Minnuu nyt kiinnostaa

Eikukaaneimistään

Luon huvikseni palstaa ja tätä karmeata naisvihaa. Ovathan naiset aika hirveitä, kun heitä niin vihataan. Mutta...

Mitä te miehet oikeasti haluatte? Siis osa haluaa joo alle 25-vuotiaita pimuja, mutta mitä konkreettisesti haluatte? Suhteelta naisen kanssa siis. Pimppaako vain ja muita aukkoja? Ja pintaa?

Mietin, että tästä naisvihasta päätellen, te ette pidä naisista... miehistä kylläkin. Kun suurin osa ukoista täällä ovat myös yli-ikäisiä niin mahikset saada sitä pintaakin ovat aika pienet. Ootteko te miettineet, sillein vakavasti, orientaatiotanne? Hrlpottais ehkä teitäkin :)
Ja kun ei teijän tarvis ees kauas lähteä kumppania hakemaan, kun palstalta teille löytyy samanlaista seuraa. Sellaista symbioosia mielipiteissä kun palstamiesten kesken harvemmin näkee.

24

397

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaisanoasaa

Haluamme että naiset lopettaa jännämiesten kanssa nussimisen ja seurustelemisen. Sen jälkeen haluamme seurustella naisen kanssa. Ihan sellaista normaalia seurustelua jossa asutaan yhdessä, ollaan ja tehdään asioita yhdessä. Seksiäkin harrastetaan ja on myös omia harrastuksia ja menoja. Elämänkumppani on sen takii ettei tarvii elää yksin. Elämässä tulee vaikeita asioita jolloin kumppania tarvii tukemiseen eikä tarvii kohdata niitä yksin. Toivottavasti elämässä on enemmän hyviä kun huonoja kokemuksia.

• jännäpaskat

Asiassa on vaan se huono puoli että pohjimmiltasi olet itsekin jännämies. Näkee kommenteistasi että naisten suojelun sijaan olet onnellinen jos nainen kuolee jännämiehen takia. Itse naisena en ottaisi koskaan riskiä kaltaisesi miehen kanssa.

• Totuuss

Jännämies on sellainen joka on tehnyt rikoksia. Naiset vissiin mieltää kaikki rumat miehet jännämiehiksi vaikka ei ole rikosrekisterissä merkintöjä. Niitä oikeita jännämiehiä jotka ovat tehneet murhia ja tappoja, naiset pitää niitä kunnollisina miehinä joiden kanssa naisen pitää alkaa parsisuhteeseen ja tekemään lapsia. Lyön satatonnia vetoa että jos rivissä on murhaaja ja ruma atm mies niin nainen valitsee sen murhaajan koska nainen ei arvosta muuta kun ulkonäköä.

• Jos haet elämänkumppania vain sen takia, ettei tarvitse olla yksin, niin aika epätoivoiselta mieheltä kuulostat. Minusta tuo on väärä peruste lähteä hakemaan kumppania, jos ei parisuhteelta muuta vaadi.

• sateinenaamu

"Elämänkumppani on sen takii ettei tarvii elää yksin. "

Ei ole ihan kaikista tukevin perustus parisuhteelle. Kumppanin kanssa ei olla siksi että häntä tarvitaan paikkaamaan jotain.

• Jaksaminenloppui
        sateinenaamu kirjoitti:

Ei ole ihan kaikista tukevin perustus parisuhteelle. Kumppanin kanssa ei olla siksi että häntä tarvitaan paikkaamaan jotain.

Niinpä. Ei moni vaan ymmärrä sitä, ettei omaa rikkinäisyydellä saisi kuormittaa toista. Se toinen ei kestä.

• miehen.asema
        Jaksaminenloppui kirjoitti:

Niinpä. Ei moni vaan ymmärrä sitä, ettei omaa rikkinäisyydellä saisi kuormittaa toista. Se toinen ei kestä.

Naiset yleensä rasittavat miehiä omilla huolillaan ja rikkinäisyydellään, mutta eivät kykene vastavuoroisesti tukemaan miestä.

