Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
elämänpeli1
profiilit
elämänpeli1
elämänpeli1
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
775
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Minä+en+usko+näihin+muoti-ilmiöihin,+kuten+erityisherkkyyteen.+Jos+joku+ei+saa+elämäänsä+kasaan,+niin+siitä+voi+syyttää+ihan+itseään+ei+muita,+kuten+nämä+erityisen+herkkänahkaiset+tekee.+Ja+onhan+niin+helppoa+mennä+lääkäriin+valittamaan,+kun+elämä+potkii+päähän.+Heti+saa+pari+viikkoa+sairaslomaa,+vaikka+taustalla+on+vain+se,+ettei+yksinkertsisesti+huvita+mennä+töihin.+Ei+sillä+ole+narsismin+kanssa+mitään+tekemistä.+Ja+toisaalta+tänä+päivänä+narsistiksi+syytellään+kaikkia,+jotka+ovat+eri+mieltä,+koska+se+on+helpompaa+kuin+oikeasti+ymmärtää,+miksi+se+toinen+on+eri+mieltä.
20.09.2017 05:17
Mikä+katkeruus?+Minulla+ei+ole+syytä+olla+katkera+siitä,+jos+joku+toinen+tekee+omasta+elämästään+vaikeaa+ja+suurta+draamaa.+Minä+en+myöskään+ole+sen+ammattikunnan+edustaja,+joka+voi+diagnosoida+toiselle+narsismia+tai+muutakaan+pääntautia.
19.09.2017 18:52
Sinkkuuden+hyvä+puoli+on+se,+ettei+ole+millään+tavalla+tilivelvollinen+kenellekään.+Ihme+uikutusta+siitä,+miten+naiset+saa+seksiä+ja+miehet+ei+ja+samaan+hengenvetoon+selitetään,+miten+mies+pitää+kynsin+ja+hampain+kiinni+naisesta,+jos+sellaisen+sattuu+saamaan.+En+ihmettele,+että+muijat+juoksee+karkuun+sellaisia+miehiä.+Ei+kukaan+halua+riippakiveä+riesakseen,+varsinkin+jos+seksi+on+huonoa,+sehän+on+monelle+naiselle+hyvinkin+tärkeä+juttu.
19.09.2017 14:13
Sinun+väitteesi+tiivistettynä+kuuluu,+että+miehelle+kelpaa+mikä+vain+ja+nainen+tekee+valinnan.+Ei+se+niin+mene,+mies+voi+nirsoilla+ja+valikoida+ihan+samalla+tavalla.+Katsos,+kaikki+miehet+eivät+ole+epätoivoisia+pillunvonkaajia.
18.09.2017 20:00
Jos+sinä+et+halua+omasta+herkkyydestäsi+numeroa+tehdä,+niin+löytyy+kymmenittäin+ehkä+jopa+sadoittain+sellaisia,+jotka+todellakin+korostavat+omaa+herkkyyttään.+Se+on+jotenkin+säälittävää,+kun+kaikki+vastoinkäymiset+ovat+elämää+suurempia+ongelmia+ja+niihin+jäädään+sitten+rypemään,+kun+ollaan+niin+herkkiä.
18.09.2017 19:55
Erityisherkäksi+itsensä+määrittelevä+ihminen+on+kykenemätön+normaaliin+parisuhteeseen.+Tulee+draamaa,+kun+vedetään+herne+nenään+vähän+joka+asiasta.+Tuskin+kaikki+"erityisherkät"+sen+kummoisempia+ihmisiä+on+kuin+muutkaan,+mutta+kun+pitää+jotenkin+tehdä+itsestään+erityinen.+Toisaalta+normiherkkis+ja+"erityisherkkä"+on+kaksi+eri+asiaa,+mutta+kumpaakaan+en+halua+parisuhteeseen+toiseksi+osapuoleksi+juuri+tuon+draaman+takia.+Molemmista+sukupuolista+löytyy+näitä+dramaattisuuteen+taipuvaisia+ja+jo+aamukahvin+keitosta+saadaan+aikaan+kunnon+show.
