Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
risto-reipas
profiilit
risto-reipas
risto-reipas
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
35
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Neuvostoliiton ollessaan vielä voimissaan ,teimme matkoja sinne.Vietiin apua kristittyjen seurakuntiin oli luvat kunnossa .Kerran sit tulivat mummit ja papat kertoo etteivät ole saaneet mittää ,yks jäppinen möi niitä hyvät rahat sai itelleen. Kommareitten kouluttama virkaheitto pappi ,varoitettiin äijää se vaan naureskeli ,yhtenä päivänä värkätessään päräytti sirkelillä sormeitaan irtipoikki.Teki sit oikeesti parannusta,neuvosto systeemi kaatusi tuli bisnes miehiä vailla omaatuntoa vetivät välistä.Tappelivat porukat keskenään päästäen pois päiviltä toisiaan.Yks paikallinen pelle hermanni kävi uhoon että pistää meidät lautoihin , vietiin asiaa eteenpäin viran omais taholla hyvin pelitti.Ite olin silloin aseeton rupesin tajuu ,kävin esikunnassa haluan takaisin aseelliseen reserviin.Aselupia saatiin tuli järeet arsenaalit opetin vaimon ,lapset ampumaan tappolaukauksia.Koska se roisto äijä uhos päästää meidät hengiltä aina norjaan saakka,sen porukalta evättiin viisumit ei päässyt enää pohjoismaahan.Suomen viranomaiset-venäläiset pelitti hyvin yhteis työ.Siellä on venäjällä ystäviä ei pietä nyt yhteyttä ,joutuvat vaikeuksiin kun ei hyväksy putinin hulluutta ja touhuja
11.07.2023 17:48
Otehan on lipsumassa helluntaikirkolta ,ei enää itsenäinen kirkkokunta.Opetus paljon menestys teologiaa ,usko,usko,usko vika itessä jos homma ei toimi.Kaikkien pitää tehdä parannus elämässään Jeesuksen puoleen kääntyen ,saamme synnit anteeksi lähtö kohta taivastielle.Jeesuksen veri ja armo on kantanut tähän saakka.
21.06.2023 15:42
Piereskely vero kaikille piereväisille eläimille ja ihmisille asiantuntavat eu nörtit-virkamiehet tutkimaan ja määrittää veron suuruutta.Ainakin oppisivat näläkäset katoo mitä söisivät ,hernerokka ja kaali ruuat isommalle verolle johan tulis tolokkua.Kiinteä hinta vero lemmikeille ja niitten päästöille .ja maailma pelastuu.
20.05.2023 16:48
Tehtiin vuosia sitten neuvostoliitto ja venäjälle matkoja,seurakuntiin oli tarkat jutut minkä mukkaa mentiin.Päätyi sit pahahasti kun valtonen meni saarnaan jakaa lentolehtisiä luvatta .Vaikeuksia siitä tuli paikallisen seurakunnan veljille.T Närhi myös möykkää samaan paikkaan.Käsiteltiin hengellisessä mediasta kehuvat kun on uskon sankareita. Sama kauhominen vaan jatkuu heillä ,toivon mukaan Herra pistäs heille jarruja koheltamiseensa.
30.04.2023 12:36
Jeesus oli ihminen ,ja oli Jumala syntyi tähän maailmaan .Täyttääkseen lain yhdellä ainoalla ristin kuolemallaan.Meitä on paljon niitä jotka olemme ottaneet Jeesuksen vastaan Vapahtajana.Jumalan tahto olisi että kaikki ihmiset pelastuisi.Jeesuksen Ristin työ kantaa, uskon kautta Jeesukseen pelastumme.Meille jotka olemme saanneet sanoman Raamatusta ,on joko tai voidaan kääntää selkämme ,ottaa pelastus vastaan tehdä parannusta .Saamme kokea uudesti syntymän Jeesuksen kautta.Sisäinen rauha on todella syvä ,on turvallista tietää asiat iankaikkisuutta varten .Kun kynsi kylmenee oon ,Jeesuksen ja Jumalan tykönä.Ei tartte kadotus-helvettiin mennä.Ihmisille on oikeus valita mihkä joutuu,ketään ei ajeta väkisin taivaaseen,ketään ei lapsi pakkokasteella pelasteta.Pieni vauva on synnitön menee taivaaseen jos kuolee,Idän uskonnot jooga ,meditaatiot ,shamanismi,newage ovat sielunvihollisen kalastus keino se tie vie suoraapäätä kuumaan paikkaan.Jeesus oli ihmisena tän maan lakien alainen mies joka muita vastaava ruumiillisilta toiminnoiltaan.Pissas ,kakkas eli niiku me muutkin väsy eli täydellistä ihmisen eloa.Täytti lain viereistä piirtoa myöten,ristiinnaulittiin ,kuoli haudattiin astui alas tuonelaan nousi kuolleista .Kristityllä on vastuu elää Hänen kanssaan olla pelastukseta iloinen ,olla taivas kelpoinen.Uskalluksella armoistuimen eteen.riippumalla Hänessä pelastumme kummin kattoa vaellustamme ettei tyhmyytämme mennä torhella kui sika pellossa.Jeesuksen sovinto veri piisaa meille kaikille.siunausta
23.04.2023 16:43
Katollinen kirkko paaveineen on helvetistä,kaikkein eniten päästänyt ihmisiä hengiltä kautta historian.Enkä pidä menestys teologian pelleistä ja niiden seurakunnista ja opetuksesta.Raamatun sanoma pelittää ,Jeesuksen ristinkuoleman sanoma pelastaa ,jos teemme parannusta ja haluamme ottaa Jeesuksen vapahtajaksi.Ei ketään väkisin viedä taivaaseen itse ratkaisemme ,otammeko JEESUKSEN HERRAKSEMME tai ei .On turvallista elää uskovaisena ,pelastus varmuus sisimmässä ja rauha ei tarte pelätä.Pikkuhiljaa mennä porskuttaa etiä päinen ,elää arkipäivän elämää ilojen,surujen kaikkeen mitä elämän kirjoon mahtuu.
