Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
kynä..mi
profiilit
kynä..mi
kynä..mi
Vapaa kuvaus
Aloituksia
96
Kommenttia
1743
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ei+yritetä+viedä+suosiota.+Marin+lienee+paras+pääministeri+kautta+aikojen,+mutta+oireet+alkavat+jo+olla+selvät:+On+menossa+henkilökohtainen+tragedia.
10.09.2022 14:04
On+vaikea+orientoitua,+kun+nainen+kantaa+alemmuudentunnetta+sellaisesta,+mikä+on+miehen+silmään+todella+kaunista.+Näin+on,+ap.,+sinunkin+erityiskauniin+vittusi+kohdalla.
Olin+kerran+jäänyt+viimeiseksi+saunareissun+jälkeen+tuttavapariskunnan+rouvan+kanssa.+Olimme+vielä+alasti.+Otin+puheeksi,+miten+hänellä+on+hyvin,+kun+on+niin+kaunis.+Rouva+OIKEASTI+hämmästyi+lausumaani.+Sanoi:+"Vai+kaunis,+kunpa+olisinkin."
Kuitenkin+minä+olin+ollut+siinä+luulossa,+että+hänkin+oli+pitänyt+kauneuttansa+selvänä+asiana,+mutta+ei+ollut+siitä+kehunut.
Olin+erään+kerran+juuri+aikuisuuden+saavuttaneen+naisen+kanssa+saunan+jälkeen+alastomina+kuistilla.+Oli+häkellyttävän+erityisnätti,+mutta+heikkolahjainen+isänsä+oli+moittinut+häntä+rumaksi+koko+iän.+Tiesin+tämän,+koska+olin+ollut+isänsä+kanssa+tekemisissä.
Toin+peittelemättä+esiin+suuren+ihailuni+siskon+kauneudesta,+mutta+EI+SE+MENNYT+PERILLE.+Kun+ei+mennyt,+niin+ei+mennyt.+Karmeata.+Todella+karmeata.++++🌹👀
10.09.2022 12:44
Kun+ilmat+tulee+kylmemmiksi,+hämikset+pyrkii+sisälle.+Niitten+suurinta+herkkuu+on+kärpäset.+Jos+jättää+banskun+kuoret+tupaan,+niin+aina+syntyy+banskukärpäsii.+Talvellakin.+Niit+hämis+sitten+lounastaa,+niet+sun+ei+tarvii+siitä+sit+enämpi+huolehtii.++
Mullon+yks+kauhukertomuski+ajalta,+jolloin+ei+viel+bonjannu.+Oli+joulukuusi+parvekkeella,+ja+sit+kummää+otin+sen+sisään,+kolme+herttasta+hämistä+kulki+lankoja+pitkin+ylös+alas.+Mut+sit+ku+mä+parin+päivän+päästä+menin+taas+herttasoitumaan,+niit+olikin+kaks.
Kamalat+ajatukset+hiipi+jo+mieleen.+Mut+sit+ku+mää+tutkin+tarkemmin,+nii+sielloli+hämiksen+raato.+Noli+nälissään+kannibalisoinu+sen+ja+laittanu+paistiks.+Siitä+lähtien+mä+oon+alvaria+pitäny+kärpäsfarmii.++🌹👀
10.09.2022 11:01
Lörppäkieliset+väittää,+et+Kynis+ja+Kyöpeli+ois+sama+jakaantunu+persoona,+mut+mollaan+kyl+jyrkästi+eri+mieltä.+Meillon+vaan+yhteinen+tietokone+ja+liittymä.+++🌹👀👻
10.09.2022 10:38
Voihan+sitä+rakastua,+mutta+aikoinaan+tulleen+eron+syyt+kyllä+edelleen+pysyvät+voimassa.+Syntyy+on-off+-suhde.++Kannatta+varoa+kuin+ruttoa.++🌹👀
10.09.2022 10:26
"Minusta+on+tosi+huolestuttavaa+että+monilla+ihmisillä+ei+tunnu+olevan+minkäänlaista+maalaisjärkeä+ja+tolkkua+ajatuksissaan+tämän+päivän+maailmassa."
