Maalle kaipaavaa naista?

Anonyymi-ap

Mies maalta 42 etsii maalle kaipaavaa naista, tai ihan maatalon emäntää joka kumppania kaipaisi. Asun taajamassa tällä hetkellä osa-aikaisesti käyden töissä kasvinviljelyn parissa. Vaihtoehdot on auki joka suuntaan, ihanne olisi jos löytäisin maitotilaa pitävän naisen :)

Spostin/yhteystiedon saa järkevällä vastauksella ja / tai jätä omasi niin kirjoitan sinulle :)

35

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kerrot aika vähän itsestäsi. Saadaksesi jonkun ihmisen kiinnostumaan, on täytyy simpukan kuorta raottaa ja näyttää, että sisällä on helmi tai helmen aihio kasvamassa. Esimerkiksi Millainen olet ja mitä toivot elämältä muuta kuin maatalon emäntää? Mihin arvoihin uskot? Toivotko saavasi lapsia? Mitä osaisit ja haluaisit itse tehdä yhteisellä maatalolla, jos unelma toteutuu? Minkälaista naista arvostat ja mitä itse voit antaa suhteeseen?

• Anonyymi

Ei tietenkään kuulu tässä avata enempää, Oikein hyvä aloitus. Merkittävintä naisessa on juuri se että tahtoo maalle ja maitotilan töihin. Tässä vaiheessa on turha muita asioita vatvoa koko kirjoittajakaartille. Se tehdään kahdestaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tietenkään kuulu tässä avata enempää, Oikein hyvä aloitus. Merkittävintä naisessa on juuri se että tahtoo maalle ja maitotilan töihin. Tässä vaiheessa on turha muita asioita vatvoa koko kirjoittajakaartille. Se tehdään kahdestaan.

Huomaa että tätä palstaa hallinnoi miehiä vihaavat feministit joille kaikki konservatiivisuus maaseutua ja maatiloja myöden on myrkkyä. Jos avaat itseäsi enemmän saat aivan varmasti p.skamyrskyn jossa sinua käsketään muuttamaan arvomaailmojasi ennenkun kelpaat palstayleistyksen mielestä naisille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä kyllä luin aloituksen; keski-ikäisen miehen tekemäksi ja hän kaipaa naista kumppanikseen. Kelpaisi maatalonemäntäkin, joten ei ole kranttu! =))
        Joten kyllä mä ainakin ymmärrän tuon ensimmäisen vastauksen kysymysten tarpeellisuuden! Minä en ainakaan ala kertomaan mitään noin epämääräisen viestinperusteella... tai antamalla S/postini osoitetta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä kyllä luin aloituksen; keski-ikäisen miehen tekemäksi ja hän kaipaa naista kumppanikseen. Kelpaisi maatalonemäntäkin, joten ei ole kranttu! =))
        Joten kyllä mä ainakin ymmärrän tuon ensimmäisen vastauksen kysymysten tarpeellisuuden! Minä en ainakaan ala kertomaan mitään noin epämääräisen viestinperusteella... tai antamalla S/postini osoitetta.

Paitsi jos avauksen henkilö asuisi kaupungissa, olisi akateeminen, kehuisi feministejä yms olisit jo samantien antamassa yhteystietojasi;)
        Kuten sanottu, jos ns "väärän arvomaailman" kommentoijat alkaa kommentoimaan, niin p.ska myrsky on taattua ainakin tällä palstalla.

• Anonyymi

Tietoisesti avasin noin, kertomatta vielä sen enempää.
        Ajatus se, että lähtökohtaisesti "ikähaarukassa" oleva nainen, jolla samanlainen kiinnostus, eli joko haluaa maalle kumppanin kanssa/luo, tai on jo valmiiksi ja kaipaisi kumppania luokseen.

Sitten kun ja jos nämä kaksi "kriteeriä" kohtaisi, vois alkaa jutuille noista kaikesta muusta.
        Lähtökohtaisesti on aivan turhaa alkaa jutuille 20sen kanssa, 42v kun olen itse (ei mitään 20siä vastaan, se vaan ehkä se elämäntilanne kohtaa paremmin molemminpäin suht oman ikäisen kanssa) ja/tai sellaisen kanssa joka ei halua maalle/ole maalta.

