Miksi nettiprofiileissa valehdellaan

MustaLeski45

Olin muutaman viikon kirjoitellut miehen kanssa, joka vaikutti varsin mukavalta. Profiilissa ja vielä keskusteluissakin kertoi, että on eronnut jo vuosia sitten. Lisäksi väitti käyttävänsä alkoholia vain hyvin vähän sekä olevansa savuton.

No, treffeillä kävikin sitten ilmi (vahingossa paljasti), että eron kakkosvaihe on vielä allekirjoittamatta. Ja olut näytti maistuvan erinomaisesti, ei riittänyt yksi eikä edes kaksi tuopillista ja taisipa sitä olla jo ennen treffejä nautittu pari rohkaisuryyppyä. Eikä sitten muistanut olevansa savutonkaan. Eli kaikki ne vähät kriteerit, jotka olin asettanut ihannemiehelleni (sinkkuus, savuttomuus ja maltillinen alkoholin käyttö) oli heti ensi treffeillä haihtuneet kuin tuhka tuuleen.

Miksi valehdella näistä, kun kuitenkin tietää, että ensimmäisillä treffeillä totuus paljastuu? Kuvittelevatko nämä miehet olevansa niin hurmaavia, että vastapuoli ikäänkuin jättää huomiotta nuo valheet? Vai oliko tämä vain keino, millä tiesi pääsevänsä minusta eroon, jos ei kehtaa suoraan sanoa (tosin kovasti yritystä oli kyllä päästä toisillekin treffeille...)

45

1869

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • savutonsinkku

Mitä on maltillinen alkoholin käyttö?
      "Ei minulla ole alkoholi ongelmaa, mulla on olut harrastus!"

• MustaLeski45

Itse kerroin tälle treffikumppanille, että käytän alkoholia vain satunnaisesti ja silloinkin vain lasillisen tai korkeitaan kaksi. Keskustelussa antoi ymmärtää, että suunnilleen samat määrät pätee häneenkin. No, niillä treffeillä tuli sitten vissiin juotua koko vuoden annokset :)

• figuura

Ei ole kohtuuttomia vaatimuksia, mutta kertoo siitä, mitä törkyjä on osa miehistä.

• hdfhdfhfdhdfh

Miehillä tulee nettideiteissä ehkä sellainen putkinäkö sen suhteen että jos treffeille ei pääse niin alkaa valehdella että pääsee treffeille. Tavoitteena vain varmistaa se treffeille pääsy.
      Ehkä mies ei mieti asiaa muuten kuin että jos treffeille ei pääse niin silloin ainakaan mitään ei voi tapahtua.
      Naiset saavat itse niin paljon treffejä kun vain jaksavat käydä että heidän voi olla vaikea ymmärtää valehtelua.
      Itse en valehtele mistään ja saan ihan hyvän määrän treffejä mutta jos en ikinä pääsisi treffeille niin voi olla että nousisi houkutus pyöristää vähän pituutta tai statusta ylöspäin, en tiedä.

• MustaLeski45

Niin kai sen on, tuskin olisin treffeille lähtenyt, jos profiilissa olisi ollut "tupakoiva, runsaasti alkoholia käyttävä, juuri eroamassa oleva, mutta muuten oikein mukava mies". Mutta eipä kyllä nämä treffitkään mitään tulosta tuottaneet; ajan hukkaa molemmille lopulta.

Pituuden ja painon pyöristäminen (hiukan) vielä on ihan inhimillistä, kun tuskin kukaan sitä lähtee paikanpäällä mittailemaan. Mutta rajansa tietysi siinäkin. En ikinä kehtaisi mennä treffeille, jos olisin profiilissani väittänyt olevani 175cm pitkä fitness-harrastaja ja oikeasti näyttäisin alimittaiselta sumopainijalta.

• toscana

On miehet valehdelleet pituuden ja painon ja alkoholin käytön. Yksikin oli kirjoitellessa alkoholin suhteen kielteinen, mutta treffeillä kertoi useamman päivän ryyppyputkesta opettaja-kollegansa kanssa.