18.09.2017 19:49
Entivanhaan+oli+vähän+pakko+solmia+parisuhde,+monesti+vanhempien+ja+muun+suvun+kehotuksesta.+Varsinkin+jos+sattui+vahinko+käymään,+niin+kiireesti+vihille+vaan+ja+siinähän+sitten+olit+nalkissa+lopun+elämääsi.+Harhaluulo+pitkistä+ja+onnellsista+suhteista+elää+edelleen,+vaikka+tosiasiassa+samat+ongelmat+jylläsivät+pinnan+alla+silloinkin,+mutta+avioeroa+ei+noin+vaan+voinut+ottaa.+Eikä+se+pelkästään+ole+naisen+etuoikeus+voida+pahoin+suhteessa+ja+haluta+muutosta,+kyllä+mieskin+voi+polkasta+paskaan+parisuhdeasioissa.
13.09.2017 07:46
Kenenkäs+kanssa+se+mies+panee,+jos+kaikki+naiset+keitellään+elävältä?+Kun+panosonni+on+hommansa+hoitanut,+hän+joutuu+sen+lutkansa+keittämään,+ettei+kukaan+toinen+sonni+pippeliään+sotkisi+käytettyyn+naiseen.+Tää+sinun+keittämisinto+muuten+paljastaa+sinut+aina,+vaikka+kuinka+yrittäisit+muuta+sönköttää.
13.09.2017 07:35
Ilmeisesti,+koska+tuossa+ylempänä+kerrottiin,+ettei+mies+saa+naista.+Palstalla+ylistetyt+yytee+miehet+panevat+kaikkia+naisia,+mahtaa+heillä+olla+kiire,+kun+naisia+on+paljon+ja+panoseuraksi+kelpuutettavia+kympin+miehiä+vain+muutama.
13.09.2017 07:26
Jos+sulle+on+käynyt+näin,+se+ei+tarkoita,+että+kaikkien+miesten+kohtalo+on+sama.+Tietenkin+tälle+palstalle+on+kokoontunut+miehiä,+joille+nainen+on+vain+kaukainen+haave,+mutta+oikeassa+elämässä+on+sellaisiakin+miehiä,+joille+naisen+saaminen+ei+ole+elämää+suurempi+ongelma.
13.09.2017 07:23
Jos+on+10+vuotta+mennyt+siihen,+että+ymmärtää+olevansa+vain+maksuautomaatti,+niin+pitää+olla+todella+tyhmä.+Mutta+parempi+ymmärtää+myöhään+kuin+ei+milloinkaan.
13.09.2017 07:17
Itse+sinä+olet+viesteilläsi+itsestäsi+idiootin+tehnyt,+varsinkin+tässä+viestiketjussa.+Ja+toisekseen,+kyllä+minä+tiedän,+mikä+täyttää+rikosnimikkeen+ja+mikä+ei.
11.09.2017 05:17
Paskapuhetta,+en+edes+jaksanut+lukea.
10.09.2017 12:16
Tyhmä+mies+voi+olettaa+ihan+mitä+vaan,+jo+kaupan+kassan+ystävällinen+hymy+on+sellaiselle+miehelle+merkki+kiinnostuksesta.+Normimies+osaa+lukea+tilannetta+ja+tietää,+jos+nainen+ei+ole+kiinnostunut+seksuaalisesti.+Jotkut+naisethan+ovat+yhtä+tyhmiä+ja+antavat+vääränlaisia+singnaaleja+korostaakseen+"naiseuttaan"+tai+jotain+vastaavaa.+Mutta+kerran+torjuttu+mies+älyää+kyllä+pitää+näppinsä+erossa+eikä+suostu+edes+kännikuskiksi,+ellei+halua+olla+ovimatto+lopun+ikäänsä.+Ja+kyllä+mies+voi+olla+ystävä+naisen+kanssa+ilman+seksuaalista+vetovoimaa,+sinun+näkemyksesi+kertoo+vain+heikoista+sosiaalisista+taidoista,+jos+vaan+pillun+toivossa+palvelet+naista.
