Pillua tekisi mieli nuolla sekä panna löytyykö ketä
Pillun nuoleminen
7
402
Vastaukset
- Nuolemutnirvanaan
Jaa että tekiskö mieli, et tiedäkään kuinka paljon. Oon naimisissa onnellisesti ja onnellisesti, seksiä siis perusseksiä satunnaisesti, mutta ei muuta. Itse rakastaisin sitä kun mies nuolisi mut nirvanaan. Imisin kyllä myös sun kullis turvoksiin. Ja sais mua muutenkin naida, kun kotona ei liioin sitä saa. En kuitenkaan hae mitään muuta parisuhdetta, sillä sellainen mulla on.
Olisitko valmis olemaan vakituinen salanuolijani? Kamala sanoa, mutta mulla oli sellainen monta vuotta, mutta hänen elämäntilanteensa muuttuttua olen vain kaivannut sitä tunnetta. Saisit pilluni aina suihkun raikkaana. Ja vielä jos sulla olis välillä pikkasen parransänkeä sopivasti kutittelemassa pilluani niin voi pojat.
En halua niinkään satunnaisia nuolijoita, vaan yhden hiton hyvän joka tietäis mistä naisen saa laulamaan hoosiannaa.- KiinnostaaKovasti
Moikka!
Mistäpäin sinut löytäisin? Minä katselen juuri sinun kaltaistasi suuseksitä nauttijaa :-) - Nuolemutnirvanaan
Olen pääkaupunkiseudulta, 40
- halukasnainen51
Mua haluttas.. kiinnostaako viiskymppinen nainen? Missä.päin olet?
Siistin pillun nuoleminen ja imeminen, on aivan upeaa. Naiutin suuresti kun näen ja tunnen, naisen nautinnon, jonka tuottajana olen minä! Ja varsinkin kun naisen alaston vartalo vavahtelee orgasmin kourissa ja kädellä painetaan päätäni yhä tiukemmin pillua vasten. Tuosta nautin jopa enemmän kuin omasta laukeamisesta.
Herrasmies, 47v,180/84.
[email protected]
Vantaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174566
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842519Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731657Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella281500Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641207- 211159
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon221125- 117978
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42942- 171924