Voiko olla niin

Anonyymi-ap

Että saat rumilta naisilta seksiä helpommin kuin kauniilta naisilta?

30

72

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Asia on juuri enimmäkseen päinvastoin. Opiskeluaikana totesin, että kauniit naiset ovat halukkaita ja aktiivisia, mutta vähemmän kauniit naiset ovat torjuvasti ja haluttomasti käyttäytyviä.
      t. Jari

• Anonyymi

Noin se just oli itselläkin. Kyllä minä baareista sain ihan nättejä naisia jotka oli enemmän aloitteellisia. En minä nirso ole, olen minä vähemmän nättejäkin yrittänyt mutta niiltä tullut pakit.

• Anonyymi

Yllättävän monella kauniilla naisella on varsin huono itsetunto ja he ovat hyvinkin helppoja.

• Anonyymi

En tiedä tuohon vastausta mutta sen olen huomannut että kun kuljen ilman meikkiä kymmenet miehet lähestyy ja pyytää treffeille ja kun kuljen meikattuna niin 1-2 miestä kiinnostuu. En keksi muuta selitystä tälle kuin sen että miehet ajattelevat että rumilta saa helpommin? Uskaltavat lähestyä minua paremmin jos en ole meikannut? Miksi?

• Anonyymi

Ehkä siihen on syynä se, että monet miehet pitävät luonnollisen näköisistä naisista.

• Anonyymi

Itsensä ehostaminen kertoo huonosta itsetunnosta. Ehostuksella pyritään saamaan huomiota vain komeammilta miehiltä. Todennäköisesti vähemmän komeat saavat silloin tylyn kohtelun. Siksi itse aikoinaan lähestyin vain naisia jotka eivät korostaneet "kauneuttaan".

• Kauneutta ja ystävällistä luonnetta ei kannata pilata meikillä. Vaimoni, joka on sekä kaunis että ystävällinen, ei ole koskaan käyttänyt pienintäkään meikkiä. Olen ollut huomaavinani, että runsasta meikkiä käyttävät ovat keskimääräistä korppikotkamaisempia.

Veikkaan, että muutkin miehet arvostavat luonnollisuutta ja sen indikoimaa hellyyttä. 🌹👀

• Anonyymi
        kynä..mi kirjoitti:

Kauneutta ja ystävällistä luonnetta ei kannata pilata meikillä. Vaimoni, joka on sekä kaunis että ystävällinen, ei ole koskaan käyttänyt pienintäkään meikkiä. Olen ollut huomaavinani, että runsasta meikkiä käyttävät ovat keskimääräistä korppikotkamaisempia.

Veikkaan, että muutkin miehet arvostavat luonnollisuutta ja sen indikoimaa hellyyttä. 🌹👀

Tuollainen nainen minullekin kelpaisi, mutta minä en niille syystä tai toisesta, jota tiedä en.

• Miksi pitäisi saada rumilta? Ennemmin ilman sitten kokonaan.

• Anonyymi

Joillekin katos riittää jos saa keltä tahansa naisoletetulta. Sivistyneille luonne tärkeintä.

• Anonyymi

Mikä on ruma?

• Anonyymi

Makuasia - ei voi määritellä.

• Anonyymi

Näin rumana naisena voin kertoa ettei ole tultu yrittämäänkään sitten vuoden 2005. N50.

• Anonyymi

Oleks viettänyt tuon 17-18:sta vuotta ihan yssissei si

• Anonyymi

Tietysti, mutta nyt en huolisi edes missiltä:)

AV

• Anonyymi

Pyh. Kysymyksesi on niin tyhmä, että käytän tämän tähän, niin ettei palsta anna enää koskaan tähän minun muuta vastata.

• Anonyymi

En saa seksiä kuin palstanaisilta.

• Anonyymi

Harvoin baareissa näkee edes rumia naisia. 99% on nätin näköisiä jos nyt ulkonäöllä on merkitystä.

• Onhan sillä merkitystä. En minä rumista, tai niistä joita pidän rumina, kiinnostu ollenkaan seksuaalisesti. Voihan niiden kanssa jutella niitä näitä ja mukavia muuten voivat olla.

