Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
kynä..mi
profiilit
kynä..mi
kynä..mi
Vapaa kuvaus
Aloituksia
96
Kommenttia
1743
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Puhut täyttä asiaa. 🌹👀
17.10.2022 14:57
Jotenkin on tullut pitkän elämäni aikana vaikutelma, että moralisteilla ei ole koskaan mitään hyvää eikä vapauttavaa sanottavaa, ei kenellekään, eikä mistään asiasta. On vain pelottelua ja vikoilua tarjolla. 🌹👀
17.10.2022 14:53
En usko joutuvani tilille, sillä olen saanut kaikki syntini anteeksi Kristuksen nimessä ja maahan vuotaneessa kalliissa sovintoveressä, myös ne synnit, jotka olen tietämättäni tehnyt.
Elämä on Kristus ja kuolema on voitto. Siunausta sinulle! 🌹👀
17.10.2022 14:42
Ikkunastani näkyy runsaan karpeen peittämä nätti lauta-aita. 12 wee sitten tuomamme selja on nyt suuri puu, jota karve kuvioi. Tonttimme takana on metsä, jonka karpeiset rungot tulevat hyvin esiin, kun suurin osa lehdistä on jo tippunut.
Kävin kaksi viikkoa sitten kaihileikkauksessa, ja maailma muuttui hetkessä kirkkaaksi, kauniiksi ja värikkääksi. Olihan se ollut ennenkin, mutta en enää muistanut vuosien takaista. On se vaan kaunista. 🌹👀
17.10.2022 14:25
Kysymys on harvinaisen oikein asetettu, silla naisen vitun yletön kauneus on sen moninaisessa ulkonäössä. 🌹👀
17.10.2022 13:26
Sekä 50-vuotiaan tuntemus olostaan 25-vuotias, että yritys vaatia yhteiskunnalta kustannuksia kasvojen kohotukseen, herättää epäilyksen mainitsemastasi ongelmasta. 🌹👀
17.10.2022 13:15
Kauneutta ja ystävällistä luonnetta ei kannata pilata meikillä. Vaimoni, joka on sekä kaunis että ystävällinen, ei ole koskaan käyttänyt pienintäkään meikkiä. Olen ollut huomaavinani, että runsasta meikkiä käyttävät ovat keskimääräistä korppikotkamaisempia.
Veikkaan, että muutkin miehet arvostavat luonnollisuutta ja sen indikoimaa hellyyttä. 🌹👀
17.10.2022 13:04
Aloittaja luokittelee biologisesta poikkeavan identiteetin tuntemuksen 'mielenterveysongelmaksi'. Vastakkaista identiteettiä tunteva on kuitenkin kaikin puolin yhtä terve kuin muutkin. 🌹👀
17.10.2022 12:52
Lehdissä on ollut montakin kertomusta, miten kaipuu maalle on surkeasti epäonnistunut. Jopa sellaisia, jotka ovat syntyneet maalla, mutta ovat jo muutaman vuoden asuneet kaupungissa, pidetään kauheina pilaantuneina kaupunkilaisina, joita ei haluta ottaa vastaan.
Entiseen ei ole paluuta, seuraa loputon YKSINÄISYYS. Maaseudun ja kaupungin välillä vallitsee edelleen ylittämätön kuilu. Kannattanee visusti harkita, onko edellytyksiä täysin sopeutua maalaisajatteluun. Puolittainen sopeutuminen ei kelpaa. 🌹👀
17.10.2022 12:42
"Sairasta muutenkin..."
Ja taas sairasta, kun joku kielellinen ilmaisu ei ole mielesi mukainen. 🌹👀
17.10.2022 12:14
Vilpittömät onnittelut! Harvoin saa kuulla tuota. 🌹👀
17.10.2022 11:58
Päinvastoin. Jopa erityiskauniilla naisilla on suuria ulkonäköpaineitä. Uskovat olevansa rumia, kun tuolla tai tässä pitäisi muka olla toisin.
Sanoin saunakammarissa eräälle erityiskauniille hänen ollessaan vielä alasti, kuinka hänen kelpaa, kun on niin nätti. Hän vastasi ihan tosissaan: "Minäkö muka nätti? Kunpa olisinkin!" Siihen asti olin luullut, että hän itsekin oli selvillä kauneudestaan. 🌹👀
17.10.2022 11:40
Täsmälleen samaa mieltä. Yleensä aivojen rakenteen määräämä sukupuoli-identiteetti aiheuttaa tuntemuksen olemisesta biologisen sukupuolen mukainen, mutta joskus myös vastakkaisen. Tuntemusta ei voi eikä saa muuttaa, tai edes yrittää muuttaa, ilman VAKAVIA psyykkisiä häiriöitä.
