Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Saskia48
profiilit
Saskia48
Saskia48
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
27
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Nyt++minulla+on+tuo+Cartexan++hankittuna+,mutta+pelkään+aloittaa+,koska+v+2017+jälkeen+on+tullut+käyttöön+tuo+Losartan+verenpainelääke+ja+mietin++miten+ne++sopivat++yhteen+.+En+huomannut+lääkäriltä+kysyä+.+Muistaakseni+tuo+Cartexan+oli+purkissa+ja+valkoisia+tabletteja+,+nyt+ovat+läpinäkyviä+ja+kaksivärisiä+toinen+puoli+kellertävä+ja+toinen+ruosteen+värinen+.Otin+torstaina+nuo+kaksi+ja+minulle+tuli+niin+kummallinen+olo+,kuvotti+ja+sellainen+huojuva+olotila+kävellessä+ei+päästä+vipannut+,mutta+ihmeellinen+.+Tosin+minulla+oli+myös+taas+kovat+lihaskivut+kaula+-niska+alueella+,johtuen+Fibromyalgiasta+ja+näistä+syksyn+sateista+.+Mietin+,että+onko+tuo+annostus+liikaa+,kun+2x400mg+kerralla+??+No+huomenna+otan+selvää+,jos+aloitan+ekana+yhdellä+ja+tarkkailen+olotilaani+.+Siis+melko+hyvä+tuote+oli+,kun+v+2017+söin+yhden+kolmen+kuukauden+kuurin+ja+näin+kauan+on+kulunut+aikaa+,kun+on+polvi+ja+toi+lantio-lonkka++alkaneet+vaivaamaan+.
22.08.2021 12:37
Tuossa+on+paljon+totta+mitä+kirjoitit+,mutta+kyllä+totuus+on+,että+kassa+tarvitsee+paksun+nahkan+,loistavan+huumorin+tajun++,jotta+kassalla+on+mukava+työskennellä+.+Totuus+on+,että+kassa+on+se+henkilö+,joka+saa+kaiken+kuran+niskaansa+,vaikka+kuinka+täyttäisi+nuo+kriteerit+,mitä+kirjoitin+.+Suurissa+marketeissa+ja+myös+pienissä+on+vaikeata+löytää+henkilökuntaa+,joka+kertoisi+esim+tarjoustuotteen+loppumisesta+,ja+tuo+tavaran+voi+hyvin+ottaa+kassalle+,kyllä+se+sieltä+aina+omalle+paikalleen+takaisin+löytää+.++Nykyisin+on+henkilökunnalla+noi+mikrofonit+,niin+kaikki+tieto+kulkee+nopeasti+eteenpäin+...+Kyllä+myös+asiakkaidenkin+pitää+katsoa+peilistä+itseään+ja+miettiä++onko+oikein+rähistä,ivailla++ym+kassalle+,vaikka+kassan+pitäisi+ymmärtää+asiakkaan+pahaa+oloa+,sillä+hänellä++voi+kassa+olla+ainut+henkilö.,jonka+kanssa+voi+puhua+päivän+aikana+...+Kyllä+monta+kertaa++oli+asiakkaita+kassalla+vielä+sulkemisaikaan++ja+heidät+oli+rahastettava,vaikka++tietää+,että+työajan+ylitys+tulee+ja+just+niin+pieni,että+siitä+ei+maksettu+korvausta+...Kaikki+ohjeet+miten+kassalla+toimitaan+antaa+kyllä+työnantaja++ja+,vaikka+esim+tuon+kanta+asiakas+kortin+kysely+tuntuu+asiakkaasta+epämiellyttävältä+,niin+ei+se+kassallakaan+kivaa+ole+jatkuvasti+kysyä+,mutta+pakko+,jos+työnsä+aikoo+hyvin+hoitaa+.+Niin+ja+kyllä+ainakin+ennen+kuului+yleissivistykseen++tervehtiminen+,vaikka+tuntuu,että+nykyään+sitä+vieroksutaan+..Eikä+se+,että+kauppa+suljetaan+tarkoita+sitä,että+kassa+lähtee+kotiin+saman+tien+,vaan+on+suljettava+tupakat+ja+tehtävä+tilitykset+ym+ym+...Itse+olin+vuosia+kassalla+työssä+ja+nautin+tosi+paljon+.Ihanat+asiakkaat+ja+parhaat+työkaverit+,sekä+kiva+pomo+.+Nyt+onnellinen+eläkeläinen
