Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Frog47
profiilit
Frog47
Frog47
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
190
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Rauhallisesti,+läheisesti,+kiireettä!+Haluan+tuntea+naisen+vartalon+värinän,+hengityksen+nopeuden+muutokset,+käsien+ja+jalkojen+puristuksen,+pillun+pienimmätkin+liikkeet+minun+peniksen+ympärillä.+
Muistoksi+tapaamisesta+tuskin+jää+suuri+kulli,+vaan+mielummin+se,+kuinka+minä+olen+häntä+hellinyt+ja+kulliani+käyttänyt....
18.07.2016 20:58
Pienet+rinnat,+iloinen+ja+avoin+luonne!+Kesämekolla+verhoiltu+vartalo....vau...tarjoan+jäätelön+tai+muun+virvokkeen,+kuinka+vaan+haluat!
16.07.2016 01:19
Siinä+se+vastauskin+tuli.+On+mahtavaa+huomata+olevansa+ilmeisen+taitava,+koska+jokainen+nainen,+jota+olen+tavannut,+pelkästään+seksin+merkeissä,+on+halunnut+tavata+uudestaan.+Koukuttaa+kyllä!+Tosin+samalla+itsestänikin+on+tullut+vaativampi,+mielummin+tapaan+uudestaan+innokasta+ja+avointa+naista,+joka+haluaa+nauttia+kiireettä.+
Ja+mielummin+selvin+päin+kuin+kännissä!+Ainoa+asia+mikä+harmittaa+on,+miksi+en+aiemmin+etsinyt+pelkkiä+seksi+suhteita,+ja+suurin+haaste+on+se+kuinka+pitää+sen+suhteen+pelkkänä+seksisuhteena.+Toisille+helpompaa,+toisille+vaikeampaa.
15.07.2016 17:43
Täällä+olis+asiallinen+47v.+Hoikka+ja+nuorekas+mies,+innokkaana+kokeilemaan+jotain+uutta...
11.07.2016 18:43
Ehkä+kirjoitin+tuossa+liian+kylmästi+seksistä+vieraiden+kanssa,+ilman+muuta+siinä+pitää+olla+myös+sitä+intohimoa,+halua+ja+tunnetta,+muuten+seksistä+jää+saamatta+se+mitä+minä+haluan.+Olen+onnstunut+kohtaamaan+naisia+joilla+on+onneksi+samat+tuntemukset.+Parhaat+seksikokemukseni+olenkin+saavuttanut+"vieraan"+kanssa,+niin+hassulta+kuin+tuo+kuulostaakin.+Oikean+kohteen+kanssa+oikea+sävel+löytyy+kohtuu+helposti.
09.07.2016 22:48
Rakastan+vaimoani,+mutta+hän+ei+pidä+seksistä+läheskään+yhtä+paljon+kuin+minä,+käyn+vieraissa,+luvan+kanssa,+hän+ei+halua+että+puhun+asiasta+kotona.+Seksi+vieraiden+kanssa+on+vain+seksiä.+Onneksi+löytyy+naisia+jotka+kaipaavat+samanlaista+turvallista+seksiä,+ilman+muuta+velvoitteita.
Se+on+vain+seksiä!+Kyllä+siihen+pystyy,+uskokaa+pois!+Ja+nauttikaa!
09.07.2016 11:13
Ihmisiä+on+erillaisia,+toiset+eivät+nauti+seksistä+ollenkaa,+onneksi+on+myös+ihmisiä+jotka+osaavat+ja+pystyvät+nauttimaan+noin+paljon+kuin+Kukkanen.+Hänen+kirjoituksiaan+lukee+moni+kateellinenkin+ihminen.+Moni+saattaa+myös+saada+lisää+intoa+ja+rohkeutta,+oman+seksuaalisuuden+saralla.++Minä+en+ainakaan+lähtisi+arvostelemaan+häntä,+hänen+tuntemuksiaan+tai+kirjoituksia!+
Kaikkea+hyvää+SFkukkaselle,+jatkathan+kirjoitteluasi+vielä+pitkän+aikaa?
08.07.2016 13:37
Yhdyn+edelliseen+kertojaan!:)
08.07.2016 08:48
Ei+mitään+järkyttävää,+vaan+mahtavaa!+Himot+ja+halut+ne+on+hänelläkin,+aikaa+ja+mahdollisuuksia,+ehkä+hiukan+vähemmän+kuin+sinkulla,+suotakoon+hänelle+kaikki+onni,+että+saa+hakemansa!+En+ole+lukenut+ilmoitusta,+mutta+jos+seksiseuraa+etsii,+niin+auttaisin+mielelläni.
06.07.2016 15:46
Nuorempana/kokemattomampana+olisin+langennut+tuon+laiseen+kylmään+aktiin,+silloin+en+tiennyt+kuinka+hyvän+tunteen+saa+seksistä,+kun+siihen+panostaa+enemmän.+
Hyvä!+nainen_elää!
Hyvä!+Pe69!
06.07.2016 15:35
Upea+Nainen!+Asiallista+tekstiä:).+Sinun+kaltaisia+naisia+on+ainan+liian+vähän.+Tiedä+vaikka+joskus+halumme+kohtaavat,+hyvin+hitaassa+liikkeessä,+tuntisin+kuinka+pillusi+puristuisi+kullini+ympärillä,+sinä+tuntisit+kuinka+kullini+vartaisi+nytkähtäen+puristukseesi...eikä+ole+mitään+kiirettä+mihinkään!!
