Oletteko törmänneet tähän ilmiöön?

hienoahienoa

87

573

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nainen39vee

Jännästi saatu otsikosta kokonaan häivytettyä alaikäisiä hyväksikäyttävien aikuisten miesten osuus. Jutun mukaan "NUORET VAIHTAVAT seksiä..." "12-vuotiaat MYYVÄT SEKSIÄ". Ei alaikäinen lapsi ole mikään seksinmyyjä, vaan hyväksikäytön uhri. Jutun tulokulma pitäisi olla täysin toinen ja lähteä siitä, että aikuiset miehet käyttävät hyväkseen jopa 12-vuotiaita esimurrosikäisiä. Itse jutussahan tämä asia toki tuleekin esille, mutta nyt on laitettu taas tuollainen raflaava klikkiotsikko. Ikävä kyllä se klikkiotsikko voi johdatella yksinkertaisimpien lukijoiden ajatuksia eivätkä edes jutun luettuaan kykene muunlaiseen päätelmään kuin että "nuoret vosut antaa jännämiehille"

• Las hijas han aprendido de la madre. Vanha ilmiö, äideistä on vaan tullut kateellisia, kun tyttärillä on kysyntää.

• Yöäk

Kantsiiko kommentoida jos ajatus on noinkin katkolla?

• Yöäk kirjoitti:

Kantsiiko kommentoida jos ajatus on noinkin katkolla?

Turha minua tässä asiassa on arvostella, olen kyseiseen ilmiöön aivan syytön ja ulkopuolinen. Ihmettelin omassa nuoruudessani sitä, miksi me omanikäiset pojat emme kelvanneet tytöille jotka kanssamme hengailivat. Oli varmaan kiihottavampaa, kun jonkun vanhan vitjamunan isot kivekset hakkasivat klitorikseen ja siitä vielä sai rahaa. Itse olin 18 vuotias kun pääsin ensimmäisen kerran pukille, ja silloinkin yhden teinitytön äidin kanssa.

• lapsiako
        modelli kirjoitti:

Turha minua tässä asiassa on arvostella, olen kyseiseen ilmiöön aivan syytön ja ulkopuolinen. Ihmettelin omassa nuoruudessani sitä, miksi me omanikäiset pojat emme kelvanneet tytöille jotka kanssamme hengailivat. Oli varmaan kiihottavampaa, kun jonkun vanhan vitjamunan isot kivekset hakkasivat klitorikseen ja siitä vielä sai rahaa. Itse olin 18 vuotias kun pääsin ensimmäisen kerran pukille, ja silloinkin yhden teinitytön äidin kanssa.

Tarkoitatko nyt 10-12 vuotiaita tyttöjä?

• lapsiako kirjoitti:

Tarkoitatko nyt 10-12 vuotiaita tyttöjä?

En tarkoittanut, tuon ikäiset ovat vielä lapsia. Vaikka ovat varmaan kokeneempia kuin äitinsä.

• Pillujen--asiantuntija

Siinä nuori tienaa kun ensin panee miehen kanss ja sitten haastaa oikeuteen niin saa rahaa pari kolme tonnia

• Nainen39vee

Niin no, mies kuitenkin tuossa on syyllinen, vaikka nuori kuinka olisi ollut "vapaaehtoisesti" mukana. Ei täällä voida alkaa soveltaa lakia erikseen niiden miesten kohdalla, joille varhaisteinin houkuttelu seksiin on ollut helpompaa. Rikos se silti on.

• omienikäisiälapsia

Aikuisellahan se vastuu on. Tuskin on aiheellista itkeä miehen mitään oikeuden päättämiä juttuja. Kun pysyy erillään lapsista niin ei tule jälkiseurauksia.

• säälittäävähän

Eli kaikki miehet pitäisi olla telkien takana kaiken varalta. Jokainen mies on potentiaalinen pedofiili.
        Lapset ei edes tiedä mikä on pedofiili.
        Kommenttisi voi jättää omaan arvoonsa. Olet lapsena joutunut hyväksikäytetyksi ja mieleesi on iskostunut ajatus että olit itse syyllinen.

• taidat.olla.nainen
        säälittäävähän kirjoitti:

Eli kaikki miehet pitäisi olla telkien takana kaiken varalta. Jokainen mies on potentiaalinen pedofiili.
        Lapset ei edes tiedä mikä on pedofiili.
        Kommenttisi voi jättää omaan arvoonsa. Olet lapsena joutunut hyväksikäytetyksi ja mieleesi on iskostunut ajatus että olit itse syyllinen.

Asia vaan on niin, että vastuu tilanteessa on aina lapsella, koska rikollinen tekee mitä tekee.

• mielenkiintoistaa
        taidat.olla.nainen kirjoitti:

Asia vaan on niin, että vastuu tilanteessa on aina lapsella, koska rikollinen tekee mitä tekee.

Onko miehet toista mieltä? Vaikka kyse olisi heidän lapsistaan?

• muna.vai.kana

Ei tosiasiat kortteja sekoittelemalla muutu.

Jos omat lapseni olisivat tuolla "kukko huulessa" tupakka-askista niin voin vakuuttaa, että läksytys olisi armoton. Haukkuisin heidät tyhmiksi ja varmasti tekisin isyystestit heti perään ajatuksella, että ei mikään noin tyhmä voi olla minusta lähtöisin.