12.06.2020 13:31
Ei+todellakaan+ole+tehnyt+hyvää+työtä+,siis+niin+hyvää,kuin+sinä+kuvittelet+.Ensinnäkin++15.12.2019++tuli+eka+tiedot+Koronasta+,aikaa+valmistautua+++tammikuun+lopulla+pääministeri+varmisti+oman+lapsensa+turvallisuuden+ottamalla++pois+hoidosta+joten+tiedossa+oli+,että+Korona+tulee++,mutta+ei+ajatellut+muita+lapsia+ja+ihmisiä+.+Hallitus+odotti+liian+pitkään+kaikkia+niitä+tekoja+,joita+teki+.+18.3.2020+esim++lentokentillä+ei+mitään+ohjetta+Korona+-virukseen+liittyvää+,vaikka+jo+jylläsi+meillä+.Lentoemännillä+oli+kyllä+kasvosuojat+.+Koneet+täynnä+matkustajia+,jotka+jakautuivat++busseihin+ym++ja+kohti+omia+paikkakuntia++ja+niitä+lentoja+tuli+ja+paljon+..+Hallituksen+olisi+pitänyt+heti+ottaa+kova+linja+ja+tarkistukset+kentille+,rajoille+,eikä+näin+poikkeuksellisessa+tilnteessa+odotella+mitä+joku+päättää+,miten+toimitaan+,koska+tilanne+oli+erikoinen+,niin+pandemian+loputtua+olisi+noita+asioita+voitu+kirjata+sen+jälkeen+sillä+hallitus+olisi+taatusti+saanut+kansalaisilta+hyväksynnän+näihin+toimiinsa+Nyt+vaan+moitteita+,paitsi+tietty+hallituspuolueet+kehuvat+,mitäpä+muuta+,kun+rehelisesti+ei+uskalleta+sanoa+totuutta+,että+melko+pieleen+meni+...+.+Paljon+yrittivät+tehdä+ja+tekivät+,mutta+liian+myöhään+.+Ain+ut+mitä+tekivät+oli+joka+päivä+tunteja+kestävää+jaaritusta+televisiossa+Korona+sitä+ja+Korona+tätä+.Ei+kukaan+jaksa+sellasta+katsella+ja+kuunnella+muutamaa+päivää+kauempaa,mutta+,kun+muuta+eivät+osanneet+,no+saivat+ruutuaikaa+.++Nytkin+on+lähtenyt+taas+nousuun+ja+varmasti+kasvaa+tartunnat,kun+suomalaiset+pääsivät+ravintolaan+kännäämään+ja+sylkeä+suustaan+lennättämään+,joten+ei+hyvältä+näytä+.+Iltasanomien+Korona+tilastokin+on+erikoinen+noitten+tartuntojen+kohdalta+,kun+9.6.2020+ja+11.6.2020+välillä+tuli+lisää++63++heen+mukaan+24+.+Esim+20-29v++9+ja+30-39v++17+jne+.Salataankohan+,meiltä+kumminkin+oikeita+lukuja+.+++Niin+ja+kumma++hallitus+,kun+KRP:n+tutkinnan+alla+oleva+ulkoministerikin+saa+vielä+keikkua+hallituksen+penkillä,kun+muut+eroavat+tai+erotetaan+.Ei+ole+fiksu+ja+hyvä+hallitus+ei+todellakaan+.
12.06.2020 11:26
Tilasin+tuon+kortin+,mutta+nyt+mietin+,että+voiko+sillä+maksaa++esim+eläinlääkärissä+?Eli+onko+vain+määrätyt+liikkeet+,palvelut+missä+käy+maksaminen+?+Nopeasti+kortti++kyllä+tuli++vajaa+kaksi+viikkoa+odottelin+.
