miksihän nuo ketkä tuota toitottaa on aina kuvissa perä levällään
ja uhkeita rintojaa alakulmasta kuvaavat..
pelkkä seksiseura ei kiinnosta
34
470
Vastaukset
- etkötajua
Siksi koska miehet luulee kuvan perusteella että pelkkä seksiseura kiinnostaa. Miehillä täytyy sanoa erikseen miten asia on.
- kaikysyäsaa
Niin mutta miksi pitää ottaa tuollaisia kuvia?
- etkötajua
kaikysyäsaa kirjoitti:
Niin mutta miksi pitää ottaa tuollaisia kuvia?
Miehellehän on tärkeää että perä on hyvä ja tissit uhkeat. Näkee heti kuvasta asian. Nainen ei hae silti pelkästään seksiseuraa.
etkötajua kirjoitti:
Miehellehän on tärkeää että perä on hyvä ja tissit uhkeat. Näkee heti kuvasta asian. Nainen ei hae silti pelkästään seksiseuraa.
.. Näytteleekö ne siis Miehille niitä?.. ;D.. Ihme Näyttelelyä.. Mitä ne luulee siitä Kostuvansa.. ;D
- etkötajua
NuuskaMuikkune kirjoitti:
.. Näytteleekö ne siis Miehille niitä?.. ;D.. Ihme Näyttelelyä.. Mitä ne luulee siitä Kostuvansa.. ;D
Sama kai se mitä näyttelee. Naamaa tai perää. Naisessa on perä ja tissit. Mies näkee valitettavasti ne seksin kautta pelkästään vaikka kyse ei olisi siitä.
etkötajua kirjoitti:
Sama kai se mitä näyttelee. Naamaa tai perää. Naisessa on perä ja tissit. Mies näkee valitettavasti ne seksin kautta pelkästään vaikka kyse ei olisi siitä.
.. Mut mitä ne sillä yrittää ja mitä ne siitä Kostuu?.. ;P.. *Leikkii mukana TätLeikkii*.. ;D
- etkötajua
.. Mut mitä ne sillä yrittää ja mitä ne siitä Kostuu?.. ;P.. *Leikkii mukana TätLeikkii*.. ;D
Mitä pelkällä naaman näyttämisellä yritetään? Sitä samaa perän näyttämisellä. Mies ei tajua ei voi mitään. Kyse taitaa olla nyt ihan provoilusta.
etkötajua kirjoitti:
Mitä pelkällä naaman näyttämisellä yritetään? Sitä samaa perän näyttämisellä. Mies ei tajua ei voi mitään. Kyse taitaa olla nyt ihan provoilusta.
.. VoeElämä.. Ai että ihan sama jutska ja samaa yritetään?.. Voi Teit ja Teiän Jutui.. ;D
.. En Provoile.. Leikin vain Sun kanssas Sun Leikkii.. Vastaas nyt ihan suoraan vaan aikaisempiin kysymyksiin, niin voidaan lopettaa Tää Leikki.. ;D- sesama
.. VoeElämä.. Ai että ihan sama jutska ja samaa yritetään?.. Voi Teit ja Teiän Jutui.. ;D
.. En Provoile.. Leikin vain Sun kanssas Sun Leikkii.. Vastaas nyt ihan suoraan vaan aikaisempiin kysymyksiin, niin voidaan lopettaa Tää Leikki.. ;DSaat päättää ihan itse kun tunnut tietävän. Hakeeko kyrpää vai elämänkumppania. Muokkaa vastaus mieleiseksesi.
sesama kirjoitti:
Saat päättää ihan itse kun tunnut tietävän. Hakeeko kyrpää vai elämänkumppania. Muokkaa vastaus mieleiseksesi.