Viimeiseen voin avata, arvostan lähtökohtaisesti naisia. Ei sille ole kriteerejä. Mitä itse antaisin suhteeseen olisin minä, sellaisena kuin olen. Omasta mielestäni luotettava ja rehellinen, kiltti aivan tavallinen mies maaseudulta. Tätä on vaikeaa/tavallaan turhaa sen enempää avata ja listata "seinälle" koska se on loputon ja kun se kaikki tulee ilmi sitten jutuilla/tutustumisen aikana sellaiselle jota kiinnostaa lähtökohtaisesti 42v Suomalainen tavallinen mies maalta/maalle.

Kiitos sinulle asiallisesta vastauksestasi :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muutoin juuri näin, hyvä että sait kiinni, sen verran tarkennan kuitenkin, että merkittävintä ei ehken ole se maitotilan töihin, se vain tuli tavallaan siitä, että jos "valita saa" se sitä ominta lähellä, koska on tuttua. Jos on possu, kana, tai maitotilalta emäntä vailla kumppania, itse olisin ensimmäisenä ja mielestäni sopivin sinne maitotilalle. :)

Vain tätä tarkoitin, ei sen enempää. Enkä minä tässä mitään työntekijää etsi, pointti vain siis se, että se on omanlaisensa elämäntapa haluta elää ja elää maalla/maatilan elämää. Eli kuvainnollistaa vain sitä, minkä henkistä ihmistä "etsin". Minusta ei saa kaupunkilaista, ja minulle ei kaupungissa elämäänsä elävä/haluava ole se sopivin kumppani, sen on tässä vuosien saatossa huomannut. En tarkoita pahalla, ihan vain, että "perusta" ei vaan kohtaa.

Kiitos sinullekin asiallisesta vastauksesta. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu, en ole "kranttu" mutten toki kenen kanssa tahansa todellakaan elä elämääni, mutta lähtökohtaisesti en halua enkä oikein edes osaa sanoa tarkkoja kriteerejä. Ei sillä ole väliä minulle minkälainen toinen on, siis noin yleisesti, olemme jokainen yksilöitä, erilaisia, tietyt asiat kun vain kohtaa niin periaatteen tasolla minkälainen ihminen vain.

Lähinnä tämä "maalaismyönteisyys" halu elää maalla tai jopa tilanpito olisi se iso perusta, siitä joukosta joku, sanotaan näin :)

Ja jos kukaan ei halua antaa esim. spostiosoitetta tai mitään keinoa miten alkaa jutuille, ilman että tietää kaiken taustoistani, on se harmi.

Vertaan tätä esimerkiksi tuonne johonkin yöelämään , tai mihin tahansa livenä. Etkö puhu ollenkaan sellaisille, jos joku uusi ihminen tulee jutuille "näissä merkeiss" ennekuin he ovat selvittäneet tuolla tavalla kaiken sinulle? Eli "et anna sposti osoitettasi"? (Niitä voi tehdä ilmaisia ns roskaposteja vaikka sata, ei tarvi omia virallisia antaa)

Eikö vois vaan alkaa jutuille "kiinnostavan näköisen oloisen" kanssa? Ja tässä kohtaa se siis olisi "42v Suomalainen mies joka maalla haluaisi olla ja elää, kumppanin kanssa" Menettääkö siinä mitään jos tälläisen kanssa jonkun ilmaisroskapostin kanssa vaihtaisi muutaman viestin edes?

"Mene maajussille morsian ohjelmaan" joo hyvä idea, kuultu jo, mutta en halua sitä "julkisuutta" en halua esille ja rienattavaksi roskalehtiin, en halua kameroiden eteen "suhdetta rakentamaan" haluaisin vain löytää samanhenkisen/siä naisia, joiden kanssa jutuille ja tutustumaan löytyisikö yhteistä tietä.

