jo noudattaneet NALin ohjeita.
Mutta pariutumisessa ulkonäkö on sinulle kaikki. Olet ottanut tasokkaimmat miehet joita olet saanut silloisen ulkonäkösi perusteella. Ilman riittävää tasoa, tippuu välittömästi jatkosta oli luonne tai kemiat mitä hyvänsä.
Miehetkin noudattavat tasoteoriaa, ja erityisesti tasokkaimmat miehet. Chapmanin yliopiston tutkimuksessa todettiin että mitä komeampi ja/tai menestyneempi ja/tai itsevarmempi mies oli, sitä suuremman painoarvon hän laittoi naisen kauneudelle.
Sinänsähän tuo ajatus on hauska. Että nuorena voisi ottaa kaiken irti ulkonäöstä ja sitten todeta että hei mutta eihän se ulkonäkö ole tärkeintä (sille komealle ja menestyneelle miehelle).
En osaa eläytyä sinun tilanteeseesi. Käytännössä synnyit lottovoittajana, minun on tienattava ne miljoonat omalla työlläni ennen kuin nousen suosituksi naisten keskuudessa.En tiedä, etkö tarkoituksella halua ymmärtää kaikkea, mitä kirjoitan, vai johtuuko asioiden väärin ymmärtämisesi siitä, että olet niin kiinni sokeasti omassa mielipiteessäsi. Minulla joissakin kohtia tekstiä hieman jopa kiehahti, tunnustan. 😂
Ulkonäkö merkkaa, mutta ei ole kaikkki. Yhtä tärkeitä on monet muut ominaisuudet.
Miten olen syntynyt lottovoittajana, jos en ole nuorena ollut kaunis, teininä en edes nätti.- 121212121212
sivullinen.vaan kirjoitti:
Miten jaksat tuota epistolaasi kelata aina vaan loputtomiin, taidat pian itsekin uskoa noihin?? Tällainen ajatus vaan sivusta tulee, kun joskus silmäilee näitä, eli lähes joka kommentissa samat sanat.
Toki varmaan pännii, kun koet että parisuhdejutuissa naisilla on valta, mutta ei pelkästään noita hokemalla kohtasi parane, vaan jotain muuta pitää keksiä.
Etkä voi naisia sukupuolena muuttaa Sinua enemmän miellyttämään, vaan he toimivat parhaan näkemyksensä mukaan, mikä taas Sinun mielestäsi on mahdollisimmän tyhmää.
Mutta näin tämä maailma etenee.
Tällaisia vaan tässä tuli mieleen.
ps. tuosta salaliitto palstalaisten kesken ei aivan heti ymmärrä mitään. Se vaan kertoo mm.sen, ettei tämä palsta edusta vähääkään ulkopuolista maailmaa.Niin kuin juuri sanoin, minähän olen keksinyt muuta.
Olen tehnyt ulkonäölleni sen minkä voin. Pyrin hankkimaan rahaa ja statusta. Pyrin kehittymään röyhkeämmäksi viettelijäksi.
Ja ellei kukaan sopivan ikäinen ja luonteeltaan sopiva nainen silti kiinnostu, tavoitteeksi jää taloudellinen riippumattomuus 40-45v tienoilla. Siinä kyllä riittää työtä, Suomen verotuksella kun ei vaadittavaa 3-5 milj. euron omaisuutta hankita helposti - ellei sitten muutu nätiksi naiseksi :D
"Etkä voi naisia sukupuolena muuttaa Sinua enemmän miellyttämään, vaan he toimivat parhaan näkemyksensä mukaan, mikä taas Sinun mielestäsi on mahdollisimmän tyhmää."
Syy miksi asioista ns. saarnataan ei ole yritys muuttaa naisten geeneihin koodattuja haluja joita he orjallisesti seuraavat. Syy saarnaamiseen on että vasta ärsytettyinä ja provosoituina naiset lopettavat salonkikelpoisen diibadaaban ja kertovat totuuden mikä sytyttää ja miten nainen ottaa Isä Laasasen oppien mukaisesti tasokkaimman jonka saa. - 121212121212
Nainen34v kirjoitti:
En tiedä, etkö tarkoituksella halua ymmärtää kaikkea, mitä kirjoitan, vai johtuuko asioiden väärin ymmärtämisesi siitä, että olet niin kiinni sokeasti omassa mielipiteessäsi. Minulla joissakin kohtia tekstiä hieman jopa kiehahti, tunnustan. 😂
Ulkonäkö merkkaa, mutta ei ole kaikkki. Yhtä tärkeitä on monet muut ominaisuudet.