Tilanne olisi aivan eri lapset olisi pakotettu tekoihin tai houkuteltu jollain namusilla tai juotettu känniin. Jos vapaaehtoisesti antaa aikuisten ukkojen tehdä tarpeitaan itseensä 12-vuotiaana, niin silloin on jokin mennyt pahasti pieleen. Kyllä 12-vuotiaalla pitäisi sen verran leikata tai kotona ei ole oikein osattu yhtikäs mitään.

Turha kuitenkin luulla etteikö 12-vuotias, joka osaa pyytää "hintaa" seksistä ei tietäisi mihin hän on ryhtymässä. Se tekee tästä tapauksesta erilaisen.

• elisiis
        muna.vai.kana kirjoitti:

Jos omat lapseni olisivat tuolla "kukko huulessa" tupakka-askista niin voin vakuuttaa, että läksytys olisi armoton. Haukkuisin heidät tyhmiksi ja varmasti tekisin isyystestit heti perään ajatuksella, että ei mikään noin tyhmä voi olla minusta lähtöisin.

Tilanne olisi aivan eri lapset olisi pakotettu tekoihin tai houkuteltu jollain namusilla tai juotettu känniin. Jos vapaaehtoisesti antaa aikuisten ukkojen tehdä tarpeitaan itseensä 12-vuotiaana, niin silloin on jokin mennyt pahasti pieleen. Kyllä 12-vuotiaalla pitäisi sen verran leikata tai kotona ei ole oikein osattu yhtikäs mitään.

Turha kuitenkin luulla etteikö 12-vuotias, joka osaa pyytää "hintaa" seksistä ei tietäisi mihin hän on ryhtymässä. Se tekee tästä tapauksesta erilaisen.

Eli et syyttäisi noita aikuisia mistään?

• elisiis
        muna.vai.kana kirjoitti:

Odotat 12 vuotiaalta enemmän viisautta kun aikuiselta mieheltä.

• elisiis kirjoitti:

Odotat 12 vuotiaalta enemmän viisautta kun aikuiselta mieheltä.

Lapsilla ei välttämättä ole viisautta koko mitalla ja juuri siksi niillä pitäisi olla vanhemmat tai edes yksi tai edes joku huoltaja tai muuten vaan joku, joka katsoo perään. Jos ei ole tai ne ei hoida hommiaan, niin sitten asialle ei mitään voi.

Siitä aikuisesta miehestä kun on vastuussa vain mies itse.

• elisiis
        scrg kirjoitti:

Lapsilla ei välttämättä ole viisautta koko mitalla ja juuri siksi niillä pitäisi olla vanhemmat tai edes yksi tai edes joku huoltaja tai muuten vaan joku, joka katsoo perään. Jos ei ole tai ne ei hoida hommiaan, niin sitten asialle ei mitään voi.

Siitä aikuisesta miehestä kun on vastuussa vain mies itse.

Se kun on niin että sen ikäiset kulkee kouluun yleensä itse. Isät voisi vaikka saattaa lapsensa kouluun. He kun hyväksyvät pedofilian.
        Nimenomaan mies on vastuussa itsestään ja tekemisistään. Mies siis saa tehdä mitä mieleen juolahtaa ja kaikki on lainsuojattomia miehen tekojen suhteen. Tuo pitääkin kysyä tutulta poliisimieheltä.

• voi.voi.voi
        elisiis kirjoitti:

Eli et syyttäisi noita aikuisia mistään?

Vähän mustavalkoista ajattelua. Miksi ei voisi syyttää molempia?

• elisiis kirjoitti:

Se kun on niin että sen ikäiset kulkee kouluun yleensä itse. Isät voisi vaikka saattaa lapsensa kouluun. He kun hyväksyvät pedofilian.
        Nimenomaan mies on vastuussa itsestään ja tekemisistään. Mies siis saa tehdä mitä mieleen juolahtaa ja kaikki on lainsuojattomia miehen tekojen suhteen. Tuo pitääkin kysyä tutulta poliisimieheltä.

"Mies siis saa tehdä mitä mieleen juolahtaa ja kaikki on lainsuojattomia miehen tekojen suhteen. "

Juu, ei ole lainsuojattomia. Meillä on jo laki ja ranagaistukset ja oikeuslaitos ja poliisit. Nyt vaan näyttäisi siltä että se ei ihan riitä.

Sulla on 2 ratkaisua ongelmaan: kasvatat lapsesi niin, että tuollaista ei tapahdu tai kasvatat pedofiilin niin, että tuollaista ei tapahdu. Kumpi mahtaa olla helpompaa?

• elisiis
        scrg kirjoitti:

"Mies siis saa tehdä mitä mieleen juolahtaa ja kaikki on lainsuojattomia miehen tekojen suhteen. "

Juu, ei ole lainsuojattomia. Meillä on jo laki ja ranagaistukset ja oikeuslaitos ja poliisit. Nyt vaan näyttäisi siltä että se ei ihan riitä.

Sulla on 2 ratkaisua ongelmaan: kasvatat lapsesi niin, että tuollaista ei tapahdu tai kasvatat pedofiilin niin, että tuollaista ei tapahdu. Kumpi mahtaa olla helpompaa?

Jos kuitenkin käy niin että lapsesi joutuu pedofiilin kynsiin niin asia on ok? Vika on lapsessa?
        Vaikka olet kasvattanut hänet niinkuin ihanne on.

• elisiis kirjoitti:

Jos kuitenkin käy niin että lapsesi joutuu pedofiilin kynsiin niin asia on ok? Vika on lapsessa?
        Vaikka olet kasvattanut hänet niinkuin ihanne on.