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Onhan sillä merkitystä. En minä rumista, tai niistä joita pidän rumina, kiinnostu ollenkaan seksuaalisesti. Voihan niiden kanssa jutella niitä näitä ja mukavia muuten voivat olla.

Sinulla on melkoisen pinnallinen ajattelutapa. Eikä siinä mitään, jokaisella saa olla omansa, mutta itse koen, että jää aika paljon kokematta ja tuntematta, jos kiihottuminen on noin sidottu pelkkään pintaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Sinulla on melkoisen pinnallinen ajattelutapa. Eikä siinä mitään, jokaisella saa olla omansa, mutta itse koen, että jää aika paljon kokematta ja tuntematta, jos kiihottuminen on noin sidottu pelkkään pintaan.

Kiihottuminen liittyy miehillä visuaalisuuteen aika paljon. Tietenkin muullakin on väliä, kuten tunne puolella.

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Kiihottuminen liittyy miehillä visuaalisuuteen aika paljon. Tietenkin muullakin on väliä, kuten tunne puolella.

Niinhän sitä miehet aina toitottavat, että naisen on oltava kaunis ollakseen kiihottava.

Naisia on kautta aikojen arvioitu ulkoisen kauneuden perusteella ja niin se on vielä nykyäänkin. En sano, etteikö miehiinkin kohdistuisi ulkonäköpaineita, mutta naisiin kohdistuvat paineet ovat aivan eri tasolla. En ihmettele, että kirurgiset toimenpiteet, kaikenlaiset täyteaineet ja lisäkkeet ja ulokkeet lisäävät suosiotaan jatkuvasti. Ei kukaan niitä oikeasti itseään varten tee vaan kyllä se paine tulee ulkoapäin, että kokee tarvetta olla tietyn näköinen muiden silmissä. Vaatii aikamoista itsetuntoa olla lähtemättä tähän mukaan ja olla tyytyväinen itseensä sellaisena, millaiseksi luonto on luonut.

• Anonyymi kirjoitti:

Niinhän sitä miehet aina toitottavat, että naisen on oltava kaunis ollakseen kiihottava.

Naisia on kautta aikojen arvioitu ulkoisen kauneuden perusteella ja niin se on vielä nykyäänkin. En sano, etteikö miehiinkin kohdistuisi ulkonäköpaineita, mutta naisiin kohdistuvat paineet ovat aivan eri tasolla. En ihmettele, että kirurgiset toimenpiteet, kaikenlaiset täyteaineet ja lisäkkeet ja ulokkeet lisäävät suosiotaan jatkuvasti. Ei kukaan niitä oikeasti itseään varten tee vaan kyllä se paine tulee ulkoapäin, että kokee tarvetta olla tietyn näköinen muiden silmissä. Vaatii aikamoista itsetuntoa olla lähtemättä tähän mukaan ja olla tyytyväinen itseensä sellaisena, millaiseksi luonto on luonut.

No niin. Niinhän se on. Itse kuitenkin ihastun sellaisiin jotka ovat ihan luonnostaan kauniita, ilman mitään ehosteita.

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

No niin. Niinhän se on. Itse kuitenkin ihastun sellaisiin jotka ovat ihan luonnostaan kauniita, ilman mitään ehosteita.

Sehän on vielä vaikeampaa, olla miesten silmissä kaunis ihan luontaisesti sellaisena kuin on ilman mitään keinotekoista apua.

Itse en enää jaksa niin kauheasti välittää. Olen jo nelikymppinen eli kauneusstandardien mukaan hehkein aika jo ohitse, mutta en edelleenkään ala ottamaan mitään täyteaineita tai edes ripsienpidennyksiä. En ole koskaan kokenut, että ulkonäköni olisi este parisuhteen löytämisessä ja jollen kelpaa tällaisenaan, niin eihän sille sitten mitään voi 🤷‍♀️ Toki pyrin huolehtimaan itsestäni yleisesti, liikkumaan, syömään hyvin jne mutta se on hyvinvoinnista huolehtimista eikä täydellisen ulkonäön perässä juoksemista.