Miten olen syntynyt lottovoittajana, jos en ole nuorena ollut kaunis, teininä en edes nätti.Vanhana nörttinä muistan sellaisen termin kuin pullonkaula.
Jos vain komea läpäisee pullonkaulan, ulkonäkö on kaikki. Jos vain mies jolla on komeutta ja/tai rahaa ja statusta läpäisee pullonkaulan...komeus, raha ja status on kaikki.
Siitä muusta on turhaa höpistä jos ilman esim. komeutta tippuu heti jatkosta.
Ihan vastaavasti jos ja kun haluamasi stereotyyppisen tasokkaat oppikirjaytmit katselevat vain kauniita naisia, ulkonäkö on kaikki koska ilman sitä jää pullonkaulaan. 121212121212 kirjoitti:
Vanhana nörttinä muistan sellaisen termin kuin pullonkaula.
Jos vain komea läpäisee pullonkaulan, ulkonäkö on kaikki. Jos vain mies jolla on komeutta ja/tai rahaa ja statusta läpäisee pullonkaulan...komeus, raha ja status on kaikki.
Siitä muusta on turhaa höpistä jos ilman esim. komeutta tippuu heti jatkosta.
Ihan vastaavasti jos ja kun haluamasi stereotyyppisen tasokkaat oppikirjaytmit katselevat vain kauniita naisia, ulkonäkö on kaikki koska ilman sitä jää pullonkaulaan.Okei, no esimerkkisi oli mainio ja avasi asian erinomaisesti. Minulla tuo älykkö läpäisi kyllä pullonkaulan, tutustuimme sähköpostitse. Hän oli mielestäni tavallaan komea, mutta ei ollut kyllä naisten suosiossa yhtään.
En ole muita parempi, kyllä se ulkonäkö merkkaa. Mutta ulkonäkö on silti makuasia.- 121212121212
Nainen34v kirjoitti:
Okei, no esimerkkisi oli mainio ja avasi asian erinomaisesti. Minulla tuo älykkö läpäisi kyllä pullonkaulan, tutustuimme sähköpostitse. Hän oli mielestäni tavallaan komea, mutta ei ollut kyllä naisten suosiossa yhtään.
En ole muita parempi, kyllä se ulkonäkö merkkaa. Mutta ulkonäkö on silti makuasia.Ulkonäkö ei juurikaan ole makuasia. Et ole kertonut ulkonäkömaustasi oikein mitään paitsi ettet pidä korkeaäänisistä miehistä. Tiedän silti tismalleen minkä näköisistä miehistä pidät eniten.
Ei tarvitse lukea ajatuksia. Oletan vain että miesmakusi on sama kuin muillakin naisilla joilla on mahdollisuus valita, ja oletukseni menee täysin oikein. Erona on lähinnä stailaus, hiusten pituus ym pikkuseikat.
Annan toki reilun mahdollisuuden todistaa että 1/15 tapauksista et noudattanutkaan markkina-arvoteoriaa. Kysyisin seuraavia:
- pituus
- ruumiinrakenne
- hartioiden malli
- ammatti/status/rahatilanne
- ikänne kun tapasitte
- linkkaa kuva hieman vastaavan näköisestä miehestä
Kiitän etukäteen vastauksista. Analysoin kovin mielelläni näitä tosielämän keissejä. - sivullinen.vaan
121212121212 kirjoitti:
Niin kuin juuri sanoin, minähän olen keksinyt muuta.
Olen tehnyt ulkonäölleni sen minkä voin. Pyrin hankkimaan rahaa ja statusta. Pyrin kehittymään röyhkeämmäksi viettelijäksi.