12.06.2020 10:29
Vihdoin+nyt++Diformin+500mg+++tuohon+Metforem+500mg++tänään+.+Ans+kattoo+kui+vaikuttaa+.
11.11.2018 16:00
Tosi+hyvä+kirjoitus+.+Itse+syön+kaikkea+ruokaa,jotka+laitan+alusta+asti+itse+.+Pientuloisena+eläkeläisenä+ei+kovin+voi+noita+hedelmiä+salaatteja+ym+ostaa,kun+hinta+on+melko+korkea+.Käytän+maalaisjärkeä+tuossa+syömisessä+ja+herkkujen+syömisessä+..+Sokeriarvot+ovat+siinä+6+pintaan+aamulla++.+Syön+Diformia+3kpl+500mg+aamuin+-illoin++ja+koko+ajan+haittavaikutuksena+on+liian+usein+suolen+toimita+..+Nyt+päätin,että+yritän+saada+kokeilla+tuota+Metformia+,kun+siiinä+ovat+ihan+eri+aineita+,kuin+Diformissa+,siis+täydennysaineet+.+Ans+kattoo+miten+onnistuu+..
06.11.2018 14:22
Minulla+on+Diformin+500mg+ollut+käytössä+nyt+vajaa+kaksi+vuotta+ja+koko+ajan+ollut+lähes+päivittäin+vesiripuli+.Pyysin+kyllä+lääkäriä+vaihtamaan+toiseen+eli+tuohon+Metformeni+,mutta+ei+vaihda+.Veljeni+sai++ja+ei+mitään+oireita+..+Niin+ja+meillä+sama+lääkäri+.+Olen+huomannut+lääkkeissä,että+vaikka+pää+aine+on+sama,niin++muissa+aineosissa+on+eroja+.
27.10.2018 18:47
Vappu+on+aito+oma+itsensä+ja+sekos+raivostuttaa+monia+nyky+suomalaisia,jotka+ovat+vaan+itseään+täynnä+täydellisenä+ihmisenä+.Itse+pidän+aidoista+ihmisistä,jotka+työssään+ovat+iloisia+,nauravaisia+ja+ammattitaitoisia+.+Miettikää+ensin+,miten+itse+selviäisitte+noissa+juonto+hommissa+?++Sopii+yrittää+,jos+pystytte+ja+yleensä+pääsette+kokeilemaan+.Alkakaa+kasvamaan+aikuiseksi+ja+lopettakaa+joka+asiasta+valittaminen+.+Itse+katson+kyseistä+ohjelmaa+ihan+tanssiparien+ja+heidän+tanssien+takia+ja+siinä+sivussa+kyllä++Vappu+ja+Mikko+hoitaa+osuutensa++kiitettävästi+..
26.09.2018 13:12
Vieläkin+on+polvi+kunnossa+.Huhtikuussa+olis+pitänyt+aloittaa+kuuri,mutta+odotan+,koska+kipu+alkaa+ja+alan+sitten+.+Respti+on+valmiina+,että+jos++ja+koska++tarvii+..Suosittelen
13.09.2018 17:05
Cartexan++on+nivelrikkoon+paras+.Reseptilääke,mutta+ei+korvattava+.+Syödään+kolme+kuukautta+ja+sitten+kaksi+vapaata++ja+jatketaan+jos+tarvii+.+Kuukauden+annos+on+n+25e+.+Itse+sain+lääkäriltä+vasemmasta+polvestani+viime+marraskuussa+lausunnon+,että+on+paha+nivelrikko+,että+hoitona+leikkaus+.+Ite+sanoin+,että+eikö+mitään+muuta+keinoa+ole+?+Kysyin+kukonheltta+uutetta,mutta+sitä+ei+käytetä+enää+,kun+tutkimus+tehty+ja+suurimmalle+osalle+ei+ole+auttanut+.+Ite+sain+oikeaan+polveen++v+2010++viisi+pistosta+kyseistä+ainetta+ja+eka+piikki+tehos+heti+,niin+että+viikkoja+klenkannut+ja+kärsinyt+kipuja+,niin+seuraavana+aamuna+kaikki+vaivat+poissa++ja+nyt+uudessa+kuvassa+näky+ettei+ole+lisääntynyt+,vaan+suht+hyvä+.+Kyllä++siis+pistetään+vielä+kukonhelttaa+,mutta+itse+joutuu+ostamaan+ja+maksaa+vähän+yli+40e+pistos++...Söin+tuota+Cartexania++kolme+kuukautta++ja+piti+tauon+jälkeen+jatkaa+eli+huhtikuussaa+,mutta+en+jatkanut+,koska+kipuja+ole+..+Suosittelen+.+Voi+olla+,että+olen+oikku+,jolle+tehoaa+noi+jutut+..+Jos+ei+olisi+tehonnut,niin+olisin+kokeillut+vielä+kukonhelttaa..
