Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Frog47
profiilit
Frog47
Frog47
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
190
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Sait+minut+iloiseksi+puolestasi!
Varmasti+tuollainen+muutos+elämässäsi,+toi+mukanaan+paljon+iloisuutta+ja+onnea.
05.06.2016 10:49
Mahtavaa!+Upeata!+Mikä+siellä+laivalla+oli,+se,+mikä+saattoi+sinut+uudestaan+hyvän+seksin+syliin?
Itselläni+on+myös+elämäni+kärkijoukkoon+kuuluva,+seksikokemus,+tapahtunut+laivalla.+Muista++kun+hän,+aktin+jälkeen,+purskahti+itkuun,+ja+totesi+"+tätä+mä+olen+kaivannut,+tämä+mun+elämästä+on+puuttunut",+kun+kysyin+milloin+edellisen+kerran+olet+orgasmin+saanut?,+"yli+vuosi+sitten,+silloinkin+omin+käsin",+yhteystiedot+sain,+mutta+suuri+etäisyys+on+estänyt+myöhemmät+tapaamiset.
05.06.2016 10:43
Siistin+pillun+suullinen+käsittely+on+kyllä+mahtavaa!+Olen+yrittänyt+keksiä+uusia+temppuja+aina+kun+mahdollista,+tylsää+jos+nainen+jo+ennakolta+tietää+mitä+mä+teen+seuraavaksi.+Parhaimmillaan+ensin+nauretaan,+2min+päästä+orgasmi,+ja+sitten+rauhallisemman+tuokion+jälkeen+taas+nauretaan,+ja+mulla+on+tukka+sekaisin,+kun+se+mimmi+hämmentää+käsillään+mun+päätä,+kuvittelee+pystyvänsä+ohjailemaan+mun+kieltä...
Hän+olikin+upea+persoona,+ehkä+vielä+jonain+päivänä+vastaan+tulee+yhtä+innokas+nainen.
03.06.2016 16:40
Hmmm.+Oliko+tuo+haaste?+Jos+saat+mut+noin+helposti+laukeamaan,+niin+olet+kyllä+aika+erikoinen+nainen.+Koska+pidän+pitkistä+akteista,+niin+olen+"kehittänyt"+itseäni+siten+että+tuun+vasta+kun+haluan:).
Yhtä+mieleistä+asentoa+ei+ole,+mutta+tykkään+enemmän+silloin+kun+näen+nauttivan+naisen+kasvot.+Mies+47v.
02.06.2016 15:49
Vantaa. Livenä tietysti. Olen herrasmies ja osaan käyttäytyä.
27.05.2016 16:50
Täällä 47v, mutta ihan kakaran näköinen:(.
Saanhan naida sua pitkään?
Vantaa
27.05.2016 16:44
Tottakai molempien nautinto on juuri se mihin pyritään. Miehen nauttiminen loppuu yleensä orgasmiin, olenkin sen vuoksi naisille hiukan kateellinen. Itse kylläkin saan vasta sitten kun itse haluan, onkin upeaa kun saan tuottaa runsaasti hyvää, mieluiten niin kuin nainen haluaa, tai vaatii.
Vielä kun oppisi saamaan orkun, niin ettei mälli lennä, eli ei orkun jälkeen lerpahda, niin sitten olisi vielä parempi fiilis.
27.05.2016 16:38
Jotenkin tässä nyt tuntuu siltä että kannattaisi tehdä jotakin. On seksiä kaipaavia yksinhuoltaja naisia ja miehiä, tosin yksinhuoltaja miehiä varmasti vähemmän, mutta asiallisia seksin nälkäisiä sinkku miehiä on varmasti paljon ja tietysti varattuja puutteessa eläviä miehiä myös, kuten allekirjoitanut. Treffisivustoja on useita, mutta ilmeisen huonosti niissäkään halukkaat kohtaavat toisiaan. Tuonne s24treffi sivustollekin jos laittaa ilmon, niin veikkaan että mitään asiallista ei tapahdu. Mikä siis avuksi? Kirjoitella viestilappuja, ja pudotella niitä Helsingin kaduilla naisten käsilaukkuihin:). Minullakin olisi haluja auttaa innokasta yksinhuoltajaa, haluamallaan tavalla, eikä nyt mielessä ole kymmenen minuutin makkarissa käynti,
Paremminkin hellä ja mieleenpainuva yhdessäolo.
Onko ehdotuksia?
23.05.2016 22:08
Juhuu, arvostan luonnollista naista, karvoineen päivineen, ei silikoneja, ei botoxia, ei peittävää meikkiä, ei tolkuttomasti hajusteita. Puhdas, savuton, hymyilevä, kesäinen, intohimoa pursuava, suomalainen Nainen, missä olet?
[email protected]
Uusimaa
20.05.2016 22:08
Siistin pillun nuoleminen ja imeminen, on aivan upeaa. Naiutin suuresti kun näen ja tunnen, naisen nautinnon, jonka tuottajana olen minä! Ja varsinkin kun naisen alaston vartalo vavahtelee orgasmin kourissa ja kädellä painetaan päätäni yhä tiukemmin pillua vasten. Tuosta nautin jopa enemmän kuin omasta laukeamisesta.
Herrasmies, 47v,180/84.
[email protected]
Vantaa
01.05.2016 15:53
10 / 10