Kriteereitä jotta löydätte kumppanin?
Oletteko joutuneet laskemaan
35
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Joo kriteereitä on kolme.
- Anonyymi
En ole.
- Anonyymi
Oon nostanut mun kriteerejä aikaisemmasta ei ole kriteerejä, kriteeriin tiedän kenet haluan.
- Anonyymi
En ainakaan vielä ole senteistäkään alkanut tinkimään t.mustasukkainen nainen
- Anonyymi
No jos ne sentit on tärkeimmät ni kandee käydä sie erotiikkaa liikkees asioimassa Helsingissä löytyy ainakin kalliosta ja itäväylältä muistaakseni vuosaaren puolelta
- Anonyymi
En ole. Kriteerini ovat vain nousseet, jos sillä tarkoitetaan tärkeinä pitämieni asioiden lukumäärää.
- Anonyymi
Vitut päinvastoin miksi laskea jos ei onnistunu edelliselläkään kerralla jos vaihtaa huonompaan niin onnistumis prosenttikin laskee
- Anonyymi
Oletko huumeissa?
- Anonyymi
Ei kriteeri ukot mitään ole. Eikä naista saa.oleette onnettomia luusereita. Ei tipu.
- Anonyymi
Mitäkähän varaa sinulla on mihinkään kriteereihin???
Kriteerin laskeminen on välttämätöntä, muuten ei pariudu, mutta se tapahtuu alitajuisesti eli tiedottomasti, joten tutkimukseen perehtymättömät eivät ollenkaan tiedä niin tehneensä.
Sosiologiasta tiedämme, että pariutuneet ovat hyvin lähellä SAMAA TASOA ja keskipoikkeama on pieni. Käytännöllisesti katsoen kaikki yrittävät pariutua tasoaan korkeamman kanssa, mutta joutuvat yrityksien jälkeen tyytymään OMAAN TASOONSA.
Jos ei tyydy omaan tasoonsa, kuten harvoin tapahtuu, jää pariutumatta. 🌹👀- Anonyymi
No niin, tuohon sisältyy taas niin paljon puppua, ettei tosikaan. No juu, sovitaan, että kaikki ihmiset oikeasti haluaisivat jotain ihan muuta kuin haluavat ja he ovat tietodostamattaan laskeneet kriteerejään ja siksi kuvittelevat haluavansa sitä mitä haluavat.
- Anonyymi
Todellakin ... kaikkien ihmisten parisuhteet ovat perseestä ja kukaan ei oikeasti halua omaa kumppaniaan. Kyniskin on oikeasti sitä mieltä, että hänen on karsea haahka, hän ei vai tajua sitä kun on alitajuisesti mennyt laskemaan kriteerejään ja tyytynyt siihen koppeloon.
- Anonyymi
Se, että sä pidät vaimoasi karseana ja olisit halunnut paremman, ei tarkoita, että kaikkien muiden puolisot olisivat perceestä.
Anonyymi kirjoitti:
No niin, tuohon sisältyy taas niin paljon puppua, ettei tosikaan. No juu, sovitaan, että kaikki ihmiset oikeasti haluaisivat jotain ihan muuta kuin haluavat ja he ovat tietodostamattaan laskeneet kriteerejään ja siksi kuvittelevat haluavansa sitä mitä haluavat.
Yliopistossa opitaan näin. Muualla ehkä toisin. 🌹👀
- Anonyymi
kynä..mi kirjoitti:
Yliopistossa opitaan näin. Muualla ehkä toisin. 🌹👀
Yliopistossakin sitten on sun aikanasi opittu paljon puppua. Onneksi maailma muuttuu ja nykyään sielläkin joutuu proffat kertomaan lähteet väitteillen, eivätkä vaan keksi kaikkea omasta päästään.
Anonyymi kirjoitti:
Yliopistossakin sitten on sun aikanasi opittu paljon puppua. Onneksi maailma muuttuu ja nykyään sielläkin joutuu proffat kertomaan lähteet väitteillen, eivätkä vaan keksi kaikkea omasta päästään.
Ei se ajasta kerro, vaan enämpi oppialasta. Pojantyttäreni on diplomi-insinööri. Mitä hän kertoi alan näkemyksistä humanistiopiskelijoista, on aihetta turvallisuussyistä jättää toistamatta. 🌹👀
- Anonyymi
Lyhyt raitis mies ei naisille kelpaa mutta pitkä viinamies kelpaa naisille.
- Anonyymi
Oöen joutunut nostamaan👍
- Anonyymi
Noh, ei tässä nyt mitään astianpesukonetta olla hankkimassa. Saa olla kyllä vähän tylsäkin jos haluaa, mutta ei ole pakko...
- Anonyymi
Nostin kriteereja koska saan paljon huomiota naisilta ja seksiäkin.
