Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
elämänpeli1
profiilit
elämänpeli1
elämänpeli1
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
775
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tuskinpa+kuitenkaan+tai+sitten+ei+naisella+ole+kaikki+kohdallaan+korvien+välissä.
11.05.2018 18:06
Tänään+oli+radiossa+juttua,+miten+pettäjät+sivustoillakin+valtaosa+kirjautuneista+on+miehiä.+Jos+tuollaisiin+orgioihin+olisi+vapaa+pääsy+siellä+olisi+ehkä+pari+naista+ja+parisataa+miestä.+Ja+taas+kuultaisiin+kitinää+siitä,+että+naiset+antaa+vain+komeille+miehille.+Ihan+syystä+nuo+rajoitukset+ovat,+jos+järjellä+ajattelee.
11.05.2018 18:03
Urheilullisuus+voi+olla+tärkeä+osa+elämää,+mutta+joku+tolkku+siinäkin.+Kannattaisi+jo+treffi-ilmoitukseen+laittaa,+että+haetaan+himourheilijaa,+jää+harrastelijat+sivuun+vapaaehtoisesti.+Aika+naurettavaa+on+lähteä+maratonille+ensimmäisillä+treffeillä,++jos+toinen+juoksee+vain+kuntoilu+mielellä.
10.05.2018 14:08
Siinähän+sinä+vastasitkin+itse+omaan+kysymykseesi.+Pelaajat+häipyvät,+jos+eivät+vähällä+vaivalla+saa+sitä+mitä+haluavat.+En+minä+ainakaan+jäisi+huvikseen+pyörimään+kenenkään+ympärille,+jos+ei+oikeasti+kiinnostusta+olisi.
09.05.2018 18:20
Terve+mies+on+kiinnostunut+pillusta,+mutta+sairas+ei+voi+mitään+muuta+ajatellakaan.+Eli+eivät+ole+kaikki+miehet+sairaalloisen+kiinnostuneita+jokaisen+vastaantulevan+vosun+toosasta.+Kiinnostuksen+heräämiseen+tarvitaan+vähän+muutakin+kuin+pelkkä+naispuolinen+olento.+Vai+mietitkä+sinä,+minkälainen+pillu+on+naapurin+9-kymmpisellä+mummolla?
09.05.2018 13:28
Eihän+vedättämistä+tarvitsekaan+sietää,+mutta+pitäisi+osata+tulkita+toistakin+osapuolta,+onko+hän+oikeasti+kiinnostunut.+Seksi+tulee+mukaan+kuvioihin+sitten+kun+sen+aika+on,+senkin+pitäisi+olla+molemminpuolista+haluamista.+Joku+voi+lupailla+vaikka+kuun+taivaalta+päästäkseen+peiton+alle+peuhaamaan,+jos+siihen+lankeaa,+on+turha+jälkikäteen+marista,+miten+siinä+taas+tyhmää+vedätettiin.+Jos+ei+tapailusta+ole+kokemusta,+niin+silloin+voi+käydä+niin,+että+toinen+saa+sen+mitä+hakikin+ja+toinen+jää+yksikseen+ihmettelemään.+Sitoutua+siis+ei+kannata+heti+ensimmäisillä+treffeillä.
09.05.2018 13:18
Jokainen++ottaa+palautteen+vastaan+tavallaan,++se+on+totta.+Minun+kohdalla+provosointi+vain+ei+toimi,+koska+en+ota+tosissani+tätä+palstaa.+Moni+tuntuu+ottavan,+sinäkin.+Minä+en+hymistele+muiden+mukana,+enkä+ole+liittynyt+keskinäisen+kehumisen+kerhoon,+kerron+vain+oman+mielipiteeni,+koska+käsittääkseni+siihen+tarkoitukseen+keskustelupalstat+on+suunnattu.+Sille+en+voi++mitään,+jos+tekstejäni+tulkitaan+miten+sattuu,+ei+ole+minun+ongelma.+En+myöskään+surkuttele+itseäni,+siihen+ei+ole+syytä,+jos+se+tekee+minusta+narsistin,+olkoon+niin.+Minä+olen+tähänkin+asti+myöntänyt+kaikki+minusta+tehdyt+diagnoosit,+olen+välillä+mies+ja+välillä+nainen,+riippuen+ihan+lukijan+omasta+näkökannasta.+Olen+narsisti,+sovinisti,+feministi,+ihan+mitä+vain+sovitaan,+eikä+tunnu+missään.
