Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Keto.neilikka
profiilit
Keto.neilikka
Keto.neilikka
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
208
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tätä++minäkin+mietin,+mutta+saahan+ätmikin+haaveilla.+Minua+ei+kyllä+kiihota+ajatus+ätminkäisestä+puhisemasa+korvaan.
26.11.2018 14:42
Mitä+sitten+suotta+täällä+kitisemään+naisettomuuttaan,+jos+kaikki+naiset+on+jo+varattu.+Vai+pitääkö+naisten+ottaa+useampi+mies,+niin+riittäs+toosaa+kaikille+puutteessa+eläville+miehille?+Mut+eihän+se+toimisi,+kun+jokainen+käppänä+haluaa+naisen+vain+omaan+käyttöön+ja+vain+neitsyt+nainen+on+oikea+nainen,+muut+ovat+lorttoja.+Pitäsköhän+ätmien+tutkiskella+tarkemmin+omia+kriteerejään+tai+mieluiten+lopettaa+se+joutava+kitinä+kokonaan+ja+tyytyä+omaan+käteen.
09.11.2018 12:43
Jännä,+ettei+peräkammarin+pojat+naisia+kiinnosta.+Sivistymättömyys+tulee+esiin+jo+profiilissa,+ei+sellainen+ketään+innosta+yhteyttä+ottamaan.
09.11.2018 12:25
Onpa+sinulla+huono+itsetunto.
09.11.2018 12:23
Toiset+vaan+on+idiootteja+olipa+ikä++mikä+hyvänsä.+Kannattaisiko+hienovaraisesti+kysyä+mieheltä,+vieläkö+viestittelee++deittisivustolla+vai+onko+lopettanut+homman?+Jos+valehtelee,+niin+on+luultavasti+epäluotettava+muutenkin.+Jos+myöntää+viestittelevänsä+vieläkin,+niin+mitä+hän+kertoo+syyksi.+Kannattaa+kuitenkin+ottaa+puheeksi,+eikä+katkaista+yhteydenpitoa+ilman+syyn+kertomista.
08.11.2018 13:59
Jep,+on+se+kumma+kun+naiset+ei+jonota+näiden+luomakunnan+kruunujen+seuraan.+Siellä+he+kotona+istua+nököttävät+ja+laittavat+yhtä+älykkäitä+yhteydenottoja+naisille+deittisivustoilla+kuin+on+nämä+kommentit+tälläkin+palstalla.+Jännä,+ettei+löydy+naista.
08.11.2018 13:53
Älä+oleta+mitään,+olet+kuitenkin+väärässä.+Minulle+on+ihan+sama,+onko+"tyyppi"+mies+vai+nainen,+en+ymmärrä+hetken+huumassa+avioitumista.+Se+että+itse+olen+nainen,+ei+automaattisesti+tarkoita,+että+tuomitsen+vain+miehet+ja+hyväkdyn+naisten+toiminnan.
08.11.2018 13:43
Kyllä+siinä+tyypissäkin+pitää+jotain+vikaa+olla,+että+on+eronnut+monta+kertaa.+Ensinnäkin,+miten+heppoisin+perustein+mennään+naimisiin?+Ja+miksi+pitää+mennä+naimisiin,+kun+yhdessä+voi+olla+muutenkin!
03.11.2018 21:37
Mitä+rumempaa+mies,+sitä+enemmän+joutuu+maksamaan+että+saa+seksiä.+Toisekseen+ei+se+tyhmä+ole,+joka+pyytää+vaan+se+joka+maksaa.+Olipa+mies+sitten+miten+rikas+hyvänsä,+jotain+vikaa+hänessä+on+jos+toosasta+maksamaan+joutuu.
02.09.2018 20:43
Moni+nainen+ymmärtää+kyllä,+mitä+aloittaja+tarkoittaa.+Osaa+jopa+samaistua.+Jos+ei+ymmärrä,+silloin+on+itse+onnellisessa+suhteessa,+eikä+harkitse+eroa.+Mies+taas+ei+voi+käsittää,+miksi+nainen+tuntee+itsensä+arvottomaksi+tai+kokee+kunnioituksen+puutetta,+koska+hän+samaistuu+mieheen+ja+kuvittelee,+että+onnelliseen+parisuhteeseen+riittää,+että+mies+käy+töissä.+Silloin+on+turha+eritellä+mitään,+koska+mies+ei+vaan+voi+käsittää,+mistä+on+kysymys.