.. En kai mä kysyis, jos en haluaisi kuulla Suoraa ja Rehellistä Vastausta aikaisempiin kysymyksiin.. Ja nämä jutut mitkä nyt mainitsit eivät liity aikaisempiin kysymyksiin, muuta kuin ehkä epäsuorasti.. ;P
.. Täytyy taas vain KuNmastella, kun naiset monesti SeliSelittävät olevansa hyviä keskustelijoita jne., mutta jos/kun Suora, Rehellinen ja TotuudenMukainen keskustelu on näin vaikeaa Näin "helpoissa&yksinkertaisissa" jutuissa.. TodUsein&TodMonella.. Niin mitähän se sitten on hieman "vaikeammissa&monimutkaisemmissa" jutuissa.. ;D
Pitäähän autonmyynti-ilmoitukseenkin laittaa, että ei renkaanpotkijoille.
.. Niih.. Tollast se sit on näämmä Nää TreffiJutskatkin.. ;D.. KoeAjoja suoritetaan kuitenkin Niin Maan Pirrskatisti.. ;D
.. Niih.. Tollast se sit on näämmä Nää TreffiJutskatkin.. ;D.. KoeAjoja suoritetaan kuitenkin Niin Maan Pirrskatisti.. ;D
No vitsiä piti laittaa, mutta siis kyllähän naisille tulee tajuttomasti niitä vonkaamisviestejä. Ihan käsittämätöntä, mutta uskomattoman totta.
Dissident kirjoitti:
No vitsiä piti laittaa, mutta siis kyllähän naisille tulee tajuttomasti niitä vonkaamisviestejä. Ihan käsittämätöntä, mutta uskomattoman totta.
.. Varmaan tulee.. Mutta näen RistiRiidan näiden asioiden välillä.. ;D
Dissident kirjoitti:
.. Wow.. Tein Pujottelijat.. ;D
No minä näen epäuskoisen kaukana itsevarmuudesta olevan naisen. Noitten seksiviestien kanssa on opittava elämään, niitä ei saa kytkimestä pois napsastua. Mutta eipä mua haittaa, vaikka joku laittaakin tuolleen ilmoitukseen. Ei haittaa tissit, eikä haittaa ei pelkkää seksiäkään ilmoitus. Jos kirjoitan viestin, niin se lähtee luultavasti ihan kokonaiskiinnostuksen takia...
.. Wow.. Tein Pujottelijat.. ;D
No pujottelija ei oo pitkilleen tehnytkään tuplia... Se on varmaan kuin hikka, tulee kun sitä vähiten odottaa.
Dissident kirjoitti:
No minä näen epäuskoisen kaukana itsevarmuudesta olevan naisen. Noitten seksiviestien kanssa on opittava elämään, niitä ei saa kytkimestä pois napsastua. Mutta eipä mua haittaa, vaikka joku laittaakin tuolleen ilmoitukseen. Ei haittaa tissit, eikä haittaa ei pelkkää seksiäkään ilmoitus. Jos kirjoitan viestin, niin se lähtee luultavasti ihan kokonaiskiinnostuksen takia...
.. Olkoot ItseVarma tai Ei.. Niin RistiRiita on edelleen olemassa.. ;D
Dissident kirjoitti:
No pujottelija ei oo pitkilleen tehnytkään tuplia... Se on varmaan kuin hikka, tulee kun sitä vähiten odottaa.
.. PalstanHenki on Oikukas.. Mistäs sen Kujeista tietää.. ;D
.. Olkoot ItseVarma tai Ei.. Niin RistiRiita on edelleen olemassa.. ;D
No naurettavaahan se on jotain tissikuvia ottaa, kyllä niitten ottajista voi jo jotain päätellä. Mutta vielä en ole yhteenkään naiseen törmännyt, joka ei seksistä tykkäis, että sitä siinä ei mainosteta, vaan niitä uhkeita muotoja sit. Ja se on nauretttavaa, mutta montakos paidatonta pullistelijaa treffisivuilla mahtaa olla? Ja nimimerkkinä vielä kilttimies. Onkos siinä ristiriita?
Dissident kirjoitti:
No naurettavaahan se on jotain tissikuvia ottaa, kyllä niitten ottajista voi jo jotain päätellä. Mutta vielä en ole yhteenkään naiseen törmännyt, joka ei seksistä tykkäis, että sitä siinä ei mainosteta, vaan niitä uhkeita muotoja sit. Ja se on nauretttavaa, mutta montakos paidatonta pullistelijaa treffisivuilla mahtaa olla? Ja nimimerkkinä vielä kilttimies. Onkos siinä ristiriita?
