- En yhtään ihmettele miks evolutionistit vihaa häntä. Aika selkeetä
- Pitää paikkansa että en ole opiskelija enkä tunne luonnontiedettä ja historiaa. Raamattua väitän tuntevani. Ja varmasti pystyvät kepittämään...haluan kovasti kuulla heidän väitteitään. Suurin todisteeni on elämäni. Olen elmässäni väitelly jonkin verran evoluutiosta ja muista uskonnoista. varsinkin islmaista. Heillä on paljon painavia väitteitä. Pitääkö muuten tuntea luonnontieiteitä ja historiaa jotta voi väitellä?
- Paras väittelijä jonka tiedän kreationisteista on kent hovind https://www.youtube.com/watch?v=Buq6-CIcx0k kolmen minuutin kohdalla alkaa puhuun fossiileista. mitä tarkoitat jarjestäytymisellä?
- Kerro paras todistus evoluutiosta. uskon että pystyn todistamaan sen vääräksi :)
- Olen "uusi" täällä. Uskon raamattuun jumalan sanana ja uskon siihen että raamatusta löytyy selitys myös evoluutio oppiin. Kent hovind on ehkä tunnetuin alan väittelijä. Ehkä myös paras. Evoluution uskovilla on mys painavia väitteitä mutta en ole löytänyt vielä väitteitä jotka pystyvät kumoamaan raamatun. Raamatussa on tuhottomasti asioita joita ei ymmärrä enen kuin on tullut uskoon ja elänyt uskoa. Elänyt elävää uskoa ja oppinut henkimaailman ja miten se vaikuttaa maailmaan ja ihmisiin. Toivon etten loukkaa ketään. Olen vain elänyt elämän jossa ilman jumalan väliintuloo en olisi enää elävänä
- Mitä tarkoitat mitä henkeä...kolmiyhteinein jumala. isä poika ja pyhä henki, kaikki ovat yhtä