Ja ellei kukaan sopivan ikäinen ja luonteeltaan sopiva nainen silti kiinnostu, tavoitteeksi jää taloudellinen riippumattomuus 40-45v tienoilla. Siinä kyllä riittää työtä, Suomen verotuksella kun ei vaadittavaa 3-5 milj. euron omaisuutta hankita helposti - ellei sitten muutu nätiksi naiseksi :D
"Etkä voi naisia sukupuolena muuttaa Sinua enemmän miellyttämään, vaan he toimivat parhaan näkemyksensä mukaan, mikä taas Sinun mielestäsi on mahdollisimmän tyhmää."
Syy miksi asioista ns. saarnataan ei ole yritys muuttaa naisten geeneihin koodattuja haluja joita he orjallisesti seuraavat. Syy saarnaamiseen on että vasta ärsytettyinä ja provosoituina naiset lopettavat salonkikelpoisen diibadaaban ja kertovat totuuden mikä sytyttää ja miten nainen ottaa Isä Laasasen oppien mukaisesti tasokkaimman jonka saa.Lyhyesti: nyt olet tainnut hurahtaa tähän nykyajan ajanviete-/ ja viihdehöttömaailman "salattuihin totuuksiin" ihan liiaksi. Siksi tälle palstalle tarvittaisiin enemmän naisnäkökulmaa kertomaan asioista ja, yllätys yllätys, ihan arkipäivän tasolta, mikä on oleellista ja kestävää ja mikä sirkusta...
sirkuksilla ja peleillä on vaara jäädä helposti tutkimaan niitä Isä Laasasen teesejä ja nauttimaan "taloudellisesta riippumattomuudesta" (kuten asian ilmaisit) aina hamaan tulevaisuuteen...
..pissiksiä voit löytää, mutta lienisitkö (onko oikeaa suomea) sellaisiin pitemmästi tytyväinen ;) 121212121212 kirjoitti:
Ulkonäkö ei juurikaan ole makuasia. Et ole kertonut ulkonäkömaustasi oikein mitään paitsi ettet pidä korkeaäänisistä miehistä. Tiedän silti tismalleen minkä näköisistä miehistä pidät eniten.
Ei tarvitse lukea ajatuksia. Oletan vain että miesmakusi on sama kuin muillakin naisilla joilla on mahdollisuus valita, ja oletukseni menee täysin oikein. Erona on lähinnä stailaus, hiusten pituus ym pikkuseikat.
Annan toki reilun mahdollisuuden todistaa että 1/15 tapauksista et noudattanutkaan markkina-arvoteoriaa. Kysyisin seuraavia:
- pituus
- ruumiinrakenne
- hartioiden malli
- ammatti/status/rahatilanne
- ikänne kun tapasitte
- linkkaa kuva hieman vastaavan näköisestä miehestä
Kiitän etukäteen vastauksista. Analysoin kovin mielelläni näitä tosielämän keissejä.Tottakai vastaan mielelläni.
-hän oli kyllä pitkä. Monet miehistäni ovat olleet yli 185cm pitkiä. Olen itsekin pitkä, joten saan vedota siihen. Yksi mies oli 173cm, jonka kanssa seurustelin vajaa 2 vuotta.
-ruumiinrakenne tavallinen, muuten olen seurustellut melko atleettisten miesten kanssa, olen itsekin urheilullinen
-hartiat tavalliset, ehkä jopa kapeammat kuin voisi tuon pituiselta olettaa
-ammatti tavallinen AMK-pohjainen, rahatilanne huonompi kuin itselläni, omistusasunto kuitenkin
-hän muutaman vuoden nuorempi, tästä muutamia vuosia aikaa
Naisillahan on todella paljon miesmakuja! Minulla on jonkin verran nättejä kavereita, yksi todellinen kaunotar, emmekä kiinnostu samoista miehistä.
Toivottavasti tästä oli sinulle apua tutkimuksessasi. 😊- Pertin_setä
Lyhyesti: nyt olet tainnut hurahtaa tähän nykyajan ajanviete-/ ja viihdehöttömaailman "salattuihin totuuksiin" ihan liiaksi. Siksi tälle palstalle tarvittaisiin enemmän naisnäkökulmaa kertomaan asioista ja, yllätys yllätys, ihan arkipäivän tasolta, mikä on oleellista ja kestävää ja mikä sirkusta...
sirkuksilla ja peleillä on vaara jäädä helposti tutkimaan niitä Isä Laasasen teesejä ja nauttimaan "taloudellisesta riippumattomuudesta" (kuten asian ilmaisit) aina hamaan tulevaisuuteen...