- Anonyymi
Minulla ei ole mieleetäni mitenkään erityisen kovat kriteerit parisuhteelle. En edes pidä sanasta kriteeri. Enemmänkin ajattelen niin, että millaisia ominaisuuksia, arvoja ja ajatuksia miehellä tulisi olla, jotta ne olisivat riittävän samankaltaiset omieni kanssa, jotta parisuhteelle olisi olemassa edellytyksiä. Eihän sitä nyt parisuhteessa voi olla, jos toiveet ja halut ovat täysin päinvastaiset.
En siis ole laskenut kriteereitä enkä ymmärrä miksi pitäisi. Toivon parisuhdetta, mutta en huonoa sellaista. - Anonyymi
Siinäpä se. Minulla ei ole kriteereitä. Se oikea tai sopiva vain osuu kohdalle ja sen tietää. Typerää nykyaikaista ja pinnallista paskaa kaikki muu. Tottakai saa olla kriteereitä, muilla siis olkoon mitä lystää.
Ainoa kriteeri, että ei käytä huumeita, ei rikostaustaa eikä juoppo. Työttömyys ok mutta sekin riippuu siitä onko elämäntapatyötön vai muuten sitten käynyt näin. Minä en jaksa loisijamiehiä, koska ahkeroin itsekin. En. Ei ole välitöntä tarvetta kumppanille.
Tjaa, no se piikkaava nainrn kyllä voi kohta tulla piikkaamaan iskuporakoneellaan kellarin lattiaa. 🤣👌
Oisko siinä se iskukin sitten, kun kone täräjää ja betoni pilkkoutuu? 😁- Anonyymi
Leka on paras tuohon kellarin lattiaan jos on kyse vanhasta talosta jossa ei juurikaan ole raudoitusta kellarin lattiassa
Anonyymi kirjoitti:
Leka on paras tuohon kellarin lattiaan jos on kyse vanhasta talosta jossa ei juurikaan ole raudoitusta kellarin lattiassa
Joo, tai rautakanki... lisäksi jos vähän hiekkapetiä kuopaisee alta. 😁👌
- Anonyymi
En tiedä joutumisesta mutta ulkonäön suhteen olen laskenut. Tiedättehän biisin: se jokin sinulla on. Sen sisältöä voi miettiä.
Kun jättää ulkonäon arvostelematta ja pysähtyy katsomaan, millainen tuo ihminen todella on, voi löytää aarteen. Näin on käynyt kaksi kertaa. Sairaus vei ensimmäisen. Päättelen että kun ei ole ulkoista mahdollisuutta pokata kumppania noin vain, kannattaa satsata siihen että kehittyy ihmisenä. Ja kehittyyhän sitä, parisuhteeseen kykenevä monipuolinen ja elämää ymmärtävä kumppani.
Selliasen olen löytänyt ja kiinni pidän. - Anonyymi
Valitettavasti koska muuten jään ihan yksin. 😪
- Anonyymi
Mitä vanhemmksi mies tulee niin sitä alemmaksi kriteerit tippuu.
- Anonyymi
Omat vaatimukset on naiselle todella matalat silti ei ole löytänyt ehkä olen kuitenkin onnekas yksilö.
Mies 48v. - Anonyymi
Pakkohan se on kun itse vanhenee ja rumenee päivä päivältä. Sen mukaan pitää suhteuttaa omatkin kriteerit.
- Anonyymi
Joo. Vähintään 15 senttinen oltava. Onhan tuossa jo tingitty tarpeeksi.
- Anonyymi
Kriteerit ovat nousseeeet! ☝️
- Anonyymi
Jos minua tarkoitat niin kriteeriini on aina ollut alhaalla koska en itsekkään ole mikään muotovalio
Mies 48v - Anonyymi
Jaa, ei ole kriteerejä eikä tarvetta kumppanille, huoh!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.172354Parrakkaat miehet ovat inhottavia ja vastenmielisiä
Ennen Suomi ja koko maailma oli täynnä kasvonsa hyvinhoitavia miehiä. Tänä päivänä lähes kaikki miehet ovat kuin jotain2412033Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0162071802Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt1021461Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno481356Naiseni on todellinen seksipeto
Vaikka pukeutuu ihan kasuaalisti julkisilla paikoilla. Mutta näin tämän läpi ensisilmäyksellä ja sain seksipedon kaivatu561263Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas1811170- 941110
Totuus Sofian miljonääristä :miljoonien velkataakka painaa miestä.
Näin se totuus tulee jokaisesta ja seiskalehden uutiset kertoo totuuden vihdoinkin.151985Nina Mikkonen avoimena "vapinataudistaan"- Demonstroi oireet yllättäen tv-kameroiden edessä: "Se..."
Nina Mikkonen oli Viiden jälkeen -ohjelmassa ti 12.8. ja kertoi perinnöllisestä sairaudestaan ja mm. sairauden vaikutuks14931