14.03.2023 16:27
Nyt varmaan alkaa valtataistelu kuka on lopunajan profeetta ,Henri joukossa mukana taistelemassa tittelistä.Vauhti valtonen ,J.pasanen ja lapin prohfeetta.Taijanpa olla katteellinen kun oon vähän nyhverö,mutta silti JEESUS on HERRANI turvallista kölliä armossaan.
04.03.2023 17:15
ǩaste+ei+kettään+pelasta+lähtö+kohta+on+henkilökohtainen+usko++parannuksen+teko.Mä+olin+renttuilut+saannu+paljon+pahhaa+aikaan+elämässäni.Sain+kuulla+sanoman+Jeesuksesta+joka+rakastaa+muakin.Kaste+on+merkki+siitä+,haluan+seurata+Jeesusta+ja+olla+hänen+omansa.
lapsi+kaste+ei+pelasta+kettään,täytyy+itse+tehdä+ratkaisu+Jeesuksen+puoleen+.Upotus+kaste+on+merkki+että+haluamme+seurata+Jeesusta.Uskovia+kansankirkon+ihmisiä+toki+Jumala+käyttää.esim+
Päivi+
Räsästä+.Raamatussa+on+selkeä+opetus+seurakunnasta,armo+lahjoista+.Mauno+opettaa+selkoisesti+Raamattua+,menestys+teologia+ei+oo+Jumalasta+,hirvittävä+harha+oppi+heillä.Hilsong+iha+takapuolesta+ja+vastaavat+,tv+evankelistat+.tv+7+sekamelska+koko+ohjelma.
lapsi+kaste+ei+merkkaa+yhtään+mittää+taivaaseen+pääsystä.Jokaisen+pittää+tehä+henkilö+kohtainen+ratkaisu,Jumala+ei+väännä+ketään+väkisin+taivaaseen.
26.06.2022 00:35
EU+pysyy+pystyssä+kun+suomi+syytää+sinne+tolkuttomasti+rahaa.pahemmassa+kusessa+kuin+neuvostoliiton+aikana.Moraalin+romahtaminen+,maatalouden+tuho+nåinåinen+sananvapaus.Suomen+johto+pahemmin+ruskeakielinen+kuin+koskaan+ennen+.
31.03.2022 13:21
Kyllä+Suomea+eu+kyykyttää+mielin+määrin+,itsenäistä+suomea+ei+ole+.Joka+vähäkin+arvostellee+hallituksen+päätöksiä+saa+heti+syytöksen+siitä.Suomen+pakana+hallitus+kääntänyt+selkänsä+Raamatun+sanalle.
22.02.2022 12:44
Mä+just+ajattelin+uskoaJumalaan+ja+Jeesukseen,ite+olen+44v+uskossa+Jeesukseen+.Jeesus+ei+ole+pois+hivauttanut+tyköänsä.Kukin+meistä+ihmisistä+kuoltuamme+joudutaan+tekemisistämme+vastuuteen+,hyvästä+tai+pahasta.Uskovakin+voi+olla+ihka+törppö+,mutta+usko+Jeesukseen+kantaa+hänet+taivaaseen.Onhan+ateismikin+uskoa+,uskoa+evoluutioon+maailma+mäiskähtynyt+jostakin+tähtisumusta.Kaikki+se+mitä+nyt+alkaa+tapahtua+maailmassa+löytyy+Raamatusta.Israel+ollut+v.1948+monien+tappelusten+kautta+paikoillaan.Kaikkein+parasta+kun+on+sisäinen+rauha,saanut+syntinsä+anteeksi+Jeesuksen+veren+kautta.
