Harrastin seksiä vanhemman miehen kanssa

n20v_

Nyt ahdistaa

Asuin siis alkukesän Helsingissä kun olin siellä kesätöissä ja siellä tapasin kerran baarissa erään miehen, joka oli tosi mukava ja ihan hyvännäköinenkin, mutta aika vanha kuitenkin, ehkä joku nelivitonen kun itse olen 20. Join sitten aika urakalla siinä illan mittaan samalla kun juteltiin ja tämä sitten jossain vaiheessa iltaa kysyi että haluaisinko lähteä hänen kämpille ja selvin päin tuskin olisin suostunut, mutta kännissä ajattelin että mikäs siinä, kerran sitä vaan eletään ja halusin muutenkin pitää ikimuistosen kesän kun en Helsingissä oikeasti asu.

Noh, mentiin sen kämpille, harrastettiin seksiä ja se mies oli koko ajan tosi huomaavainen ja mukava vielä seuraavana aamunakin. Se pisteli mulle viestejä vielä parin seuraavan päivän ajan mutten enää nähnyt sitä kun muutama päivä ton jutun jälkeen matkustin jo takas mun omaan kaupunkiin keski-suomeen.

Ton tapahtuneen jälkeen ajattelin pitkään siitä että en kadu ja olipahan tollanen hauska kokemus, mutta nyt muutamaa viikkoa ton jälkeen mua on alkanut ahdistamaan toi ihan kamalasti. Se, kuinka vanha se mies oikeesti oli muhun verrattuna ja kuinka helppo olin kun lähdin sen mukaan ihan tosta vaan vaikka en käytännössä ollenkaan tuntenu sitä.

Mitään laitontahan ei tavallaan tapahtunut koska suostuin kaikkeen, mutta haluankin kysyä niiltä joilla on samantapaisia kokemuksia, että miten pääsitte yli?

93

5861

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Että ihan muutaman viikon jälkeen vasta morkkis iski... No voi voi... Jatkossa sitten kannattaa pitää housut jalassa niin ei tarvi katua.

      • ElinikäinenRiesa

        Toivottavasti aloittaja ei saanut sentään vanhuusvirusta, joka lyhentää telomeerit ja surkastuttaa mitokondriot. Voi aiheuttaa ennenaikaista vanhentumista sekaantuminen vanhoihin ihmisiin.


    • Tia22

      Totta puhuen mua kaduttaa suurin osa mun seksijutuista. Oon ollut niissä liian helposti vietävissä ja jälkikäteen on tullut sellainen olo, et mies on saanut haluamansa ja meikäläinen on vain toiminut palveluntarjoajana. Vaikka ei se tietenkään itse hetkellä siltä tunnu.

      Mietin itsekin, et kaduttaako sua aloittaja tossa sun jutussa nimenomaan se, et oot kaksikymppisenä "antanut liian helpolle" vanhemmalle, seksinnälkäiselle miehelle? Et harrastamalla seksiä sen kanssa oot välittänyt sellaisen viestin, että kaksikymppiseltä kyllä saa seksiä, kun jaksaa yrittää?

      Onhan tossa ajatuksessa toki pointtinsa siinä mielessä, että jos tarpeeksi suuri osa nuorista naisista harrastaa yhden illan juttuja, miehillä riittää motivaatiota juosta niiden (meidän :D) perässä. Mut toisaalta voi kysyä, onko yksilön velvollisuus tässä tapauksessa toimia moraalinvartijana?

      • Ei.voi.olla

        "Oon ollut niissä liian helposti vietävissä ja jälkikäteen on tullut sellainen olo, et mies on saanut haluamansa ja meikäläinen on vain toiminut palveluntarjoajana."

        Ja mitähän palveluja sä olet saanut? Ihme ajatus että panemaan mennessä nainen antaa palveluntarjoajana jotain. Eikö se mies antanut myös sulle jotain kun kerran sänkyyn menit ja pillua annoit? Oletteko te vaan niin vietävissä ilman omaa tahtoa varsinkinhumalassa että pitäisi isin valvonnassa pitää koko elemänne turvassa omalta tyhmyydeltänne? Ehkä muslimot on sittenkin oikeassa, burkassa ei tule morkkiksia omasta tyhmyydestä ja vedettävyydestä.


    • onneksi.jo.viisaampi

      Kellä nyt ei olisi tuollaisia historiassaan. Ei siis sillä että vähättelisin noita tuntemuksia, mutta näin vertaistukena. Nyt kun kerta asioista avaudutaan niin voinkin kertoa ne omat jälkikäteen yrjöttävimmät kokemukseni:

      -tapailu huomattavasti vanhemman miehen kanssa, se mies oli kyllä huomattavan komea mutta seksi oli paskaa ja en osaa näin jälkikäteen sanoa mitkähän oli ne motiivit mitkä sai tuohon alkamaan silloin teininä.
      -panin tuhannen kännissä koulukaveria josta en ollut kiinnostunut tippaakaan. olin naamat ja ihastukseni ei antanut minulle huomiota joten jostain neronleimauksesta raahasin ton lohtuna himaan. aamulla heitin helvettiin ja aloin vältellä jos jossain siihen törmäsin. ei se nyt ollut edes mitenkään ruma tai mitään, ei vaan kiinnostanut ja vieläpä heräsin yöllä siihen kun se pani sammunutta ruumistani. <3
      -panin lyhyttä miestä jonka nimeä en muista. maailman huonointa seksiä muutenkin.
      -panin ulkomailla porilaista junttia joka joi kossua ja jonka jutut oli luokkaa "saanko panna sinua pilluun saanko" enkä ees ymmärtänyt suurinta osaa mitä se puhui.

      • 123d123d123f213f

        Mulla ei ole tuommoistia historiassani, olen 29 vuotias mies. Olin vain yhdessä suhteessä ja olimme ns seurustelussa, hän halusi myös erota. Minä pidin täydellisesti kiinni raamatus uskosta suhteen aikana, vaikka emme olleet naimisissa ja oli seksiä mutta pyrin menemään myöhemmin naimisiin tuon henkilön kanssa. Muta hän ei halunnut. Muita seksi suhteita ei ole ollut. Kerran olin alasti olevan naisen kanssa kun tulimme baarista mutta ei ollut seksiä hänen kanssa.


