Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

775

1. Eiköhän+se+ole+enemmän+saamattomuutta,+jos+ei+kotoaan+uskalla+yksin+poistua+lähikauppaa+pitemmälle+reissulle.+Jos+ei+matkaseuraa+löydy,+voi+valita+kohteeksi+paikan,+jossa+on+aktiviteetteja,+ettei+mene+koko+loma+ryyppäämiseksi.+Kerran+kun+uskaltaa,+seuraava+kerta+on+jo+helpompi.
  2. Tasoteoriasi+perustuu+pelkkään+ulkonäköön,+mutta+tosiasiahan+on,+että+jokainen+määrittelee+vastapuolen+tason+omien+kriteeriensä+mukaan.+Jos+sinä+määrittelet+miehen+ulkonäön+rahan+määrän+ja+leuan+leveyden+perusteella,minä+taas+määrittelen+sen+aivan+eritavalla.+Jos+sinä+määrittelet+naisen+kauneuden+iän+ja+vartalonmallin+mukaan,+minä+määrittelen+sen+eri+kriteereillä.+Sinulle+tuntuu+olevan+käsittämättömän+vaikeaa+ymmärtää,+että+ihmiset+näkevät+samat+asiat+eri+tavoin.+Minun+tasoni+määrittelee+se+ihminen,+joka+minua+milloinkin+kiinnostaa,+muiden+mielipiteillä+ei+ole+väliä.+Samoin+sinun+tasosi+määrittelee+se,+johon+yrität+tehdä+vaikutusta.+Jos+uskot+omiin+teorioihisi+ja+ulkonäkösi+eli+rahasi++eivät+riitä+niihin+max+22+vuotiaisiin+sporttimimmeihin,+niin+ei+pidä+yleistää+heidän+mielipidettään+koskemaan+kaikkia+naisia,+se+pätee+vain+sinun+tavoittelemaasi+ryhmään.+Näiden+edellämainittujen+naisten+mielestä+99%+miehistä+on+heidän+tasoaan+alenpana,+koska+he+ovat+nuoria+ja+elämä+on+vielä+edessä.+10+vuotta+vanhempana+he+jo+arvostavat+miehessä+muitakin+ominaisuuksia+kuin+rahaa+ja+pituutta,+ehkä+sinunkin+kannattaisi+suunnata+mielenkiintosi+3-kymppisiin.+Tällä+palstalla+pidetään+itsestään+selvyytenä,+että++mies+hyväksyy+naisen+kuin+naisen,+mutta+sekään+ei+pidä+paikkaansa.+Parikymppinen+mies+haluaa+max+22-vuotiaan+sporttimimmin+ja+monesti+saakin+sellaisen,+koska+ajatusmaailma+ja+ikä+täsmäävät.+Mutta+yli+3-kymppinen+mies+saa+ihan+rauhassa+haaveilla+max+22+vuotiaasta,+harvemmin+onnistaa+ja+järkevä+mies+suuntaakin+katseensa+oman+ikäisiinsä,+jos+on+parisuhde+ja+perhe+mielessä.+Tämä+kerrostaloteoria+on+sinällään+valaiseva,+mutta+se,+missä+kerroksessa+kukakin+asuu,+on+taas+aivan+eri+asia.