Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
bvb
profiilit
bvb
bvb
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
3
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ite+söin+ihan+perus+kotiruokaa.+Siinä+vaan+menee+tosi+pitkään+siinä+syömisessä+ja+saattaa+myös+sattua.+Ei+ainakaan+mitään+kirpeää+(myös+tomaatti+on+mulla+ehdoton+ei,+opin+kantapään+kautta)+tai+maitotuotteita.+Perunamuussi+ja+joku+kastike+kenties?+Puuro,+soijayoghurtit+tai+muut+(?).+Kyllä+kaikkea+periaatteessa+voi+syödä+mutta+koeta+varovasti+syödä.
28.06.2016 22:11
Ei+haittaa+mikäli+sitä+ei+näe,+eli+jos+et+työnnä+kieltä+ulos+ja+esittele+sitä.+Ainakin+mun+luokkalaisella+oli+kielikoru+eikä+kukaan+siitä+mitään+sanonut.
28.06.2016 22:07
Älä liikuttele korua! Tulehduksen merkkejä ovat kipu, vihertävä-kellertävä erite, kuumotus etc. Kuitenkin kun lävistyksesi on noinkin tuore niin tuo on aivan normaalia. Mikäli lävistys alkaa erittämään muuta kuin vaaleaa nestettä (veri on ihan normaalia, varsinkin rustolävistyksissä ja kun se on niin tuore) niin kävisin näyttämässä lävistäjälle. Älä leiki korulla vaikka se tuntuisikin houkuttelevalta. Itse tein sen virheen ja sain viikon sisällä korvan turvotettua koko tapin pituudelta. Että ei kannata! Huuhtele korua juoksevalla lämpimällä vedellä tai tee suolavesihauteita, eli 1/4 tl joditonta hienoa merisuolaa 2,5dl mukiin.
26.04.2016 20:56
1 / 1