Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Nylonman
profiilit
Nylonman
Nylonman
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
8
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ostin+tänään+avosukkikset+,+ne+jalassa+kiva+runkata+.Siihen+kun+pukee+korsetin+vielä+päälle+niin+mälli+lentää.+
Olis+kiva+tavata+saman+henkisiä+turun+alueella.
19.07.2018 07:05
Kyllä++se+lähtee+siitä+kiihottuneesta+mielentilasta.+Jo+se+hetki+kun+on+ostamassa++tyttöily+vaatteita.+Se+pieni+”häpeä”+kun+ostaa+niitä+kiihottaa.+Sitten+kun+kotona+pukee+ekaa+kertaa+uudet+esim.+Uudet+alusasut+ja+laukeaa.+Olen+aina+kiihottunut+eniten+sukkahousuista+ja+stay-upeista.+
Tykkään+myös+seksistä+erityisesti+jos+naisella+on+sukkahousut+jalassa+ja+saan+repiä+ne+ja+tulla+.
En+kuitenkaan+koskaan+ole+ollut+miehen+kanssa+eikä+tämä+minun+kohdallani+liity+siihen.+Nautin+seksistä+++naisten++kanssa+mutta+naisten+alusvaatteiden+käyttäminen+on+aina+ollut+minulle+”se”+juttu.
Vuosien+varrella+olen+ostanut+erinlaisia+asusteita+ja+niitä+on+vain+niin+kiihottavaa+käyttää+välillä.+
Muita+kellä+samanlaisia+tuntemuksia?
Olis+kiva+vaihtaa+ajatuksia+aiheesta.
02.03.2018 21:20
Tänään+lähdetään+alennusmyynteihin+ostelee+sukkiksia.+Illalla+on+taas+kädellä+töitä+kun+kokeilllaan+uusia.+Samalla+voi+ostella+muita+tyttöily+juttuja,
28.12.2017 06:15
Moi+!+Ei+tule+mukaan+,+missä+päin+ajelet?
28.12.2017 06:13
Missä+levarissa?
26.12.2017 03:38
Olen+tykännyt+sukkiksista+koko++ikäni.+Nylon+sex+vaimon+kanssa+tai+muuten+vain+yksin+.+Kiihottaa+ostaa+niitä.+Joulun+alla+helpompaa+kun+voi+ostaa+”lahjaksi”.+
Haluaisin+tutustua+muihin+?+Mustat+sukkikset+ja+kalu+kovana+.....
Turun+alueelta+ollaan+.+Viime+aikoimna+myös++muut+asut+olleet+päällä.
Elikä+tyttöily+mielssä+m+50
26.12.2017 03:33
Kiihotun+aina+kun+laitan+sukkahousut+jalkaan+.Tyttöily+on+ihanaa.musta+korsetti+päälle+ja+tuleminen+on+takuu+varmaa
04.07.2017 07:38
Sama+homma+.+Tykkään+.huomenna+tyttöilen+kunnolla+turussa+muita?
22.03.2017 19:22
1 / 1