Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Firehorse
profiilit
Firehorse
Firehorse
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
11
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kyllä+mä+sen+tiedän+etteivät+miehet+puhu+välttämättä+samoista+asioista+ja+samalla+tavalla,+sen+verran+paljon+hengannut+ainoana+naisena+miesporukoissa+ja+tullut+kohdeltuna+silloin+joskus+"yhtenä+kundeista".+Tiedän+senkin,+etteivät+monet+naiset+jaksa+kuunnella+esim.+inttijuttuja+tai+muita+"miehisiä"+aiheita,+saati+puhua+mistään+tieteeseen+liittyvästä.+Usko+pois,+poikkeuksia+löytyy+:)+tai+ainakin+löytyy+hyviä+kuuntelijoita.
18.12.2016 13:40
Kiitos+samoin+:)
18.12.2016 13:26
Mä+tunnen+aika+paljon+introverttejä+ihmisiä+molemmista+sukupuolista+eikä+se+vaikuta+heidän+vetovoimaansa.+Se+muuttaa+mun+lähestymistapaani.+Ne+moottoriturvat+tuppaavat+helposti+viemään+huomion+alussa,+mutta+hiljaiset+tapaukset+ovat+aika+usein+mielenkiintoisempia.+Ei+ujous+ole+mikään+vika,+eikä+tarkoita+etteikö+toinen+voisi+olla+itsevarma+tutustuttuaan+paremmin.+Mieluummin+ujo+kuin+pelimies.+Naissankareita+mä+olen+pyrkinyt+karttamaan,+en+halua+olla+päänahka+muiden+joukossa.
Pitkänä+naisena+mä+olen+seurustellut+sekä+itseäni+lyhyempien+että+pitempien+miesten+kanssa.+Mua+ei+haittaa+lyhyempi+mies,+esim.+Lenni-Kalle+Taipale+on+ihana+:)
18.12.2016 02:44
Kirjaa.+Tykkään+kyllä+leffoistakin,+vika+tosin+vielä+näkemättä.
18.12.2016 02:23
Hobittia+on+rakastanut+ja+rakastaa+moni+vähän+vanhempikin+tyttö+:)
17.12.2016 21:40
Merkitsevät+katseet+ja+käsivarsikoskettelut+heti+kättelyssä+saisi+mut+kyllä+karauttamaan+tieheni+:D
17.12.2016 21:18
Ehkä+mä+sitten+olen+vähän+outo,+mutta+treffeilläkin+odotan+tapaavani+ihan+ihmisen+enkä+mitään+prodeittailijaa.+Itse+kuitenkin+jännitän+niitä+tilanteita+niin+onhan+se+kiva,+jos+toinen+pystyy+höpisemään+niitä+näitä,+mutta+pelimiehen+elkeet+ei+kyllä+toimi.+Vanhanaikainen+kohteliaisuus+kyllä.+Aito+kohtaaminen+on+tärkeintä.
17.12.2016 21:16
Millä+tavalla+erilaista?+Kyllä+mä+ainakin+haluan+tulla+kohdelluksi+ihmisenä+enkä+mitenkään+erityisesti+naisena.+Sori,+mutta+kuulostaa+heti+jotenkin++dissaavalta.+"Ei+tuon+kanssa+voi+puhua+tästä+aiheesta,+se+on+nainen".
17.12.2016 20:52
Ihan+kuin+raiskaamisessa+olisi+kyse+uhrin+ulkonäöstä.+Kaiken+näköisiä+ja+ikäisiä+naisia+raiskataan+koko+ajan.+Kyse+on+vallan+tunteesta+eikä+seksistä.+Varmaan+sen+tiedätkinpettämistä,+kunhan+provosoit..
17.12.2016 20:35
Kuinka+moni+teistä+valittajista+oikeasti+kykenee+kommunikoimaan+naisen+kanssa+normaalisti?+Kuten+ihminen+ihmiselle?+Ilman+valtavia+paineita,+että+on+pakko+yrittää+jotain?+Ainakin+tuolla+treffipuolella+tuntuu+olevan+kovin+vaikeaa+edes+sanoa+hei.
17.12.2016 20:08
Mä+ajattelin+itsestäni+myös+noin,+silti+olen+myynyt+kaikenlaista+ihan+kohtuullisella+menestyksellä+:)
03.12.2016 19:07
1 / 1