Pahin oli yksi patologinen valehtelija, joka vetosi sairauksiin, kurjaan lapsuuteen, esiintyi hyvänä ihmisenä, mutta paljastui alkoholistiksi ja lokkimieheksi.

• kdkdkdkdkd

On se vaan niin hienoa että naiset puhuu aina totta ja eivät kaunistele koskaan.

• mulperiina

Tuoreet valokuvat tai vaikka videopuhelu ennen tapaamisia olisi hyvä juttu. Äänensävy ja eleet kertovat paljonkin ihmisestä, paljon enemmän kuin pelkkä kirjoitus. Miksi kukaan edes viitsii vaivautua treffeille, jos on valehdellut pituuden tai painon? Niinkö tyhmänä pitää ihmisiä, ettei huomaa sitä. Ainakin paljastuu tyyppi petolliseksi ja kannattaa poistua paikalta. Tupakoinnin huomaa heti hajusta, vaikkei sillä hetkellä polttaisi. Alkoholin käytön pystyy pitämään aika kauan salassa, kunnes notkahdus iskee.
      Itse liikunnallisena naisena ehdotan treffeille kävelyä maastossa tai pitkähköä lenkkiä. Tupakoija/alkon käyttäjä kieltäytyy koko treffeistä.

• gfdfgfdgdfgfdgd

Mä toimin urheilevana miehenä ihan samoin. Ehdotan jotain fyysisesti vaativaa ja jos nainen epäröi tai on treffeillä ihan henkihieverissä niin ehkä meitä ei ole tarkoitettu toisillemme.
        Kerran nainen näytti ihan tekevän kuolemaa treffeillä, ei mennyt jatkoon :)

• mulperiina
        gfdfgfdgdfgfdgd kirjoitti:

Mä toimin urheilevana miehenä ihan samoin. Ehdotan jotain fyysisesti vaativaa ja jos nainen epäröi tai on treffeillä ihan henkihieverissä niin ehkä meitä ei ole tarkoitettu toisillemme.

Juurikin noin. Kun itselleni reipas liikunta on tärkeä osa elämää, niin kumppanilta odotan siinä asiassa samaa. Ei minun vuokseni tarvitse alkaa liikkua, vaan se pitää olla mukana kuviossa jo aiemmin. Mitään kilpailua en tarvitse, vaan suht samanlaista kuntoa.

• eihitlermeininkiä
        gfdfgfdgdfgfdgd kirjoitti:

Taisit pitää pientä kisaa naista vastaan. Vaikka minä itse olen urheilullinen, ei naisen tarvitse olla samanlainen, riittää kun tullaan toimeen keskenämme ja viihdytään yhdessä.

• gfdfgfdgdfgfdgd kirjoitti:

Urheilullisuus voi olla tärkeä osa elämää, mutta joku tolkku siinäkin. Kannattaisi jo treffi-ilmoitukseen laittaa, että haetaan himourheilijaa, jää harrastelijat sivuun vapaaehtoisesti. Aika naurettavaa on lähteä maratonille ensimmäisillä treffeillä, jos toinen juoksee vain kuntoilu mielellä.

• mulperiina
        elämänpeli1 kirjoitti:

Urheilullisuus voi olla tärkeä osa elämää, mutta joku tolkku siinäkin. Kannattaisi jo treffi-ilmoitukseen laittaa, että haetaan himourheilijaa, jää harrastelijat sivuun vapaaehtoisesti. Aika naurettavaa on lähteä maratonille ensimmäisillä treffeillä, jos toinen juoksee vain kuntoilu mielellä.

Ei ainakaan minun kohdallani ole tarkoituskaan mennä mihinkään rankkoihin maastoihin vaeltamaan, mutta ulkoillen on ihan mukavaa treffailla. Koska en käy baareissa, niin liikuntamuoto jutellen on kiva vaihtoehto. Ehdottipa yksi mies treffejä hiihtoladullekin, mutta siitä kieltäydyin, koska juttelu on hiukan vaikeaa laduilla.