..pissiksiä voit löytää, mutta lienisitkö (onko oikeaa suomea) sellaisiin pitemmästi tytyväinen ;)"tälle palstalle tarvittaisiin enemmän naisnäkökulmaa kertomaan asioista ja, yllätys yllätys, ihan arkipäivän tasolta, mikä on oleellista ja kestävää ja mikä sirkusta..."
Tiedän että Pertti-poika rakastaisi tuota. - 121212121212
Lyhyesti: nyt olet tainnut hurahtaa tähän nykyajan ajanviete-/ ja viihdehöttömaailman "salattuihin totuuksiin" ihan liiaksi. Siksi tälle palstalle tarvittaisiin enemmän naisnäkökulmaa kertomaan asioista ja, yllätys yllätys, ihan arkipäivän tasolta, mikä on oleellista ja kestävää ja mikä sirkusta...
..pissiksiä voit löytää, mutta lienisitkö (onko oikeaa suomea) sellaisiin pitemmästi tytyväinen ;)Älä viitsi tarjota tuota vanhaa selitystä. "Vain pissikset välittävät ulkonäöstä", "vain gold diggerit välittävät rahasta ja statuksesta".
Totta kai luonteilla, kemioilla ja muila on väliä - _sen jälkeen_ kun tasot on katsottu kohdilleen. Siksi, taso ratkaisee.
Naisnäkökulma on tervetullutta, mutta ikävä kyllä 99,99% siitä ei tarjoa oikeita vastauksia kuin korkeintaan jo suhteessa oleville.
Naiset eivät edes halua analysoida mikä heidät sytyttää, siinä ongelma numero yksi. - 121212121212
Nainen34v kirjoitti:
Tottakai vastaan mielelläni.
-hän oli kyllä pitkä. Monet miehistäni ovat olleet yli 185cm pitkiä. Olen itsekin pitkä, joten saan vedota siihen. Yksi mies oli 173cm, jonka kanssa seurustelin vajaa 2 vuotta.
-ruumiinrakenne tavallinen, muuten olen seurustellut melko atleettisten miesten kanssa, olen itsekin urheilullinen
-hartiat tavalliset, ehkä jopa kapeammat kuin voisi tuon pituiselta olettaa
-ammatti tavallinen AMK-pohjainen, rahatilanne huonompi kuin itselläni, omistusasunto kuitenkin
-hän muutaman vuoden nuorempi, tästä muutamia vuosia aikaa
Naisillahan on todella paljon miesmakuja! Minulla on jonkin verran nättejä kavereita, yksi todellinen kaunotar, emmekä kiinnostu samoista miehistä.
Toivottavasti tästä oli sinulle apua tutkimuksessasi. 😊Kiitän vastauksista. Kuvan puuttuessa en osaa sanoa oliko kyseessä KTM vai YTM.
"Naisillahan on todella paljon miesmakuja! Minulla on jonkin verran nättejä kavereita, yksi todellinen kaunotar, emmekä kiinnostu samoista miehistä."
Olet väärässä. Naisten erilainen miesmaku on illuusio. Selitän asian pikaisesti, sitten on nukkumaanmenoaika.
Sinä pidät ytmistä A mutta et ytmistä B. Kaverisi pitää ytmistä B mutta ei ytmistä A.
_Kumpikaan_ teistä ei pidä ketmistä C, D tai E.
_Kumpikaan_ teistä ei pidä ätmistä F, G tai H.
Ja, koska moni muukin nainen pitää miehestä A tai miehestä B, lopputuloksena naisten miesmaku jakautuu näiden kahden miehen välillä. Vain kyllä-äänet lasketaan.
...jotka luultavasti ovat kuin sama mies eri tavalla trimmattuna/stailattuna. Samat geneettiset piirteet.
Voisit ajatella asiaa näin: palstan miehet riitelevät onko maailman kaunein nainen Megan Fox 22-vuotiaana vai Jessica Alba 22-vuotiaana. Ne jotka pitävät Meganista eivät pidä Jessicasta, ja päin vastoin. Kuinka erilainen miesten naismaku todellisuudessa on, ja mitä iloa tästä on naisille jotka eivät näytä Hollywood-kaunottarilta? - 121212121212
...eli rautalangasta väännettynä: tasoteoriaa ei riko se kenestä joku _ei_ pidä.
