Koruja aiheena naisen kaikkein kaunein

Hävettää oikein kertoa, että vasta eilen osasin oikeaan nettiosoitteeseen, jossa esiteltiin pillukoruja. Olen lujasti sitä mieltä, ja biologisin perustein, että naisen kaunein on kauneinta, mitä mies on koskaan nähnyt.

Korut olivat todella sieviä, liki yhtä kauniita kuin niiden luonnollinen esikuva. Koska viimeisessä pakkopäivityksessä koneeni kieltäytyi enää tekemästä linkkejä, voinee etsiä haulla pillukorut. Ainakin minulla tämä haku toimii.

On niin nättiä, että henkeä salpaa. Muuten itsekin ostaisin, mutta ikäluokkani miehet eivät käytä koruja. 🌹👀

17

82

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Seksikaupasta löytyy pillu palasaippuakin.

      • Mihin tätä saippuaa kuuluu käyttää? Olen kuullut, että kaunein tulisi pestä vain runsaalla vedellä, 'läämävedellä läikytellä' niin kuin Kalevalassa kerrotaan.

        Ei sen puoleen. Olen ollut yhteissaunassa nelisenkymmenen naisen kanssa, eikä KOSKAAN ole tapahtunut, että joku olisi pessyt sen ilman saippuaa. 🌹👀


      • kynä..mi kirjoitti:

        Mihin tätä saippuaa kuuluu käyttää? Olen kuullut, että kaunein tulisi pestä vain runsaalla vedellä, 'läämävedellä läikytellä' niin kuin Kalevalassa kerrotaan.

        Ei sen puoleen. Olen ollut yhteissaunassa nelisenkymmenen naisen kanssa, eikä KOSKAAN ole tapahtunut, että joku olisi pessyt sen ilman saippuaa. 🌹👀

        Käsisaippua näytti olevan. En kyllä lukenut tarkemmin, vaikka olis intiimipesuunkin käypänen pH.


      • kynä..mi kirjoitti:

        Mihin tätä saippuaa kuuluu käyttää? Olen kuullut, että kaunein tulisi pestä vain runsaalla vedellä, 'läämävedellä läikytellä' niin kuin Kalevalassa kerrotaan.

        Ei sen puoleen. Olen ollut yhteissaunassa nelisenkymmenen naisen kanssa, eikä KOSKAAN ole tapahtunut, että joku olisi pessyt sen ilman saippuaa. 🌹👀

        Intiimipesuun käytettävän saippuan täytyy olla pH:ltaan happamenpuoleinen, että mikä tahansa suihkusaippua ei käy, jos nyt ollenkaan haluaa sinne saippuaa käyttää..
        Olisithan sinä voinut naisen värkin asiantuntijana näitä rouvia tässä asiassa sivistää..
        Esim. Lacto line on hyvä, ite pesen sillä koko kropan, ku en jaksa joka kainalolle eri saippuoita ostaa,


      • m.wurst kirjoitti:

        Intiimipesuun käytettävän saippuan täytyy olla pH:ltaan happamenpuoleinen, että mikä tahansa suihkusaippua ei käy, jos nyt ollenkaan haluaa sinne saippuaa käyttää..
        Olisithan sinä voinut naisen värkin asiantuntijana näitä rouvia tässä asiassa sivistää..
        Esim. Lacto line on hyvä, ite pesen sillä koko kropan, ku en jaksa joka kainalolle eri saippuoita ostaa,

        Olen pyrkinyt olemaan puuttumatta toisten asioihin. Jo, että olen täällä netissä sanonut joistakin asioista, että niinkin voi tehdä, on synnyttänyt syytöksiä, että vaatisin niin tekemään. 🌹👀


    • Anonyymi

      Eihän sille mitään mahda, jos kauneuskäsitys on tuota tasoa. Lähinnä herjasta ja mielipiteenilmaisustahan nuo käyvät. Eipä noita voi kauniiksi kehua yksikään täysijärkinen. Eivät ne tietenkään rumiakaan ole, vaan hyvin mitäänsanomattomia katsella.

      • Minusta ne ovat kauniita juuri sen takia, että ne muistuttavat ihanaa esikuvaansa. 🌹👀


      • Anonyymi
        kynä..mi kirjoitti:

        Minusta ne ovat kauniita juuri sen takia, että ne muistuttavat ihanaa esikuvaansa. 🌹👀

        Juu, sinusta varmasti. Normaalit ihmiset eivät ajattele noin.


      • Minullekin miehen elimien kuvat ja valokset ovat yhtä samantekeviä, kuin sinulle naisen. Riippuu oleellisesti katsojan identiteetistä. 🌹👀


      • Anonyymi

        Mä nauroin just noille koruille eilen. Mies tuli selkäni takaa vilkasemaan, että mikä oli niin hauskaa. Totesi vaan, että siniset minipillut roikkumaan korviin ... naiset on sekasin xD


      • Anonyymi
        kynä..mi kirjoitti:

        Minullekin miehen elimien kuvat ja valokset ovat yhtä samantekeviä, kuin sinulle naisen. Riippuu oleellisesti katsojan identiteetistä. 🌹👀

        Minulle ne miesten elimetkin ovat yhdentekeviä, kuten valtaosalle naisista. Ihan samalla tavalla valtaos miehistä pitää noita pillukoruja korkeintaan hassuina ja koomisina.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mä nauroin just noille koruille eilen. Mies tuli selkäni takaa vilkasemaan, että mikä oli niin hauskaa. Totesi vaan, että siniset minipillut roikkumaan korviin ... naiset on sekasin xD

        En ole KOSKAAN nauranut naisen kauneimmalle, enkä siitä tehdylle kuvalle. 🌹👀


      • Anonyymi
        kynä..mi kirjoitti:

        En ole KOSKAAN nauranut naisen kauneimmalle, enkä siitä tehdylle kuvalle. 🌹👀

        Se on sun oikeutesi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se on sun oikeutesi.

        Ja sinun oikeutesi vaatii, että saat halveksia ja väheksyä naisen kauneimman kauneutta. Eräitten toisten naisten mielestä taas heillä on, mitä ylpeänä voi esitellä. 🌹👀


    • Anonyymi

      Demarinaisten elimet eivät kaipaa pesua, koske ne ovat luonnostaan puhtaita.

    • Osta puolisolle lahjaksi. Pitääkö hän koruja?

      • Pitää vain Kalevalakorun kahta korua ja niitäkin harvoin. Ei ole edes korvissa reikiä. Muoviset korut eivät ole hänen tyyliään, mutta hänen kauneimpansa on aivan ihana. 🌹👀


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      97
      1837
    2. Venäjä lähettää 480 tuhannen sotilaan armeijan Suomen rajalle

      Miten Suomessa vastataan Venäjän uhkaan sotilaallisesti
      Maailman menoa
      234
      1494
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      254
      1018
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      78
      915
    5. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      7
      805
    6. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      64
      751
    7. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      10
      745
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      27
      717
    9. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      55
      704
    10. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      38
      699
    Aihe