06.07.2016 15:25
Seksiremontti...osuva+ilmaisu:).+Harmi+todeta+mutta,+itselläni+on+parhaimmat+seksikokemukset+"vieraiden"+naisten+kanssa,+eikä+oman+puolison,+vaikka+pitäisi.+
Vielä+siitä+"lypsämisestä",+oletko+treenannut+sitä+varten,+vai+tuleeko+se+ihan+luonnostaan?
06.07.2016 14:35
Oman+miehen+kanssa+vain+nopeasti??+Miksi?+Tylsää?+Aina+samaa?+Meillä+oli+myös+pikaista,+pimeässä,+peiton+alla,+mikään+uusi+ehdoitus+ei+käy.+Onneksi+olen+tapaillut+naista+jolla+ei+ole+kiire,+päinvastoin.+Itselleni+ei+ole+ongelma,+jos+tiemme+eroaa+heti+suihkussa+käynnin+jälkeen,+en+kuitenkaan+halua+kylmästi+juosta+eri+suuntaan,+tärkeää+on,+että+molemmille+jää+hyvä+fiilis!
06.07.2016 13:05
Ei+sellainen+takominen+väärin+ole,+sinun+pitää+saada+juuri+niin+kuin+haluat!+Kovaa+ja+rajusti,+hellästi,+hieroen,+mutta+kuitenkin+kauan...
Niin+kauan,+että+vielä+seuraavana+päivänä+tunnet+kihelmöintiä+vartalossasi:)
06.07.2016 12:23
Kummasti+sitä+menettää+toivonsa,+kun+ensin+on+suhteessa+se+puoli+joka+aina+tekee+aloitteen,+sitä+jaksoin+11vuotta,+siirryttii+seuraavaan+vaiheeseen,+mun+mitta+loppui+kun+yritin+puolen+vuoden+aikana+n,+40+kertaa,+turhaan.+Onneksi+uudenmaan+alueelta+löytyy+myös+vastaavassa+tilanteessa+olevia+naisia.+Saa+tuntea+itsensä+halutuksi+ja+sittenkin+osaavaksi.+Onni+on+päästä+tapaamaan+innokkaita+ja+iloisia+naisia,+päästä+täyttämään+heidän+toiveensa.+Upeaa+kun+miltei+ventovieraat+ihmiset+pystyvät+luottamaan+toisiinsa,+sekä+nauttimaan+toisistaan!
06.07.2016 12:17
Olen+kohdannut+yhden+naisen,+jolta+tuo+on+onnistunut,+ei+ollut+kuitenkaan+kovin+treenattu+pillu,+mutta+ei+tuossa+tarvitsekaan+olla,+pienikin+puristus+ulospäin+liikkeessä,+on+älyttömän+upeaa,+tuntuu+kuin+kulli+kasvais+joka+vedolla+isommaksi,+eikä+kiirettä+kannata+pitää.+Yhteinen+rytmikin+löytyy+automaattisesti.
06.07.2016 11:46
Olen+tavannut+nuoria+ja+vanhoja+naisia,+tiukkoja+ja+"löysiä",+kosteita+ja+erittäin+märkiä.+Kuitenkin+ylivoimaisesti+parasta+seksiä+olen+harrastanut+juuri+sen+parjatun+"löysän"+naisen+kanssa.+En+enään+ryhdy+mielessäni+arvostelemaan+naista+tai+hänen+pilluaan+ensimmäisten+työntöjen+jälkeen,+enemmänkin+olen+utelias,+millaisen+"yhteyden"+saan+kyseiseen+naiseen!+
puristus+on+tietysti+mukavaa,+mutta+ei+välttämättömyys,+jos+haluaa+kokea+jotain+unohtumatonta.+Erikseen+on+tietysti+ne,+jotka+hakevat+mahdollisimman+monta+partneria,+lyhyitä+akteja,+määrämpäänä+ainoastaan+saada+tuupattua+mälli+taas+"uuteen"+pilluun.
05.07.2016 19:57
Mahtavaa!+Olenkin+ihmetellyt+miksi+kuulen+liian+usein+keskusteluja,+joissa+nainen+toteaa:+"+enhän+mä+nyt+enää+mitään+seksijuttuja+ku+mä+oon+niin+vanha!",+ei+sitä+ikää+pidä+niin+tarkkaan+tuijottaa,+apu+voi+tulla+odottamattomalta+taholta.+
Itseäni+kiinnostaa+iloiset,+rohkeat+ja+innokkaat+naiset,+sen+enempää+ikää+kuin+kauneutta+katsomatta.
Jos+istut+lyhistyneenä,+suu+mutrussa,+varmasti+kävelen+ohi!
Jos+elämän+aikana+olet+kokenut+ihanaa+seksiä,+varmasti+juuri+sinulla+on+vielä+mahdollista+kokea+sitä+uudestaan!
30.06.2016 14:42
Upeaa,+että+ääneni+kantaa+sinne+asti!+Uusimaa,+Vantaa.
Voisinko+olla+se+mies,+joka+saisi+huutosi+loppumaan?+Toisin+mieleesi,+sen+raukeuden,+minkä+intohimoinen+seksi,+tuo+tullessaan.
30.06.2016 09:24
Kuuntelen...ja+kuulenkin!+Nainen,+yksin+seksuaalisuutensa+kanssa,+hänen+sydän+tykyttää+rinnassa,+alavatsassa+kihelmöi+ja+pillu+tihkuu+kosteutta.+Huudan+takaisin!+Vakaalla+ja+luotettavalla+äänellä,+vaikka+torvella+on+mittaa+180cm,+kaikupohjaa+ei+juurikaan+ole,+huudan+uudestaan,+nyt+huutoani+avustaa+juhlakuntoon+ryhdistäytynyt+pikkuveli!+Ehkäpä+kuulet+vastaukseni.
28.06.2016 22:40
7 / 10