Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
elämänpeli1
profiilit
elämänpeli1
elämänpeli1
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
775
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Eiköhän+se+ole+enemmän+saamattomuutta,+jos+ei+kotoaan+uskalla+yksin+poistua+lähikauppaa+pitemmälle+reissulle.+Jos+ei+matkaseuraa+löydy,+voi+valita+kohteeksi+paikan,+jossa+on+aktiviteetteja,+ettei+mene+koko+loma+ryyppäämiseksi.+Kerran+kun+uskaltaa,+seuraava+kerta+on+jo+helpompi.
14.08.2017 08:22
Yksin+matkustamisessa+on+se+hyvä+puoli,+että+saa+ihan+itse+päättää,+minne+menee+ja+mitä+tekee+ja+vaikka+viime+minuuteilla+muuttaa+suunnitelmiaan.+Pitemmällä+reissulla+olisi+mukava+jakaa+ajatuksia+jonkun+kanssa+näkemästää++ja+kokemastaan.+Minähän+koluan+kaikki+museot+ja+muut+nähtävyydet+läpi,+joten+tylsää+ei+ole.+Rantalomalle+en+voisi+kuvitella+lähteväni+varsinkaan+yksin,+maksa+ei+kestäisi.
14.08.2017 08:18
Naisia+pyydettiin+itse+arvioimaan+halukkuuttaan+makuuhuoneessa....+Todella+luotettava+tutkimus.
14.08.2017 08:02
Minulle+on+ihan+sama,+mille+tasolle+minut+keskiarvoissa+rankataan,+loppupeleissä+sillä+ei+ole+merkitystä.+Minä+en+yritäkään+tehdä+kaikkiin+vaikutusta,+vain+yhteen+kerrallaan,+toisinaan+jopa+onnistuen.+Se,+olenko+jollekin+unelmakumppani,+menettää+merkityksensä,+jos+se+ihminen+ei+ole+minulle+unelmakumppani.
14.08.2017 07:43
Sinähän+se+aina+jankkaat,+miten+naiset+haluavat+vain+niitä+miehiä,+joilla+on+rahaa,+ulkonäköä+yms.+Monesti+on+osunut+tämä+listasi+silmiin+ja+todistelusi+siitä,+että+naiselle+ulkonäkö+on+kaikki+kaikessa.+Jos+tavismies+ilman+rahaa+ja+ulkonäköä+pääsee+sinun+listauksessasi+ytmin+tasolle,+niin+kyllä+on+teoriasi+ihan+tuulesta+temmattu.
14.08.2017 07:35
Toisille+riittää+sekin.
13.08.2017 10:43
Oliko+3+minuutin+vaiko+ihan+9+minuutin+urakka?
13.08.2017 10:26
Kyllä+jokaisen+on+hyvä+osata+käytännön+taitoja+ja+hyvän+tyypin+kanssa+on+mukava+viettää+aikaa.
13.08.2017 10:23
Hän+ei+näytä+"mustalta".+Sen+verran+googletin,+että+lapsena+on+suomeen+tullut,+rotutaustaa+en+selville+saanut.+Minulle+menee+ihan+suomalaisesta,+Keskisen+rouvahan+on+brasiliasta,+joten+ulkomaantuontivaimo+ihan+kokonaan.+Aloittaja++nyt+on+unohtanut+täysin+thaikkuvaimot,+venäläiset+ja+filippiiniläiset+tuontivaimot,+näitähän+löytyy+moneltakin.
13.08.2017 10:15
Eli+tässä+menee+tasoteoriasi+perseelleen,+jos+tavismieskin+voi+olla+ilman+vahvaa+leukaa+ytm.+Melkoista+selittelyä+nyt+sinulla.
13.08.2017 10:07
Mikähän+mahtoi+olla+jutun+pointti,+kun+miettii+aloitusta?+Suomimiehen+perinteinen+tapa+on+hukuttaa+murheet+pulloon,+eli+kyllä+se+tekosyy+ryyppäämiselle+löytyy+aina.
13.08.2017 09:52
Naisella,+joka+etsii+itselleen+kesyttäjää,+ei+ole+hajuakaan,++mitä+hän+haluaa.+Hänellä+on+vain+ruusuinen+kuva+siitä,++mitä+on+nähnyt+saippuasarjassa+ja+ei+ymmärrä,+ettei+todellisuus+vastaa+unelmia.
11.08.2017 08:44
Voi+lässynlässynlää,+itsenäisen+naisen+pitää+tietää+tulleensa+kotiin..++varsinaista+paskaa+koko+kirjoitus!
11.08.2017 08:40
Sosiaalinen+alfamies+ei+välttämättä+ole+se+rahakkain+ja+vahvaleukaisin+eli+sinun+teoriasi+mukaan+komein.+Tästä+on+omasta+tuttavapiiristäni+hyvä+esimerkki,+mies,+josta+kaikki+pitävät+sekä+miehet+että+naiset.+Hän+on+sosiaalisesti+lahjakas,+vaikka+ulkonäkö+on+jotain+muuta.+Nuorena+sairaalloisen+laiha+ja+paksut+linssit,+tänään+melkein+sairaalloisen+lihava+ja+vielä+paksummat+lasit,+rouva+taas+on+aivan+norminainen,+ei+kaunis+ei+ruma,+ei+lihava+eikä+laiha.+Vientiä+tällä+miehellä+kuitenkin+olisi,+koska+juttu+luistaa+ja+nauru+raikaa.+Miehet+eivät+pidä+häntä+uhkana+ulkonäön+takia,+mutta+naiset+taas+olettavat+supliikkimiehen+olevan+supliikki+muussakin+kuin+puhumisessa.