Vain sillä on merkitystä:
- kuka on mielestäsi komein?
- onko sama mies monen muunkin naisen mielestä komein?
Vain se ratkaisee onko miesmakusi erilainen vai massaa. - sivullinen.vaan
121212121212 kirjoitti:
Älä viitsi tarjota tuota vanhaa selitystä. "Vain pissikset välittävät ulkonäöstä", "vain gold diggerit välittävät rahasta ja statuksesta".
Totta kai luonteilla, kemioilla ja muila on väliä - _sen jälkeen_ kun tasot on katsottu kohdilleen. Siksi, taso ratkaisee.
Naisnäkökulma on tervetullutta, mutta ikävä kyllä 99,99% siitä ei tarjoa oikeita vastauksia kuin korkeintaan jo suhteessa oleville.
Naiset eivät edes halua analysoida mikä heidät sytyttää, siinä ongelma numero yksi.vielä lyhyemmin tänä iltana: analysoija ja laskijatyyppi on jotenkin hengetön, se ei hirveesti sytytä. Sun pitää pyrkiä tuosta ympyrästä ulos.
121212121212 kirjoitti:
Kiitän vastauksista. Kuvan puuttuessa en osaa sanoa oliko kyseessä KTM vai YTM.
"Naisillahan on todella paljon miesmakuja! Minulla on jonkin verran nättejä kavereita, yksi todellinen kaunotar, emmekä kiinnostu samoista miehistä."
Olet väärässä. Naisten erilainen miesmaku on illuusio. Selitän asian pikaisesti, sitten on nukkumaanmenoaika.
Sinä pidät ytmistä A mutta et ytmistä B. Kaverisi pitää ytmistä B mutta ei ytmistä A.
_Kumpikaan_ teistä ei pidä ketmistä C, D tai E.
_Kumpikaan_ teistä ei pidä ätmistä F, G tai H.
Ja, koska moni muukin nainen pitää miehestä A tai miehestä B, lopputuloksena naisten miesmaku jakautuu näiden kahden miehen välillä. Vain kyllä-äänet lasketaan.
...jotka luultavasti ovat kuin sama mies eri tavalla trimmattuna/stailattuna. Samat geneettiset piirteet.
Voisit ajatella asiaa näin: palstan miehet riitelevät onko maailman kaunein nainen Megan Fox 22-vuotiaana vai Jessica Alba 22-vuotiaana. Ne jotka pitävät Meganista eivät pidä Jessicasta, ja päin vastoin. Kuinka erilainen miesten naismaku todellisuudessa on, ja mitä iloa tästä on naisille jotka eivät näytä Hollywood-kaunottarilta?Hemmetti kirjoitat hyvin, ymmärrän mitä tarkoitat.
Kuvan hakeminen kesti.
Tässä kuva:
http://m.imdb.com/name/nm0124930/mediaviewer/rm1121428224
Toivottavasti kuva on oikea. Ja tätä minun erästä seurustelukumppania kuvaa juuri tämä kuva, eikä mikään muu otos kyseisestä näyttelijästä. Testasin ainakin, että linkin pitäisi olla oikea.- Senexä
Nainen34v kirjoitti:
Hemmetti kirjoitat hyvin, ymmärrän mitä tarkoitat.
Kuvan hakeminen kesti.
Tässä kuva:
Toivottavasti kuva on oikea. Ja tätä minun erästä seurustelukumppania kuvaa juuri tämä kuva, eikä mikään muu otos kyseisestä näyttelijästä. Testasin ainakin, että linkin pitäisi olla oikea.Oot ainoa palstanainan joka on seukannut Gerard Butlerin kanssa.
- 121212121212
Nainen34v kirjoitti:
Hemmetti kirjoitat hyvin, ymmärrän mitä tarkoitat.
Kuvan hakeminen kesti.
Tässä kuva:
Toivottavasti kuva on oikea. Ja tätä minun erästä seurustelukumppania kuvaa juuri tämä kuva, eikä mikään muu otos kyseisestä näyttelijästä. Testasin ainakin, että linkin pitäisi olla oikea.No niin, kiitos.
