Vapaa kuvaus

Aloituksia

96

Kommenttia

1743

1. Mainitsemani pitkä novelli, Tilla ja Veeti, oli pitkään S24:n alustalla, mutta sitten se hävisi ilman käsittämääni syytä. Jurppii. JOS saan vielä inspiraation, kokeilen mainitsemiasi alustoja. Nöyrimmät kiitokset ystävällisestä kommentistasi! 🌹👀
  2. 1. Luonnontieteellisissä kysymyksissä ei ole mitään sijaa mielipiteille. Tälläisia aloja ovat kvanttifysiikka, hiukkasfysiikka, kemia, fysiikka, biologia, evoluutiopsykologia ja sosiobiologia.
    Jos olet lausunut näistä aloista jotakin konsensuksen vastaista, olet yksinkertaisesti väärässä.

Pitäydyn ehdottomasti näiden alojen menetelmässä, joka on sekä empiirinen että loogis-matemaattinen, koko maailmassa sama, yhteiseen lopputulokseen päätyvä, maailmanlaajuiseen konsensukseen päätyvä, siis YKSISELITTEINEN.

2. Ideologisissa kysymyksissä noudatan tasa-arvoisuuden vaatimusta, mikä on EHDOTTOMASTI vastoin luonnontieteellisesti todeksi todettua maailman järjestystä. Luonto ei nimittäin noudata moraalista tavoitettamme. Tähän kuuluu myös eläinrääkkäyksen ja metsästämisen vastustaminen. Se siis kuuluu IDEOLOGIAANI, mutta ei olevan todellisuuden kuvaukseen.

"Itse olen usein laukonut täysin päättömyysksiä sinua tukien, ihan vaan testatakseni sinua ja ihan kaikki menee läpi, vaikka olisi miten tieteellisesti väärin tahansa."

A) Kerrot siis trollanneesi palstalla, mutta trollauksesi onkin siis vahingossa ollut luonnontieteiden mukaista? Trollaus on hyvin HALVEKSITTAVAA, vaikka se vahingossa olisi totuuden mukaistakin. Pyydän saada lausua syvän inhoni, todella SYVÄN.

B) Käsityksesi tieteestä on luonnontieteellisen loogis-matemaattisen ja empiirisen käsityksen vastainen, siis humanistinen. Erityisesti virheesi on puute LOOGISESSA ajattelussa ja sen kautta koko teorian muodostuksessa. 🌹👀
  3. Kun on vuosia palstalla, alkaa jo tunnistaa eräitä nimettömiäkin kirjoittajia. Tämä on omien harhojensa vallassa ja yrittää ajoittain tarjota niitä totena muillekin. Hänen mukaansa en ole lainkaan suuria ikäluokkia, vaan keski-ikäinen mt-kuntoutuja, en naimisissa, enkä lainkaan akateeminen.

Aina silloin tällöin olen kertonut uusille palstalaisille, jotta eivät menisi vipuun, oman henkilöhistoriani. Olen syntynyt 40-luvulla, nähnyt valtakunnan kehityksen pula-ajasta nykyiseen moninkertaiseen vaurauteen.

Isäni oli mielenvikainen rovasti, joka hallitsemattomissa raivonpurkauksissaan pieksi erityisesti minua ja vajaamielistä sisartani. Myös äitini oli hyvin epävakainen ja yritti kerran tukehduttaa sisareni, mutta sain sen estettyä voimaa käyttäen. Lapsuus oli enemmän kuin kammottava.

Suloisen vaimoni löysin seurakuntanuorista. Aloitin pappisopinnot, mutta ne jäivät kesken SYVÄN alkoholismin takia. Kuiville pääsin yli 40 vuotta sitten helluntaiherätyksessä, mutta työni suoritin vajaamielishoidossa ja seurakuntapappina.

Olin koulun toiseksi paras oppilas, erityisesti kiinnostunut luonnontieteellisistä aineista. Laudaturylioppilas, kahden tiedekunnan maisteri. Kumpikin tutkinto sivulaudaturein ja muita opintokokonaisuuksia kymmenkunta. ÄO144. Olen ainut tuntemani pappi, joka on syvällisesti perehtynyt luonnontieteisiin, vaikka varmaan muitakin on olemassa.

x x x x

Potilaan voi saada lääkkein välinpitämättömämmäksi, mutta harhaluuloisuutta EI VOI POISTAA. 🌹👀