01.09.2018 12:17
Gradua+ohjannut+ja+gradun+tarkastanut+,niin+he+ovat+syyllisiä+!!++He+ovat+päästäneet+käsistään+tuon+gradun+.Eikä+kovin+suurta+siellä+ollut+,koska+ei+oltu+huomattu+ja+yliopistokin+toteaa+,että+"jotakin+pientä"+.Minusta+paremmin+voisi+ihmetellä,että+mikä+on+rkp+läisellä+profesorilla+todellinen+syy+nostaa+tämä+v+2003+gradu+esiin+,vaikka+sillä+ei+ole+mitään+tekemistä+politiikan+kanssa+,koska+siinähän+Huhtasaari+ei+tuolloin+ollut+mukana+.
29.08.2018 12:17
Jyväskylän+yliopiston+mukaan+"oli+siellä+jotain+pientä+"+Tajuatko,että+gradua+valvoo+/ohjaa+henkilö+,joka+lähettää+gradun+tarkastettavaksi+ja+hän+ei+ole+huomannut+mitään+,eikä+myös+gradun+tarkastanut+!!!+Huhtasaari+on+tehnyt+niin+kun+ohjaaja+on+opastanut+.+Mutta+kuka+onkaan+syyllinen+??+Huhtasaari++!!++Minä+ihmettelen+,että+miksi+tämä+asia+nostettiin++nyt+esille+,vaikka+on+v+2003+,jolloin+Huhtasaari+ei+ollut+missään+tekemisessä+politiikan+kanssa+.+Mietippä+sitä+.+Miksi+RKP+läinen+professori++kaivaa+tuollaista+esiin+?
29.08.2018 12:13
Nyt+pittää+kiittää+Iltalehteä,että+julkaisi+uutisen+.+On+mukava+lukea+muidenkin+puolueiden+ja+varsinkin+kokoomuslaisten+rikoksista+.Eivät+olekkaan+,niin+täydellisiä+,kuin+antavat+ymmärtää+.
29.08.2018 11:13
"Maan+johto+kerää+miljardi+omaisuuksia+itselleen+"+Haloo+missä+maassa+asut+?+Samaahan+meillä+tekee+Sipilä+ja+muu+hallitus+,vai+etkö+ole+tajunnut+??+Isoa+valtion+miljardisalkkua+Sipilä+hoitaa+itse+.+Luuletko,että+meille+olisi+tullut+tuollainen+määrä+maahanmuuttajia+,jos+se+ei+olisi+niin+hyvää+bisnestä++PÄÄTTÄJILLE+???+Korruptio+rehottaa+meilläkin,+isoja+veronkiertoja+meilläkin,+sananvapautta+meilläkin+kovin+nyt+yritetään+rajoittaa+,+tiet+ovat+meilläkin+huonossa+kunnossa+,+niin+ja+ei+eläkkeetkään+riitä+ainakaan+pienellä+eläkkeellä+olevilla+,joten+ei+herkkua+meidän+maassammekaan+ole+.+Ja+ihmiset+ovat+niin+itseään+täynnä,etteivät+tajua+mistään+mitään+enää+,vaan+menevät+median++mukana+huiputettavana+.+No+huomaatko,miten+paljon+yhteisiä+tekijöitä+meilläkin+on+Venäjän+kanssa+.Suosittelen+,+että+sinä+ja+monet+muut+alkakaa+käyttämään+omia+aivojanne+ja+miettikää+onko+oikeesti+kaikki+totta+mitä+media+suoltaa+ulos+tuutin+täydeltä+!!+Voitte+yllättyä+.+Itse+en+pelkää+Venäjää++olen+sen+naapurina+elänyt+jo+70+vuotta+,mutta++ihan+muuta++pelkään+,pelkään+noita+ihmisiä,jotka+koko+ajan+Eurooppaa+yrittää+täyttää+.