Ei ole mun lapsia. Ei ole mun "pedofiileja". Ei ole mun ongelma.

Mä en vaan ymmärrä mitä järkeä on edes etsiä vikaa jos ei kuitenkaan aio korjata sitä.

• elisiis
        scrg kirjoitti:

Ei ole mun lapsia. Ei ole mun "pedofiileja". Ei ole mun ongelma.

Mä en vaan ymmärrä mitä järkeä on edes etsiä vikaa jos ei kuitenkaan aio korjata sitä.

Vika korjaantuu kun mies muuttaa suhtautumista asiaan. Mies näkee että kyse on lapsesta ja tietää että on väärin ja rikollista sekaantua tähän. Mies voi näyttää aikuisuutensa jättämällä lapset rauhaan.

• elisiis kirjoitti:

Vika korjaantuu kun mies muuttaa suhtautumista asiaan. Mies näkee että kyse on lapsesta ja tietää että on väärin ja rikollista sekaantua tähän. Mies voi näyttää aikuisuutensa jättämällä lapset rauhaan.

Sun kannattaa varmaan sitten puhua asiasta sen miehen kanssa.

• elisiis
        scrg kirjoitti:

Sun kannattaa varmaan sitten puhua asiasta sen miehen kanssa.

Noinhan mies lakaisee ongelman maton alle. :D
        Ongelma on olemassa kyllä edelleen ja lapset vaarassa.

• elisiis kirjoitti:

Noinhan mies lakaisee ongelman maton alle. :D
        Ongelma on olemassa kyllä edelleen ja lapset vaarassa.

Niin kuin samoin mulla ei ole ongelmaa asian kanssa. Mulle on ongelmia vain asiat, joihin mulla voi olla ratkaisu.

• elisiis
        scrg kirjoitti:

Niin kuin samoin mulla ei ole ongelmaa asian kanssa. Mulle on ongelmia vain asiat, joihin mulla voi olla ratkaisu.

Niin voi olla ratkaisu. Monilla ihmisillä on ongelmia joihin ei ole ratkaisua.

• kartonki.kängpäng

Uusia kulttuurillisia tuulahduksia, mutta täytyy taas sanoa.. miten tyhmä tyttö voi olla, jos myy itseään jostain tupakka-askista?

• Nainen39vee

Ihanko vakavissasi uskot, että tämä toiminta lähtee noista nuorista itsestään? Että miehet eivät ole yhtään aloitteellisia tai mitään...?

• MeMaisat

Ei tietenkään ole viisasta, mutta siksi tuon ikäiset eivät olekaan vielä oikeustoimikelpoisia, eivät ole tarpeeksi kykeneviä moisiin päätöksiin. Siksi myös suojaikäraja, aikuisten _pitäisi_ olla jo tarpeeksi kehittyneitä tuollaisesta pidättäytyäkseen.

• nainen.on.tyhmä
        Nainen39vee kirjoitti:

Ihanko vakavissasi uskot, että tämä toiminta lähtee noista nuorista itsestään? Että miehet eivät ole yhtään aloitteellisia tai mitään...?

Mikä väli sillä kumman aloitteesta touhu lähtee? Jos myyt itseäsi tupakka-askista niin olet tyhmä. Ei tässä ole mitään sijaa selityksille. Enemmän ymmärtäisin ilmaiseksi antamista, koska toinen oli niin miellyttävä tai mitä tahansa. Tupakka-askilla kun itsensä hinnoittelee, niin on jotain sellaista mihin eivät sanat tahdo riittää.

• aikuisetmiehet

Aikuisen tulee tietenkin huomioida lapsen "tyhmyys" asiassa. Tuo tyhmyys on jopa raskauttava juttu asiassa. Aikuisen miehen pitää olla viisaampi päätöksissään kun keskenkasvuisen esiteinin tai lapsen.

• eikö.hävetä.yhtään

Nämä "miehet" juuri sen vuoksi menevät näiden tyttöjen luo, koska he tietävät heidän olevan TYHMIÄ. Olet kyllä tampio uudessa kaliiberissa, kun siirrät vastuun rikolliselle joka täysin tietoisesti pyrkii sekaantumaan alaikäisiin keinolla millä hyvänsä.

• Nainen39vee
        nainen.on.tyhmä kirjoitti:

Mikä väli sillä kumman aloitteesta touhu lähtee? Jos myyt itseäsi tupakka-askista niin olet tyhmä. Ei tässä ole mitään sijaa selityksille. Enemmän ymmärtäisin ilmaiseksi antamista, koska toinen oli niin miellyttävä tai mitä tahansa. Tupakka-askilla kun itsensä hinnoittelee, niin on jotain sellaista mihin eivät sanat tahdo riittää.

Tuskinpa siinä on kyse siitä tupakka-askista. Aikuinen käyttää hyväkseen epävarmaa ja/tai hyväksyntää hakevaa nuorta ihmistä. Jos 12-vuotias myy itseään tupakka-askista, niin kyllä se kertoo enemmänkin taustalla olevista ongelmista. Esimerkiksi rikkinäinen minäkuva, ongelmat kotona, kiintymyssuhdeongelmat, tms.

Sillä on todellakin väliä, kenen aloitteesta tuollainen lähtee. Mutta jos tällaisesta asiasta joku keskustelee sinun tyyliisi ja puhuu siitä, mikä olisi paras tai vähiten moraaliton tapa 10-12-vuotiaan lapsen "antaa" aikuiselle miehelle, niin keskustelu voidaan päättää. Jos lähtökohtasi on tuo, niin toteanpa vaan että etpä kovin korkeissa sfääreissä liiku itsekään.

