Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
JMHonkanen
profiilit
JMHonkanen
JMHonkanen
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
7
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Täällä+haisee+kateus..Se+määrä+työtä+mitä+Saara+on+tehnyt+päästäkseen+missä+nyt+on,+niin+on+satumaailmaa+kaikille+tässä+ketjussa+kommentoijille+(minä+mukaan+lukien).+Kuinka+moni+kommentoija+tekee+itelle+töitä+yrittäjänä?+Veikkaampa+että+ei+yksikään+(En+itsekään).+Säälittävää+lässyttämistä+teiltä--hyi+vi**u..+hävetkää+jos+osaatte!!
26.04.2018 22:20
Moi,
Älä+kuuntele+neuvoja+ettei+tarvi+karttaa..aina+kartta+vaellukselle+mukaan.+Itse+olen+tilannut+karttapaikasta+karttani+(http://www.maanmittauslaitos.fi/asioi-verkossa/karttapaikka).+Voit+itse+rajata+sieltä+vaelluspaikkasi+kartan.+Muista+myös+kompassi+ja+sille+varakompassi.
10.03.2018 09:15
100%
villa+on+usein+parasta+lämmikettä+ja+edullista.+Edullista+kyllä,+mutta+ei+parasta+jos+lämpimänä+haluaa+olla.+Osta+kunnon+untuvatäytteiset..
12.01.2018 13:35
Ei+mahdotonta+mutta+turhaa+kyllä.
12.01.2018 13:32
No+vastasit+melkeempä+itse+kysymykseesi+:)+Itse+keväällä+lähdössä+muotkalle+tmv+ekaa+kertaa+talvivaellukselle++(yhden+yön+reissu+tiilikkajärvellä+2017+joulukuussa)+ja+voin+sanoa,+että+ota+kunnon+teltta+ja+mielellään+"liian"+lämmin+makuupussi+ja+myös+tarpeeksi+ruokaa,+bensalla+toimiva+keitin+(opettele+käyttö+ja+huolto+ennen+reissua)+ja+varaosat+keittimeen+ja+polttoainepullo+keittimeen,+tarpeeksi+bensaa+mukaan+(pienkonebensa).+Kunnon+taukovaatteet,+lapio,+keittiövehkeet+,+lamppu+akkuineen+(huom.+pakkasenkesto),..pilkkivehkeet+kairoineen..sukset..ja+lumikengät..ym+niin+ja+ahkio+on+mahtava+kaveri..
12.01.2018 13:12
Kalevassa:+"Oulunsalolaisella+Neea+Määtällä+on+melkein+tuhat+Littlest+Pet+Shop+-hahmoa+-+katso+kuvia+värikkäästä+kokoelmasta"+Täytyy+kommentoida+tänne,+kun+ei+hyväksytä+kommenttia+ko.+uutisen+kommettipalstalle+(ja+suomessa+ihmetellään+venäjän+sananvapautta?).+Kommenttini+ko+uutiselle+oli+kritiikki+muovin+määrälle..eli+kiitos,+planeettamme+kiittää!
12.01.2018 12:16
Ok..Minulla+on+aina+ensimmäinen+sääntö,+että+tupia+ei+ole..silloin+tietää,+että+on+tarpeeksi+korvessa+:)
03.12.2017 10:10
1 / 1