06.05.2018 13:57
Saathan+sinä+veikkailla+mitä+haluat,+minulla+ei+ole+mitään+syytä+pahoittaa+mieltäni+anonyymeistä+höpöhöpöpuheista.+Jos+ei+keskustelupalstan+paskanjauhantaa+kestä,+niin+eipä+sitä+kestä+oikeaa+elämääkään.
06.05.2018 13:45
Toivottavasti+luit+sitten+itsekin+tarkkaan+koko+tekstin.+Tänä+päivänä+on+helppo+syytellä+kaikkia+eri+mieltä+olevia+narsistiksi,+kun+ei+ymmärretä+toisen+näkökantaa.+Dissi+ja+Edesunissa+ovatkin+vastanneet+sinulle+varsin+tyhjentävästi,+ei+lisättävää.+Kun+keittiöpsykologi+omassa+päässään+tekee+diagnoosin+narsismista,+hän+tekee+sen+vain+oman+näkökulmansa+perusteella,+eikä+se+perustu++mihinkään+faktatietoon.
06.05.2018 10:35
Sinun+kohdalla+olen+kuitenkin+onnistunut+mainiosti,+kun+noin+koville+ottaa.
06.05.2018 10:25
Siis++ollanko+me+kerrankin++samaa+mieltä+jostakin???+Ihmeiden+aika+ei+olekaan+ohi!
06.05.2018 10:10
Nolointa+tässä+on+se,+ettet+keksi+edes+omaa+nimimerkkiä.+Jos+minä+ja+minun+juttuni+jotakuta+naurattaa,+sehän+on+hyvä,+minä+ainakin+olen+tätä+palstaa+lukiessa+monet+naurut+nauranut.
05.05.2018 16:25
Hyvepä+hyvinkin,+mutta+jos+tarkoitus+on+karistaa+ärsyttävät+tyypit+kimpusta,+niin+ei+toimi+pitkään.+Varsinkin,+jos+heti+tunnustetaan,+että+joo,+ylläripylläri+seoonmää!!!+Mut+just+nuo+perusasiat,+asenteet,+fraasit,+jankutukset+ja+muut+sellaiset+paljastaa+kyllä+nopeasti.+Mutta+jokainen+voi+arvailla+ja+taivastella+ihan+vapaasti,+onko+jollain+nikillä+munat+vai+eikö,+jos+siitä+hyvä+mieli+tulee.+Onpahan+palstalla+muutakin+puhetta+kuin+piparin+puute+muodossa+jos+toisessakin.
05.05.2018 16:11
Narsistin+itsetunto+ei+todellakaan+ole+pohjamudissa,+kannattaisi+ottaa+selvää+asioista+ennenkuin+alkaa+avautumaan.
05.05.2018 15:46
Jos+paukuttelee+henkseleitään,+niin+sillonhan+on+itsetunto+tapissaan.+Kylläpä+se+tuntuu+käyvän+älälle.
05.05.2018 14:09
Tätä+tuntuvat+muutamat+harrastavan+enempi+ja+vähempi,+mutta+mielikuvitus+ei+riitä+tekemään+uuden+nimimerkin+hahmosta+yhtään+erilaisempaa+kuin+edellisestä.+Sitäkään+en+ymmärrä,+kun+vouhotetaan,+miten+vaihdoin+nikkiä,+koska+olen+nyt+ihan+eri+ihminen+ja+uusi+nikkini+sen+todistaa.++Täälläkin+pyörii+vakiporukka,+joka+tuntuu+syynäävän+joka+ikisen+kommentin,+niin+äkkiä+vedetään+johtopäätöksiä++suuntaan+ja+toiseen.
05.05.2018 14:06
Tuskinpa+kuitenkaan,+otti+äijämäisesti+itseensä,+kun+sai+vähän+kritiikkiä.+Niin+ne+on+toiset+kovin+herkkiä.+Tai+loukkaantui,+kun+palstan+naiset+eivät+langenneet+flirttailuun,+mitä+hän+kuulemma+paljon+harrastaa.
05.05.2018 14:00
Näin+ehkä+sinun+kohdalla,+mutta+ei+pidä+yleistää.
05.05.2018 13:53
Savo+ei+siis+kuulu+Suomeen,+vaan+on+itsenäinen+valtio+valtion+sisällä.+Onko+Savossa+kuningas,+koska+demokratiaa+siellä+ei+voi+olla?+Savon+kuningas+ei+varmasti+ole+ätmi,+koska+pakkoavioliitot+on+poistettu.
05.05.2018 09:56
Vetää+sanattomaksi...+En+taas+ymmärrä+kommentin+kirjoittajan+ajatuksen+juoksua.++Eipä+hän+taida+ymmärtää+itsekään,+mitä+kirjoitteli.
05.05.2018 09:51
4 / 39