10.09.2017 12:11
Kamunainen+on+idiootin+käyttämä+nimitys+naisesta,+jolta+haluaa+pillua,+mutta+joka+ei+suostu+antamaan.+Siksi+minulla+on+vain+kavereita+ja+ystäviä,+ei+kamuja+olllenkaan.
10.09.2017 12:04
Kannattaa+muuten+käyttää+puhelinta+poliisiasemalla,+koska+tuossa+täyttyy+kunnianloukkaus+ja+uhkailu,+joista+voi+rikosilmoituksen+tehdä.+Joten+olepa+jatkossa+varovaisempi,+minkälaisia+viestejä+laitat.+Vähemmästäkin+on+sakkoja+jaettu.
10.09.2017 12:01
Parisuhde+vaatii+taitoja,+joita+aina+sinkkuna+elävä+ei+voi+edes+koskaan+saavuttaa.+Suunnaton+halu+parisuhteeseen+tekee+epätoivoiseksi+ja+kun+sitten+jonkun+saa+harhautettua+suhteeseen,+kuvitellaan,+että+se+on+siinä.+Tosiasiassa+parisuhteen+koossa+pitäminen+on+paljon+vaativampaa+kuin+sen+saaminen.+Siinä++olen+aloittajan+kanssa+samaa+mieltä,+että+pakonomaisesti+parisuhdetta+etsivät+ovat+heikkoja,+kuvitellaan+että+se+toinen+paikkaa+kaikki+puutteet+elämässä.+Tai+pelätään+yksinoloa,+kun+joutuu+ihan+itse+tekemään+päätöksiä+ja+toimimaan+niiden+mukaisesti,+se+on+säälittävää.+
Vapaaehtoinen+sinkkuus+taas+voi+monelle+olla+paras+vaihtoehto,ei++minua+ainakaan+kiinnosta+lyödä+hynttyitä+yhteen+jonkun+kanssa,+joka+ei+heti+alusta+alkaen+tunnu+sopivalta.+Niitä+virheitä+tuli+tehtyä+nuoruudessa+jokunen+ja+opiksi+on+otettu.+Niin+paljon+en+kaipaa+läheisyyttä,+että+haluaisin+aikaani+hukata+johonkin+joutavaan.+Seksi+taas+on+eri+asia,+siihen+kannattaa+hukata+aikaa,+vaikkei+parisuhteeseen+haluaisikaan+kyseisen+ihmisen+kanssa.
09.09.2017 08:28
Eihän+tällä+palstalla+muuta+tehdäkään,+kuin+intetään+jostakin.+Valtaosa+tämän+palstan+kirjoittajien+ongelmista+on+juurikin+niitä+kirjoittajan+oman+pään+sisällä+olevia,+eli+yksilöstä+johtuvia+ongelmia.+Hyysääminen+ja+voivottelu+aikaansaavat+uusavuttomia+idiootteja,+jotka+eivät+itse+osaa+edes+ahteriaan+pyyhkiä.
08.09.2017 17:12
Nämähän+ovat+valintatilanteita,+mitä+kukakin+haluaa.+Jos+haluaa+olla+ovimatto,+niin+eikun+vaan.+Mutta+ystävä/kaverisuhteeseen+ei+kuulu+seksin+vonkaaminen,++eikä+odotukset+siitä,+että+palvelukset+kuitataan+seksillä.
08.09.2017 06:30
Siinä+kans+yks+järjen+jättiläinen.+Väännetään+nyt+ratakiskosta,+jos+naisen+puhelimessa+on+yllä+mainittujen+viestien+tapaista+tekstiä,+naisen+kannattaa+säilyttää+ne,+että+voi+tehdä+rikosilmoituksen.+Joko+nyt+ymmärsit?+Tämä+valopäähän+kertoo+selanneensa+naisen+puhelinta+ja+sieltä+löytäneensä+viestit.+Minä+taas+epäilen,+että+herra+itse+on+lähetellyt+kyseisenlaisia+viestejä+ja+hehkuttaa+nyt+täällä,+miten+nerokasta+kielenkäyttöä+viesteissä+on.+Menikö+nyt+jo+liian+vaikeaksi?
08.09.2017 06:26
23 / 39