29.08.2018 10:46
Kyllä+on+nyt+pakko+kommentoida+.Miten+ilkeitä+ihmisiä+täällä+on+kommentoimassa+!+Asutteko+edes+Ahlaisissa+??+Ahlainen+on+yksi+Suomen+kauneimpia+kylämiljöitä+,aivan+upea+saaristo++todella+toimiva+kyläyhteisö+.On+kesäteatteri+esitys+joka+kesä++,Putajan+rannan+ihana+sauna+ja+kahviakin+ym+löytyy+.Todella+hyvän+asiakaspalvelun+omaama+K-Market++,hyvä+uimaranta+,matonpesupaikka+kin+löytyy+..+Erittäin++kiva+Saanteen+Seilori+,josta+saa+virvokkeita+ja+hyvää++syötävää+..Joten+jos+haluat++todellisen+kuvan+Ahlaisista+,niin+suosittelen+,että+menet+ja+käyt+kiertelemässä++kylän+ja+käyt+myös+meren+rannalla+Saanteessa+.+Kaiken+kokemasi+jälkeen+kirjoitat+ehkä+toisenlaisen+arvion+.+Ps+eikä+siellä+mitään+viinatrokareita+ole+,saatikka+huumeviljelyä+!!+Ei+kannattaisi+tuollaisia+juttuja+levitellä+,mitkä+ei+pidä+paikkaansa+.
12.08.2018 12:46
Minä+mietin,että+miksi+kertoi+lehdessä+sairastumisestaan++ja+juttuja+oli+monena+päivänä+.Se+mikä+minua+hämmensi+oli+kuva+sairaalavuoteella+,jossa+hän+oli+pienessä+rintaliivi+topissa+,eli+onko+sairaaloissa+nykyään+omat+vaatteet+vai+..+??++Oli+muutama+päivä+hiljaista+ja+sitten+iso+otsikko+,että+oli+joutunut+ambulanssilla+sairaalaan+.+Itse+käsitin+jutuista+,että+hän+oli+siellä+koko+ajan+..++Aloin+miettiä,että+mitä+oikeesti+toi+hänen+tapauksensa+on+?+Mietin,että+noin+vakavasta+sairaudesta+on+kyse+,niin+eikös+hänen+paikkansa+ole+olla+koko+ajan+sairaalassa+saamassa+hoitoa+?+Itse+muutama+päivä+sitten+läheiseni+menehty++syöpään++ja+kyllä+hän+alussa+oli+pitkään+sairaalassa+,kunnes+pääsi+välillä+kotiin+.+Järkyttävintä+on+,että+Janita+on+noin+nuori+ja+vakavasti+sairas+,mutta+itse+vastaavassa++tilanteessa+en+kyllä+lehtien+palstoilla+hilluisi+.+Olisin+vain+läheisteni+kanssa++sairastamassa++ja++en+lehdistön+kanssa+olisi+missään+tekemisessä+..