Minusta+taas+kaiken+vaarallisempi+harhaanjohtaja+on+maalaisjärki.+Suosittelen+tilalle+tavallista+järkeä.+++🌹👀
10.09.2022 10:17
Savumerkit+saattaa+joku+huomata.+Eiköhän+kaiken+varmempi+tapa+ole+telepaattisesti?++++🌹👀
10.09.2022 09:50
Kyllä+parin+löytäminen+on+niin+välttämätön+asia,+että+olin+valmis+vaikka+minkälaiseen+nöyristelyyn,+ja+kerkesin+jo+nöyristelläkin,+kunnes+löysin+suloistakin+suloisemman+vaimoni,+jonka+kanssa+ei+tarvinnut+nöyristellä,+ei+pelata+pelejä.+++🌹👀
10.09.2022 08:52
Niin+se+kyllä+lienee,+mutta+totta+puhuen+en+edes+tiedä,+mitä+siinä+sadussa+kerrotaan.+Nimi+vain+on+tuttu.+++🌹👀
10.09.2022 08:05
Kiitos+ystävällisestä+kommentista.+Terkkuu!++++🌹👀
10.09.2022 08:01
Oli+minun+kirjoittama,+mutta+ei+kone+suostunut+enää+antamaan+vaihtoehtoa,+jolla+olisin+saanut+nikin+mukaan.++++🌹👀
09.09.2022 20:51
Olen+pyrkinyt+olemaan+puuttumatta+toisten+asioihin.+Jo,+että+olen+täällä+netissä+sanonut+joistakin+asioista,+että+niinkin+voi+tehdä,+on+synnyttänyt+syytöksiä,+että+vaatisin+niin+tekemään.++++🌹👀
09.09.2022 19:13
Pitää+vain+Kalevalakorun+kahta+korua+ja+niitäkin+harvoin.+Ei+ole+edes+korvissa+reikiä.+Muoviset+korut+eivät+ole+hänen+tyyliään,+mutta+hänen+kauneimpansa+on+aivan+ihana.++++🌹👀
09.09.2022 19:04
Ja+sinun+oikeutesi+vaatii,+että+saat+halveksia+ja+väheksyä+naisen+kauneimman+kauneutta.+Eräitten+toisten+naisten+mielestä+taas+heillä+on,+mitä+ylpeänä+voi+esitellä.++++🌹👀
09.09.2022 18:29
Kiitos!+++++🌹👀
09.09.2022 17:41
En+ole+KOSKAAN+nauranut+naisen+kauneimmalle,+enkä+siitä+tehdylle+kuvalle.+++++🌹👀
09.09.2022 17:34
Minullekin+miehen+elimien+kuvat+ja+valokset+ovat+yhtä+samantekeviä,+kuin+sinulle+naisen.+Riippuu+oleellisesti+katsojan+identiteetistä.++🌹👀
09.09.2022 17:25
Minusta+ne+ovat+kauniita+juuri+sen+takia,+että+ne+muistuttavat+ihanaa+esikuvaansa.++++🌹👀
09.09.2022 17:18
En+missään+tapauksessa+jätä+jotakin+oleellista+kertomatta+puolisolleni+ja+päinvastoin,+mutta+me+emme+olekaan+mustasukkaisia.+Harrastamme+toistemme+hyväilyä+ja+herttailua+juttelemalla+aivan+vapaasti+toisiin+suuntautuvista+ajatuksistamme.
TÄSSÄ+tapauksessa+olikin+kyse+vaimosta,+joka+ilmeisesti+on+mustasukkainen+ja+kamaloituva.++🌹👀
09.09.2022 17:08
Mihin+tätä+saippuaa+kuuluu+käyttää?+Olen+kuullut,+että+kaunein+tulisi+pestä+vain+runsaalla+vedellä,+'läämävedellä+läikytellä'+niin+kuin+Kalevalassa+kerrotaan.
Ei+sen+puoleen.+Olen+ollut+yhteissaunassa+nelisenkymmenen+naisen+kanssa,+eikä+KOSKAAN+ole+tapahtunut,+että+joku+olisi+pessyt+sen+ilman+saippuaa.++++🌹👀
09.09.2022 16:52
70 / 88