Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Anxiety
profiilit
Anxiety
Anxiety
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
8
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ymmärrän+hyvin.+Etenkin+jos+vielä+muitakin+murheita.+Tosi+ikävää.+Toisaalta+koen+itse+olevani+ihan+samanlaisessa+tilanteessa+sen+suhteen,+että+elämä+potkii.+Sen+takia+ajattelinkin,+että+olis+kiva+löytää+toinen+kohtalontoveri.+Ei+todella+tarvitsisi+odottaa+siihen+asti,+että+elämä+hymyilee,+koska+ei+hymyile+sillä+toisellakaan,+kaikkea+muuta.+No,+laitat+sit+viestiä,+kun+jaksat.+En+voi+sanoa+muuta+kuin+toivottaa+paljon+tsemppiä,+voimia+ja+jaksamista!
28.12.2017 13:40
Haha,+en+tiedä+ketä+sä+pidät+tollona+pelottomana+ja+ketä+tonttu-ukkona,+mut+tää+on+vapaa+maailma,+voit+ajatella+mitä+tahansa!+;)+Enkä+näe,+et+miten+tässä+vois+pettää+yhtään+sen+enempää+ketään+kuin+missään+muuallakaan.+Sähköpostitse+voi+tutustua+privaatimmin+ja+sitä+kautta+pystyy+pikkuhiljaa+tutustumisen+edetessä+varmentamaan+oman+henkilöllisyyden+helposti.+Ja+kyllä+sitä+voi+Tinder-deittikin+(sitä+sovellusta+en+muuten+käytä,+kun+tilanne+on+mikä+on)+kusettaa.+Eli+jos+pelkää+elämää+liikaa,+niin+sit+kannattaa+mennä+äkkiä+takaisin+peiton+alle.+;)+
Muhun+voi+halutessaan+ottaa+edelleen+yhteyttä:+anxiety+at+suomi24+piste+fi+
Kukaan+ei+ole+vielä+uskaltautunut+laittamaan+s-postia,+mutta+ehkä+joku+yllättää?+:)+Olis+niin+kiva+löytää+joku+enemmän+tai+vähemmän+vastaavassa+tilanteessa+oleva+hyvännäköinen+ja+kiva+nainen,+jonka+kanssa+synkkais+ja+vois+tutustua+pikkuhiljaa+paremmin..+:)+
Treffipuolelta+löytyy+muuten+myös+mun+profiili+(Anxiety-nimimerkillä)+ja+kilometrin+pituinen+profiiliteksti.+Sen+voi+halutessaan+käydä+lukemassa,+jos+jotakuta+kiinnostaa!
Hyvää+joulua+vaan+kaikille+ja+paljon+tsemppiä+näiden+juttujen+kanssa+taisteleville..+:)
22.12.2017 19:01
Muhun+voi+halutessaan+ottaa+yhteyttä:+++anxiety+at+suomi24+piste+fi+
Kukaan+ei+ole+vielä+uskaltautunut+laittamaan+s-postia,+mutta+ehkä+joku+yllättää?+:)+Olis+niin+kiva+löytää+joku+vähän+vastaavassa+tilanteessa+oleva+hyvännäköinen+ja+kiva+nainen,+jonka+kanssa+synkkais+ja+vois+tutustua+pikkuhiljaa+paremmin..+:)+
Treffipuolelta+löytyy+muuten+myös+mun+profiili+(Anxiety-nimimerkillä)+ja+kilometrin+pituinen+profiiliteksti,+sen+voi+halutessaan+käydä+lukemassa,+jos+jotakuta+kiinnostaa!
Hyvää+joulua+vaan+kaikille+ja+paljon+tsemppiä+näiden+juttujen+kanssa+taisteleville..+:)
22.12.2017 18:52
Ymmärrän+tosi+hyvin.+Laita+mulle+viestiä+anxiety+at+suomi24+piste+fi+,+niin+jutellaan+sitä+kautta!+:)+Tosi+paljon+tsemppiä+myös+sulle,+mut+olis+oikeasti+tosi+kiva+tutustua!
22.12.2017 15:09
Moikka+ssssssssssssaasasas!+Laita+ihmeessä+mulle+sähköpostia,+niin+tutustutaan!+:)+
Osoitetta+ei+voi+julkaista+tässä+normimuodossa,+mutta+se+on+tässä+näkyvä+nimimerkki+at+suomi24+fi+:)
-Anxiety
20.12.2017 22:32
Ei+onnistunut,+koska+tollakin+tyylillä+kirjoitettu+sähköpostiosoite+poistettiin+sääntöjen+vastaisena.+Mut+edelleen+voi+laittaa+viestiä+tähän+alle,+jos+joku+tunnistaa+itsensä+mun+kuvauksesta.+:)+
Ja+se+kai+on+sentään+sallittua+sanoa,+että+mut+löytää+Suomi24:sen+treffipalstalta+tällä+samalla+nimimerkillä.
10.12.2017 13:04
Eikö+täältä+tosiaan+löydy+ketään,+joka+voisi+samaistua+tohon+mun+yläpuolella+näkyvään+toukokuiseen+viestiin?
24.11.2017 17:38
Kun+täällä+ei+ole+ilmeisesti+sallittua+julkaista+omaa+sähköpostia,+niin+laitoin+tosiaan+tonne+Suomi24:sen+treffipuolelle+ilmoituksen+samalla+nimimerkillä+(Anxiety,+Uusimaa+on+merkattu+alueeksi).
Jos+löytyy+joku,+jota+kiinnostaa+tutustua,+niin+eiköhän+mut+ja+mun+tosi+pitkän+sepustuksen+sieltä+löydä.+Siitä+selviää+myös+vastaus+TankGirl90:sen+ihmettelemiin+asioihin.+:)
22.11.2017 20:22
1 / 1