Yritin päästä eroon naisesta ja sanoin etten voisi seurustella sen kanssa, koska minulla ei ole tunteita. Nainen sanoi että haluaa nähdä jatkossa kaverina. Epäilen että se ei osaa olla vain kaveri, koska on joskus sanonut rakastavansa minua. Parasta poikkasta välit lopullisesti?
Vastaukset 6
Ei nyt ehkä välejä kannata poikkasta. Etäisyyttä kannattanee kuitenkin vähän ottaa ainakin näin aluksi.
Vaikea sanoa mikä sitten on armeliaampaa.. välien katkaiseminen voi olla parempi vaihtoehto silloin jos kaveruus on molemmille osapuolille kärsimystä. Toisaalta välien katkaiseminen pakottaa siirtymään elämässä eteen päin, mutta voi myös aikaan saada suurta surua ja katkeruutta. Ystävyys on varmankin hyvä vaihtoehto, jos kuitenkin pidät kyseisestä naisesta ihmisenä ja jos sinua ei häiritse, että sillä toisella saattaa olla tunteita sinua kohtaan. Mutta ei kai se mikään huono asia ole, jos joku rakastaa, niin kauan kun ei ala sekoilemaan.. Viimeistään siinä vaiheessa kun sinulla on uusi nainen huomaat pystyykö kyseinen olemaan oikeasti vaan kaveri. Jos ei, niin sitten on ehkä aiheellista katkaista välit, mahdollisuudenhan voi aina antaa?
Täällä on tätä naisen ja miehen välistä kaveruutta käsiteltykin juuri.
Mielestäni erityisesti tässä tilanteessa kannattaisi välit viilentää, koska nainen voi oikeasti elättää toiveita sinun suhteesi.En ossoo sanoa noin päin olevasta tilanteesta, mutta aatteleppa toistepäin tilanne.
Itselleni ainakin oli hankala paikka olla useampaan kertaan kaveri naisen kanssa, jota näin miltein päivittäin ja olin jokseenkin voimakaasti tähän ihastunut. Siinä osaltaan oli iloinen että kaveri onnistui elämässään ja löysi poikaystävän, mutta toisaalta sitä oli kateellinen ja ehken osaltaan mustasukkainenkin kun olisi toivonut itsensä toisen elämään mukaan.
Sanoisin ma että näin alkuun ainakin kannattaa pitää välit suht viileinä ja antaa ajan tehdä tehtävänsä tunteiden viilenemisessä. Ehken ajan kanssa sitten platoninen ystävyys voipi saada suuremman sijan elämäsänne.- Naisasialooser1
Onko nainen minkä ikäinen ja näköinen? Kannattaahan sinun hyödyntää tilaisuus ja panna sitä, annat vain ymmärtää että nainen saattaisi kelvata myös suhteeseen.
- Öitätänne
Voithan kysyä naiselta, että hyväksyykö hän sen, jos alat tapailla tai seurustella jonkun toisen kanssa? Ihminen kyllä ilmeillään ja eleillään kertoo, jos ei puheellaan, mitä on asiasta mieltä. Jos on havaittavissa niitä tunteita edelleen, niin on paras pistää välit kokonaan poikki, koska hän ei pääse sinusta irti tunteissaan muutoin ja etenemään omassa elämässään ja voi myös häiritä "kaveruudellaan" sinun uusia suhteitasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Onko vassarin lääkkeet(mt) jääneet taas ottamatta
Sen verran järjetöntä persuhuutoa taa näkyville. Tuo yksi häiriintynyt ei osaa kuin "huutaa" isoilla kirjaimilla, se on211351Mies, kumman ottaisit mieluummin
176 cm vai 154 cm naisen, jos molemmat muuten yhtä viehättäviä? Mikä on oma pituutesi?1701072Kuinkahan monen
Naisen puolisoa olet nainen vikitellyt ja eron aiheuttanut? Toivottavasti karma on ku*sut muroihisi useamman kuin kerran1041070- 65785
Olen nainen pahoillani, että tykkään sinusta niin paljon, että
Haluaisin panna sua. Tuntuu vaan siltä, että olet sen suhteen ihan haluton. Ei minulle riitä pelkkä ystävyyssuhde.57772Tekisi mieli vetäistä kunnon jurrit sinun kanssasi
Ja keskustella asiat, ei tästä tule hevonvttua.51761Pettymys TTK-parketilla! Anna Hanski tippui - Sami-opelta erikoinen heitto: "Nyt sä pääset..."
Toisena parina Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta tippuivat Anna Hanski ja Sami Helenius. Pettymys oli käsinkosketeltava y28731Anteeksi mies
En jaksa tätä…, en halua, että sinulla on paha mieli tämän takia. Viestiä Sinulle.47714- 51669
Venäjä häviämässä 30 vuoden sodan
Ukraina vapautti kolme aluetta, operaatio Vivaldi laajenee564634Mieti oikeasti
Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.30617Poliisi etsii kadonnutta henkilöä Lapualla
Henkilö on kadonnut 18-19.9.2026 välisenä yönä. Henkilö on hoikka,n 185 cm pitkä. Kadonneella on ollut katoamishetkellä32602- 84588
Oot komea
etkä näytä vanhenevan. Mieskarkki. Mä en yritä mitään, mä oon sulle liian vanha. Olis kuitenkin kiva tutustua suhun. n20573- 31551
- 7544
kene ajoi "kolarin"?
"Punkaharjulla Luston ja Tuppuranmäen välillä sattui tiistaina aamupäivällä liikenneonnettomuus. Poliisin mukaan Savonl14525- 43523
- 44511
Se oli molemminpuolinen limerenssi
Limerenssi myös sinulla kun näin pitkän ajan jälkeen päivystää palstaa. 🤭81499