• SAUNAN.taa
        Nainen39vee kirjoitti:

Tuskinpa siinä on kyse siitä tupakka-askista. Aikuinen käyttää hyväkseen epävarmaa ja/tai hyväksyntää hakevaa nuorta ihmistä. Jos 12-vuotias myy itseään tupakka-askista, niin kyllä se kertoo enemmänkin taustalla olevista ongelmista. Esimerkiksi rikkinäinen minäkuva, ongelmat kotona, kiintymyssuhdeongelmat, tms.

Sillä on todellakin väliä, kenen aloitteesta tuollainen lähtee. Mutta jos tällaisesta asiasta joku keskustelee sinun tyyliisi ja puhuu siitä, mikä olisi paras tai vähiten moraaliton tapa 10-12-vuotiaan lapsen "antaa" aikuiselle miehelle, niin keskustelu voidaan päättää. Jos lähtökohtasi on tuo, niin toteanpa vaan että etpä kovin korkeissa sfääreissä liiku itsekään.

Teillä naisilla on omituinen pakkomielle elää jossain fantasiamaailmassa, jossa asioiden pitäisi mennä siten miten te haluaisitte niiden menevän. Tilanteessa jossa pedofiili metsästää pikkutyttöjä kartonki kainalossa pitäisi pedofiilin "ottaa vastuuta itsestään", vaikka hänellä ei ole siihen mitään aikomusta tai haluja.

Koita nyt taliaivo ymmärtää, että tilanteessa on vain lapsi ja rikollinen. Rikolliselta et voi odottaa mitään muuta kuin rikoksia, joten jäljelle jää vain lapsen vastuu itsestään. Ei sillä ole mitään väliä "mitä siellä taustalla on". Ihminen joko osaa kantaa vastuuta itsestään tai sitten ei osaa. Ei pedofiiliä kiinnosta miten hän tahtonsa saa läpi, mutta hymy on varmasti moninkerroin leveämpi, kun saa haluamansa ja tytön hiljaisuuden TUPAKKA-ASKILLA.

• Nainen39vee
        SAUNAN.taa kirjoitti:

Teillä naisilla on omituinen pakkomielle elää jossain fantasiamaailmassa, jossa asioiden pitäisi mennä siten miten te haluaisitte niiden menevän. Tilanteessa jossa pedofiili metsästää pikkutyttöjä kartonki kainalossa pitäisi pedofiilin "ottaa vastuuta itsestään", vaikka hänellä ei ole siihen mitään aikomusta tai haluja.

Koita nyt taliaivo ymmärtää, että tilanteessa on vain lapsi ja rikollinen. Rikolliselta et voi odottaa mitään muuta kuin rikoksia, joten jäljelle jää vain lapsen vastuu itsestään. Ei sillä ole mitään väliä "mitä siellä taustalla on". Ihminen joko osaa kantaa vastuuta itsestään tai sitten ei osaa. Ei pedofiiliä kiinnosta miten hän tahtonsa saa läpi, mutta hymy on varmasti moninkerroin leveämpi, kun saa haluamansa ja tytön hiljaisuuden TUPAKKA-ASKILLA.

On eri asia kirjoittaa, että vastuu on aikuiselle kuin olettaa, että pedofiili ryhdistäytyisi. Otapas sinä huomioon millaisiin kommentteihin nämä vastaukset ovat - tässäkin ketjussa joku kirjoittelee (no, ehkä trollaa...) miten lapsi "antaa" tupakka-askista.

Ja mitä taustoilla tarkoitin, niin puhun lapsen taustoista. Ei se lapsi oikeasti sitä tupakka-askia halua, vaan hakee jotain muuta. Pointtini on, että tällaista ilmiötä ei kuulu lähestyä moralisoimalla tyttöjä. Ja tottakai taustoilla on väliä: kun tiedetään, mitkä tekijät aiheuttavat riskiä, niihin voidaan eri atvoin puuttua.

Siitä olen kanssasi samaa mieltä, että kyseiset miehet tuskin muuttavat käytöstään.

• Nainen39vee kirjoitti:

On eri asia kirjoittaa, että vastuu on aikuiselle kuin olettaa, että pedofiili ryhdistäytyisi. Otapas sinä huomioon millaisiin kommentteihin nämä vastaukset ovat - tässäkin ketjussa joku kirjoittelee (no, ehkä trollaa...) miten lapsi "antaa" tupakka-askista.

Ja mitä taustoilla tarkoitin, niin puhun lapsen taustoista. Ei se lapsi oikeasti sitä tupakka-askia halua, vaan hakee jotain muuta. Pointtini on, että tällaista ilmiötä ei kuulu lähestyä moralisoimalla tyttöjä. Ja tottakai taustoilla on väliä: kun tiedetään, mitkä tekijät aiheuttavat riskiä, niihin voidaan eri atvoin puuttua.

Siitä olen kanssasi samaa mieltä, että kyseiset miehet tuskin muuttavat käytöstään.

Ehkä oleellinen kysymys on, että jos ja kun asia sinua suuremmin häiritsee, niin mitä aiot tai luulet voivasi sille tehdä?

• miksi.kaunistelet
        Nainen39vee kirjoitti:

Etkai oikeasti luule näiden kartonkimiesten olevan viattomin mielin liikenteessä?