      • Huonoimmatseksikokemuk

        Älyttömän hienoa että otit nämä puheeksi. Miksei täällä ole aiheesta ketjua?


      • nainen_on_reikä

        Huomauutaisin, että sinä et pane ketään. Miehet panevat sinua. Sinä olet reikä


      • täyttä.petosta
        123d123d123f213f kirjoitti:

        Mulla ei ole tuommoistia historiassani, olen 29 vuotias mies. Olin vain yhdessä suhteessä ja olimme ns seurustelussa, hän halusi myös erota. Minä pidin täydellisesti kiinni raamatus uskosta suhteen aikana, vaikka emme olleet naimisissa ja oli seksiä mutta pyrin menemään myöhemmin naimisiin tuon henkilön kanssa. Muta hän ei halunnut. Muita seksi suhteita ei ole ollut. Kerran olin alasti olevan naisen kanssa kun tulimme baarista mutta ei ollut seksiä hänen kanssa.

        "Minä pidin täydellisesti kiinni raamatus uskosta suhteen aikana, vaikka emme olleet naimisissa ja oli seksiä"
        Mitä se on? - Täydellistä petosta ja valhetta, kun on oltu täysin irti raamatullisesta uskosta koska on ollut seksiä avioliiton ulkopuolisesti.


      • Anonyymi
        nainen_on_reikä kirjoitti:

        Huomauutaisin, että sinä et pane ketään. Miehet panevat sinua. Sinä olet reikä

        Ja sinä olet pelkkä putki


    • Vanhemmat herrasmiehet on vaan parempia sängyssä, mutta et kysynyt siitä.

      Jospa antaisit nuorten miesten panna sinua urakalla, niin ehkä saisit parempia muistoja ajateltavaksesi.

      • Lerpukkaa

        Väärin vanhoista ukoista ei ole enää mihinkään.. Nuorilta kolleilta olen saanut hyvät kyydit, eikä kaduta pätkääkään.. Ja molemmat halunneet vielä uusinnan.


      • Lerpukkaa kirjoitti:

        Väärin vanhoista ukoista ei ole enää mihinkään.. Nuorilta kolleilta olen saanut hyvät kyydit, eikä kaduta pätkääkään.. Ja molemmat halunneet vielä uusinnan.

        Ei sinun tarvitse minulle vastata, aihe ei ole minun huoliani.


      • ei-mene-ihan-noin
        Ananias kirjoitti:

        Ei sinun tarvitse minulle vastata, aihe ei ole minun huoliani.

        Eiköhän se täysin riipu (heh) vanhemmasta herrasmiehestä. Jotkut ovat koko ikänsä huonoja, jotkut kehittyvät, jotkut ovat seppiä jo "syntyessään". Tiedät varmaan omasta ikäluokastakin mies-uuveloita, joista arvaat, jos vähän mietit, että eivät tule koskaan olemaan hyviä sängyssä.


      • ei-mene-ihan-noin kirjoitti:

        Eiköhän se täysin riipu (heh) vanhemmasta herrasmiehestä. Jotkut ovat koko ikänsä huonoja, jotkut kehittyvät, jotkut ovat seppiä jo "syntyessään". Tiedät varmaan omasta ikäluokastakin mies-uuveloita, joista arvaat, jos vähän mietit, että eivät tule koskaan olemaan hyviä sängyssä.

        En ymmärrä miten aihe olisi sinun ja minun tai minun ja Lerpukan välinen?

        Ap kysyi neuvoa, ja kommentoin hänelle. En käy keskustelua aiheesta kenenkään muun kanssa, sillä emme ole osapuolia asiassa.


      • ei-mene-ihan-noin
        Ananias kirjoitti:

        En ymmärrä miten aihe olisi sinun ja minun tai minun ja Lerpukan välinen?

        Ap kysyi neuvoa, ja kommentoin hänelle. En käy keskustelua aiheesta kenenkään muun kanssa, sillä emme ole osapuolia asiassa.

        Korjasin vain pientä lapsusta. Ei muuta.


    • Muistothäviää

      Tärkeintä, ettei mitään homojuttuja sattunut.

    • schukupulitautia

      Saitko mitään kivaa sukupuolitautia?

    • NainenRuudunTakaa

      Miks sulla on morkkis? Mistä tarkkaan ottaen?

      Että seurasit halujasi? Halusit kokemuksia? Vai että "ei saisi"? Kuka sanoo ettei saa? Miks sitä pitäisi kuunnella?

      Heitä romukoppaan sellaiset ajatukset, että naiset ei sais haluta ja mennä halujensa mukaan. Saa haluta, panna ja elää. Jos vapaa seksi on kivaa, ei sitä tartte morkkistella. Jos ei ole, eli esim. kaipaisit muutakin yhteyttä, niin tiedätpä nyt senkin, että sitten jää tulevaisuudessa menemättä.

      Elämä on oppimista.

    • Puumis

      No en ihmettele yhtään, jos on morkkis, kun olet lähtenyt jonkin vanhan muumion matkaan.. Hyiii.. mutta tekevälle sattuu.. Ihmettelen, että eikö siellä ollut hyvännäköisiä nuoria miehiä, joita olis pokaillu? En ymmärrä, miks edes tuhannen päissään lähtee jonkun fossiilin matkaan.. Jos olis ollu nuori ja komea kundi niin tuskin olis morkkista tullut.

      • Naisasialooser11

        Katkeran kurpan tyypillistä rutinaa. Ei ole olemassa mitään hyvännköisiä nuoria miehiä joten ei niitä sielläkään ollut. Aikuinen komistus on sitä mitä nuoret naiset haluavat, mies on komeimmillaan juuri keski-ikäisenä. Sen sijaan 45v nainen on kurttuinen homepillu ilman seksuaaliarvon häivääkään.

        Ja tottakai olisi tullut iso morkkis jos nainen olisi antanut jollekkin finninaamaiselle ikäiselleen sänkysählärille, joka olisi nylkyttänyt naisen päällä minuutin ajan.