"Mikset laita omaa spostiasi" joo niin voi tehdä ja kokeiltu on, se vaan tekee sen, että se täyttyy mieleltään häiriintyneiden trollien roskasta ym oksennuksesta, ja se karkottaa potentiaaliset asialliset. Sellainen joka oikeasti "hakisi/hakee samaa" koittaisi kyllä ottaa yhteyttä ja kysellä, mikä homma, kuka oot mitä teet.

Sellaiset aloitukset vaikuttaa menevän trollauksen ym roskan sekaan täällä.
        Olen tässä ihan oikeasti ja aidosti asialla.

Kyllä, vaikea uskoa S24ssa..

Mutta, haluaisin uskoa, että jos "etsimäni" kaltaisia naisia ylipäätään on, joku heistä edes rohkaistuisi kokeilemaan kepillä jäätä. Uskallan väittää, ettet pety. Tietenkin sitä en voi luvata enkä lupaa, olisinko muutoin sinun mieleesi, sitä ei tiedä kuin tutustumalla, mutta sen tiedän et olen ihan järkinen normaali turvallinen mies enkä mikään kehveli tai puli.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paitsi jos avauksen henkilö asuisi kaupungissa, olisi akateeminen, kehuisi feministejä yms olisit jo samantien antamassa yhteystietojasi;)
        Kuten sanottu, jos ns "väärän arvomaailman" kommentoijat alkaa kommentoimaan, niin p.ska myrsky on taattua ainakin tällä palstalla.

Vai niin, et näköjään tunnistanut mun tekstiäni. Yks kohta ainoastaan sulla osui kohdalleen. Mä olen feministi, enkä häpeä sitä. Minusta naisten ja miesten tasa-arvoisuus jo tässä maailman tilassa on vähintäänkin suotavaa. Siitä paskamyrskystä yleensä vastaavat tämän palstan vanhat ukot!
        No, joo kyllä mäkin saatan lyödä joskus jauhot suuhun jollekulle, joka on minusta täysin ymmärtänyt asian väärin.

Siks toiseks, tämä nyt ei ole varsinaisesti, mikään kontakti palsta, vaikka eihän
        sekään mitenkään väärin ole jos täältä itsellensä parin löytää... lycka till.
        Yhä edelleen olen sitä mieltä ettei kenenkään pitäisi antaa tietoja itsestään, tämän palstan kautta. Oikeesti sen verran monta väärinkäytöstä, ainakin mä olen täällä saanut kuulla, niistä luovutetuista osoitteista tullen.
        Pari ihmistä, on nähdäkseni myös lopettanut kokonaan palstailun täällä siitä syystä.
        terveisin trollikka

• Anonyymi

Junttipellen matkaan ei kukaan lähde

• Anonyymi

Validi pointti ja näin varmasti todella monen kohdalla onkin, toivottavasti ei tosin aivan jokaisen. :)

Kiitos sinullekin mielipiteestäsi, olet asiasta mielestäni tosiaan jossain määrin oikeassa, muttet 100% kuten tuskin kukaan muukaan. Ja kaikkien ei missään nimessä tarvitse, yksi riittää ;)

• Joo.. onhan noita naisia, jotka maalaisromantiikan toivossa haluaa maalle.. mutta eivät tajua, että se sisältää kovaa työtä. Rehellistä, mutta kovaa työtä.

• Anonyymi

Juu, tässä on tavallaan sitä pointtia miksi "maalle oikeasti haluava/maalta oleva" olis se ensimmäinen, juurikin et sellainen romanttinen haihattelu jäisi pois, se ei oo minun juttu :)

• Anonyymi

Voi herra jestas..

Tiedätkö yhtään, missä k...sessa ala on.

Menee niin huonosti, ettei yhtään suomalaista voi työllistää. Ei ole voinut 10 vuoteen.

Ota selvää asioista.

• Anonyymi

Eihän se nyt ihan noinkaan mene! Kyllä mulla on sukulaisia, jotka ihan maataloudesta elantonsa tienaavat. Ei mitään huippuleveää elämää vietä, mutt tulevat kuitenkin toimeen paremmin, mitä tavalliset duunarit kaupungissa.