• renkeli

Semmoiset ihmiset jotka noista asioista valehtelevat, uskovat itsekin noihin juttuihinsa.

• biisoni

No ei se aina ihan noinkaan mene. On pientä valkoista liioittelua tai patologista valehtelua. Kun on mieleltään tarpeeksi kipeä, puhuu ihan mitä vain omina totuuksinaan. Ja itse lleen se on totuus.
        Sitten on näitä oman edun eteen valehtelijoita, jotka tarkoituksella yrittävät hyötyä toisista ja pitävät valehtelua oikeutettuna.
        Summa summarum; lopultakin kolahtaa omaan nilkkaan ajastaan tavalla tai toisella.

• Tavismies42

Jotkut Miehet valehtelee koska siten pääsee treffeille. Kelpuutit miehen ulkonäön perusteella treffeille ja uskoit että se on eronnut ja hyvä mies koska on komeakin. Niin naiset vaan tekee, komea mies on aina hyvä kumppan naisten mielestä. Minä en valehtele mistään enkä pääse treffeille koskaan. Todellakin olen sinkku ja todellakaan harratukseni ei ole kaljan kittaaminen ja en ole koskaan tupakkia polttanut. Se ei riitä naisille että on rehellinen, naiset kelpuuttaa niitä komeita huijari jännämiehiä treffeille.

• dfgtrs

Olen taas valikoinut niin päin, etten kiinnostu silmissäni niistä komeimmista miehistä, vaan tavallisista, joitten kanssa ajatus synkkaa ja kiinnostuksia joistain asioista. Tavatessa kuitenkin on tuntu, ettei tästä jatkoa seuraa, ei vaan tunnu omalta tyyliltä.
        Toki yksi onnistuminen tuli netin kautta, ei tosin deittisivuilta. Alettiin vaan vaihtaa kommentteja yhdellä sivustolla ja siitä se lähti. Kuusi vuotta oltiin yhdessä.

• amanda1111

Valehdellaan samoista syistä kuin valehdellaan muuallakin. Yritetään näyttää paremmalta kuin onkaan ja saada itselleen etuuksia tai laadukkaampaa elämää kuin puhumalla totuutta. Lopultakaan ei saavuta mitään, vaan menettää tilaisuutensa. Kun on pienessä asiassa valehtelija, tuppaa olemaan monessa muussakin. Miksei tupakoiva hae samanlaista seuraa ja viinan ystävä myös? Vai onko tarkoitus hakea kumppania, joka rahoittaa nuo jutut?

• lueoikein

Miehet valehtelee aina, siksi ilmoitukset kuuluu lukea aina kääntäen. Varsinkin kiinnittää huomiota miksi mies mainitsee jotain erityisesti että ei ole, koska sellainen hän juuri on kun pääsee lähempään tuttavuuteen. Syy miksi mies laittaa sen ilmoitukseen on se että sen 5 edellistä exää on nalkuttaneet kaikki samasta aiheesta. Hän ei myönnä olevansa sitä ja haluaa heti alkuun syöttää oman virheellisen mielikuvansa itsestään, jotta saisit sitten olla suhteen alussa epämääräisessä hämmennyksessä ja se on hyvä portti muuhun hyväksikäyttöön joka etenee pikkuhiljaa.

• kolöp

lueoikein 10.5.2018 15:51

Entäs naiset?

• pohjalla

Osaa miehet valehdella muuallakin. Yksi haukkui vaimonsa narsistiksi ja kyttääjäksi > oli itse pettänyt vaimoaan viiden eri naisen kanssa.

Yksi mies sanoi juovansa toisinaan viinia ja ei polta.Naiset ovat painostaneet töihin, olisi halunnut olla kotona. >Kääri sätkiä vähävaraisena ja vaimo(t) olivat jättäneet alkoholismin takia.