02.08.2018 18:20
Ei+kaikki+miehet+petä,+ihan+niinkuin+ei+kaikki+naisetkaan+perä.+Jokainen+on+yksilö+ja+tekee+omat+päätöksensä.
01.08.2018 13:55
Tuskinpa+tarvii+sunkaan+tussua+lipoa,+joten+nou+hätä!
01.08.2018 13:51
Että+ihan+muutaman+viikon+jälkeen+vasta+morkkis+iski...+No+voi+voi...+Jatkossa+sitten+kannattaa+pitää+housut+jalassa+niin+ei+tarvi+katua.
01.08.2018 13:47
Aina+voi+erota,+helpompi+olla+yksin+kuin+ahdistavassa+parisuhteessa.+Tai+sitten+käsket+miehen+hakemaan+seksiä+muualta,+jos+hän+kuvittelee+sitä+helpommin+toiselta+saavansa.+Mutta+itse+eroaisin,+on+se+seksi+kuitenkin+yksi+perusasia+parisuhteessa.
01.08.2018 13:45
Tai+sitten+minulla+oli+tylsää.+Enkä+arvannut,että+löytyy+tuollainen+ripustauja,++josta+ei+pääse+eroon.+Jos+olisin+ollut+epätoivoinen,+olisin+pitänyt+kynsin+ja+hampain+kiinni+noin+innokkaasta+miehestä.
11.07.2018 21:01
Normaali+mies+kyllä+löytää+naisen,+jotain+vikaa+pitää+miehessä+olla,+jos+täysin+ilman+jää.+Eikä+se+syy+todellakaan+ole+naisten+nirsoilu,+vaan+ihan+siinä+miehessä+itsessään.+Ongelma+vain+on+se,+että+miehet+luulevat+olevansa+normaaleja,+vaikka+käyttäytyvät+kuin+idiootit.+Ja+tämän+sinäkin+"tutkimuksellasi"+todistat.
11.07.2018 20:56
Tapadeittaajia+löytyy+niin+miehistä+kuin+naisistakin.+Se+valitettavasti+syö+uskottavuutta+niiltä,+jotka+etsii+tositarkoituksella+parisuhdetta.+Kun+törmää+tuollaiseen+deittailijaan+muutaman+kerran+alkaa+uskoa,+että+kaikki+ovat+samanlaisia.
27.06.2018 14:01
Tarpeeksi+epätoivoiselle+miehelle+välimatka+ei+ole+este.+Ei+edes+500km+ollut+liian+pitkä+matka,+vaikka+kauniisti+yritin+ehdotella,+että+hän+katselisi+lähempää+itseään+naista.+En+tiedä,+missä+mielenhäiriössä+alunperinkään+suostuin+hänet+tapaamaan,+mutta+virhe+se+oli.+Eihän+äijästä+meinannut+päästä+eroon+ollenkaan,+hän+jopa+ajoi+tuon+500km+luokseni+ilmoittamatta+tulostaan+olettaen+automaattisesti,+että+otan+avosylin+vastaan.+No,en+ottanut.
27.06.2018 13:59
Minä+en+aloittaisi+parisuhdetta++miehen+kanssa,+joka+ei+osaa+olla+juomatta.+Eikä+humalainen+mies+muutenkaan+kiinnosta,+joten+viinalla+ei+naista+saa.
27.06.2018 13:53
Entäs+sitten+mies?+Onhan+hänelläkin+jokin+syy+jäädä+ilman+treffejä?+Jos+minä+mielestäsi+suurinpiirtein+normaalina+naisena+pääsen+(huom.+pääsen)+treffeille,+niin+jokin+syy+pitää+olla+siihen+ettei+omasta+mielestään+normaali+mies+pääse.+Osoittaako+tutkimuksesi+todeksi+väitteen,+ettei+netissä+yhteyttä+ottavat+miehet+ole+normaaleja?+Vaiko+vain+se+epätoivo+ja+paniikkiko+ajaa+naiset+karkuun,+kun+mies+ottaa+yhteyttä?
27.06.2018 13:48
2 / 11