        Vahempi charmantti taitava rakastaja on se mitä nuoret naiset haluavat.


      • Kaunis.nainen

        No etkös sinä ole niiden vanhojen ukkojen perään? Ja mitä väliä sulle siitä on, kun et saa miestä etkä naista.. Todellisuus on ihan muuta, mitä kuvittelet. Samaa sontaa länkytät vuosikaudet..kun muut elävät, sitä TODELLISTA ELÄMÄÄ.


      • Sehänkunsitäonkin
        Kaunis.nainen kirjoitti:

        No etkös sinä ole niiden vanhojen ukkojen perään? Ja mitä väliä sulle siitä on, kun et saa miestä etkä naista.. Todellisuus on ihan muuta, mitä kuvittelet. Samaa sontaa länkytät vuosikaudet..kun muut elävät, sitä TODELLISTA ELÄMÄÄ.

        Se on katkera vanha kurppa, joka todellisuuttaan ja omaa tilannettaan itselleen harhauttaakseen täällä rutisee.


      • Kaunis.nainen
        Sehänkunsitäonkin kirjoitti:

        Se on katkera vanha kurppa, joka todellisuuttaan ja omaa tilannettaan itselleen harhauttaakseen täällä rutisee.

        Katkera en ole, enkä edes vanha.. Kaunis ja seksikäs pakkaus, joka nauttii elämästään ja nuorista miehistä.. Kirjoituksestasi paistaa katkeruus naisia kohtaan.. Mutta ihan sama ja kohta treffit komean kollin kanssa, tämä se on elämää.. Jihuuu


      • 87687687
        Kaunis.nainen kirjoitti:

        Katkera en ole, enkä edes vanha.. Kaunis ja seksikäs pakkaus, joka nauttii elämästään ja nuorista miehistä.. Kirjoituksestasi paistaa katkeruus naisia kohtaan.. Mutta ihan sama ja kohta treffit komean kollin kanssa, tämä se on elämää.. Jihuuu

        No mä olen vähän kateellinen.. :) Tai oikeastaan aika paljon.. :)

        Otin vanhan ja ruman miehen. Ajattelin, ettei se jonain päivänä vaihda mua nuorempaan tai tyydy minuun paremman puutteessa.

        No ei tuo mies nyt millään tavalla ole tässä ikävaiheessa elämänsä komeimmassa kunnossa! Mustis naapurissa asuvasta komeasta ja nuoresta miehestä.


    • Femtrolls

      Jos jälkikäteen kaduttaa, niin se on raiskaus. Tee rikosilmoitus poliisille, niin asia menee eteenpäin.

      • Älä yllytä, ottaa vielä todesta...

        Vähän pelottava tämä kohta alkup. tekstissä
        "Mitään laitontahan ei _tavallaan_ tapahtunut ..."


      • hbk

        Kyllähän tuossa irstas setämies hyväksikäytti nuoren naisen voimakasta humalatilaa. Tosiassa siis suostumusta ei ollut.


      • Kennedyn.Osuma

        Suostumus on siitä jännä, että sen voi kauankin jälkikäteen peruuttaa jos niin tuntuu.


      • lempeä_herätys
        Kennedyn.Osuma kirjoitti:

        Suostumus on siitä jännä, että sen voi kauankin jälkikäteen peruuttaa jos niin tuntuu.

        Kun menet naisen kanssa sänkyyn, hän päästää sinut sisäänsä kauniiseen paikkaan, johon kaikki miehet eivät pääse. Hän silittelee ihoasi, tunnustelee tuoksuasi ja sulkee silmänsä nautinnosta, kun liikut hänen sisällään. Hän luottaa siihen, ettet satuta häntä fyysisesti etkä henkisesti. Hän luottaa siihen, että kuuntelet häntä joka hetki ja olet varovaisempi, jos hän kertoo sinun satuttavan häntä tietämättäsi. Jos hän on rakastunut sinuun, hän luottaa, että tulet hänen sisäänsä myöhemminkin ja haluat muutenkin olla hänen seurassaan.

        Ehkä nainen toivoisi, että sinä luottaisit hänen haluavan sinulle vain hyvää. Vaatii aikamoista häikäilemättömyyttä kutsua joku vaginaansa ja jälkeen päin satuttaa kyseistä henkilöä. En väitä, etteikö niin tapahtuisi. Haluan vain tuoda ilmi, että naisen hyväntahtoisuuteen luottaminen ei ole mahdoton ponnistus, jos ajattelee, miten paljon naisen täytyy luottaa sinun hyväntahtoisuuteesi, jotta hän voi päästää sinut sisälleen.


      • ThanosDidnothingWrong

        Bill Cosby joutui vankilaan kun suostumus peruttiin 14 vuotta myöhemmin. Ja jos mies ja nainen humaltuvat yhdessä, niin mies on aina oletetusti hyväksikäyttäjä ja nainen hyväksikäytetty.


      • Eimontaehjääluuta

        Joo, niinhän se kannattaa hoitaa. Mutta siinä on vaaramomentteja. Jos mulle tehtäisiin niin, että ensin annetaan normaalisti ja jälkikäteen syytetään raiskauksesta, niin menisin tervehtimään naista pesäpallomailan kanssa eikä jäisi montakaan luuta ehjäksi muijalla.


      • Varma
        ThanosDidnothingWrong kirjoitti:

        Bill Cosby joutui vankilaan kun suostumus peruttiin 14 vuotta myöhemmin. Ja jos mies ja nainen humaltuvat yhdessä, niin mies on aina oletetusti hyväksikäyttäjä ja nainen hyväksikäytetty.

        Sitäpä syystä, jotkut nauhoittavat tapahtumat.


      • kekseilijä
        Varma kirjoitti:

        Sitäpä syystä, jotkut nauhoittavat tapahtumat.

        Ja siitähän se vasta syytteet tulevat jos salaa nauhoitat seksiaktit. T: Axl


      • Anonyymi

        Tuo on paskapuhetta. Jälkijunassa jälkiviisastelua.
        Koittakaa nyt hyvät ihmiset päättää...


