Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
elämänpeli1
profiilit
elämänpeli1
elämänpeli1
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
775
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Deittaileva+ihminen+taantuu+teiniksi+ja+yksinkertaisista+asioista+tehdään+vaikeita.+Kumpi+vain+voi+ottaa+yhteyttä,+jos+toinen+on+kiinnostunut+hän+vastaa,+jos+pitää+pitkittää+vastaamista+aivan+turhaan,+niin+ei+sitä+kiinnostustakaan+ole.+Esimerkiksi+whatsapp+viesteistä+näkee+onko+vastaanottaja+lukenut+sen,+jos+riittää+aikaa+lukea+viestejä++on+varmasti+aikaa+vastatakin.+Itse+en+jäisi+roikkumaan+ja+odottelemaan,++mutta+paljonhan+ihmiset+tekee+sitäkin.
28.09.2017 08:40
Mihin+tarvitaan+itsepuolustustaitoja,+jos+ei+hakeutumalla+hakeudu+tilanteeseen+tai+seuraan,+jossa+voi+joutua+uhatuksi?+Ei+pidä+antaa+ymmärtää,+jos+ei+kerran+kiinnosta.+Jos+raahaa+kotiinsa+tukevassa+humalassa+ollessaan+jonkin+äijänkuvatuksen,+on+melkoinen+riski+joutua+seksuaalisen+ahdistelun+kohteeksi.+Sama+homma+kun+ympäripäissään+oleva+mies+joutuu+ryöstetyksi+Tallinnassa,+itse+on+annettu+tilaisuus+tälläiselle.+Jokaisen+pitäisi+saada+pukeutua+niinkuin+haluaa+ja+liikkua+rauhassa,+mutta+silti+pitäisi+pitää+järki+päässä,+missä+liikkuu,+kenen+kanssa+ja+mihin+vuorokauden+aikaan.+Raiskaajat+ja+ahdistelijat+joutaisi+saunan+taakse,+mutta+moni+kännikopelointi+jäisi+vähemmälle,+kun+ei+itse+antaisi+aihetta.
28.09.2017 08:21
Koska+kaveri+ei+kiinnosta+seksuaalisesti.+Samasta+syystä+heterosta+ei+tule+bi-seksuaalista,+vaikka+se+paras+kaveri+olisi+miten+mukava+tyyppi+tahansa.
28.09.2017 08:12
Entäpä+sellainen+tilanne,+jossa+mies+haluaa+olla+vain+kaveri,+mutta+nainen+kuvittelee+jotain+muuta.+Kun+mies+alkaa+seurustella,+nainen+skitsoilee+ja+vetää+hernettä+nenään+vähän+joka+asiasta,+lopulta+ilmoittaa,+että+me+emme+enää+ole+ystäviä,+kun+sinä+et+siihen+pysty.+Eli+nainen+kuvitteli+miehen+olevan+hänestä+kiinnostunut,+kuten+sinäkin+kerrot+miespuolisten+kavereidesi+olevan+ihastuneita+sinuun.+Onhan+tuo+nyt+todella+ylimielistä+kuvitella+kaikkien+miesten+pyörivän+ympärillä+piparin+toivossa,+joku+epätoivoinen+varmaan+pyöriikin,+mutta+ei+normimies.+Ja+jännämiesten+kanssahan+tilanne+menee+toisinpäin,+miestä+ei+kiinnosta+ja+silti+muijat+vonkaa+joka+välissä.
28.09.2017 08:09
Juu,+nämä+on+niitä+palstatotuuksia,+joita+ei+koskaan+ole+voitu+toteen+näyttää.+Mutta+pitäähän+nallilla+ja+hänen+kaltaisillaan+olla+joku+mantra,+mitä+toistella,+lopulta+ovat+alkaneet+itse+uskoa+siihen.+Kun+heillä+ei+nyt+naisonnea+ole,+niin+pitää+olla+luja+usko+tulevaisuuteen,+kyllä+mekin+jonakin+päivänä...+Tosin+sitä+päivää+tuskin+ikinä+tulee,+mutta+ei+kerrota+sitä+heille,+ettei+tule+paha+mieli.
27.09.2017 10:13
Oletko+ottanut+huomioon,+että+itsekin+vanhenet+koko+ajan+ja+ennen+pitkää+olet+5-kymppinen,+mutta+ikä+ei+olekaan+tuonut+yhtään+älykkyyttä+tai+kokemusta+lisää.+Sinä+pysyt+sillä+teiniasteella+loppuelämäsi,+ilman+naista.
27.09.2017 08:35
Ei+ole+ainakaan+vielä+pelkoa+sellaisesta,+ole+huoleti.
26.09.2017 19:02
Ei+minulla+ole++mitään+valittamista+elämässäni,+sinä+saat+kuvitella+ihan+mitä+vain+haluat.+Mutta+en+syytä+ketään+toista+omista+valinnoistani,+osaan+kantaa+vastuun+omasta+elämästäni,+siihen+ei+moni+palstaurpo+kykene.+Sinä+taas+olet+mielestäni+vähän+hönö+tosikko,+joka+ottaa+kaiken+turhan+kirjaimellisesti.+Sinä+etsit+suuria+merkityksiä+merkityksettömistä+kommenteista,+vahinko,+ettet+vain+ymmärrä+kokonaisuutta,+ellei+sitä+väännetä+rautalangasta.