Melko lailla stereotyyppisen komea mies, vaikkei miesmallitasoa olekaan.
Öitä, näe kauniita unia samoista miehistä joista kaikki muutkin naiset unelmoivat :D Senexä kirjoitti:
Oot ainoa palstanainan joka on seukannut Gerard Butlerin kanssa.
Varmasti 😅
121212121212 kirjoitti:
No niin, kiitos.
Melko lailla stereotyyppisen komea mies, vaikkei miesmallitasoa olekaan.
Öitä, näe kauniita unia samoista miehistä joista kaikki muutkin naiset unelmoivat :DHei unia sullekin. 🖐👧
- 121212121212
vielä lyhyemmin tänä iltana: analysoija ja laskijatyyppi on jotenkin hengetön, se ei hirveesti sytytä. Sun pitää pyrkiä tuosta ympyrästä ulos.
Siinä on etunsa.
Juuri kun kuvittelin että saamani ylennys oli pettymys, palstailun mahdollistavan rutiinihomman vaihtuminen näennäisesti vastuullisempaan yhäkin palstailun mahdollistavaan rutiinihommaan...sainkin yhdeltä omistajista tarjouksen josta en voinut kieltäytyä.
Rahan ja statuksen kannalta on mahdotonta sanoa oliko ratkaisu parempi kuin hidas mutta vakaa urapolku...mutta kiitos analysoinnista, laskemisesta ja "salapoliisityöstä" pitävän luonteeni, ammatti muuttui reippaasti jännempään suuntaan :D
Olen lahjakas tietyissä asioissa. Joitain se ärsyttää. - uytiuytrityi
121212121212 kirjoitti:
Niin kuin juuri sanoin, minähän olen keksinyt muuta.
Syy miksi asioista ns. saarnataan ei ole yritys muuttaa naisten geeneihin koodattuja haluja joita he orjallisesti seuraavat. Syy saarnaamiseen on että vasta ärsytettyinä ja provosoituina naiset lopettavat salonkikelpoisen diibadaaban ja kertovat totuuden mikä sytyttää ja miten nainen ottaa Isä Laasasen oppien mukaisesti tasokkaimman jonka saa.Mitä sä sit loppuelämäsi teet?
Jaa, että olet varautunut siihen, ettei ketään löydy. :(
Ei tuo nainen helposti kurppaannu. Hyviä vuosia vielä ainakin 5, sen jälkeen vaan taivas on rajana sille, miten ikääntymistä pystytään hidastamaan... Kasvot myös lähtökohtaisesti niin kauniit, että on varaa vanheta myös arvokkaasti. - aivittumikseikäyflaksi
121212121212 kirjoitti:
Nyt nimen omaan puhutaan siitä että mies kehuu sinun keskustelutaitoasi, älyäsi, huumoria, sivistyneisyyttäsi, tms.
Totuustesti voisi olla: kuinka moni sinun 15 miehestäsi on ollut sellaisia jotka saavat naisia helposti? Mikäli väitteesi ulkonäöstäsi pitävät paikkansa, tiedämme jo MA-teorian perusteella että vastaus on 15/15.Se on kyl aina hienoo miten nää naisettomat miehet tietää kaikkien naisten asiat. Et on se vaan niin infallible teoria niillä olemassa et siitä voi johtaa kaiken mitä kaikille tapahtuu.
Toistaalta ymmärrettävää, et asiaa yritetään ottaa jollain tavalla haltuun. Ymmärtää. Ja teoriat on näille tyypeille helpompia kuin todellisten ihmisten kohtaaminen.
Mistä sit tulee se ätmikierre.
Sit kun joku yrittää jotain elämäänsä selittää, niin ätmi tulee siihen mallinsa kanssa huutamaan "laatikkoon, laatikkoon, sun on pakko mennä tähän laatikkoon! et sä elämääs tiedä, mä tiedän!!!!"
- sinkkupalsta
Eikös tämä ole sinkku palsta ja mikään muu ei pitäis merkitä mitään. Hakekaa siis toisia sinkkuja ja pyytäkää treffeille.
- 0980809
Tämä trolli siis myönsi olevansa Ikis, ja antoi yhteystietonsa? En oikein ymmärtänyt tapahtumien kulkua... ???