• elämänpeli1 kirjoitti:

Jos haet elämänkumppania vain sen takia, ettei tarvitse olla yksin, niin aika epätoivoiselta mieheltä kuulostat. Minusta tuo on väärä peruste lähteä hakemaan kumppania, jos ei parisuhteelta muuta vaadi.

Ehkä ei ole hyvä jos se on ainoa peruste, mutta kyllä kumppanin antaman tuen merkitystä aliarvioidaan varsinkin täällä, jossa jutut pyörivät vain seksin ympärillä. On ihan eri asia saada tukea parisuhdekumppanilta eri elämäntilanteissa kuin joutua selviämään yksin kaikesta.

• Viimeinenniitti
        miehen.asema kirjoitti:

Naiset yleensä rasittavat miehiä omilla huolillaan ja rikkinäisyydellään, mutta eivät kykene vastavuoroisesti tukemaan miestä.

Kuule sulkeudu ja lähde sinne terapiaan.

• oho.oho
        Totuuss kirjoitti:

Jännämies on sellainen joka on tehnyt rikoksia. Naiset vissiin mieltää kaikki rumat miehet jännämiehiksi vaikka ei ole rikosrekisterissä merkintöjä. Niitä oikeita jännämiehiä jotka ovat tehneet murhia ja tappoja, naiset pitää niitä kunnollisina miehinä joiden kanssa naisen pitää alkaa parsisuhteeseen ja tekemään lapsia. Lyön satatonnia vetoa että jos rivissä on murhaaja ja ruma atm mies niin nainen valitsee sen murhaajan koska nainen ei arvosta muuta kun ulkonäköä.

Kaikki murhaajatko ovat hyvännäköisiä?

• kaisanoasaa
        sateinenaamu kirjoitti:

Naisten mielestä kumppani on sen takia että mies maksaa laskut. Mies myös antaa naiselle lapsen ja silloin nainen eroaa ja kerää elarit taskuun. Ei naisillakaan ne syyt ole aina niin hyviä seurustella.

• kaisanoasaa

Myös miehen komeus on naisilla usein se syy miksi nainen seurustelee. Sillä huolehtimisella ei ole väliä eikä sillä miten kohtelee kumppania. Se ettei tarvii elää yksin on ihan hyvä syy seurustella mutta silloin elämässä tehdään asioita yhdessä kuten vaikka jaetaan se arki. Naiset ajattelee että mies on naisen kanssa vain seksin takia.

• 9079879070
        outsider1 kirjoitti:

Ehkä ei ole hyvä jos se on ainoa peruste, mutta kyllä kumppanin antaman tuen merkitystä aliarvioidaan varsinkin täällä, jossa jutut pyörivät vain seksin ympärillä. On ihan eri asia saada tukea parisuhdekumppanilta eri elämäntilanteissa kuin joutua selviämään yksin kaikesta.

Olen todella paljon ihmetellyt täällä erästä asiaa..

Tällä toistuu ajatus, että pitäisi saada "naisia".. Olen ehkä väärässä, mutta itse haluaisin löytää "sen yhden" itselleni sopivan ihmisen. Siis nimenomaan SOPIVAN! Ihan tavallinen oikeasti riittää hyvin monelle naiselle! Voi olla työtön, lyhyt, lihava tms. jos on ihanaa yhdessä.

Jos kaikki asiat on päin helv. ja ihminen on moniongelmainen /luonne on vaikea, inhottava ja neuroottinen, niin ei sitä ketään löydäkään. "Kiltteyden ja kunnollisuuden" taakse on turha piiloutua. Tuota mantraa on täällä turha hokea. Ei me naisetkaan ihan tyhmiä olla..

Jännämiehet vetoavat wt-naisiin. Niin kovin paljon on muitakin naistyyppejä olemassa..

• sateinenaamu
        kaisanoasaa kirjoitti:

Naisten mielestä kumppani on sen takia että mies maksaa laskut. Mies myös antaa naiselle lapsen ja silloin nainen eroaa ja kerää elarit taskuun. Ei naisillakaan ne syyt ole aina niin hyviä seurustella.

