Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

775

1. Minä+en+usko+näihin+muoti-ilmiöihin,+kuten+erityisherkkyyteen.+Jos+joku+ei+saa+elämäänsä+kasaan,+niin+siitä+voi+syyttää+ihan+itseään+ei+muita,+kuten+nämä+erityisen+herkkänahkaiset+tekee.+Ja+onhan+niin+helppoa+mennä+lääkäriin+valittamaan,+kun+elämä+potkii+päähän.+Heti+saa+pari+viikkoa+sairaslomaa,+vaikka+taustalla+on+vain+se,+ettei+yksinkertsisesti+huvita+mennä+töihin.+Ei+sillä+ole+narsismin+kanssa+mitään+tekemistä.+Ja+toisaalta+tänä+päivänä+narsistiksi+syytellään+kaikkia,+jotka+ovat+eri+mieltä,+koska+se+on+helpompaa+kuin+oikeasti+ymmärtää,+miksi+se+toinen+on+eri+mieltä.
  2. Siinä+kans+yks+järjen+jättiläinen.+Väännetään+nyt+ratakiskosta,+jos+naisen+puhelimessa+on+yllä+mainittujen+viestien+tapaista+tekstiä,+naisen+kannattaa+säilyttää+ne,+että+voi+tehdä+rikosilmoituksen.+Joko+nyt+ymmärsit?+Tämä+valopäähän+kertoo+selanneensa+naisen+puhelinta+ja+sieltä+löytäneensä+viestit.+Minä+taas+epäilen,+että+herra+itse+on+lähetellyt+kyseisenlaisia+viestejä+ja+hehkuttaa+nyt+täällä,+miten+nerokasta+kielenkäyttöä+viesteissä+on.+Menikö+nyt+jo+liian+vaikeaksi?