Pelkkä yritys päästä seksuaaliseen kanssakäymiseen 12-vuotiaan kanssa tekee miehestä pedofiilin ja haluat kutsua heitä neutraalisti "aikuisiksi". Oletko oikeasti noin sinisilmäinen, että todella luulet olevan normaalia, että aikuiset karvaset ukot pyörii 12-vuotiaiden seurassa kartongit kainaloissa?

• Nainen39vee
        miksi.kaunistelet kirjoitti:

Etkai oikeasti luule näiden kartonkimiesten olevan viattomin mielin liikenteessä?

Pelkkä yritys päästä seksuaaliseen kanssakäymiseen 12-vuotiaan kanssa tekee miehestä pedofiilin ja haluat kutsua heitä neutraalisti "aikuisiksi". Oletko oikeasti noin sinisilmäinen, että todella luulet olevan normaalia, että aikuiset karvaset ukot pyörii 12-vuotiaiden seurassa kartongit kainaloissa?

Missä kohtaa kirjoitin, että tuollainen olisi minusta normaalia??? Päinvastoin. Ehkä sun kannattaa lukea tämä ketju uudestaan.

• he_saivat

Lopputulos on että molemmat onnellisia koska saivat mitä halusivat

• SAUNAN.taa
        Nainen39vee kirjoitti:

Missä kohtaa kirjoitin, että tuollainen olisi minusta normaalia??? Päinvastoin. Ehkä sun kannattaa lukea tämä ketju uudestaan.

Olen huomannut sinun pyrkivän normalisoimaan tuon touhun. Puhut neutraalisti "aikuisista" ja tytötkin siellä vaan "etsivät itseään" ja "kokeilevat rajojaan", nämä "aikuiset" (PEDOFIILIT) vaan sattuivat olemaan kartonkeineen vain paikalla. Käsittelet asiaa aivan kuin touhu olisi molempien osapuolien osalta viatonta, vaikka se ei 100% varmuudella ole sitä miesten puolelta.

• Nainen39vee

Huomatkaa jutussa ollut lause: "Nuoret kohtaavat seksinostoyrityksiä jarkuvasti."

Eli kyse ei ole siitä, että joku keimaileva teini houkuttelee viattoman miehen seksiin ja kiristää sitten kiimassaan kieriskelevältä äijältä rahaa tai tupakkaa maksuksi. Vaan kyllä se menee toisinpäin - aloitteellinen osapuoli on hyvin todennäköisesti se aikuinen mies, joka onnistuu aikeissaan, mikäli nuori on sopivan otollinen: huono itsetunto, vaikeat kotiolot, taloudellista ahdinkoa ja siitä johtuvaa ulkopuolisuuden kokemusta, traumoja, aiempia hyväksikäyttökokemuksia... Niissäkin tapauksissa, joissa nuori saattaa itse olla aloitteellinen, on kyseessä sama kuvio hänen osaltaan. Ja aikuinen mies ei ole koskaan uhri. Aikuisen on pysyttävä lain asettamissa rajoissa, vaikka kuinka se tuntuisi hänestä ikävältä. Kannattaa hakea itselleen apua, jos huomaa viehättyvänsä 12-vuotiaista niin, että on vaikea pysytellä erossa heistä.

• älyä.yhtä.paljon

Siinä tällainen aikuistunut versio 12-vuotiaasta tupakkitytöstä.

• Aikuinen mies, joka innostuu esimurrosiässä olevista lapsista ei todellakaan ole terve. Vastuu on aina aikuisella, ei sillä tenavalla, joka kokeilee rajojaan.

• vielä.kerran

Kukaan ole näitä miehiä terveeksi edes väittänyt. Tyttöjen äly on ollut ansaitusti suurennuslasin alla, kun suostuvat myymään itseään tupakka-askista.

• vastuuttomatmiehet
        vielä.kerran kirjoitti:

Kukaan ole näitä miehiä terveeksi edes väittänyt. Tyttöjen äly on ollut ansaitusti suurennuslasin alla, kun suostuvat myymään itseään tupakka-askista.

Eli vastuu on tytöillä? 12 vuotiaan äly ei todella ole kovin korkealla. Kyllä aikuisella miehellä pitää olla sitä enemmän.
        Muutenkaan mies ei vastaa tekemisistään ja tällaisissa lapsiin kohdistuneissa jutuissa se on todella surullista.

• lkjdfslkjtf
        vastuuttomatmiehet kirjoitti:

Eli vastuu on tytöillä? 12 vuotiaan äly ei todella ole kovin korkealla. Kyllä aikuisella miehellä pitää olla sitä enemmän.
        Muutenkaan mies ei vastaa tekemisistään ja tällaisissa lapsiin kohdistuneissa jutuissa se on todella surullista.

Ei se naisen äly enää paljoa siitä kehity. Lue vaikka naisten mielipiteitä netissä, pelkkää hypergamista kitinää ja valitusta.

• vastuuttomatmiehet
        lkjdfslkjtf kirjoitti:

Ei se naisen äly enää paljoa siitä kehity. Lue vaikka naisten mielipiteitä netissä, pelkkää hypergamista kitinää ja valitusta.

Jos nainen puolustaa 12 vuotiasta tyttöä tai poikaa niin se on kitinää ja valitusta? Jos miehen mielipide on se niin ei ole mieskään kovin älykäs.
        Mies varmaan hyväksyy senkin että 12 vuotias poika joutuu homopedofiilien käsiin. Kun mies nyt on niin älykäs niin varmaan myös 12 vuotias poika on älykkyydessä miehen tasolla.