    • Kaisanoasaa

      Sait kullia joten ole tyytyväinen siihen. Kullia tahdot varmaan lisää myöhemminkin. Tuskin sulle kelpaa samanikäinen ätmi joten tykkäät vanhemmista jännämiehistä.

    • näen-sieluni-silmillä

      Morkkiksesi johtuu siitä, että näet nyt itsesi miehen silmin. Helppona uhrina, joka humaltuu, mies kuola valuen seuraa humaltumistasi, sammaltamista, horjuvia askelia. Kuinka sinulle tulee "hällä väliä" meininki, hänen tarjottuaan sinulle väkeviä. Kuinka hän laskee: NYT olet helppoa riistaa, nyt on aika iskeä ja sopivilla sanoilla houkutella sinut ansaan. Näet sen ristiriidan selvinpäin, miten eri olotila on kännissä, kuinka sinä olit mielestäsi rohkea ja valloittaja, teit mitä halusit. Ja myöhemmin se olikin niin, että mies teki sinulla, mitä halusi. OIKEA mies olisi ymmärtänyt, että olet liian humalassa. Jos olisit ollut kiinnostava hänestä oikeasti, olisi hän vienyt sinut kotiinsa, mutta peitellyt nätisti nukkumaan ja päättänyt tutustua, kun olet humalasta toipunut. Hän kuitenkin käytti hyväkseen tilaisuutta, koska sellainen tarjoitui. Näin tekevät useammat miehet, valitettavasti. Mutta toisenlaisiakin on. Älä leimaa koko mies-polvea kuitenkaan.

    • Kiltti-Ja-Kunnollinen

      Voitko antaa minullekkin pillua kun annoit jollekkin random ukolle. Olen sentään 10 vuotta nuorempikin.?

      • AiAi

        Minua suot panna, kunhan pippelis sojottoo. Suot kunnon pärsettä. Vasta 63v mies uottaa tosi kollii mökille.


    • Naksimi

      Muistele itse neljävitosena sitten kuinka typerä tämä sinun ahdistuksesi oli. Neljävitonen on ihan samanlainen kuin 25 vuotias fyysisesti ja henkisesti. Vika on sinun päässäsi.

    • Aika outo suhtautuminen seksiin, jos joutuu/pitää yrittää "päästä yli" panokokemuksestaan.
      Minusta tuo kertoo vain sen, että aloittajalla on vääristynyt käsitys seksuaalisuudesta ja seksistä.. Ikäänkuin se olisi hänelle vähintäänkin uskonnollinen rituaali tai jotain outoa..
      Ja toisekseen nelikymppinen mies on kaukana vanhasta..
      Nelikymppinen nainen taasen alkaa olemaan jo aika elänyt näin nelikymppisen miehenkin silmin.

      • Kaunis.nainen

        Kyllä 40v mieskin on jo vanha lerppa. Ihme kyllä monet 25-30v miehet haluaa 40v kauniin ja sexyn naisen kanssa sänkyyn.. Eikä tuon ikäinen nainen vielä ikäloppu ole päinvastoin nainen parhaassa iässä, että vähän paapan arvio meni pieleen. Happamia sanoi kettu pihjalanmarjoista.


      • Kaunis.nainen kirjoitti:

        Kyllä 40v mieskin on jo vanha lerppa. Ihme kyllä monet 25-30v miehet haluaa 40v kauniin ja sexyn naisen kanssa sänkyyn.. Eikä tuon ikäinen nainen vielä ikäloppu ole päinvastoin nainen parhaassa iässä, että vähän paapan arvio meni pieleen. Happamia sanoi kettu pihjalanmarjoista.

        No itse olen kyllä vahvasti sitä mieltä, että ne nuoret miehet jotka hakevat vanhempaa naista seksiin, niin tekevät sen kyllä lähinnä siksi kun eivät nuorempaa saa..
        Nuorista naisista on kova kilpailu etenkin deittipalstoilla ja kontaktin saaminen heihin keskiverto ulonäön omaaville miehille on vaikeaa.. -->Netissä naiset keskittyvät aina omaa tasoaan ylempänä oleviin miehiin, joten tuollainen nuorimies on ilman muuta tasoltaan keski-ikäisen naisen yläpuolella, joten ilman muuta silloin näiden miesten mahdollisuudet kasvavat ja sen he ovat ymmärtäneet.

        Tiivistettynä: Nuoret miehet panevat vanhempia naisia koska heiltä saa helpommin.
        Monet miehet kun ajattelevat, että nainen on vain koriste pillun ympärillä = Reikä se on rinkelilläkin.. (itse en ole sitä mieltä)

        Itse haluaisin nähdä 40 ikäiset naiset seksuaalisesti kiinnostavina, mutta en vain näe..Jos katsoo deittipalstoilla naisia ja lenaa niitä kuvia, niin jotain merkittävää on tapahtunut naisille tasan siinä 40v kinkamilla, usein jopa aiemmin. Jää nähtäväksi muuttuuko käsitykseni vanhemmiten, eli näenkö 50-60v ikäisenä sitten sen 40 ikäisen naisen houkuttelevana? Aika näyttää.


      • Narttu_
        CamelBoots kirjoitti:

        No itse olen kyllä vahvasti sitä mieltä, että ne nuoret miehet jotka hakevat vanhempaa naista seksiin, niin tekevät sen kyllä lähinnä siksi kun eivät nuorempaa saa..
        Nuorista naisista on kova kilpailu etenkin deittipalstoilla ja kontaktin saaminen heihin keskiverto ulonäön omaaville miehille on vaikeaa.. -->Netissä naiset keskittyvät aina omaa tasoaan ylempänä oleviin miehiin, joten tuollainen nuorimies on ilman muuta tasoltaan keski-ikäisen naisen yläpuolella, joten ilman muuta silloin näiden miesten mahdollisuudet kasvavat ja sen he ovat ymmärtäneet.