11.08.2017 08:27
Tasoteoriasi+perustuu+pelkkään+ulkonäköön,+mutta+tosiasiahan+on,+että+jokainen+määrittelee+vastapuolen+tason+omien+kriteeriensä+mukaan.+Jos+sinä+määrittelet+miehen+ulkonäön+rahan+määrän+ja+leuan+leveyden+perusteella,minä+taas+määrittelen+sen+aivan+eritavalla.+Jos+sinä+määrittelet+naisen+kauneuden+iän+ja+vartalonmallin+mukaan,+minä+määrittelen+sen+eri+kriteereillä.+Sinulle+tuntuu+olevan+käsittämättömän+vaikeaa+ymmärtää,+että+ihmiset+näkevät+samat+asiat+eri+tavoin.+Minun+tasoni+määrittelee+se+ihminen,+joka+minua+milloinkin+kiinnostaa,+muiden+mielipiteillä+ei+ole+väliä.+Samoin+sinun+tasosi+määrittelee+se,+johon+yrität+tehdä+vaikutusta.+Jos+uskot+omiin+teorioihisi+ja+ulkonäkösi+eli+rahasi++eivät+riitä+niihin+max+22+vuotiaisiin+sporttimimmeihin,+niin+ei+pidä+yleistää+heidän+mielipidettään+koskemaan+kaikkia+naisia,+se+pätee+vain+sinun+tavoittelemaasi+ryhmään.+Näiden+edellämainittujen+naisten+mielestä+99%+miehistä+on+heidän+tasoaan+alenpana,+koska+he+ovat+nuoria+ja+elämä+on+vielä+edessä.+10+vuotta+vanhempana+he+jo+arvostavat+miehessä+muitakin+ominaisuuksia+kuin+rahaa+ja+pituutta,+ehkä+sinunkin+kannattaisi+suunnata+mielenkiintosi+3-kymppisiin.+Tällä+palstalla+pidetään+itsestään+selvyytenä,+että++mies+hyväksyy+naisen+kuin+naisen,+mutta+sekään+ei+pidä+paikkaansa.+Parikymppinen+mies+haluaa+max+22-vuotiaan+sporttimimmin+ja+monesti+saakin+sellaisen,+koska+ajatusmaailma+ja+ikä+täsmäävät.+Mutta+yli+3-kymppinen+mies+saa+ihan+rauhassa+haaveilla+max+22+vuotiaasta,+harvemmin+onnistaa+ja+järkevä+mies+suuntaakin+katseensa+oman+ikäisiinsä,+jos+on+parisuhde+ja+perhe+mielessä.+Tämä+kerrostaloteoria+on+sinällään+valaiseva,+mutta+se,+missä+kerroksessa+kukakin+asuu,+on+taas+aivan+eri+asia.
11.08.2017 08:11
Maailma+muuttuu+ja+ajattelutapa+siinä+mukana,+kaikkienhan+ei+ole+pakko+alkaa+tällaiseen+suhteeseen.+Avoimet+suhteet+ovat+olleet+jo+askel+tähän+suuntaan,+kaikki+eivät+vain+halua+elää+elämäänsä+samalla+tavalla+kuin+naapuri.+Näitä+monisuhteita+on+ollut+ympäri+maailmaa+läpi+historian,+ei+niissä+sinälllään+ole+mitään+uutta.+Tänä+päivänä+homo-+ja+lesboparit+ovat+jo+arkipäivää,+nyt+puhutaan+heterosuhteiden+monimuotoisuudesta.+Ja+jos+kaikki+ovat+tyytyväisiä+suhteessaan,+niin+eihän+se+minulta+ole+pois,+siinäpähän+elelevät+ihan+rauhassa.
09.08.2017 08:09
Hämmentävä+alku,+mutta+jatko+oli+vähintäänkin+yhtä+hämmentävä.+Lapsuuden++prinsessoista+tulee+vanhenemisen+myötä+puutarhureita....+Mikähän+vastaava+kehitys+olisi++miehellä?++Tuleeko+rasti+mustassa+kirjassa+ei+jatkoon,++ehkä+vai+ei+ikinä+kohtaan?
09.08.2017 07:53
Yleistät+miesten+hyväksyvän+naisten+ylipainon,+kuitenkin+itse+kerrot+naisen+olevan+muodoton+ja+reippaasti+ylipainoinen.+Tässä+on+ihan+selvä+ristiriita.+Minusta+tämä+kukkakeppimies+tekee+naisen+ylipainosta+numeron+eli+taitaa+häntäkin+häiritä+ylimääräiset+kurvit.
08.08.2017 21:18
Enpä+olekaan+koskaan+pohtinut+isäsuhteita+ja+yksinhuoltajaäitien+ongelmia+autokauppaa+hieroessani.+Mielenkiintoinen+näkökulma+autonostopäätökseen,+pakko+myöntää....
08.08.2017 20:00
Miksi+ihmeessä+pitäisi+autokauppaa+tehdessä+miettiä+ketään,+kenelle+ei+anna?+Kyllä+minä+ainakin+auton+ostan+ihan+itselleni,+enkä+mieti+seksiä+ollenkaan.
08.08.2017 07:16
27 / 39