Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Hameenalle
profiilit
Hameenalle
Hameenalle
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
11
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Uuuh,+vois+olla+aikamoinen+tunne+kun+hymyilevä+nainen+nostaa+hameensa+pääni+ylitse,+näkisi+paljaat+pakarat+kun+pylly+alkaa+laskeutumaan+naamaani+vasten+ja+tiedän+että+kohta+on+tukalat+oltavat...
23.06.2021 13:47
Mitä+sitten+että+on+tuhansittain+ihmisten+luomia+jumalia?+Ei+se+todista+etteikö+voisi+olla+"oikeaakin"+jumalaa+tai+jumaluutta,+tai+miksi+sitä+sitten+kutsuttaisiinkaan?
Minäkään+en+usko,+enkä+varsinkaan+uskontoihin,+mutta+en+voi+kieltää+etteikö+olisi+jotain+muutakin+kuin+tämä+materian+maailma.
04.03.2019 19:00
Ja+kirjoittaa+voit+nimimerkkini+ja+tämä+Suomiposti.
06.09.2018 01:34
No+jo+vain+löytyy+sellainen+mies+joka+nuolee+niin+että+kiljut+orgasmeissasi.
Orgasmeja+on+luvassa+monia,+niin+paljon+kuin+vaan+jaksat+ja+haluat
Uskallatko?+;)
06.09.2018 01:33
No+ottakaa+minuun+yhteyttä,+oon+aika+lähellä+jyväskylää+ja+voin+ajaa+vähän+pidemmällekin.+Minut+saisit+laittaa+hameesi+alle+ja+istua+pitkään,+nuolettaa+joka+kolon+ja+nuuskituttaa+tuoksujasi...
Ahhh,+ois+ihana+olla+aivan+avuttomana+sun+allasi.+pitkään,+kuunnella+kun+huohotat+nautinnosta+ja+istut+koko+painolla+naamalleni+kun+nautinto+tekee+reisistäsi+vapisevaa+hyytelöä....
16.06.2018 15:54
No+ota+minuun+yhteyttä,+oon+aika+lähellä+jyväskylää+ja+voin+ajaa+vähän+pidemmällekin.+Minut+saisit+laittaa+hameesi+alle+ja+istua+pitkään,+nuolettaa+joka+kolon+ja+nuuskituttaa+tuoksujasi...
Ahhh,+ois+ihana+olla+aivan+avuttomana+sun+allasi.+pitkään,+kuunnella+kun+huohotat+nautinnosta+ja+istut+koko+painolla+naamalleni+kun+nautinto+tekee+reisistäsi+vapisevaa+hyytelöä....
16.06.2018 15:53
Minä+olen+naisille+tuottanut+paljon+orgasmeja+pimppiin+koskematta,+mutta+pelkästään+nännejä+hieromalla+en+muista+että+oisin+orgasmia+tuottanut.
Mutta+hyväilyt,+hiukset,+korvien+imeminen,+suukottelu,+nenään,+kulmakarvoihin+jne..+kielisuudelmat,+se+että+lukitsee+naisen+kädet+ja+hän+on+avuton+ottamaan+hyväilyjä+vastaan,+se+toimii+lähes+jokaiseen+naiseen.
Se+on+kivaa,+siinä+pitää+osata+lukea+naista+ja+hänen+reaktioitaan.
05.03.2018 11:29
No+täällähän+on+palsta+esim.+"leikita+ja+fetissit",+kai+sellaisiin+kuuluu+muunkinlainen+seksi+kuin+lähetyssarnaajaa+pimeässä+pelkällä+vaniljalla?
Tuo+"kutsuni"+taitaa+olla+hyvin+sairas+joka+kadehtii+toisten+seksielämää.
Pedofiilia+ja+muut+seksirikokset+ovat+asia+erikseen,+niitä+tuo+kutsuni+ei+pysty+mitenkään+estämään+julkaisemalla+kateuksissaan+sähköpostiosotteita,+vaan+ne+ovat+aina+jonkun+oikean+viranomaisen+asia.
18.12.2017 04:04
En+tarkoittanut+satulaa+tai+sen+rakentamista.+Vaan+sitä+että+sinä+saat+ne+orgasmit+aivan+tahattomasti.+
Kuitenkin+suunnittelet+satuloita+ja+muita+juttuja+että+paremmin+saisit+niitä+"tahattomia"+orgasmeja.
Vähän+kärjistäen,+ei+pidä+pahastua,+mutta+kuvittelisin+että+jos+joku+suunnittelisi+jotain+ansaa+millä+murhaa+toisen+ihmisen,+niin+tuskin+oikeudessa+voisi+väittää+että+se+oli+tahaton+murha.
Siis+jos+ymmärrät+vertauksen,+joka+on+vain+esimerkki,+ei+mikään+vihjaus+rikokseen.
11.05.2017 20:52
Siis+ihan+tavallinen+vanhan+ajan+satula+missä+on+kierrejousilla+tehty+runko,+riittää....
Sellainenkin+satula+joustaa+istujan+alla,+sitten+vain+säätämään+satulaputkea+niin+että+se+tökkii+montuissa+peppuun+sopivasti.
Joskus+olen+nähnyt+satulan+missä+se+putki+on+niin+lähellä+satulan+jousia+että+satula+oli+mennyt+puhki.
Ja+naisen+pyörässä+tietenkin+:)
Ihmettelen+vaan+kun+puhut+tahattomista+orgasmeista,+sitten+olet+valmis+näkemään+vaivaa+rakentaaksesi+satulan+että+saat,+hupsis,+ihan+tahattomasti+orgasmin....
11.05.2017 13:55
Minä+kuvittelen+että+se+satula+on+siellä+hameen+alla+69+asennossa,+eli+nenä+vasten+peppua+ja+kieli+pimpassa.++Siis+toki+aistii+pimpan+tuoksunkin,+sekä+tietty+mehujen+aromit.
Mutta+se+avuttomuus+kiehtoo,+ajatus+että+nainen+nauttii+ja+hymyilee+ja+huokailee+onnellisena+kun+satulalla+voi+olla+hetkittäin+aika+tukalatkin+oltavat+siellä+altavastaajana.
30.04.2017 14:55
1 / 1