Jokatapauksessa vastuu on aikuisella niin kuin jutussa sanotaan. Turha itkemällä yrittää muuttaa asiaa.

• mä.antaudun

Jos 12-vuotias poika on niin tyhmä, että suostuu ottamaan kukon huuleensa tupakka-askista heti kun hänen vanhempiensa silmä välttää, niin voiko siinä muuta tehdä kuin nostaa kädet pystyyn?

• nostatkädetpystyyn
        mä.antaudun kirjoitti:

Jos 12-vuotias poika on niin tyhmä, että suostuu ottamaan kukon huuleensa tupakka-askista heti kun hänen vanhempiensa silmä välttää, niin voiko siinä muuta tehdä kuin nostaa kädet pystyyn?

Eli pyytää voi vaikka mitä 10-12 vuotiailta? Vaikka kyse olisi omasta pojastasi?

• 720
        mä.antaudun kirjoitti:

Et siis vaatisi rangaistusta sille pedofiilille. Nostaisit vaan kädet pystyyn ja toteaisit, että sinun poikaasi sopii hyvälsikäyttää, kun se kerran on niin tyjmä.

• ugabuga.tsuga
        720 kirjoitti:

Et siis vaatisi rangaistusta sille pedofiilille. Nostaisit vaan kädet pystyyn ja toteaisit, että sinun poikaasi sopii hyvälsikäyttää, kun se kerran on niin tyjmä.

Ymmärrähän väärin, kun et muuta vähä-älyisenä osaa.

• Nainen39vee

Hesarin juttu aiheesta on pitempi. Siellä mm. lukee näin:

"Helsingin poliisin rikoskomisario Teija Koskenmäki-Karaharjun mukaan seksiä yritetään ostaa netissä jopa kymmenvuotiailta ja siitä ylöspäin.

Lastensuojelun tietoon on tullut parin viime vuoden aikana myös ihmiskauppaepäilyjä, joissa ulkomailta on tuotu alaikäisiä lapsia Suomeen seksikauppaa varten."

Kyseessä on vain ja ainoastaan lasten seksuaalinen hyväksikäyttö.

• mahtuuyhteemviestiin

Mikä korpee 39v kukkahattutätiä?

• miesraukatpuutteessa

Kukkahattutätejä tarvitaan. Itsekin esiinnyn mielelläni sellaisena jos kyse on lasten hyväksikäytöstä.

• kukkahatut
        miesraukatpuutteessa kirjoitti:

Kukkahattutätejä tarvitaan. Itsekin esiinnyn mielelläni sellaisena jos kyse on lasten hyväksikäytöstä.

Kukkahattutädit ovat yhtä kuin rikokseenhoukuttelijoita. Kukkahatut ei ymmärrä mistään mitään, mutta on ensimmäisenä puuttumassa kaikkeen ilman ymmärrystä. Huutavat kuin narkkarit mitä sylki suuhun tuo.

• ouunouu
        kukkahatut kirjoitti:

Kukkahattutädit ovat yhtä kuin rikokseenhoukuttelijoita. Kukkahatut ei ymmärrä mistään mitään, mutta on ensimmäisenä puuttumassa kaikkeen ilman ymmärrystä. Huutavat kuin narkkarit mitä sylki suuhun tuo.

Millälailla rikokseen houkuttelijoita?

• En ole nähnyt ilmiötä enkä mitään teinejä juuri missään ja koskaan muutenkaan. Ostakoot ja myykööt mun puolestani. Ei ole mun ongelmani.

• sivustavaan

Miehet puolustaa palstalla lastensa hyväksikäyttöä. Todella erikoista. Kertooko se jotain suomimiehen henkisestä terveydestä vai mistä.

• kai.kysyä.saa

On ihan omaa vähä-älyistä harhaluuloasi tuo kuvitelma, että pedofiileille ei haluttaisi mitään rangaistusta. Oletko todella niin surkea, että et osaa muuta kuin alkaa tunkemaan omaa typeryyttäsi muiden sanomisiksi?

• sivustavaan

Viestiketjussa syytetään koko ajan niitä 10-12 vuotiaita lapsia. Ihmettelen.

• tästä.oikealta.vaan

Koska normaaliälyinen ihminen tajuaa, että lapsen seksuaalinen hyväksikäyttö on laitonta ja pedofiili joutuu automaattisesti vastuuseen teostaan kun sattuu jäämään kiinni.

Tällaisten tupakkityttöjen ansiosta kiinnijääminen menee epätodennäköiseksi, koska touhu tapahtuu tytön suostumuksella ja ei ole mitään syytä kertoa asiasta kenellekään. Siitä vaan tupakka huuleen temppujen jälkeen ja pedofiililla on taas puhtia ja itseluottamusta seuraavan tytön narraamiseen, kun tämä edellinenkin oli näin helvetin tyhmä.

• sivustavaan
        tästä.oikealta.vaan kirjoitti:

Koska normaaliälyinen ihminen tajuaa, että lapsen seksuaalinen hyväksikäyttö on laitonta ja pedofiili joutuu automaattisesti vastuuseen teostaan kun sattuu jäämään kiinni.

Tällaisten tupakkityttöjen ansiosta kiinnijääminen menee epätodennäköiseksi, koska touhu tapahtuu tytön suostumuksella ja ei ole mitään syytä kertoa asiasta kenellekään. Siitä vaan tupakka huuleen temppujen jälkeen ja pedofiililla on taas puhtia ja itseluottamusta seuraavan tytön narraamiseen, kun tämä edellinenkin oli näin helvetin tyhmä.