Mullakin on oma pieni maatilkku, mutt laitakaupungilla, ja kasvatan pääasiassa omat, puutarhamarjat, vihannekset ja juurekset, yrtit, muutama herukkapensas ja hedelmäpuut.
        Auttaa kummasti toimeentulossa, kun kalastaa ja metsästää vielä jonkin verran, omiksi tarpeiksi ja tekee vaihtokauppoja.

Alle 10€ villalangoista kudotut sukat vaihtui juuri tänään; n. 2litraan kotimaista hunajaa... tuottajalta-> tuottajalle ilman välikäsiä. Kumpikin meistä voitti, ei tunneta alv verojakaan vaihtokaupassa. Onhan meitä naisiakin, jotka tullaan toimeen omillamme ja sopeudutaan elämään sillä mitä eteen sattuu ilmaantumaan. Eikä elämä kaupungin laitamailla ole alkuunkaan samaa mitä kantakaupungissa. Peltoja löytyy vielä täältäkin, ja omakotitaloja vaikka Turku kyllä yrittää saada laajennettua kivitalo kaupunkiaan tähänkin suuntaan.

Mä en ole tyrkyllä, sillä mulla on vielä monta keskeneräistä asiaa menossa. Sanotaan nyt suoraan, koska useampi palstalaisista munt kuitenkin on tunnistanut. Mulla on riita menossa tyttäreni isän kanssa, en ole vielä saanut häntä ymmärtämään ettei meistä enää koskaan voi paria tulla. Eli ISO häiriö tekijä mun elämässäni... Niin kauan kun mulla on kivireki kintussa kiinni; minä en ala edes suunnittelemaan minkäänlaista elämänmuutosta talouteeni.

Sulle mä toivotan onnea etsimiseen!
        trollikka

• Anonyymi

Kenelle tämä oli?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kenelle tämä oli?

"Kenelle tämä oli?"
        Mitäs luulisitte... jos ketjua luette?
        Oikeastaan kirjoitin kaksikin vastausta; ensimmäinen oli sille joka parjasi maataloutta, kyllä maanviljelijät ja maitotilallisetkin vielä hengissä pysyvät ja taatusti paremmin mitä pätkätyöläinen. Mitenkään aliarvioimatta heitä työläisinä, ajat nyt vaan ovat kireät vähän joka alalla, paitsi valtiovaltaisten firmojen johtajille.

Toisessa osiossa yritin kertoa ett on meitä naisiakin, jotka sinnitellään omillamme päivästä päivään. Kun kasvattaa itse ruokansa, säästää melkoisen summan ruokakustannuksista. Enkä minä todellakaan ole ainoa nainen, joka on valinnut oman tapansa elää. Onhan tämä välillä lankunreunalla hyppimistä; putoaako mereen ja hait syö! No, vielä eivät ole syöneet, eivätkä syö, sen verran sitkeä pala olen.
        Joten jatka sinä AP etsimistäsi, meressä on muitakin kaloja kuin hait!
        trollikka

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Kenelle tämä oli?"
        Mitäs luulisitte... jos ketjua luette?
        Oikeastaan kirjoitin kaksikin vastausta; ensimmäinen oli sille joka parjasi maataloutta, kyllä maanviljelijät ja maitotilallisetkin vielä hengissä pysyvät ja taatusti paremmin mitä pätkätyöläinen. Mitenkään aliarvioimatta heitä työläisinä, ajat nyt vaan ovat kireät vähän joka alalla, paitsi valtiovaltaisten firmojen johtajille.