12.08.2018 11:57
Mietin,että+mikä+puolue+ottaa+noita+haihahtelijoita+pupujusseja+puolueeseensa+?++Kokoomus+voi+ottaa,kun+pelkää+tulevissa+vaaleissa+rökäle+tappiota+.+Eihän+noihin+Sinisiin+voi+luottaa+!!++Heen+puolueen+ohjelma++on+lähes+kopioitu+vanhan+puolueensa+perusuomalaisten+ohjelmasta+.+Muutaman+pienen+viilauksen+ovat+tehneet+.+Elon+lause+,jossa+kertoi+,että+ovat+sote+ym+neuvottelut+aloittaneet+2015+ja+sitä+jatkavat+edelleen+.Haloo+Siniset+eivät+olleet+2015++hallituksessa+.Siniset+hyppäsivät+,kuin+jostai+toisesta+ulottuvuudesta++hallitukseen+ja+vain+siksi+,nytkin+jatkavat+,koska+salkut+ovat+heen+aatteensa++ja+minusta+on+kovasti+huono+aate,kun+mikään+muu+ei+heille+merkitse+.Aukovat+suutaan+ja+möläyttelevät+outoja+asioita+suustaan+,mutta+ei+mitään+todellista+he+tee++,ovat+vain+kumileimasimia+.+Olisivat+ehkä+saaneet+hivenen+arvostusta+,jos+nyt+olisivat++osoittaneet+selkärankaa+ja+auttaneet+kaatamaan+tuon+toivottoman+huonon+hallituksen++,mutta+ei+salkku+visusti+kainaloon+ja+taas+leimaamaan+.
27.04.2018 12:37
Huh+huh+täytyy+olla+kyllä+jotain+pääkopassa+muutakin,kuin+aivoja+,jos+ei+noin+selkeästä+selvityksestä++ymmärrä++mikä+aloituksessa+oli+!!++.Eu+on+täysin+mahdoton+!!++Suomen+alasajo+alkoi+lopullisesti+,kun+liityttiin+EU:hun+.Mitä++++se+on+tuonut+meille+????+,Valtavan+suuren+vuosimaksun+,+suuret+määrät+turvapaikanhakijoita,joita+on+pakko+ottaa+vastaan++vaikkei+haluaisi+!!++Nyt+vielä+kovasti+meitä+viedään+Liittovaltioon+!!Haloo+me+olemme+Suomi+niminen+maa+,jonka+itsenäisyydestä+isämme+taistelivat+viisi+vuotta++ja+nyt+EU+on+viemässä+meiltä+ITSENÄISYYDEN...EU+on+vain+rikkaiden+temmellyskenttä+,josta+ei+tavallisille+kansalaisille++ole+mitään+hyötyä+,vaikka+-95+niin+meille+vakuutettiin+!!Onneksi+äänestin+vastaan+ja+niin+äänestän+nytkin,jos+kansanäänestys+järjestetään,mitä+näillä+näkymillä+on+turha+toivoa+,kiitos+tuon+huonoimman+hallituksen+itsenäisyyden+jälkeen+.+Eu:sta+irti+äkkiä+Britannian+tavoin+.Jos+Britannia+iso+maa+ei+ollut+tyytyväinen+,niin+kyllä+se+kertoo+EU:sta+jo++kaiken+!++Niin+muuten+on+kyllä+EU+maita+,jotka+eivät+onneksi+kaikkia+sen+vaatimuksia+noudata++ja+lisää+on+tulossa+,joten+jotain+sekin+kertoo+.Suomi+tietty+EU+++mallioppilas+noudattaa+,kun+luulevat+päättäjämme+,että+olemme+jotakin+!!
