Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
JohnyHunter1985tku
profiilit
JohnyHunter1985tku
JohnyHunter1985tku
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
4
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Itse+pettynyt+koko+Tresibaan,+hypoja+alkuyöstä.+Sitten+aamuyöllä+aamunkoittoilmiö.++Sitten+vaikuttaa+siltä,+ettei+siinä+voi+joustaa,+jos+esim.+haluaa+liikua+enemmän,+koska+yli+40h+vaikutusaika.
09.01.2022 15:59
Itse+olen+yksinäinen+31v+mies+Turusta.+Olen+itse+työkyvyttömyyseläkkeellä.+Vuosia+olen+kärsinyt+tästä+yksinäisyydestä.
22.03.2017 02:03
Juu,+näin+on,+moni+on+yksinäinen+jo+parisuhteessakin.
22.03.2017 01:59
Suomessa+ja+länsimaissa+kun+on+lisääntynyt+tämä+individualismi,+niin+on+paljon+yksinäisiä.+Tämä+on+valtava+ongelma+jo,+nykyään+kaikki+asiat+kun+pyörii+materian+ympärillä,+aitoja+arvoja+kun+ei+usein+enää+ole,+kaikkia+asioita+lasketaan+rahassa.+Itse+olen+vuosia+ollut+täysin+yksin,+muutin+joskus+suomalaiseen+perheeseen+13-vuotiaana,+mutta+eivät+he+paljon+yhteyttä+minuun+pitäneet.+Tässä+maassa+jo+nuoria+ja+lapsiakin+(kuten+vanhuksiakin)+helposti+lääkitään+psyykenlääkkeillä+ja+monesti+ongelmat+saattavat+johtua+juurikin+siitä+yksinäisyydestä.+Itse+sain+kymmeniä+kiloja+painoa,+sokeritaudin+10+vuotta+sitten+niistä+lääkkeistä.+Itse+tosi+helposti+vaivun+kaikkien+näiden+ongelmien+keskellä+itsesääliinkin,+lisäksi+kun+on+traumaattinen+lapsuus++ollut+myös.
22.03.2017 01:47
1 / 1