Toisessa osiossa yritin kertoa ett on meitä naisiakin, jotka sinnitellään omillamme päivästä päivään. Kun kasvattaa itse ruokansa, säästää melkoisen summan ruokakustannuksista. Enkä minä todellakaan ole ainoa nainen, joka on valinnut oman tapansa elää. Onhan tämä välillä lankunreunalla hyppimistä; putoaako mereen ja hait syö! No, vielä eivät ole syöneet, eivätkä syö, sen verran sitkeä pala olen.
        Joten jatka sinä AP etsimistäsi, meressä on muitakin kaloja kuin hait!
        trollikka

Vastasin tuolta "voi herra jestas" henkilöltä joka käski ottamaan selvää asioista.

• Anonyymi

Mitä asioita osaat tehdä maitotilalla? Miltä näytät?

• Anonyymi

Olen maitotilalta kotoisin, ensimmäiset 20v asunut ja tehnyt siinä, että tiedän osaan ehkä jotain.
        Ja ulkonäköä on aika vaikea alkaa kirjoittaa, kuvien vaihdosta/livenä sen sitten itse näkee. Mutta jos se on tärkeä tieto heti alkuun ja ehto jutuille, niin kuvailuna pitkä ja hoikka/normaalivartaloinen, sellainen tavallinen Suomalainen mies kai? Olen siinä mielessä varmasti outo ja harvinainen nykyään, että yhden yhtä tatuointia eikä lävistystä ole, eikä tule :)

Ei mitään niitä vastaan/joilla on, muttei minun juttuni.

• Anonyymi

Riippuu mistä kasvista kyse.

• Anonyymi

Tarkoitatko, mitä kasveja kasvaa kasvinviljelytilalla? Ihan perusviljat öljykasvit ja herne. Vaikuttaako sekin jotenkin asiaan? :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkoitatko, mitä kasveja kasvaa kasvinviljelytilalla? Ihan perusviljat öljykasvit ja herne. Vaikuttaako sekin jotenkin asiaan? :)

Toivoi ehkä huumetehuja

• Anonyymi

Yksi tärkeä asia, mikä tuli mieleen on se, että toivotko saavasi lapsia (tai lisää, jos lapsia on jo entuudestaan)? Itse olen kanssasi saman ikäinen nainen ja käsillä alkaa olla viimeiset hetket saada lapsia. En siis lähtökohtaisesti tekisi edes aloitetta miehelle, jonka tiedän haluavan lapsia, sillä minä en niitä hänelle voisi antaa, vaikka mies muutoin olisi mielestäni kiinnostava.

• Anonyymi

En toivo. Yksi on, mutta suhtautuminen asiaan on kuten aina ennenkin - ovi on auki, muttei minulla ole mitään pakkoa. Eli sopivan henkilön kanssa jos asiat muuten olisi kohdallaan, miksipä ei, saa tulla. Toisaalta aivan samoin toisinpäin jos ei yhdessä/molemmille ole ajankohtaista niin sitten ei. Olen ihan sinut asian kanssa kuten aina ennenkin ollut, ettei enää tule.

Asia on yhteinen, ja olen aina ajatellut lapsia saadaan, ei tehdä tai omisteta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En toivo. Yksi on, mutta suhtautuminen asiaan on kuten aina ennenkin - ovi on auki, muttei minulla ole mitään pakkoa. Eli sopivan henkilön kanssa jos asiat muuten olisi kohdallaan, miksipä ei, saa tulla. Toisaalta aivan samoin toisinpäin jos ei yhdessä/molemmille ole ajankohtaista niin sitten ei. Olen ihan sinut asian kanssa kuten aina ennenkin ollut, ettei enää tule.

Asia on yhteinen, ja olen aina ajatellut lapsia saadaan, ei tehdä tai omisteta.

Hieno suhtautuminen. Lapsia nimenomaan saadaan eikä se ole mikään itsestäänselvyys. Asia on todella merkityksellinen ja sen takia hyvä keskustella mielestäni läpi jo tutustumisen alkuvaiheessa, vaikka lasten aika olisikin joskus myöhemmin.

Nelikymppisenä naisena kiinnitän tähän huomiota, sillä moni ikäiseni mies saattaa vielä haluta lapsia, joten se voi olla ratkaiseva tekijä sen suhteen, kannattaako lähteä edes tutustumaan enempää. Tottakai oletan, että miehet ymmärtävät heti kuultuaan ikäni, ettei lastensaanti ole kanssani enää todennäköistä, vaikkei teknisesti täysin mahdotontakaan, mutta joillekin se ei välttämättä ole niin selvä asia.