Se että se tapahtuu tyttöjen suostumuksella ei ole koskaan lieventävä asia.
        Mies on viisas asiassa ja tyttö tyhmä? Eli oma tyttösi olisi vastuussa tyhmyytensä takia asiasta? 10-15 vuotiaana.? Miehen päätä vaan siliteltäisiin kun älysi ostaa lapsilta pillua.

• olet.paviaani

Kuka sitä on lieväntänyt? Täällä lähinnä ihmetellään miten tyhmä ihminen voi olla, jos hän myy itseään tupakka-askista.

• oletpaviaanimpi
        olet.paviaani kirjoitti:

Kuka sitä on lieväntänyt? Täällä lähinnä ihmetellään miten tyhmä ihminen voi olla, jos hän myy itseään tupakka-askista.

Onko pakko ostaa seksiä lapselta?

• Jokapäiväaamustaamuun

Olen törmännyt, tuota sattuu joka perjantai hesan jokaisella ilmaisella joukkoliikennevälinepysäkillä, pois lukien Kulosaari ja kalasatama.

• joooooooo

Täälläkin odottavat aamuisin bussia nuorisojoukot.

• Yöstäyöhön

Niin ja jo kymmeniä vuosia. Ne äidin pikku talttahampaat karkailevat useimmiten lastenkodeista. Sörnäinen on se paikka, johon kaikki paska kasaantuu. Maahanmuuttovirastosta tulee ulkomaanongelmat ja kotimaan vaikka Loviisasta.

• nähtyon

Ovat hoitotätien ja setien eikä äidin pikkuisia jos lastenkodissa asuvat. Myös isien jos äitienkin.
        Muutenkin lasten ongelmat on vanhempien aikaansaamia. Löytyy ihan ns. hyvien kotien lapsia paljonkin. Lapsia joudutaan huostaanottamaan parempiosaisistakin perheistä. Raha kun ei ratkaise kaikkea lasten kasvatuksessa.

• Hävetkää.edes

Elämässään epäonnistuneet vähä-älyiset feminazit ne täällä taas lokeroi ja etsii syylisiä miespuoleisista keskustelijoista.

• Muistithan.hävetä

En tietenkään anna. Pedofiili taitaa teistä tosin olla se pienempi paha.

Oletko myös mielenvikainen ja sairasmielinen? Syyt ongelmiisi ja pahaan oloosi johtuu sinusta, ei miehistä.

• palstanmiehettekee

Ehkä niin. Naitata vaan lapsesi tupakka-askia vastaan niin olet kuin muutkin palstan miehet.

• Joseiolekun
        palstanmiehettekee kirjoitti:

Ehkä niin. Naitata vaan lapsesi tupakka-askia vastaan niin olet kuin muutkin palstan miehet.

Ei kukaan naita yhtään ketään. Sinä lokeroit, oletat, syylistät kaikesta kaikkia mitä ei ole sanottu tai tehty.

Kun kukaan ei kirjoita naitattaisin, se tarkoittaa ettei kukaan naita. Jos kukaan ei kirjoita en hyväksy, ei tarkoita että hyväksyisi.

• sitähänminäkinn

Ok. Eli jokainen hyväksyy että on väärin ostaa seksiä vaikkapa tupakka-askilla lapselta. Ostajana siis aikuinen mies.
        Vaikka lapsi olisi halukas siihen.

• hienoahienoa

Johan on lasten "puolustajilla" oudot mielipiteet. Elikä lastako ei muka pitäisi opettaa varomaan pedoja, vaan pitäisi jotenkin lukea pedofiilin ajatukset, tietää etukäteen hänen aikeensa ja estää teko. Eihän se ole mahdollista! Vanhempi voi vain opettaa lapsensa varomaan "epäilyttäviä ihmisiä" ja käskeä heitä pysymään näistä kaukana hinnalla millä hyvänsä. Jos lapsi pysyy erossa, niin hyvä. Jos ei, niin oppi ei ole mennyt perille. Se on sitten poliisien ja vartijoiden tehtävä partioida paikkoja ja tarvittaessa estää pedarien aikeet. Jos lapsi on koulutettu fiksuksi, niin hän välttää pahat ihmiset. Jos huonosti koulutettu ja tyhmä, niin pahoja asioita mahdollisesti tapahtuu.

• kölht

On iso ero onko tyttö 12 vai 15 tai 17. 12 on toki liian nuori mutta suojaikärajan voisi ihan hyvin laskea vaikka neljääntoista.

• erästäti

Eli kahdella vuodella? Mikä ettei jos samanikäisiä poikia voi mennä iskemään.

• Totuuss

Ne 12 v tytöt jotka myy seksiä ovat jännämiesten tekemiä ja äiti on jännämiehen kanssa. Ei mitään kunnon kasvatusta koska nainen päätti ettei kunnollinen mies kelpaa. Alkoholisti jännämies hakkaa naistaan ja lapsi sitten ei välitä enää itsestään kun sille ei ole opetettu kasvatusta.

• niintekisit

Ne on lapsia joka tapauksessa. Mies haluaa nussia pikkutyttöjä sillä perusteella että isä voi olla joku jännämiestyyppi.

• Totuuss

Naiset saatana ei ota vastuuta lapsestaan miten sille käy kun nussivat paskoja jännämiehiä. Niillä 12 vuotiailla on kaikilla äiti, todella surullista kun naisia kiinnostaa vain jännämiehet.