26.09.2017 18:59
Sun+kanssa+on+käytännössä+äärimmäisen+raskasta+keskustella,+kun+takerrut+pikkuasioihin.+Itse+kirjoitit+noista+kolmesta+eri+tyyppistä+töissä,+kommentoin+siihen+ja+sinä+niputat+kaiken+yhteen+ja+alat+jeesustelevaan+sävyyn+saarnaamaan.+Ehkä+olen+katkera+ja+kärttyinen,+mut+sitähän+minä+olen+aina+ollutkin,+varsinkin+kun+pilkunviilaajien+kanssa+joutuu+tekemisiin.
26.09.2017 09:35
Aika+katkeraa+nillitystä+taas.+Minkäs+sille+voi+jos+on+ruma+ja+sosiaaliset+taidot+ovat+olemattomat,+naiset+juoksee+karkuun,+se+on+sitä+luonnollista+karsintaa.
26.09.2017 09:26
Lukija+voi+ymmärtää+asian+ihan+niinkuin+haluaa,+sinullakin+on+vapaus+tulkita+minun+tekstejäni+ihan+oman+maun+mukaan.+En+ole+vielä+täysin+sisäistänyt,+että+täällä+pitää+kaikki+vääntää+rautalangasta,+ettei+tulisi+väärinkäsityksiä.
26.09.2017 05:20
Tottakai+ulkonäöllä+on+väliä,+ei+ole+terve+se+joka+muuta+väittää.+Jokainen+etsii+omaa+silmää++miellyttävää+kumppania,+toisilla+vain+ne+luulot+omasta+ulkonäöstä+on+kaikkea+muuta+kuin+realistiset.
25.09.2017 16:15
Kiitos,+mutta+ei+kiitos.
25.09.2017 16:09
No+palstajeesus+onkin+sopivampi+nimitys+sinulle.+Uhriutuja+varmasti+tekeekin+useamman+ihmisen+työt+ja+pitää+siitä+hirveästi+meteliä,+minun+ei+tarvii.+Minä+en+tee+toisten+töitä,+jokainen+kantakoon+vastuun+itse+tekemättömistä+hommistaan,+minulle+riittää,+että+omat+työt+tulee+tehtyä,+niitäkin+on+riittävästi,+ettei+ehdi+toisten+töihin+puuttumaan.
25.09.2017 16:03
Tottakai+jokainen+pelaa+omaan+pussiinsa,+mut+pakko+on+minunkin+verot+maksaa,+jos+meinaan+omalla+autolla+ajaa,+omassa+talossa+asua+jne.+Saat+palkkaa,+maksat+veroja,++mutta+samalla+tienaat+kuitenkin+sen+verran+mukavasti,+että+ei+tarvii+köyhyyttä+valitella.+Onhan+sekin+vaihtoehto,+että+sulkee+silmänsä+ja+korvansa+kaikelta,+elää+omassa+pikku+pikku+kuplassaan+kuvitellen,+ettei+maailman+pahuus+yllä+sinne+ikinä.+Erilaisuus+on+ihan+jees,+mutta+loisiminen+ei.
25.09.2017 15:51
Parit+pukeutuvat+samantyylisesti?+Ei+enää+nykyaikaan,+joskus+80-luvulla+olikin+samanlaisia+tuulipukupareja.+Ehkä+ne+on+samoja+pareja+samoissa+puvuissa.+Mut+anyway,+minut+saa+viedä+saunan+taakse+ja+ampua,+jos+erehdyn+moiseen!
25.09.2017 09:26
Sori,+mut+palstapsykologin+tuumailut+eivät+saa+minua+ajattelemaan+asioita+yhtään+syvemmin.+Mut+noita+kolmea+tyyppiä+näkee+minunkin+töissä+ja+eihän+se+palkasta+ole+pois,+mut+ei+se+palkkaa+lisääkään,+vaikka+joutuu+kahden+ihmisen+työt+välillä+tekemään.
25.09.2017 09:19
Se+on+bisnestä,+jossa+raha+vaihtaa+omistajaa,+ei+prostituoitua+oteta+parisuhteeseen+elämään.
25.09.2017 05:30
Eräässä+ketjussa+minua+kehoitettiin+olemaan+iloinen+siitä,+että+kirjoittaja+itse+vapaaehtoisesti+jättäytyy+työelämän+ulkopuolelle.+Jumalauta,+että+kävi+hermoon,+kun+töitä+tekevät+joutuu+elättämään+nämä+loiset+verorahoillaan.+Että+kukahan+ne+työt+sitten+tekee+kun+meikäläisen+sukupolvi+makaa+vaipoissaan+työkyvyttömänä,+kun+ensin+on+eläkeikä+nostettu+jonnekin+85+vuoden+tienoille.
25.09.2017 05:28
En+ole+minäkään+lukenut+kommentteja,+joissa+miehiä+haluttaisiin+keittää+elävältä,+koska+on+kaikkien+miesten+syy,+kun+nainen+jää+yksin.+Miesten+uikutuskirjoituksia+taas+on+joka+aloitus+väärällään.+Tätä+palstaa+lukemalla+jos+tekee+yhteenvedon+suomalaisesta+miehestä,+niin+tulokseksi+olen+saanut+kiltin+ja+kunnollisen+ätmiksi+kutsutun+miehen,+jolla+olisi+paljon+annettavaa+naiselle.+Naiset+taas+ovat+huoria,+lorttoja,+mielenvikaisia+rumia+kurppia,+joiden+elämäntehtävä+on+lisääntyä+jännämiehen+kanssa.+Kiltti+ja+kunnollinen+joutuu+sitten+elättämään+sekä+naisen+että+jännälapset+peläten+henkensä+puolesta+jännäexää.+Tämän+kaiken+olen+oppinut+palstalta+eli+ei+ole+helppoa+peruspalstalaisen+elämä!
25.09.2017 05:22
21 / 39