        Tiivistettynä: Nuoret miehet panevat vanhempia naisia koska heiltä saa helpommin.
        Monet miehet kun ajattelevat, että nainen on vain koriste pillun ympärillä = Reikä se on rinkelilläkin.. (itse en ole sitä mieltä)

        Itse haluaisin nähdä 40 ikäiset naiset seksuaalisesti kiinnostavina, mutta en vain näe..Jos katsoo deittipalstoilla naisia ja lenaa niitä kuvia, niin jotain merkittävää on tapahtunut naisille tasan siinä 40v kinkamilla, usein jopa aiemmin. Jää nähtäväksi muuttuuko käsitykseni vanhemmiten, eli näenkö 50-60v ikäisenä sitten sen 40 ikäisen naisen houkuttelevana? Aika näyttää.

        Kumma käsitys, että sellaiset miehet olisivat jotain pahnan pohjimmaisia.
        Asia on täysin päinvastoin, ovat pikku ytmejä, jotka saalistavat juuri sitä mitä haluavat.


      • Kaunis.nainen

        Pieleen meni saavat kyllä nuorenpaakin ja komeita miehiä ollut.. Ihan haluavat kokea, miltä kokenut ja osaava nainen tuntuu.. Eivätkä jää perään roikkumaan.. Itseäni luullaan 10v nuoremmaks, katos kun botox ym keksitty.. 40v miehetkin saattaa näyttää saattohoitopotilailta, jos huonot elintavat ja plösöjä joka ikäluokissa.,eikä kaikki nuoretkaan kauniita olet. No ihan sama mulle, mutta kohta tulee komea kolli kylään.. Ja tämä komistus halunnut nähdä useamman kerran.. Katkerien setien väite, ettei komeat kollit kelpuuttaisi, myös kauniita ja sexyjä puumia!!!! Jokaiselle löytyy jotain, mitä sitä inttämään..


      • Kaunis.nainen kirjoitti:

        Pieleen meni saavat kyllä nuorenpaakin ja komeita miehiä ollut.. Ihan haluavat kokea, miltä kokenut ja osaava nainen tuntuu.. Eivätkä jää perään roikkumaan.. Itseäni luullaan 10v nuoremmaks, katos kun botox ym keksitty.. 40v miehetkin saattaa näyttää saattohoitopotilailta, jos huonot elintavat ja plösöjä joka ikäluokissa.,eikä kaikki nuoretkaan kauniita olet. No ihan sama mulle, mutta kohta tulee komea kolli kylään.. Ja tämä komistus halunnut nähdä useamman kerran.. Katkerien setien väite, ettei komeat kollit kelpuuttaisi, myös kauniita ja sexyjä puumia!!!! Jokaiselle löytyy jotain, mitä sitä inttämään..

        En tietääkseni sanonut missään, etteikö komeakin nuori mies voisi panna keski-ikäisiä tai vaikka lähes mummoutuvia naisia. Ilman muuta voi ja moni paneekin, jos on tehnyt asiasta harrastuksen itselleen.. Nuorta naista on vaikeampi saada kun taas 45v vuotiaita olisi vaikka jokaiselle vkolle tarjolla.
        Ja tuo naisen kokemus tarkoittaa käytännössä paljon ajettua, paljon seksipartnereita = Suuri tautiriski. = Itse en näe siinä mitään hyvää miehen kannalta ajateltuna. Itseasiassa ajatus siitä on jotenkin inhottava. Mies ottaa mieluummin neitseen koulutukseensa jos sellainen on tarjolla kuin naisen, jota on pannut suuren komppaniallisen verran miehiä.

        Ei tässä ole tarkoitus ottaa sinulta mitään pois, kunhan selvensin sinulle tosiasioita.

        Toivon sinulle hyviä panoja sen pojan kanssa....Siinä molemmat voittavat jokatapauksessa.


      • hhkbjbkbkbbk
        CamelBoots kirjoitti:

        No itse olen kyllä vahvasti sitä mieltä, että ne nuoret miehet jotka hakevat vanhempaa naista seksiin, niin tekevät sen kyllä lähinnä siksi kun eivät nuorempaa saa..
        Nuorista naisista on kova kilpailu etenkin deittipalstoilla ja kontaktin saaminen heihin keskiverto ulonäön omaaville miehille on vaikeaa.. -->Netissä naiset keskittyvät aina omaa tasoaan ylempänä oleviin miehiin, joten tuollainen nuorimies on ilman muuta tasoltaan keski-ikäisen naisen yläpuolella, joten ilman muuta silloin näiden miesten mahdollisuudet kasvavat ja sen he ovat ymmärtäneet.

        Tiivistettynä: Nuoret miehet panevat vanhempia naisia koska heiltä saa helpommin.
        Monet miehet kun ajattelevat, että nainen on vain koriste pillun ympärillä = Reikä se on rinkelilläkin.. (itse en ole sitä mieltä)

        Itse haluaisin nähdä 40 ikäiset naiset seksuaalisesti kiinnostavina, mutta en vain näe..Jos katsoo deittipalstoilla naisia ja lenaa niitä kuvia, niin jotain merkittävää on tapahtunut naisille tasan siinä 40v kinkamilla, usein jopa aiemmin. Jää nähtäväksi muuttuuko käsitykseni vanhemmiten, eli näenkö 50-60v ikäisenä sitten sen 40 ikäisen naisen houkuttelevana? Aika näyttää.

        Olen 52v mies jolla on kokemusta muutaman sadan naisen verran ja kyllä se niin on mitä CamelBoots kirjoittaa, 40 vuotiaana nainen lakkaa olemasta seksuaalisesti kiinnostava. Toki poikkeuksia on, jotkut naiset eivät ole koskaan kiinnostavia, rumuus, lihavuus, korsolaisuus tms syynä ja sitten toki on jokaista tuhatta naista kohden muutama jotka vielä tuon iän jälkeenkin menettelevät.


      • Tyttö29v

        Ei, se 52 mieskään pallomahoineen enää ole kovin kiinnostava ja nuoremmat miehet menee ohi tullessa ja mennessä.. Kyllä, se vaan niin menee, että nuori ja timmi uros on kaikkien mieleen.. Mutta helppo, paapan pettää itseään ja korkeintaan saa seuraa maksamalla..


      • hhhjjjhjjhhjjhhh
        Tyttö29v kirjoitti:

        Ei, se 52 mieskään pallomahoineen enää ole kovin kiinnostava ja nuoremmat miehet menee ohi tullessa ja mennessä.. Kyllä, se vaan niin menee, että nuori ja timmi uros on kaikkien mieleen.. Mutta helppo, paapan pettää itseään ja korkeintaan saa seuraa maksamalla..