05.04.2018 17:14
Sinä+et+taida+tuntea+/tietää+yhtäkään+perusuomalaista,mutta+tuomitset+kuitenkin+.+Laura+on+taatusti+ainut+nykypolitiikoista+,joka+on+viisas.+Perusuomalaiset+ajavat+paljon+muitakin+asioita+,kuin+maahanmuutto,mutta+se+nyt+on+vain+nostettu+lyömäaseeksi+.Perusuomalaiset+eivät+ole+työperäistä+maahanmuuttoa+vastaan+,+Paperittomat+,sen+sanoo+jo+maalaisjärkikin,että+ei+ole+asiaa+maahamme+,ainoastaan+ja+vain+he,jotka+ovat+todellisessa+hädässä+,jotka+ovat+sotaa+paossa+aidosti+,niin+tervetuloa+ja+todistavat+henkilöllisyytensä+.Et+sinäkään+mihinkään+mene+ilman+papereita+.+Niin+Laura/+perussuomalaiset+haluavat++että+Suomi+pysyisi+suomalaisilla+,saisimme+itse+päättää+omista+asioistamme++ja+emme+halua+mistään+hinnasta+Liittovaltioksi+.++Tosin+taitaa+olla+pian+myöhäistä+,sillä+Jussi+Niinistö+Sauli+ja+hallitus+loikkari+Sinisten+kera++vievät+meitä+jo+liian+lujaa+Natoon+ja+Liittovaltioon+!!+Meillä+on+tällä+hetkellä+huonoin+,valehtelevin,+köyhiä+kurittava+ja+sotaa+ihannoiva+hallitus+,ettei++ole+minun+pitkän+elämän+aikana+ollut+.Kekkonen+sanoi+aikoinaan+,että+Kokoomusta+EI+SAA+päästää+hallitukseen,sillä+se+on+Suomen+tuho++ja+täysin+pitää+paikkansa+.+Suomen+alas+ajo+alkoi+Holkerin+hallituksesta+ja+lopullinen+niitti+-95+,kun+liityttiin+(+kai+sekin+tulos+oli+manipuloitui+),niin+EU:hun+,niin+Saulihan+meidät+sinne+johdatti++Lipposen+kera+..
30.03.2018 15:05
Tasan+tarkkaan+olisi+voittanut+.Aku+haluaa+elokuvissaan+mahdollisimman+lähellä+aitoa+olevaa+tilannetta+ja+se+on+oikein+.Mitä+nämä+kitisevat+Tolat+ym+,ovat+tehneet+paljon+töitä+Akun+kanssa+ja+käsikirjoitukset+hyväksyneet++ja+kohtaukset+,joita+yleensä+otetaan+monta++ovat+tehneet+.Silloin+heillä+olisi+pitänyt+olla+pokkaa+ja+sanoa+,että+nyt+riittää+en+tee++ja+lähtenyt+lätkiin,mutta+ei+.Eikä+ollut+kyseessä+vain+yksi+elokuva+,vaan+muutama+,mutta+työ+kelpasi+.Nyt+piti+olla+niin+muodikas+ja+alkaa+syyttelemään+,juuri+ennen+Jussi+-gaalaa+,kun+kateus+iski++Tuntemattoman+suuresta+menestyksestä+ja+vielä+näyttelijätär+tyttelit+eivät+saaneet+ainoata+naisroolia,vaan+sen+sai+laula+Paula+Vesala+.+++Joten+vuosien+takaiset+asiat+revittiin+,nyt+julkisuuteen+,miksi+ei+silloin,kun+olivat+ajankohtaisia+???+Niin+ja+jotkut+ovat+Akun+kanssa+ystäviä+ja+näin+halpamaisesti+selkään+puukotti++!!++Kyllä+ystävän+kanssa+olisi+nuo+asiat+pystynyt+selvittämään+,silloin+,kun+oli+ajankohtaista+!!!Aivan+samoin+olisi+lehdistö+tarrannut+uutiseen++silloinkin+.+Mutta+ei+taitaa+olla+huono+työllisyystilanne+naisilla+,jotta+nyt+saivat+julkisuutta,kun+muuten+ei+.Ite+en+kato+yhtäkään+elokuvaa+/ohjelmaa+,missä+nämä+naiset+ovat+mukana++ja+piste+.+En+hyväksy+kiusaamista+,enkä+muutakaan,mutta+nämä+naiset+tekivät+,niin+halpamaisen+tempun+vanhoista+asioista++,että+mulle+riitti+.
30.03.2018 14:47
1 / 2