• malakaskas

Treffi-ilmoituksissa ne valheet on jotenki suloisen söpöjä, kun kerrotaan, että harrastaa sitä ja tätä - ja tosi asiassa harrastamisesta on aikaa vuosia, ja silloinkin on vaan kerran tai pari kokeillut jotain. Jos on tylsä elämä, kai sitä sitten haluaa värittää.
      Yks mies kerran sanoi harrastavansa vaeltamista ja eräilyä ja mm. kalastusta. Lähdettiin sitten treffeille luonnonhelmaan ja kalaan. Ei osannut kalastaa, saati käsitellä kalaa, eikä ollut vissiin koskaan nuotiotakaan tehnyt. Ja tuli luontoretkelle kaupunkivermeissä. No en ollut vihastunut, ihan sympatialla selvittiin. Eihän siitä sen enempää tullut, kun en mitään kaupunkilaista tumpeloa ollut etsimässä.

• MustaLeski45

Eli netissä siis ihanneminä etsii ihannekumppania. Ja jos kumpikin sattuu olemaan saman verran pyöristetty parempaan suuntaan, saattaa jotain kaunista syntyä :)

Ja vaikka muutamat nokkiinsa ottivat, niin en toki tarkoittanut, että vain miehet valehtelevat. Uskon kyllä, että naiset tekevät ihan samaa, mutta kun sattuu olemaan kokemusta vain miehistä.

• Klapimies

Jos mulle käy noin lähden paikalta muka vessaan enkä tule takaisin.

• kokemuksia

No tuo oli sitten ikävä kohtaus - olen laittanut omaan profiiliin asiat, niin kuin ne on. Olen naimisissa - vielä - en tupakoi ja juo ja ikä on ilmoitettu 60 v. ja olen liittänyt kuvan itsestäni jossa minulla on vain genitaalit peitetty. Yhteydenottoja on tullut minulle 2 viikon aikana noin 75 - ja ikä haarukasta 31 - 45.
      En ole vastannut kenellekkään vielä, koska en aio kiusata ketään ennen kuin minun asiat ovat selvät. Pidän rehellisyydestä.

• MissOMG

Huutonaurua :-D

• Jeeeee
        MissOMG kirjoitti:

Huutonaurua :-D

Huutonaurua täällä myös :D

• NtiGrooove

Valehteleminen vaikuttaa olevan valitettavan yleistä: pari vuotta iästä pois, että päästään profiilissa alle viidenkymmenen, omillaan asuvalla avioero Ei ole vielä lopullinen jne. Harmittavan usein miehet vaikuttavat olevan vielä täysin vaiheessa sinkkuuntumisensa kanssa ja käyttävät suuren osan ajastaan treffeillä existään puhumiseen.

Itseäni sieppaa eniten, että miehet esittäytyvät normaalivartaloisina ja sitten syöksyvät paikalle valtavan pallovatsan kanssa ruutupaita kireänä. Aikuisten naisten sitten odotetaan olevan joko 50-kiloisia tai hirmuisen uhkeita, näitä ulottuvuuksia ei myöskään epäröidä kysyä tökerösti jo viestittelyvaiheessa.

Arvelen, että syy totuuden muunteluun on halu vaikuttaa paremmalle kuin oikeasti on. Profiilien perusteella kun Suomi on täynnä huippu-urheilijoita, jotka kokkaavat ammattimaisesti ja osaavat rakastaa sekä näyttää tunteensa. Kilpailu on kovaa, mutta epärehellisyys ei kyllä vie yhtään minnekään.