Meillä nainen osaa maksaa laskut itsekin. Ei siihen operaatioon minua tarvita.

• outsider1 kirjoitti:

Mielestäni tuossa kommentissa korostettiin nimenomaan sitä, ettei tarvitsisi olla yksin eli kuka tahansa käy. Jos ei ole mitään kriteeriä, millä perusteella valitsee kumppania, vaan otetaan se, joka nyt sattuu suostumaan, niin tuskin on lopputuloksena tasapainoinen ja onnellinen parisuhde. Jokainen tarvitsee tukea, jopa minä voin sen myöntää omalla kohdallani, mutta jos parisuhde ei toimi, on turha odottaa toiselta tukea. On huomattavasti helpompi kohdata vaikeudet yhdessä kuin yksin, mutta heikko ihminen syö voimat vahvaltakin, jos ei itse edes yritä selviytyä.

• EdesUnissa
        elämänpeli1 kirjoitti:

Mielestäni tuossa kommentissa korostettiin nimenomaan sitä, ettei tarvitsisi olla yksin eli kuka tahansa käy. Jos ei ole mitään kriteeriä, millä perusteella valitsee kumppania, vaan otetaan se, joka nyt sattuu suostumaan, niin tuskin on lopputuloksena tasapainoinen ja onnellinen parisuhde. Jokainen tarvitsee tukea, jopa minä voin sen myöntää omalla kohdallani, mutta jos parisuhde ei toimi, on turha odottaa toiselta tukea. On huomattavasti helpompi kohdata vaikeudet yhdessä kuin yksin, mutta heikko ihminen syö voimat vahvaltakin, jos ei itse edes yritä selviytyä.

Sinä tulkitset sen mielelläsi negatiivisesti, mutta olen kyllä samalla kannalla Outsiderin kanssa. Alkuperäisessä viestissä mainittiin että kumppani on tukena vaikeissa tilanteissa. Silloin kuka tahansa ei käy, ihmisillä pitää olla vähintään keskinäinen kunnioitus, mikä on mielestäni jokaisen parisuhteen perusta.
        Mutta jos haluaa tulkita näkökulmat negatiivisesti niin se onnistuu helposti kun korostaa yhtä lausetta, tai jättää huomioimatta sanoja tai lauseita.

• EdesUnissa kirjoitti:

Sinä tulkitset sen mielelläsi negatiivisesti, mutta olen kyllä samalla kannalla Outsiderin kanssa. Alkuperäisessä viestissä mainittiin että kumppani on tukena vaikeissa tilanteissa. Silloin kuka tahansa ei käy, ihmisillä pitää olla vähintään keskinäinen kunnioitus, mikä on mielestäni jokaisen parisuhteen perusta.
        Mutta jos haluaa tulkita näkökulmat negatiivisesti niin se onnistuu helposti kun korostaa yhtä lausetta, tai jättää huomioimatta sanoja tai lauseita.

Totta, näkökulmaa saa vaihdettua, kun korostaa eri lausetta kuin minä. Loistavaa päättelyä, onnittelut.

• ihmiskunnan.tuho

Tyypillistä naista. Naiset ovat perseestä ja tämän nainenkin puolittain myöntää, mutta omia vikoja ei aleta korjaamaan koska ei tarvitse. Ennemmin sanotaan miehille, että alkakaa homostelemaan kuin katsottaisiin sinne peiliin ja tehtäisiin jotain asialle.

• Eikukaaneimistään

No voi. Tunnen monta miestä, joiden olisi tosi hyödyllistä katsoa peiliin. Muutos katsos, lähtee itsestä. Toki on naisissakin erilaisia. Hei tehän ootte sovinisteja täällä 😂 Eikös tuollainen olisi sovinismin huipentuma, jos vähän tajuaisitte et ehkäpä tykkäätte toisistanne! Palsta paranee, mielialanne paranee, maailma paranee! Sehän on unelmakumppani sellainen, joka ymmärtää ja kuuntelee syvimpiä huolia, mieti niitä talven pimeitä iltoja, kun pääsisit käpertymään turvalliseen, karvaiseen kainaloon; rapsutella karvaista rintaa ja kertoa naisvihastasi ja kuinka naiset ovatkin kaiken pahan alku ja juuri ja se karvakainalo ymmärtäisi sut täydellisesti, silittäisi päästä, lohduttelisi ja myötäilisi uhriutumistasi ♥️ Täydellinen hetki ♥️

• pyörätuoliin.kiitos

Menehän jo siitä jännämiesten runneltavaksi.