• Anonyymi kirjoitti:

Sehän on vielä vaikeampaa, olla miesten silmissä kaunis ihan luontaisesti sellaisena kuin on ilman mitään keinotekoista apua.

Itse en enää jaksa niin kauheasti välittää. Olen jo nelikymppinen eli kauneusstandardien mukaan hehkein aika jo ohitse, mutta en edelleenkään ala ottamaan mitään täyteaineita tai edes ripsienpidennyksiä. En ole koskaan kokenut, että ulkonäköni olisi este parisuhteen löytämisessä ja jollen kelpaa tällaisenaan, niin eihän sille sitten mitään voi 🤷‍♀️ Toki pyrin huolehtimaan itsestäni yleisesti, liikkumaan, syömään hyvin jne mutta se on hyvinvoinnista huolehtimista eikä täydellisen ulkonäön perässä juoksemista.

Nuoret ei mielestäni tarvitse ehosteita juurikaan ja vanhemmat alkaa tarvita. Ei siinä ole mitään väärää mielestäni, jos haluaa näyttää hyvältä. Haluanhan minäkin, ja senkin takia rehkin salilla. Ei se tätä naamavärkkiä silti paranna.

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Nuoret ei mielestäni tarvitse ehosteita juurikaan ja vanhemmat alkaa tarvita. Ei siinä ole mitään väärää mielestäni, jos haluaa näyttää hyvältä. Haluanhan minäkin, ja senkin takia rehkin salilla. Ei se tätä naamavärkkiä silti paranna.

Ei mielestäni kukaan erityisesti tarvitse ehostusta, mutta moni toki kokee olonsa varmemmaksi/freesimmäksi hieman ehostettuna, itseni mukaan lukien. Mielestäni myös iäkkäämmät ihmiset voivat olla todella kauniita ilman mitään ehostuksia. Minä käsitän kauneuden paljon laajemmin, kuin miten kauneus yleensä käsitetään.

Siinä olet oikeassa, ettei siinä ole mitään väärää, että haluaa näyttää hyvältä. Kyllähän ulkoinen olemus heijastelee myös sitä, miten hyvin ihminen voi sisäisesti vaikka saatuja geenejä ei meistä kukaan voikaan muuttaa.

• Anonyymi

Minä en ehkä ole kovinkaan kaunis, mutta ei minulta kyllä seksiä siltikään saa helposti. En minä mikään käyttötavara ole vain sen takia, ette ulkoisesti yllä missien tasolle.

• Anonyymi

Sitten sun ei pidä seurustella. Kyllä parisuhteessa pitää saada sekisä helposti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitten sun ei pidä seurustella. Kyllä parisuhteessa pitää saada sekisä helposti.

No tämähän ei nyt ole yhtään sama asia. Minä en siis lähde kenen tahansa matkaan seksin toivossa, mutta tottakai oman miehen kanssa haluan rakastella vaikka joka päivä. Seksi on itselleni hyvinkin mieluisa asia, mutta vain oman miehen kanssa.

• Anonyymi

Luonnostaan kauniilta naisilta ei saa seksiä, koska heillä on korkea estrogeenipitoisuus. Naisen munasarjojen pitää tuottaa myös tietty määrä testosteronia, että haluaa seksiä. Estrogeeni on kauneushormoni ja testostosteroni saa haluamaan seksiä. Siksi yleensä kauniilla naisilla on rumia ja ehkä vähän hintahtavia miehiä, koska heille ei tarvitse antaa seksiä, eivätkä he ole sitä kokoaikaa pyytämässä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      269
      1637
    2. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      37
      1512
    3. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      96
      1316
    4. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      18
      1300
    5. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      6
      1217
    6. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      10
      1037
    7. Minä täällä vaan

Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛
      Ikävä
      86
      950
    8. Jos haluat jatkaa tutustumista

Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.
      Ikävä
      66
      925
    9. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      901
    10. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      32
      890
    Aihe