Sinkkumiehiä syrjitään

jokumies83

15

360

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LueUudestaan

      Sinkkumiehet pääsevät, mutta osallistumislupa pitää hankkia etukäteen. Niin, onhan se harmi, että kovin moni mies on omalla käytöksellään aiheuttanut sen, että miehiin suhtaudutaan lähtökohtaisesti epäluuloisemmin kuin naisiin.

      • Varmaa pitää hakee kuvallisella hakemuksella?


      • LueUudestaan
        minkkilaukku kirjoitti:

        Varmaa pitää hakee kuvallisella hakemuksella?

        Emme voi tietää. Joku palstan miespuolinen henkilöhän voisi ihan testimielessä hakea, niin sitten saisimme tietää. Usein tällainen on lähinnä varotoimenpide - joissain facebook-ryhmissä on samantyyppinen käytäntö, eli ryhmään pääsee vain, jos joku jo ryhmässä oleva suosittelee. Jos ei tunne ketään ryhmästä, on otettava yhteyttä ylläpitäjään ja esim. perusteltava, miksi haluaa ryhmään. Eihän tämäkään täysin estä trollien soluttautumista, mutta antaa se ainakin mahdollisuuden evätä pääsy joltain tunnetulta häiriköltä tai ilmiselvältä keksityltä profiililta. Veikkaan, että tässä on vähän samantyyppinen ajatus: periaatteessa siis kuka vain pääsee, mutta tarvittaessa mieheltä voidaan evätä pääsy, jos hänellä esim. on kontollaan seksuaalirikoksia, väkivaltaa tai jos hän käyttäytyy jo hakuvaiheessa epäasiallisesti tms.


      • LueUudestaan
        LueUudestaan kirjoitti:

        Emme voi tietää. Joku palstan miespuolinen henkilöhän voisi ihan testimielessä hakea, niin sitten saisimme tietää. Usein tällainen on lähinnä varotoimenpide - joissain facebook-ryhmissä on samantyyppinen käytäntö, eli ryhmään pääsee vain, jos joku jo ryhmässä oleva suosittelee. Jos ei tunne ketään ryhmästä, on otettava yhteyttä ylläpitäjään ja esim. perusteltava, miksi haluaa ryhmään. Eihän tämäkään täysin estä trollien soluttautumista, mutta antaa se ainakin mahdollisuuden evätä pääsy joltain tunnetulta häiriköltä tai ilmiselvältä keksityltä profiililta. Veikkaan, että tässä on vähän samantyyppinen ajatus: periaatteessa siis kuka vain pääsee, mutta tarvittaessa mieheltä voidaan evätä pääsy, jos hänellä esim. on kontollaan seksuaalirikoksia, väkivaltaa tai jos hän käyttäytyy jo hakuvaiheessa epäasiallisesti tms.

        Tietenkin käytäntö on epälooginen, koska ihan yhtä hyvin suhteessa oleva voisi aiheuttaa ongelmia. Mutta sen takia olisikin kiva, että joku palstamies hakisi testimielessä, niin voisimme sitten analysoida tapahtumaa faktapohjalta eikä mutun tai palstaennakkoluulojen pohjalta.


    • ngc

      Mistäs tiedät jos sinuun iskee vaikka ujous noin isossa väkijoukossa?

    • Pillujen--asiantuntija

      Rumat ätmi sinkut ei tonne pääse. Komeat jännämiehet pääsee naamavipin kautta.

    • Taas ätmejä syrjitään..

      "7-vuotias orankinaaras on kärsinyt vuosia julmasta kohtelusta. Eläimen omistajat ovat käyttäneet sitä prostituoituna. Oranki on ollut nilkasta kiinni sidottuna seinään ja maannut patjalla, kun miehet ovat käyttäneet sitä hyväksi. Sen karvat on ajeltu kahdesti viikossa miehiä varten, jotta alaston vartalo olisi mahdollisimman ihmismäinen.

      - Se kohtelee ihmisiä hyvin, mutta pelkää miehiä, Nielsen kertoo orangin sopeutumisesta viidakko-oloihin."

      http://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/201805082200928810_tw.shtml

      • eiooö

        Tää oli ihan paras.


      • voiyhentähensentään

        Kyllä pittää olla pölöjiä ukkoja! Sekkaantuu nyt serkkuunsa!


    • Eipä ois huono tänne palstallekaan olla joku syyni sinkkumiehille. Ois jotain käytöstapoja osoitettava jutuillaan.

    • ponttu

      Olipas tuo orankinaaras ihan palstanaisten näköinen.

      • kaikkeapanevat

        Ja ne hyväksikäyttäjät erehdyttävästi palstan miesten näköisiä.


    • Kurppa27

      Sinkku ätmeille on ihan omat ilotalot missä voi käydä panemassa.

    • hienoahienoa

      Jokainen sinkku-ätmihän voi tehdä niin, että palkkaa halvimman mahdollisen katuprostituoidun ja tämä prostituoitu esittelee sitten tämän miehen tyttöystävää tms. Sitten pääsee mukaan panemaan tuonne. :D

    • Tänään oli radiossa juttua, miten pettäjät sivustoillakin valtaosa kirjautuneista on miehiä. Jos tuollaisiin orgioihin olisi vapaa pääsy siellä olisi ehkä pari naista ja parisataa miestä. Ja taas kuultaisiin kitinää siitä, että naiset antaa vain komeille miehille. Ihan syystä nuo rajoitukset ovat, jos järjellä ajattelee.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      825
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      769
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      116
      519
    Aihe