        Onneksi ei ole psllomahaa, kuten monella 29 siideripissiksellä :) :)


      • 6576jgjgj676
        Kaunis.nainen kirjoitti:

        Pieleen meni saavat kyllä nuorenpaakin ja komeita miehiä ollut.. Ihan haluavat kokea, miltä kokenut ja osaava nainen tuntuu.. Eivätkä jää perään roikkumaan.. Itseäni luullaan 10v nuoremmaks, katos kun botox ym keksitty.. 40v miehetkin saattaa näyttää saattohoitopotilailta, jos huonot elintavat ja plösöjä joka ikäluokissa.,eikä kaikki nuoretkaan kauniita olet. No ihan sama mulle, mutta kohta tulee komea kolli kylään.. Ja tämä komistus halunnut nähdä useamman kerran.. Katkerien setien väite, ettei komeat kollit kelpuuttaisi, myös kauniita ja sexyjä puumia!!!! Jokaiselle löytyy jotain, mitä sitä inttämään..

        Älä.. Nykyään voidaan tehdä vaikka mitä!

        Mitä kaikkea sulle on tehty?? Mulle on laitettu rinnat, mesolankoja, botoxia ja täyteaineita. Sunnitelmissa ylä- ja alaluomien leikkaus puolen vuoden sisällä. Maksaa nykyään Suomessakin alle kolme tonnia..


    • lempeä_herätys

      Alkuperäisen viestin on kirjoittanut mies. Nainen ei ajattele tuolla tavalla. Näen tämän kolmannella silmälläni. :D

      • kolmas_silmä

        Minulta tulee sieltä vain 💩


      • lempeä_herätys
        kolmas_silmä kirjoitti:

        Minulta tulee sieltä vain 💩

        Sinä et tiedä, mikä kolmas silmä oikeasti on. :D


      • Näköjään
        lempeä_herätys kirjoitti:

        Sinä et tiedä, mikä kolmas silmä oikeasti on. :D

        Sinä taas et ymmärrä huumoria.


      • EdesUnissa

        20-vuotias ei ole nainen. Se saattaa hämätä .
        Sen sijaan keskustelussa on jäänyt huomiotta se mies. Itse olen tuntenut vastaavaa ahdistusta, kun olen vahingossa ajautunut sänkyyn tuollaisen parikymppisen naisen kanssa, tai vaikkapa vain varatun naisen kanssa. Silloin ajattelee että mokaileekohan muutkin näin ?
        Kun ikäero menee yli 15 vuoden niin samalla tavalla se tuntuu sopimattomalta meistä miehistä. Ainakin minusta.


      • lempeä_herätys
        Näköjään kirjoitti:

        Sinä taas et ymmärrä huumoria.

        En tässä yhteydessä. Jos kolmas silmäsi toimisi yhtä hyvin kuin anuksesi, elämäsi olisi täysin erilaista kuin tällä hetkellä.


      • Näköjään
        lempeä_herätys kirjoitti:

        En tässä yhteydessä. Jos kolmas silmäsi toimisi yhtä hyvin kuin anuksesi, elämäsi olisi täysin erilaista kuin tällä hetkellä.

        Peppuni toimii hyvin, kaikin tavoin, kiitos kysymästä. Vaikken sinulle sitä möykyn kuvaa laittanutkaan, vaan joku aivan muu.
        Eli ettei nyt olisi oma silmäsi hiukan töhryssä?


      • lempeä_herätys
        Näköjään kirjoitti:

        Peppuni toimii hyvin, kaikin tavoin, kiitos kysymästä. Vaikken sinulle sitä möykyn kuvaa laittanutkaan, vaan joku aivan muu.
        Eli ettei nyt olisi oma silmäsi hiukan töhryssä?

        Joo, anteeksi. En ottanut huomioon, että tämä erilaisiin silmiin keskittyvä sivujuonne vetäisi puoleensa ihan useampia keskustelijoita. Mutta minäpä noteeraan, ettei möykky ollut sinulta, ja hyvän palstasovun säilyttämiseksi kuvittelen, että hymiössä oleva möykky oli suklaapehmistä ja että kolmanteen silmääni kuvittelemasi töhry ei ollut vaaleaa.

        Olemme kaiketi sovussa tämän jälkeen?


      • Näköjään
        lempeä_herätys kirjoitti:

        Joo, anteeksi. En ottanut huomioon, että tämä erilaisiin silmiin keskittyvä sivujuonne vetäisi puoleensa ihan useampia keskustelijoita. Mutta minäpä noteeraan, ettei möykky ollut sinulta, ja hyvän palstasovun säilyttämiseksi kuvittelen, että hymiössä oleva möykky oli suklaapehmistä ja että kolmanteen silmääni kuvittelemasi töhry ei ollut vaaleaa.

        Olemme kaiketi sovussa tämän jälkeen?

        Ollaan toki 😊


      • Näköjään kirjoitti:

        Sinä taas et ymmärrä huumoria.

        Tuo vitsi o yhtä kulunu ku [insert here]:n peppureikä.


    • Normimies39

      Vanhemmat miehet just tykkää panna nuoria naisia.

    • kurttuinen_ja_wanha

      Eihän toi edes ollut vanha. Kelaa että 75-vuotias Danny on 25-vuotiaan Erika Vikmanin kanssa yhdessä. Siinä on jo ikäeroa.

    • NaimaTakkunen

      No..onni onnettomuudessa on, että teit Ananaksen onnelliseksi. Nyt hän voi kerskua kavereilleen, kuinka hänen ei tarvitse tyytyä ikäisiinsä.

    • Nainen59

      n20v_ olet yhtä kokemusta rikkaampi.... turha jäädä pohtimaan tapahtunutta-

      Minulle kävi taas muutama vuosi sitten, että Harrastin seksiä hyvin nuoren miehen kanssa.
      Hän olisi tahtonut jatkaa tapaamistani.

      Menneisyyttä ei voi muuttaa, mutta tulevaisuuteen voi vaikuttaa omilla valinnoilla.