08.01.2022 23:10
EU+Suomen+tyhmin+päätös+,kansa+voi+yhä+pahemmin+eu+rokottaa+nappulaa+suomesta+oikein+lapioimalla.Sanan+vapautta+ei+enää+ole+ei+saa+arvostella+hallituksen+politiikkaa+,voi+joutua+syytteeseen+siitä.Kristittyjen+vaimentaminen+mielipiteistään,mutta+toisaalta+jos+puhut+islamin+aiheuttamasta+,niijen+tekemistä+asioista.On+vhapuhetta+se.Valtiovallan+taholta+on+hylätty+Raamatun+sana+,kaikki+pellehermmannit+saa+heilua+miten+puuttujaan+.
r
02.11.2021 18:49
Kyllähän+ei+ole+sanan+vapautta+suomessa,Päivin+tapaus+jos+kertoo+Raamatun+linjan+,homouteen/lespouteen+siitä+vaa+syytteet+niskaan+ja+äkisti.Jos+arvostelet+euta+,suomen+nyky+politiikkaa+tullee+heti+vaikeuksia.Kristittyneinä+rukkoillaan+että+kansa+näkis+missä+mennää,
13.07.2021 12:55
Minusta+Suomen+nyky+tilanne+on+päin+mäntyä.Eu+rokottaa+kansaamme+banaani+valtioksi+,mutta+ilmasto+oloista+johtuen++banaanit+ei+pahemmin+kasva.Yhteis+kuntaa+veetään+nurin+että+roikaa+.Suomi+ei+ole+ennää+itsenäinen+suvereeni+valtio,bryssel+määrää+mitä+täällä+tehhään,eduskunta/hallitus+nuolee+euta+kieli+ruskeana.Ilmasto+kysymykset+,metsän+käyttö+muutama+vihree,vasemisto+tekee+tyhmiä+päätöksiä+pääministeri+lukien+mukaan.Raaman+sanan+pilkkaaminen+,seta+muut+kieroutuneet+mellastaa.Tää+kansa+tulee+löytää+eestään+mitä+se+nyt+tekkee.
13.07.2021 12:45
Suomen+sananvapaus+on+eun+myötä+telottu+,merkillistä+setan+käytös++.Tosi+asian+jos+tuo+Raamatusta+esille+heti+vihapuhe+syytös+setalta.Sama+lähtö+kohta+on+meillä+
Seta+sotii+Raamattua+ja+Kristittyjä+vastaan,meidät+on+luotu+mieheksi+ja+naiseksi+.Samalla+lähtöviivalla+ollaan+Herramme+edessä+Parannus+on+tehä+itsekukin+elämässään+synnistä+.Jos+pistetään+syytteeseen+Raamatun+sanasta+on+tosi+pihalla+Suomen+nykyinen+tila.
05.05.2021 15:05
Raamattu+ei+oo+seko+,ihminen+pelastuu+uskon+Jeesukseen+tekemällä+itse+ratkaisun+puoleen+tai+toiseen.Nykyää+on+jos+monenmoista+virtamiestä/naista+jotka+mennä+touhottaa+aika+pimeesti+.Se+kyllä+tietoinen+ratkaisu+pedon+merkin+ottaminen+ollaa+siitä+vapaita,+ei+tarvi+pelätä+.Korona+rokotuksen+voi+ottaa+ei+hätiä+mitiä+siitä.Mie+ainakin+tiijän+sen+kun+pällittelen+Jeesuksen+omana+t+,taivas+paikka+on+mulle+varma+.On+se+makee+olo+kun+saa+olla+sisäisesti+vappaa,monet+uskovat+sairastelee+on+vaikeuksia+kaikkee+sitä+mitä+kuuluu+ihmiseloon.Jeesuksen+ristin+kuolo+usko+häneen+toimii,ite+miettii+ittiään+hyvin+oon+vajaa+mutta+silti+on+Jeesuksen+oma.Lähtö+kohta+että+käännytään+Jeesuksen+tykö+hän+ei+heitä+pois+luotaan.