En voi vähimmässäkään määrin yhtyä näkemykseen, että pitäisi luokitella biologisen sukupuolen mukaan vastoin omaa tuntemusta.
Toisekseen, on myös biologisia - sattuman kautta syntyneitä muunnoksia - joissa kehon toinen kylki on tytön, toinen pojan. Ts. induktioaine, joka tässä on testosteroni, ja jota tarvitaan aihion kehittymiseksi pojaksi, puuttuu toiselta kyljeltä ilmeisen sattuman vuoksi, ja aihio kehittyy tytöksi.
Mitä nämä muille kuuluvat, ja ovat vielä muka MORALISOINNIN aihe? 🌹👀
17.10.2022 11:20
Kun Kristus sanoi, että hedelmistään puu tunnetaan, hän tuskin tarkoitti, että hedelmät olivat joidenkin MIELIPITEET. Kyllä koko kristinuskon idea on vapauttaminen kaikista kahleista, jotta ihmisillä olisi 'elämä ja yltäkylläisyys'. 🌹👀
17.10.2022 10:52
"Minun emä ei kostu ns. kilteille miehille"
Jos joku ei jostakin henkilöstä kiihotu, ei mitään ole tehtävissä. Sitä paitsi ihan normaaliahan se on, että kiihottuu VAIN suuntauksensa mukaan. 🌹👀
17.10.2022 10:31
'Kysymykset' ovat näennäisiä, sillä niihin kysyjällä on vastaus jo niiden johdattelussa. On biologinen syy, miksi naiset eivät ole niin kiinnostuneita 'peeniksestä' kuin miehet suloisesta, kauniista ja herttaisesta vitusta.
Biologinen syy on se, että naisen strategia on erilainen kuin miehen. Strategia on valinnan ja evoluution kautta syntynyt sopeuma siihen, että nainen voi saada lapsen vain noin 1½ vuoden välein, mutta liukkaasti liikkuva mies samassa ajassa moninkertaisen määrän.
Naisen siis kannattaa valita siittäjä monipuolisesti, miehelle tärkeää on vain, että kumppani on nainen. Siksi miehen innostus nimenomaan vittuun on aivan MONINKERTAINEN verrattuna naisen kiinnostukseen 'peeniksestä'.
Tämä sukupuolten erilaisuus on ALITAJUINEN, joten useimmat eivät sitä tunne, jos eivät ole tutustuneet huolella biologiseen TUTKIMUKSEEN. Erilaisuus ei muuten ole tasa-arvon vastainen.
Vastaavasti evoluutio on tuonut myös sopeuman, että naisen erityisesti kannattaa esitellä suloista vittuaan, ja miehen monipuolisuuttaan. Mies, joka on innostunut 'peeniksen' esittelystä, on useitten naisten silmissä - nykyaikaisella kielellä sanottuna - narsisti.
Vitun näyttäminen ei suinkaan ole ainoa keino herttailla - vastoin, kuin kommentoija 'ymmärtää' minun muka tarkoittaneen. Se on vain yksi, mutta tehokas tapa luoda lämmin, ystävällinen ja kestävä ihmissuhde. Kun se on selkeästi tarkoituksellista, myös mies ymmärtää sen herttailuksi ja osoittaa vastaherttailua. 🌹👀
17.10.2022 10:15
"Henkistä väkivaltaa kyllä. Fyysisesti mua on lyöty aikuisena tasan 1 kerta elämäs. Löin takas niin kovaa ku pystyin ja jätin miehen. Mies ei edes ymmärtänyt miksi jätin."
Oletan, että olet ap. Aikaisemmin kerroit, ettet ole joutunut kokemaan väkivaltaa ja kehotit lukemaan aloituksen uudestaan. Nyt taas kerrot kokeneesi sekä henkistä että fyysistä vakivaltaa.
Sanoopa sinulle mitä tahansa, heti seuraavassa käänteessä kiellät sen. Tätä tarkoitin BOIKOTOIMISELLA. Boikotoiminen ei ole harvinaista. Se on varsin tavallinen tapa 'keskustella', mutta mikä motiivi ajaa siihen, on jo toinen juttu. 🌹👀
17.10.2022 09:26
No, ei kaikilta. Olen ollut maailman suloisimman tytön kanssa naimisissa jo yli 50 vuotta, ja arvostan aivan mitattomasti hänen herttaisuuttaan ja sitkeyttään. Onnellisempaa liittoa ei voi edes kuvitella. 🌹👀
17.10.2022 09:14
"Hyväksikäyttö on väkivaltaa"
Olen kyllä kommentaattorin kanssa täsmälleen samaa mieltä. 🌹👀
17.10.2022 09:05
Pyydän anteeksi sulimmasti, nöyristelevästi ja matelevasti. Menin siis epärehellisen trollin ansaan. 🌹👀
17.10.2022 00:50
46 / 88