- 0980809
Ei vaan joku esiintyi Ikiksenä. Antoiko sitten omat yhteystiedot vai jostain vaan keksityt tai napatut niin sen tietää vain tuo trolli, joka ei siis ole jo vuosia palstalla ollut Ikis. Jos nyt palstalla on ollut kauemmin, huomattavasti kauemmin kuin Pertti siis, niin tietää kyllä ettei ollut oikea Ikis. Sehän on helppoa esiintyä toisena kun nikki ei ole rekisteröity. Siksi minäkin käytin nyt esimerkin omaisesti sinun tuossa käyttämääsi numerosarjaa.
- 09808090
0980809 kirjoitti:
Ei vaan joku esiintyi Ikiksenä. Antoiko sitten omat yhteystiedot vai jostain vaan keksityt tai napatut niin sen tietää vain tuo trolli, joka ei siis ole jo vuosia palstalla ollut Ikis. Jos nyt palstalla on ollut kauemmin, huomattavasti kauemmin kuin Pertti siis, niin tietää kyllä ettei ollut oikea Ikis. Sehän on helppoa esiintyä toisena kun nikki ei ole rekisteröity. Siksi minäkin käytin nyt esimerkin omaisesti sinun tuossa käyttämääsi numerosarjaa.
No nyt ymmärrän.. (Sori, Ikis. Taisin vetää liian hätäisiä johtopäätöksiä.)
:(
Anteeksi vilpittömästi. :( - Ikis..M
09808090 kirjoitti:
No nyt ymmärrän.. (Sori, Ikis. Taisin vetää liian hätäisiä johtopäätöksiä.)
:(
Anteeksi vilpittömästi. :(Joo ei mitään. Sai Pertsa sellaisen shown kyllä aikaiseksi että helposti siinä varmaan sivustaseuraaja joka ei ole kaikkia asiaan liittyviä ketjuja lukenut erehtyy. Omalta osaltani olen nyt oikaissut asioita ja vaikkei Pertti taida kyetä anteeksipyyntöön on kai kaikille jo aikalailla selvää kuka on puhunut paskaa.
- ummarsinkö_oikein
Ikis..M kirjoitti:
Joo ei mitään. Sai Pertsa sellaisen shown kyllä aikaiseksi että helposti siinä varmaan sivustaseuraaja joka ei ole kaikkia asiaan liittyviä ketjuja lukenut erehtyy. Omalta osaltani olen nyt oikaissut asioita ja vaikkei Pertti taida kyetä anteeksipyyntöön on kai kaikille jo aikalailla selvää kuka on puhunut paskaa.
Joo on, eli sinä.
- 14p11
ummarsinkö_oikein kirjoitti:
Joo on, eli sinä.
Trolli taas vauhdissa...
Ehkä olisi hyvä, että palstalla olisi rekisteröitymispakko. Siitä on palstalla käyty keskustelua monta kertaa vuosien saatossa.
luotit sellaiseen joka tekee sun tiedoilla mitä🤔? Eikö sinua mietitytä,mitä se tekee sinun tiedoilla?
- trolliensota
Kummat oli hyviä, Putin vai Nato-trollit? Vai onkohan sittenkin samaa paskaa ja valhetta eri paketissa.
- vaimitensemeni
Minä sitä olen sellainen rehellinen lapin mies, että jos dopingia otan niin autolla en aja.
- häääääh
Siis mikä tämä juttu oikein on? Muutenkin tämä Pertti-setä? Näitä ketjuja on koko palsta täynnä?
- normihommaa
Se on taas yksi palstalla huomiota huoraava pelle-ville joka kehittää ihme mielikuvitus-trillereitä huomiota saadakseen. Ei sen vakavempaa, kait.
- Justnäin
normihommaa kirjoitti:
Se on taas yksi palstalla huomiota huoraava pelle-ville joka kehittää ihme mielikuvitus-trillereitä huomiota saadakseen. Ei sen vakavempaa, kait.
eikä melkein. Wanha persläpi, joka leikkii isoa kihoa täällä.
- pertsaboy
Pähkinänkuoressa:
-muija lähti
-nyt juo punkkua, ja sekoilee täällä- jeeepsss
Aha. :D No asia selvä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833970
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t342983Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä992243Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?301930- 311770
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian231762Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell571699Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja271537Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91497- 281491