Vuosien päästä vai kepposteleeko mieli?
Voiko exään rakastua uudelleen
16
94
Vastaukset
- Anonyymi
En nyt sanoisi että ihan exiä ollaan ❤️
- Anonyymi
En ole ikinä ymmärtänyt tätä kysymystä, ...miksi ei voisi? edelleen ihmiset ja tilanteet muuttuvat.Monilla ollut myös paljon hyvää suhteessaan, jos ne huonot asiat on tullut käsiteltyä tai ovat muuttuneet niin miksi ei.
- Anonyymi
Voi rakastua jos suhde ei aiemmin päättynyt maailmanloppumaisesti.
- Anonyymi
Virpoa täytyy taikakepillä surrata
- Anonyymi
Kun näin exän 30 vuoden tauon jälkeen, tajusin, että ei voi.
- Anonyymi
Luulen että voi. On ollut huomaavainen ja auttavainen minua kohtaan. Jos menisin viereensä ja sanoisin ota syliin ja silitä luultavasti tekisi sen. Se tekisi hyvää tämän taannoisen haaksirikon jälkeen.
- Anonyymi
Voi kyllä ja tunteet ei välttämättä edes häviä koskaan, mutta mun kohdalla ei ikinä!
Voihan sitä rakastua, mutta aikoinaan tulleen eron syyt kyllä edelleen pysyvät voimassa. Syntyy on-off -suhde. Kannatta varoa kuin ruttoa. 🌹👀
- Anonyymi
Tutut virpoo
- Anonyymi
Voi tietysti. Eri juttu sitten, että kannattaako.
- Anonyymi
Mieli keppostelee.. suhteen alusta tulee puuttumaan se kaunein ihmisten tapaaminen,ihastuminen ja syventyvä rakkauden hetki. Myös suhteen tulevaisuudelle luodaan luottamus siellä tilassa, kun toinen on oma rakas ja hellyyden kohde. Vanhassa tunteessa on tuttuuden viehätys, kunnioitus syntyy ja katoaa tehtyjen ja tekemättömien asioiden johdosta. Rakkaus on mutkikas tapaus, joidenkin ihmisten välillä se elää pitkiäkin aikoja, joidenkin kohdalla se muuntuu unohdukseksi tai toveruudeksi.
https://youtu.be/Ybcd89PM2sk - Anonyymi
Ei kyllä pysty.
-Tee- - Anonyymi
Mä en voisi kuvitellakaan mitään exää. Hän on ex ihan syystä!
- Anonyymi
Jos ja kun ei ole rakastunut ikinä ensimmäistäkään kertaa, ei ole mitään tarvetta turhiin uusintoihin. Fiksu oppii kerrasta, eikö vain.
- nimikirjain, saat ihan ite päättää, mikä - Anonyymi
Ei kiitos.
- Anonyymi
Ei voi. Ainakaan minä en voi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1811508
No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall1951136Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä431101Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad38765- 14700
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä30691Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver21680- 37673
Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .19621Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46617