• Kesätuleekohisten

Samaa valehtelua kokenut. Kukaan ei tosin ole täydellinen, mutta turhaan sitä ns. Kaunistellaan itseä. Minulla on tosin kokemusta naisten valehtelusta täällä. Mulle on aivan sama mitä työtä tekee, kuhan viihtyy työssään. Tosin voi olla työtönkin, ei haittaa, koska elämässä saattaa sattua kaikkea, mutta jos työtön valehtelee käyvänsä töissä niin tästä menee hylkyyn heti. Loppupeleissä aivan sama miten on elänyt ja kenen kanssa‭, kunhan nyt kun etsii kumppania täältä ois asiat suhteellisen ok, kaikilla melkein on menneisyydessä jotain klikkiä, ainakin ikähaarukassa 35-45v. Tuon ikäiset naiset, tulkaapa tänään Oulussa seuraksi terassille ;) nähdään ihan livenä heti. On niin hyvä ilma ja lapseni menee äidillensä huomisen äitienpäivän takia ja työkaverin kans päätettiin lähtä parille kun kerrankin minulla on tilaisuus siihen, viimeksi oon käyny 7kk sitten parilla. Täällä 41v mies, ihan katseenkestävä, 179cm pitkä, ei mikään plösö, toki sellaiset 13kg ylipainoa painoindeksin mukaan. Pukeudun ihan normi siististi. Jaksan muuten liikkua ja sohvaperunaa minusta ei saa. En juo muuten kun lähden liikenteeseen eli 2-3krt vuodessa, poltan tupakkaa. Yksi lapsi... juttua riittää....laittakaahan mailia [email protected]..... =)

• samanthah

Olihan sekin koomista mennä treffeille miehen kanssa, joka harrastaa aktiiviurheilua ja pituus oli ilmoitettu178cm. Osoittautui todellisuudessa minua lyhyemmäksi (olen 170cm) ja suurivatsaiseksi. Vaatetus oli ensitreffejä ajatellen tyyliin suoraan korjaamolta, vaikka tekee siistiä sisätyötä.

Ei minua miehen pituus haittaa, mutta valehtelu kylläkin.

• 42-Sinkkumies

Pelimiehet valehtelee ja pääsevät treffeille. Rehelliset ei treffeille pääse.

• mulperiina

Kyllä ihan rehellisten miesten kanssa olen käynyt treffeillä, mutta ei ole edennyt suhteeseen saakka.

• EiValheille

Kyllä mulla ainakin keitti raskaasti, kun ”pieni kaunistus” tuli ilmi.

Kirjoittelin intensiivisesti yhden miehen kanssa ja siirryimme puheluihin. Siinä vaiheessa tyyppi kolahti jo aika vahvasti. Kuviakin vaihdettiin. Sitten kyn tyyppi seisoikin vastapäätä, niin eka ajatukseni oli, että kaikki ei ole ihan kohdallaan. Kuva oli reilut puolikymmentä vuotta vanha ja livenä miehellä olikin sitten jo vähän iän merkkejä silmäkulmissa. Menimme illalliselle ja jälkiruoan aikana hän tunnusti, että onkin 52 eikä 49, ”Koska netissä oli kuulemma stalkkeri, joka pommitti yli 50v akateemisia”. Niinpä niin.

Tapailimme jonkun aikaa, mutta en ikinä pystynyt luottamaan mieheen täysin ja siihen juttu kaatuikin. Harmittaa hitosti, koska en ole moista hullaantumista kokenut sitten murkkuiän ja hänessä oli myös paljon hyvää. Mutta on vaan asioita, joita ei voi eikä tarvitse antaa anteeksi tai unohtaa.

• fractura

Tutustuin myös mieheen ja kiinnostuin ajatuksista ja samat harrastukset toivat sisältöä viesteihin ties kuinka paljon. Vaihdettiin paljon kuvia päivittäisistä jutuista ja voin sanoa, että oli oikein mukavaa.

Kunnes eka tapaamisella mies paljastui 15 cm lyhyemmäksi kuin oli ilmoittanut ja painoakin liikaa.
        Luonnekaan ei ollut sellainen , millaiseksi sen ajattelin kirjoitusten mukaan.