• Eikukaaneimistään
        pyörätuoliin.kiitos kirjoitti:

Ei Mul jännämiestä ole.

• kommenttisikertoo
        pyörätuoliin.kiitos kirjoitti:

Olet siis jännämies.

• "Luon huvikseni palstaa ja tätä karmeata naisvihaa."

Täysin aiheellinen kritiikki naisia kohtaan ei ole vihaamista. Aivan kuten kritiikki holtitonta maahanmuuttoa kohtaan ei ole vihaa eikä rasismia.

• Minä en halua naiseltani mitään ja toivon ettei hänkään minulta mitään ole vailla.

Minä siis toivon
      -toivon löytäni naisen joka treffeillä osaa katsoa haavoittuneen itsevarmuuteni läpi eikä heti minua tyrmää jos en vie jalkoja alta.
      -toivon löytäväni naisen joka tykkää minusta ja minä hänestä.
      -toivon löytäväni naisen jolla haluan soittaa kertoakseni että toivoisin hänen olevan lähelläni ja puhelimen soidessa toivon hänen numeronsa näytölle ilmestyvän.
      - toivon että naiseni kanssa pystyn keskusteluihin joissa pohditaan niin konkreettisia kuin aineettomiakin asioita tai pystytään olemaan ihan hiljaa lähettäin vain kuunnellen toistemme hengitystä.
      - toivoin että naisellani on samoja harrastuksia tai kiinnostuksen kohteita kuin minulla sekä omia juttujaan joita hän ylpeänä haluaa minulle esitellä.
      - toivon että jonkun asian minua vaivaessa voin luottaen kysyä hänen mielipiteensä ja mikäli hänellä on vaikeaa toivon olevani hänelle se tuki ja turva johon hän pystyy luottamaan.
      - toivon löytävän naisen jonka kanssa voin kotona tehdä arjesta juhlan eikä minun tarvi pelätä itsetuntoani murentavia ilkeitä sanoja tai kulkea selkä seinää vasten koko ajan valmiina ottamaan vastaan fyysisiä iskuja.
      - toivon löytäväni naisen jota voin katsella tuhmasti ja hänen hymynsä siihen antaa ymmärtä että hän on jo henkisesti itsensä minulle riisuutunut
      - toivon pystyväni rohkaisemaan naiseni joskus kuiskaavan korvaani "ota minut"
      - toivon että nainen uskaltaa kohdella minua miehenä todeten että "sinä olet mies, sinä vaihdat auton renkaat"
      - toivon että nainen ymmärtää ja hyväksyy myös oman naiseutensa eikä suutu jos miehenä haluan häntä siinä roolissa korostaa tuoden vaikkapa perinteisesti kukkia.

Toivoisin ja kovasti haluaisin löytää naisen jolla voisin aikanaan sanoa "minä rakastan sinua"

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      39
      4627
    2. Vakava rikosepäily Seinäjoella

Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html
      Seinäjoki
      47
      3270
    3. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      34
      3236
    4. Mitä on woketus?

Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k
      Maailman menoa
      491
      2856
    5. Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin

Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin
      Maailman menoa
      211
      2084
    6. Oletko jo luovuttanut?

Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?
      Ikävä
      151
      1957
    7. Romillt veressä

Miten pystyy ajamaan 4 romillen humalassa
      Suomussalmi
      47
      1696
    8. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      30
      1577
    9. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      6
      1311
    10. Vanhentunut runsaasti.

Ei hyvä juttu. Mieheltä pötkylänaiselle.
      Ikävä
      78
      1262
    Aihe