    • Jos tämä ei ollut trolli, niin mikä tuossa ahdistaa? Ei nyt eletä mitään keskiaikaa, seksi on jokaisen oma asia.

      • Munkinreikä

        Naisia usein kaduttaa huono seksi, jossa vain antaa, eikä saa itse mitään takaisin. Se aiheuttaa käytetyn olon.


      • Munkinreikä kirjoitti:

        Naisia usein kaduttaa huono seksi, jossa vain antaa, eikä saa itse mitään takaisin. Se aiheuttaa käytetyn olon.

        Mutta aloittaja syyttele itseään ”helppoudesta”. ”Se, kuinka vanha se mies oikeesti oli muhun verrattuna ja kuinka helppo olin kun lähdin sen mukaan ihan tosta vaan vaikka en käytännössä ollenkaan tuntenu sitä.”

        Ei sillä ole mitään merkitystä, kuinka ”helppo” on. Tuo käsite kuuluu aikansa eläneeseen seksuaalikaksinaismoralismiin. Miehiä kukaan ei syyttele helppoudesta.


      • Munkinreikä
        outsider1 kirjoitti:

        Mutta aloittaja syyttele itseään ”helppoudesta”. ”Se, kuinka vanha se mies oikeesti oli muhun verrattuna ja kuinka helppo olin kun lähdin sen mukaan ihan tosta vaan vaikka en käytännössä ollenkaan tuntenu sitä.”

        Ei sillä ole mitään merkitystä, kuinka ”helppo” on. Tuo käsite kuuluu aikansa eläneeseen seksuaalikaksinaismoralismiin. Miehiä kukaan ei syyttele helppoudesta.

        Se on kilttien naisten/tyttöjen syndrooma; jos joku kohtelee heitä huonosti, mielipaha kääntyy häpeäksi, ja itsesyytöksiksi, eikä sinne, minne kuuluisi.


      • myös
        Munkinreikä kirjoitti:

        Se on kilttien naisten/tyttöjen syndrooma; jos joku kohtelee heitä huonosti, mielipaha kääntyy häpeäksi, ja itsesyytöksiksi, eikä sinne, minne kuuluisi.

        Sama juttu kilteillä miehillä.


    • Syfilis

      Olet yhtä tippuria ja kuppaa rikkampi.

    • kikalaki

      No sekin täytyi kokea ja sitten kaduttaa

    • No hyhy, hyh.

      Ymmärrän yökötyksen, katsot vaan että seuraavan panosi yläikäraja on 30 v. Nyt ja tulevaisuudessa.

      🤗

    • 40mies

      Tinderistä nuoret naiset hakee vanhempia miehiä seksiseuraksi. Monta kertaa on tärpännyt.

      • Upea

        Niin, jos maksaa.. Kukaan vanhalle kääkälle ilmatteeks anna.


    • En ole nainen, mutta itselläni tulee vähän samanlaisia kokemuksia mieleen. 39-vuotias nainen pyysi minut noin sinun ikäisenä luoksena. Tulin toistekin hänen luoksensa ja silloin hän täytti 40 vuotta. Ehdotin pian noin 20 vuotta itseäni vanhemmalle naiselle seksiä, mutta hän sanoi, että se olisi hänen osaltaan kehdonryöstö, sillä minä olen niin paljon nuorempi. Ehkä naiset katsovat liiaksi ikää niin kuin sinä tämän 40-vuotiaan suhteen? Minusta tämä tuttavuus oli vain nuoruuden mielenkiintoinen seikkailu, vaikka yhdyntää siinä ei ollut toisin kuin sinulla.

      Stadissa 23-vuotiaana minulla oli toisenlainen nuoruuden seikkailu. Minua panetti Kalliossa heinäkuisena kesäiltana. Meinasin mennä pankkiautomaatille ja nostaa rahaa maailman vanhimman ammatinharjoittajaa varten, sillä varmemmin sieltä mies saa seksiä kuin raflasta naisia iskemällä. Jälkikäteen heinäkuinen kiimaisuus hävetti ja kadutti, vaikka sitä seksiä ei Stadissa tullutkaan ostettua. Katsoin sen nuoruuden seikkailuksi niin kuin tämän 40-vuotiaan naisen tapauksen.

      Kun ikää tulee niin ne tapahtuneet muistaa, mutta ei ne hävetä vaan kokee jonkinlaisiksi nuoruuden seikkailuksi ja kiimaksi. Kyllä sinullakin ahdistus menee ohi. Minua ei ainakaan 20 vuotta vanhempi vastakkaisen sukupuolen henkilö ahdistanut. Onnellisesti olin hänen kanssaan unissani seksisuhteessa nauttien vastakkaisen sukupuolen vartalon läheisyydestä.

      Minulle nämä tapaukset ovat nyt hurjaa nuoruutta 20-lukuni alusta! :) Muistoja menneisyydestä.

    • Kerrantäällävainollaan

      Minustakin olit tosi helppo ja on hyvä, että nyt vähän mietityttää.
      Lohdutukseksesi voin sanoa, että et ole yksin. Suomi on NYKYÄÄN täynnä löysäperäisiä naisia, jotka antaa kenelle tahansa, joka vähän saa kullin pystyyn. Ainakin kännissä ollessaan.
      Matutkin tietää, että kun tulee sopiva känninen akka vastaan, niin on pillua tiedossa. Sellaisia nämä "kerrantäällävainollaan"- ja "minäminä"-ihmiset ovat.

    • 36mies

      Pari juhannusta sitten panin 17 v naista. Kaveri toi jotain naisia juhannuksena luokseni. Ryypättiin ja juhlittiin ja grillattiin takapihalla ja homma eteni seksiin yhden tytön kanssa. Tyttö vielä teki aloitteen tulemalla mun syliin. Sitten sen tytön kanssa oli sutinaa 8 kk ajan lähinnä seksiä ja juopoteltiin.

    • RuttoKellot

      Itse panin 40 vuotiaana varattuna miehenä 18-vuotiasta Abia. Kuulin myöhemmin, että jotenkin tämä suhde sekoitti tämän Abin pään (negatiivisesti).