• Anonyymi

Keksitty huuhaa aloitus. Seuraat vain juutubesta keisalan tilan kuulumisia

• Anonyymi

Millä perusteella näin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Millä perusteella näin?

Näkee mistä otat aloitusaiheet ja juutuben katselut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näkee mistä otat aloitusaiheet ja juutuben katselut.

Mistä näet mistä "otan aloitusaiheet" ? Ei tämä ole mistään otettu, ihan omasta päästä ja tahdosta, julkituominen josko joku "etsityn" kaltainen nainen näkisi.

Ja mistään keisaloista en tiedä mitään, enkä juutuben katseluista.

• Lehdissä on ollut montakin kertomusta, miten kaipuu maalle on surkeasti epäonnistunut. Jopa sellaisia, jotka ovat syntyneet maalla, mutta ovat jo muutaman vuoden asuneet kaupungissa, pidetään kauheina pilaantuneina kaupunkilaisina, joita ei haluta ottaa vastaan.

Entiseen ei ole paluuta, seuraa loputon YKSINÄISYYS. Maaseudun ja kaupungin välillä vallitsee edelleen ylittämätön kuilu. Kannattanee visusti harkita, onko edellytyksiä täysin sopeutua maalaisajatteluun. Puolittainen sopeutuminen ei kelpaa. 🌹👀

• Anonyymi

Mitä lehtiä sä oikein luet ?

• Anonyymi

En tiedä kenelle tämä oli kohdistettu? Mutta itse ainakin olen siis ns. jokapäiväisesti tekemisissä maatalouden kanssa niin ollen ei tässä mitään harkintoja tarvita.

Mutta se on jännä miten paljon tulee kommenttia ja sanomista aivan kaikesta muusta kuin siitä mistä pitäisi :)
        Uskokaa ihmiset huviksenne ei tässä tarvita mitään todisteluita tai harkintoja tms.
        Ihan vaan yleisesti, että jos tämän sattuu näkemään nainen joka maalla on vailla kumppania tai maalle miehen kanssa haluava, niin vinkkaa jotenkin yhteyttä, se riittää kiitos :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tiedä kenelle tämä oli kohdistettu? Mutta itse ainakin olen siis ns. jokapäiväisesti tekemisissä maatalouden kanssa niin ollen ei tässä mitään harkintoja tarvita.

Mutta se on jännä miten paljon tulee kommenttia ja sanomista aivan kaikesta muusta kuin siitä mistä pitäisi :)
        Uskokaa ihmiset huviksenne ei tässä tarvita mitään todisteluita tai harkintoja tms.
        Ihan vaan yleisesti, että jos tämän sattuu näkemään nainen joka maalla on vailla kumppania tai maalle miehen kanssa haluava, niin vinkkaa jotenkin yhteyttä, se riittää kiitos :)

Fiksuna ihmisenä sä jättäisit tähän ihan oman anonyymin meiliosoitteesi, jonne vähänkin kiinnostunut voisi itse ottaa yhteyttä.

• Anonyymi

Tuli mieleen kappale "Mäntsälä mielessäin". :)

Mäntsälään olen ollut aikeissa joskus muuttaa, kävin vuosia töissä Mäntsälässä. Ihan Tuusulan rajalla. Ja Orimattilassa asuin silloin. Maalla. Mutta maallahan on mukavaa. Kunhan vasikka ei koita syödä tuulitakkia. :)

-Jasu-

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      269
      1637
    2. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      37
      1512
    3. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      96
      1316
    4. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      18
      1300
    5. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      6
      1217
    6. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      10
      1037
    7. Minä täällä vaan

Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛
      Ikävä
      86
      950
    8. Jos haluat jatkaa tutustumista

Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.
      Ikävä
      66
      925
    9. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      901
    10. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      32
      890
    Aihe