• 7kwrkrkwrykk

No voi kyynel nyt sentään, oikeinko oli kolme vuotta valehdellut, ja viisikymppisellä iän merkkejä silmäkulmissa. Ite varmaan olet aivan yhtä hehkeä kuin teininä, eiköhän ne tissitkin ole useita senttiä alempana yms..

• ragnetta
        7kwrkrkwrykk kirjoitti:

No voi kyynel nyt sentään, oikeinko oli kolme vuotta valehdellut, ja viisikymppisellä iän merkkejä silmäkulmissa. Ite varmaan olet aivan yhtä hehkeä kuin teininä, eiköhän ne tissitkin ole useita senttiä alempana yms..

Valehtelu lopettaa jutun alkuunsa. On muussakin eppärehellinen.

• ryktjkartjartjkaj

Naisethan ne juuri valehtelevat mm. painostaan, pitäskö miesten nillittää että se vaaka näyttääkin kaksi kiloa jonnekin päin. Sehän se merkkaa että muija on pelkkä kusettaja.

• Lynx

Kun siirtyy pois sähköisilta tutustumisilta, näkee heti pituuden, painon ja muun ulkoisen. Et pety itse ja ei tarvitse moittia täällä. Sama koskee kaikkia arvioijia.

• aatu
        ragnetta kirjoitti:

Valehtelu lopettaa jutun alkuunsa. On muussakin eppärehellinen.

olipa isoja valheita. 3v olikin vanhempi ja huomasi heti silmäkulmista että kaikki ei ole nyt oikein,.mies tuossa voi huokaista helpotuksesta kun pääsi tuollaisesta naisesta eroo.

• fdggggg
        aatu kirjoitti:

olipa isoja valheita. 3v olikin vanhempi ja huomasi heti silmäkulmista että kaikki ei ole nyt oikein,.mies tuossa voi huokaista helpotuksesta kun pääsi tuollaisesta naisesta eroo.

Ai sinun mielestäsi iän valehtelu on sallittua.

• werherhqerhqrhqhr
        fdggggg kirjoitti:

Ai sinun mielestäsi iän valehtelu on sallittua.

Jokin kolme vuotta iässä ei vaikuta mihinkään tai edes näy, päinvastoin kun jonkun eukon 30 kilon valehtelu painostaan.

• LihaaSäästämättä

Mul on kauhee aisa, ja tungen sen mihin tahansa koloon, mieheen tai naiseen. En ole ronkeli. Tautikin on, mutta penisilliini rauhoittaa oloa. Kuka ottas mut nyt heti?

• ihmejakumma

Valehtelu mikä valehtelu. Miksei voi kertoa oikeaa ikää tai painoa.

• EiValheille

Ei ikä, eikä ne rypytkään, vaan se valehtelu.
      Vanhan kuvan käyttäminen ja iän valehteleminen ovat asioita, joiden jälkeen jokainen tervejärkinen miettii, että mikä muu miehen jutuissa ei ole totta.

• mkklll

Naisen meikkaus, tukan laitto, virheiden peittäminen naamasta ja tottakai kaunisteltu valokuva ym. Minä ajattelin että ei tuo haittaa vaikka hieman totuutta muunneltu kun näin livenä.
        Seurustelua kun oli jatkunut pari kuukautta, ei hiuksia enää laitettu eikä värjätty kun tulee niin kalliiksi, sanoin että voin maksaa kulut kun mustat hiukset näyttää niin nätiltä.
        Ei käynyt kun hiukset kuluu värjäyksistä, sitten olikin jatkossa mitäänsanomattomat ruskeat hiukset jollaisen olisin sivuuttanut huomiotta.
        Olis saanu mieluummin iän valehdella muutamalla vuodella kuin muuttaa ulkonäköään seuranhaun ajaksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      12
      3810
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      78
      2017
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      544
      1617
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      85
      1288
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      67
      1087
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      1018
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      214
      898
    8. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      60
      873
    9. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      854
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      798
    Aihe