.. Mistäs Mä sen voisin tietää?.. Ja RistiRiitaista se on SukuPuolestaRiippumatta.. Mut joo.. Varpisti siellä on VastinPareja YliinKyllin.. Ja hyvä niin.. ;P
.. Mistäs Mä sen voisin tietää?.. Ja RistiRiitaista se on SukuPuolestaRiippumatta.. Mut joo.. Varpisti siellä on VastinPareja YliinKyllin.. Ja hyvä niin.. ;P
No joku nainen saattaa tykätä omista tisseistään ja mainostaa niillä, mutta ei silti halua vaan ainoastaan seksiä silti. En minä näe kyllä mitään ristiriitaa. Jos mä ottasin kuvan itsestäni silmälasit päässä nojatuolissa lukemassa Dostojevskiä ja laittaisin, että en halua pelkkää kirjaviisastelua ja filosofia keskusteluja profiiliini, niin oisko sekin ristiriitaista?
Dissident kirjoitti:
No joku nainen saattaa tykätä omista tisseistään ja mainostaa niillä, mutta ei silti halua vaan ainoastaan seksiä silti. En minä näe kyllä mitään ristiriitaa. Jos mä ottasin kuvan itsestäni silmälasit päässä nojatuolissa lukemassa Dostojevskiä ja laittaisin, että en halua pelkkää kirjaviisastelua ja filosofia keskusteluja profiiliini, niin oisko sekin ristiriitaista?
.. Ei sun tarvikaan nähdä.. Mut mä näen.. Ja eipäs lähdetä Vääristelemään ja Vertailemaan ihan mihin sattuu.. Ei toi nyt oikein toimi.. ;D
- tyhjäpäille
Jos ostaisin uuden Porschen, potkisin piruuttani muutaman kerran renkaita ennen kaupantekoa.
tyhjäpäille kirjoitti:
Jos ostaisin uuden Porschen, potkisin piruuttani muutaman kerran renkaita ennen kaupantekoa.
Kyllä se vähän niinkuin kuuluu asiaan.
- crux
Suurin ja karvaisin uros pitäisi saada houkuteltua ja sitoutettua tositarkoituksella. Kai niitä tavallisia nyhveröitä saisi vaatimattomammillakin kuvilla.
- 720
Karvaisin?
Luuletko tosiaan, että naiset jostain puoliapinoista tykkää? Karvainen selkä on yks todella paha turn off. Kyllä nykyään pitää olla kaikki karvat revittynä irti, että kelpaa. Luolaihmiset pariutuu vain toistensa kanssa, näin se vaan menee.
Juuri tämän ilmiön olen huomannut Tinderissä. Itse en edes paina sydäntä sellaisille naisille. Yhdelläkin naisella heti ensimmäisessä kuvassa näkyi vain hänen takapuolensa. Kasvot toki olivat esillä sitten seuraavassa kuvassa.
Lisäksi monet vähänkään paremman näköiset naiset painavat sydäntä vain ja ainoastaan sellaisille miehille, jotka esittelevät valtavia lihaksiaan kuvissa. Sitten ihmetellään, miksi kaikki mätsit vain haluavat seksiä. Yksikin nainen valitti tästä minulle viesteissään, mutta sitten kuitenkin lopetti keskustelun, vaikka en missään vaiheessa puhunut edes etäisesti seksistä. Mitäköhän hänen päässään on oikein pyörinyt.- perästä-tulee
Heillä on ongelma. Perä levällään ja ei seksuaalisuutta :)
Ehkä heillä on kakkahätä?
Haiseva pötky tulossa kaasujen kera? - helppbua
hei tämä helppo
pelkkä seksiseura , ei
rahaa ja seksiseura, kyllä, mikset heti sanonut Seksiseuran lisäksi halutaan toisenkinlaista seuraa. Pelkkä kamupoikaseurakaan ei siis kiinnosta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 449021
- 785532
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14790Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon384004- 543425
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543332Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme273185- 422336
- 341982
- 2111764