10.12.2020 20:00
Mistähän+johtuu+kun+kirjoittaa+mitä+Raammattu+sanoo+synnistä+ja+siitä+parannusta+pittää+tehä.Seta+aloittaa+kauhean+älämölön+,ite+olin+renttu+jo+pojan+kloppina+tein+mitä+lystäsin.lössissä+kovaa+naammaa+,iltaisin+itkin+uneen+itseni.+New+age/okultismi+salatieteet+satanismmi+ohje+nuorana,ahdistettuna+täynnä+pelkoa+,kuoleman+pelkoa+ei+sisäistä+vapautta+idän+uskonnot+kaikki+niistä+ei+varsin+tuo+oikean+jumalan+tykö.Ainoastaan+Jeesuksen+Kristin+työ+kantaa,saa+uskon+kautta+häneen+,syntinsä+anteeksi+.Sisäinen+rauha+syyllisyys+poikessa.Jumala+ei+pakota+ketään,ihmiselle+on+vapaus+valita+taivas+tie+Jeesuksen+omana++tai+ei.Ite+sit+seistään+tuomiolla+Jumalan+ja+Jeesuksen+edessä+vastataan+elämästämme.Tuomiot+ovat+oikeuden+mukaiasia,Jeesukseen+uskovat+pääsee+taivaan+kotiin+jos+ei+oo+tahallaan+rikkoneet+Jumalaa+vastaan.
04.07.2020 13:27
Kyllä+me+ite+ratkaistaan+iankaiikisuus+asiat,Taivaan+Kuningas+on+anttanut+meille+vapaan+tahdon+valita+.Ollakko+Jeesukseen+uskova+tai+ei+Jeesus+on+tie+taivaaseen.Itekkin+ennen+elin+elämää+jossa+oli+syvä+viha+Uskovia+kohtaan,sauhusivat+pelottelivat+helvetillä.elämäni+oli+todellä+sisäistä+helvettiä,pelkoja+tajusin+jos+potkaisen+tyhjää+huonosti+käypi.Mutta+Jumala+johdatti+tyköni+uskovia+ihmisiä,miehiä,naisia+olivat+iloisia+vapaita.Kerran+tappeluksen+jälkeen+lähdin+könnyy+himaan+opiskelija+kämppään.menin+pumminaa+kahden+naisen+tykö+,ne+oli+luterilaisen+kirkon+jäseniä+kertoivat+mulle+sanoman+Jeesuksesta+.Toivat+evankeliunin+mulle+että+mä+tajusin+sen.Viikon+päästä+yksinäisyydessä+sanoin+Jeesukselle+jos+vielä+huolit+tahon+tulla+sinun+omaksi.Vapuduin+päihteistä.mömmöistä+muista+aineista+kerrasta.sisällä+oli+raha,ei+enää+oma+tunto+kantanut+pahoista+teoistani.olin+vapaa.siskoni+oli+radio+deissä+kertoos+uskostaan,mun+äiti+tarkkaili+mua+kun+muutos+oli+pitkäkestoinen+mulla+tuli+sisko+ja+äiti+sit+opetuslapsiksi+Jeesukselle.mun+vanhin+veli+tuli+2kk+mun+jälkeen+myös+Jeesuksen+omaksi+,kun+oli+totaali+muutos+tapahtunut+minulle.Jumala+kysyy+tahdotko+sinä+,vapaus+on+meillä+valita.42+v+ollut+uskossa+eikä+Jeesus+oo+monottanut+pihalle+.ihmisessä+on+ihmisen+kutkeet+,ihan+mitä+kuuluu+ihmisen+eloon.hölmöillääkin+välillä+.ollaan+Jumalan+kämmenellä+vaikka+ei+aina+menis+hyvin.Isän+käteen+siunausta+toivoen
25.06.2020 01:44
Jumala+on+antanut+ihmisille+valinnan+vapauden.+Hänen+luomistyönsä+näkyy+kaikkialla+,ittensä+pettämistä+jos+tekee+itsestänsä+jonkin+moisen+evoluution+aikaan+saaaman+eläimen+kalaiseksiJumalan+,Jeesuksen+edessä+on+Ihminen+arvokas.Kun+Aatami+ja+Eeva+käänti+selkänsä+Jumalalle+tuli+synti+maailmaan+ja+alkoi+sekasorto+maailmassa.Musta+on+mukava+olla+Jeesuksen+oma+mä+tiedän+kun+kynsi+kylmenee+,pääsen+Jeesuksen+tykö+,uuteen+maahan+,taivaaseen.Siellä+on+moni+mun+omaisista+,äite,isä+ja+isovelikin.On+jo+tässä+ajassakin+kun+on+taakat+pois+sydämmeltä+kokea+sitä+rauhaa+mitä+Jeesua+tarjoaa._En+ole+mikkään+menestys+teologi+.Mun+lunastajani+elää
19.05.2020 16:33
kyllähän+suomessa+ja+eussa+ei+ole+sanan+vapautta,jos+tuo+Raamatun+sanasta+mitä+siinä+lukee.alkaa+moinen+älämölö+.Pikku+hiljaa+varmaankin+ruvetaan+kitkeä+pois+Kristittyjen+sananvapautta.Oikeisto,+liperaali,vasemisto+EU+tulevaisuudessa+tulee+olemaan+pahempi+kuin+Neuvostoliitto+kyylämisesessä+yksilötasolla.
29.02.2020 13:09
1 / 2