Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
vihtorin
profiilit
vihtorin
vihtorin
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
6
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
En+yhtään+ihmettele+miks+evolutionistit+vihaa+häntä.+Aika+selkeetä
10.06.2017 22:38
Pitää+paikkansa+että+en+ole+opiskelija+enkä+tunne+luonnontiedettä+ja+historiaa.+Raamattua+väitän+tuntevani.+Ja+varmasti+pystyvät+kepittämään...haluan+kovasti+kuulla+heidän+väitteitään.+Suurin+todisteeni+on+elämäni.+Olen+elmässäni+väitelly+jonkin+verran+evoluutiosta+ja+muista+uskonnoista.+varsinkin+islmaista.+Heillä+on+paljon+painavia+väitteitä.+Pitääkö+muuten+tuntea+luonnontieiteitä+ja+historiaa+jotta+voi+väitellä?
10.06.2017 22:14
Paras+väittelijä+jonka+tiedän+kreationisteista+on+kent+hovind+https://www.youtube.com/watch?v=Buq6-CIcx0k+kolmen+minuutin+kohdalla+alkaa+puhuun+fossiileista.+mitä+tarkoitat+jarjestäytymisellä?
10.06.2017 22:05
Kerro+paras+todistus+evoluutiosta.+uskon+että+pystyn+todistamaan+sen+vääräksi+:)
10.06.2017 21:10
Olen+"uusi"+täällä.+Uskon+raamattuun+jumalan+sanana+ja+uskon+siihen+että+raamatusta+löytyy+selitys+myös+evoluutio+oppiin.++Kent+hovind+on+ehkä+tunnetuin+alan+väittelijä.+Ehkä+myös+paras.+Evoluution+uskovilla+on+mys+painavia+väitteitä+mutta+en+ole+löytänyt+vielä+väitteitä+jotka+pystyvät+kumoamaan+raamatun.+Raamatussa+on+tuhottomasti+asioita+joita+ei+ymmärrä+enen+kuin+on+tullut+uskoon+ja+elänyt+uskoa.+Elänyt+elävää+uskoa+ja+oppinut+henkimaailman+ja+miten+se+vaikuttaa+maailmaan+ja+ihmisiin.+Toivon+etten+loukkaa+ketään.+Olen+vain+elänyt+elämän+jossa+ilman+jumalan+väliintuloo+en+olisi+enää+elävänä
10.06.2017 20:45
Mitä+tarkoitat+mitä+henkeä...kolmiyhteinein+jumala.+isä+poika+ja+pyhä+henki,+kaikki+ovat+yhtä
10.06.2017 20:16
1 / 1