Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

8

1. "Ole+oma+itsesi"+on+hyvä+vinkki+monella+tasolla.+KUN+jossain+vaiheessa+joku+sinuun+ihastuu,+millaiseen+ihmiseen+hän+ihastuu?+Arvatenkin+haluat+hänen+ihastuvan+juuri+sellaiseen+ihmiseen+kuin+mikä+luontosi+on.+Lakkaa+siis+etsimästä+-+ole+löydettävissä!+Konkreettisesti+mutta+erityisesti+henkisesti+--+oma+itsesi+:)
  2. Voit+olla+sukupuoleltasi+nainen+ja+silti+olla+miesmäinen.+Sen+ei+tarvitse+määrittää+sinun+persoonallisuutta+ja+identiteettiä,+millainen+anatomia+sinulla+on.Kannattaa+muistaa+myös,+että+jos+kokee+olevansa+miesmäinen+tai+ei-naismainen,+niin+ei+tarvitse+tsekata+mitä+on+"olla+mies"+ja+muuttaa+identiteettiään+sellaiseksi.+Identiteetin+ei+tarvitse+olla+selkeä+kokonaisuus.+Tottakai+saa,+jos+niin+haluaa,+mutta+monet+vaan+tuntuvat+kaipaavan+selkeää+lokeroa+itselleen+ja+päätyvät+muuttamaan+identiteettiään+sen+kautta.+Sillä+tavalla+löytää+oman+"ryhmänsä"+ja+se+tuntuu+hyvältä,+koska+äärimmäisen+vaikeat+itseään+koskevat+psykologiset+kysymykset+voi+unohtaa,+jos+identiteetti+on+niin+helposti+määritetty.+Se+on+toki+normaalia+ja+ymmärrettävää+käytöstä,+koska+se+on+se+helppo+tie,+mutta+ei+ole+välttämättä+tarpeen.+Suurin+osa+tekee+niin+eikä+sekään+ole+väärin.+On+taas+vaikeaa+valita+oma+polkunsa,+koska+siellä+tuntee+olevansa+enemmän+yksin+ja+pelkää+tulevansa+hyljeksityksi.+Se+on+ihan+mahdollistakin,+surullista+kyllä.+(Älä+anna+ystäväsi+omalaatuisuuden+erottaa+teitä.)"Kuka+minä+olen,+mitä+minä+olen+ja+mikä+on+paikkani"+ovat+tosi+syvällisiä+psykologisia+kysymyksiä.+Niihin+ei+ole+selkeitä+totuudellisia+vastauksia.+On+normaalia+ottaa+räväkkiä+askelia+eri+suuntiin,+kokeilla+juttuja.+Sitä+kautta+oppii+mitä+mikin+merkitsee+itselle+ja+muille,+ja+oma+identiteetti+kehittyy.+Identiteetti+ei+ole+jokin+syntymässä+määrätty+sisäinen+totuus+syvällä+sisimmässä.+Identiteetti+muovautuu+koko+ajan+kuin+muovailuvaha.+Kun+siihen+painaa+kuopan+niin+sitten+siinä+on+kuoppa+ja+sillä+sipuli.+Ja+jos+sen+täyttää+jälleen+niin+sitten+siinä+ei+ole+kuoppaa.Vaikka+omaa+itseensä+koskavat+kysymykset+tuntuvat+ymmärrettävästi+todella+tärkeiltä,+niin+loppujen+lopuksi+ei+kannata+antaa+aiheen+ahdistaa+liikaa.+Ole+mikä+tuntuu+hyvältä,+niin+identiteettisi+on+mitä+on.+Älä+anna+lokeroiden+määrittää+itseäsi+--+jos+et+halua+siis.
  3. pistin+viestiä+^_^
  4. edelleen+myynnissä