      • vastuu____

        Vastuullinen aikuinen ei panisi.


    • Orgasmin

      Seksi on parasta selvistäpäin, kännisenä, se on vaan sähläämistä ja aamulla morkkis. Molempien kunnioitus toista kohtaan ja nautinto. Jos toinen vaan ottaa niin tottakait jää hyväkskäytetty olo.. Itsellä ollut vuoden seksisuhde komeaan ja nuoreen kolliin.. En ymmärrä, miks täällä täytyy haukkua ja kurpitella, kun jokaisella makunsa seuransa suhteen.. No ne on niitä, jotka eivät ketään saa..

    • Ihminen on evoluution mukana kehittynyt niin, että on syntynyt taipumus katua. Taipumus on evolutiivisesti hyödyllinen, mutta tiedollisesti väärä. Ei ihmisellä oikeasti ole mahdollisuutta "valita". Päätöksiimme vaikuttavat kausaaliset ja satunnaiset syyt. Emme voi niihin vaikuttaa, ikään kuin olisi jokin minä, joka voi valita. Ei ole. Vapaata tahtoa ei ole.

      "Katumus" oikeasti voi vaikuttaa siihen, miten toimii seuraavalla kerralla, mutta, kuten on havaittavissa, sekin vaikutus on vähäinen.

    • Voitha sä yhä #metootata äijän. Nykyäähä o muodissa et vanhoja juttuja kaivellaa (pun not intente).

      • "mitään rikkollista ei tapahtunut"... Ei se somen #metoo koneisto mitään rikollista rattaisiinsa tarvitsekaan.


    • aave.maria

      Todennäköisesti sinussa vaikuttaa jotain kulttuurista naisille erityisesti asetettua siveysmoralismia. Jos kokemus oli miellyttävä, niin turhaa annat vanhanaikaisten käsitysten kuiskia haudoista nakertaen kaunista kokemustasi.

    • riamurulla

      Älä kuluta energiaasi "moittimalla" itseäsi ja murehtimalla mennyttä. Katse eteenpäin. Se oli yksi kokemus monen joukossa ja opetti sinulle varmasti jotain ;). Kohti uusia pettymyksiä siis.

    • joku12344321

      Uskoisin , että aika monella on ollut vastaavia "mokia" tai kokemuksia. Itselläni kävi vähän samanlain, mutta jostain järjen jättiläisen syystä menin vielä ihastumaan tuohon . Olin ulkomailla reissussa ja ollut sinkku pitkään ja jotenkin siellä tuli heittäydyttyä sit ja en kyllä kuitenkaan kadu sitä millään tapaa. Et vinkkejä ahdistuksesta eroon pääsemiseen en ehkä osaa sanoa muuta, kuin että mene eteenpäin ja etsi uusia ihmisiä, ajattele jotain muuta, Vaikka huonoja neuvoja ovatkin.
      Itselläni oli kans hetken ahdistus kun tajusin vastaavanlaisen ikäeron, mutta kauan asiaa pohdittuani tulin siihen tulokseen, että ihan sama sille iälle, ne oli numeroita. Tää yhteiskunta pakottaa ajattelee et se oli nii sairaan väärin ja hullua, mut mitä väliä jos se oli muuten hyvä kokemus :D . JA voin sanoa et hän osas paremmin asiat kuin yksikään aimmassa suhteessa ollut. Vieläkään en ole yhtä hyvään törmännyt, harmi vain et on niin vanha ja asuu liian kauakana. Mitään vakavaa en tosin koskaan olisi voinut kuvitellakaan ja ajatus isosta ikäerosta ahdisti kuitenkin jonkin verran ku se on iskostettu päähän jollain tapaa et ei muka normaalia.

    • 43-Sinkkumies

      Mikäs kauhutarina tää nyt on kun seksiä harrastaa. Ikähän on vain numero jos alkaa himottaa. Olen harrastanut seksii 20 v nuorempien naisten kanssa. Nuorempana harrastin 15 v vanhemman naisen kanssa seksiä. Onko naisen helpompi harrastaa seksiä samanikäisen kanssa kun paljon vanhemman miehen kanssa. Se on vaan omasta itsetunnosta kiinni miten asian ottaa. Turha stressi pois ja uutta matoa koukkuun.

    • Anonyymi

      Ap on raiskattu. Voit mennä poliisille vielä viikkoja jälkeenkin. Vapaaehtoisuus ei mitenkään liity seksiin. Raiskaus on aina rikos. Jokainen yhdyntä on raiskaus.

      • Anonyymi

        Olipa hyvä neuvo.Mitä jos vedät kuule Raamatulla ittees päähän ja painut Martta kerhon kokoukseen.Tuollainen puhe ei anna kokemuksia etsivälle naiselle hyviä viboja jos kiimoissaann miehen mukaan lähtenyt ihan vapaaehtoisesti.Toiseksekseen nämä kitisijät on mummoja joilla ei enää kostu kuin villasukat porstuassa😄Siksi yrittävät tehdä yhteiskunnasta feministi paratiisin ja lepakko myönteisen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olipa hyvä neuvo.Mitä jos vedät kuule Raamatulla ittees päähän ja painut Martta kerhon kokoukseen.Tuollainen puhe ei anna kokemuksia etsivälle naiselle hyviä viboja jos kiimoissaann miehen mukaan lähtenyt ihan vapaaehtoisesti.Toiseksekseen nämä kitisijät on mummoja joilla ei enää kostu kuin villasukat porstuassa😄Siksi yrittävät tehdä yhteiskunnasta feministi paratiisin ja lepakko myönteisen.

        Aloitus on provo jolla haetaan juuri tuollaisia ”sinut on raiskattu” kommentteja. Taitaa olla mies tuon aloituksen takana.


    • Anonyymi

      Siedätyshoidolla vierellä sitäkin vanhemman kaa.

    • Anonyymi

      Seksi vanhemman miehen kanssa on ihanaa.

      • Anonyymi

        Sanoo vanhempi mies : )


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1358
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1240
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1165
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1115
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      13
      1068
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1057
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      31
      1027
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1023
    9. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1012
    10. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1001
    Aihe