• totuuus

No voi saatana. Sellaisia ne miehet on että jättävät lapsensa hunningolle epämääräisen äidin kasvatettavaksi. Niillä 12-vuotiailla on kaikilla isä. Todella surullista että miehiä kiinnostaa vaan jännänaiset.
        Tultiinko siis taas siihen että kaikkia naisia kiinnostaa vaan jännämiehet. Olet siis jännämiehen aikaansaannos.

• naiseuden.tuhovoima
        totuuus kirjoitti:

No voi saatana. Sellaisia ne miehet on että jättävät lapsensa hunningolle epämääräisen äidin kasvatettavaksi. Niillä 12-vuotiailla on kaikilla isä. Todella surullista että miehiä kiinnostaa vaan jännänaiset.
        Tultiinko siis taas siihen että kaikkia naisia kiinnostaa vaan jännämiehet. Olet siis jännämiehen aikaansaannos.

Isät eivät monesti haluaisi jättää lapsiaan vain epämääräisen äidin kasvatettavaksi. Sen päätöksen tekee useimmiten epämääräinen äiti, feministitanttojen ja yhteiskunnan tuella, jotka antavat päätäntävallan ja kasvatusvallan äidille ja jos isä yrittää puuttua kasvatukseen etc., niin se heikentää useimmiten miehen mahdollisuuksia auttaa lapsiaan ja vaikuttaa asioihin edes senkään vertaa kuin aikaisemmin etc.

• omavika
        naiseuden.tuhovoima kirjoitti:

Isät eivät monesti haluaisi jättää lapsiaan vain epämääräisen äidin kasvatettavaksi. Sen päätöksen tekee useimmiten epämääräinen äiti, feministitanttojen ja yhteiskunnan tuella, jotka antavat päätäntävallan ja kasvatusvallan äidille ja jos isä yrittää puuttua kasvatukseen etc., niin se heikentää useimmiten miehen mahdollisuuksia auttaa lapsiaan ja vaikuttaa asioihin edes senkään vertaa kuin aikaisemmin etc.

Miksi mies lisääntyy epämääräisen naisen kanssa? Voi sen vastuun ottaa joskus mieskin.

• älä.lyö.lyötyä
        omavika kirjoitti:

Miksi mies lisääntyy epämääräisen naisen kanssa? Voi sen vastuun ottaa joskus mieskin.

Koska epämääräisiä naisia on oikeasti todella paljon, eikä mies välttämättä voi uskoa, kuinka jänniä monet naiset oikeasti ovat. Monet naiset myös esittävät ulospäin olevansa ihan jotain muuta kuin oikeasti ovat ja millaisia he voivat olla. Karua, mutta totta. Näitä asioita ei valitettavasti missään opeteta, että millaisia ihmisiä pitäisi osata varoa ja mistä heidät tunnistaa. Kokemus opettaa mutta silloin voi olla jo liian myöhäistä, kuten itsekin varmaan ymmärrät.

• isostakirjastaaa

2. Kun. 23:2

Ja kuningas meni Herran temppeliin, ja hänen kanssaan kaikki Juudan miehet ja kaikki Jerusalemin asukkaat, myöskin papit ja profeetat, koko kansa pienimmästä suurimpaan. Ja hän luki heidän kuultensa kaikki Herran temppelistä löydetyn liitonkirjan sanat.

• En ole törmännyt ilmiöön suoranaisesti enää nykyään. Mutta samankaltaista ilmiötä oli havaittavissa, kun itse olin 13- vuotias ja sitä vanhempi, kun kylillä käppäiltiin viikonlopun rientoja pällistelemässä ja kavereita tapaamassa.

Jotkut ikäiseni tytöt pyöri ihan avoimesti kylän vanhojen äijien kanssa. Takuulla seurassa kiehnaamisesta sai korvauksena juomia, autokyytejä ja muita tarjoomisia, jopa yösijan. Mainettakin...epämääräistä sellaista.

Osalle juttu taisi olla ihastumista vanhempaan mieheen ja osalle vaan kokemuksen hakua. Jonkun huomioimista. Kelle mitäkin.

Tää artikkelin ilmiö taitaa olla puhtaasti kaupankäyntiä eli poikkeaa ehkä hiukan tuosta josta yllä kerroin. Hiukan. Ei isosti.

Lopputulos on sama, hyväksikäyttöä.

On kai siellä joku jalkaväki toppuuttelemassa tätä touhua, kun ovat asiasta tietoisia? Ja palauttamassa nuoria koteihinsa.

Se vaan on, että jos kotona ei kukaan jaksa välittää, se nuorikin hakeutuu sinne missä kokee saavansa välittämistä tavalla tai toisella. Ikävä kyllä.

• mediansairaus

Ehkä kuitenkin sairaan median sairas uni.

Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Simula, rakkaus, Aittakumpu

Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww
      Perussuomalaiset
      138
      3389
    2. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      274
      2920
    3. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      227
      1843
    4. Pormestari käräjille?

Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j
      Puolanka
      64
      1778
    5. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      63
      1759
    6. Minkälainen naama

kaivatullasi on? 🫠
      Ikävä
      61
      1479
    7. Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle

Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa
      Maailman menoa
      86
      1310
    8. Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon

meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä
      Ikävä
      78
      1262
    9. Purra esiintyi epäasiallisesti

Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M
      Pyhäjärvi
      329
      1181
    10. Voisimmeko seuraavan kerran kun

Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi
      Ikävä
      39
      1062
    Aihe