Miesten vallankumous.

Anonyymi-ap

Kehotan kaikkia miehiä lopettamaan naiskumppanin hakemisen tähän paikkaan. Ruvetkaa käymään miesryhmissä. Sieltä saa kaverin, ja enemmänkin. Emme tarvitse naisia mihinkään. Näitä ryhmiä järjestää seurakunnatkin.

Ei enää naisia.

16

52

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minä liityin perussuomalaisiin, ja lopetin naisista ajattelun.

• Anonyymi

Minäkin liityin perussuomalaisiin, kun siellä on niin kaunis ja sanavalmis puheenjohtaja. Nyt minulla on myös perussuomalainen nainen ja muutimme yhteen.
        Olet siis liittynyt väärään puolueeseen. Vihreissä tämä on ollut tapana missä vastakkaista sukupuolta ei ajatella eikä etenkään arvosteta.

• Anonyymi

”Lopetin naisista ajattelun.” Eli naisten mielestä lopetit ajattelun liittymällä persuihin. Niinhän se onkin, ei kukaan ajatteleva ihminen persuksiin liity.

Jos tarkoitit että lopetit naisten ajattelemisen, se on hyvä koska ei naisetkaan persua ajattele.

• Anonyymi

Sillee niiku mut päivvaston. Miesten tietennii pitää hakeutua naisryhmiin ja voimaantuu niissä. Siellä siton, mitä katella ja sivuta. Toiv. Kyöpeli 👻

• Anonyymi

Miksi herralle ei kelpaa kaunis pillu, minä vaan kysyn

• Anonyymi

Kelpaa hyvinkin. Viimeiset parikytävuotta niin olen nähnyt vain rumia pullapilluja. Siis lihavilla kun pillua ei näe lainkaan. Vain läskiä siinä ympärillä ja se ikävä kyllä tappaa halun.

• Kysymys on harvinaisen oikein asetettu, silla naisen vitun yletön kauneus on sen moninaisessa ulkonäössä. 🌹👀

• Anonyymi

Miten helarit suhtautuu stalkkaukseen?

• Anonyymi

Voisit katella omalla nettiyhteydelläs niitä seurakuntakokouksia ja Viktor klimenkoja.

• Anonyymi

Messut ja profetiat katso omilla laittellasi - hallelujaa

• Anonyymi

Muumit Sanan äärellä!

• Anonyymi

Hyvän ja pahan retoriikkaa….

• Anonyymi

Psoas muscle ja maksan siivous?

• Ei kiinnosta karvaperseet.

• Anonyymi

Ne ovat ainoa mahdollisuutesi.

• Anonyymi

Naista ei tosimies tarvitse mihinkään.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      269
      1637
    2. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      37
      1512
    3. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      96
      1316
    4. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      18
      1300
    5. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      6
      1217
    6. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      10
      1037
    7. Minä täällä vaan

Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛
      Ikävä
      86
      950
    8. Jos haluat jatkaa tutustumista

Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.
      Ikävä
      66
      925
    9. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      901
    10. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      32
      890
    Aihe