IL: Näin ätmi kiihottaa naisen takuuvarmasti

näinsevaanmenee

Supervinkit ätmeille: Paras tapa aloittaa erogeenisen alueen koskettaminen on kevyt ja hidas. Puhallus kaulaan tai korvalehteen voi herättää ihmisen kosketukselle.

Kaula, korvalehdet ja korvanipukat, hiusraja, polvitaipeet, kainalot, vatsa, varpaat, sisäreidet, selkäranka ja kyljet. Tämä ei ole lista kropan eniten hikoilevista kohdista vaan naisen erogeenisistä alueista. Näiden kehon kohtien lisäksi erityisen erogeenisiä, eli kosketukselle herkkiä kohtia, naisen kehossa ovat rinnat ja nännit sekä sukuelimet ja pakarat. Erogeenisiä alueita on siis monia muitakin kuin klitoris ja muut sukuelimet.

https://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksiartikkelit/a/5b5ba436-1060-4eb7-8e9a-cd09ccde58c3

13

444

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mklbgflrt

Ätmin ongelma on, että hän ei epämiellyttävyytensä tai vähintään epäkiinnostvuutensa takia koskaan pääse edes tuohon tilanteeseen asti.

Takuuvarmasti kukaan nainen ei tykkää, jos ätmi varoittamatta tai heti moikan sanomisen jälkeen alkaa puhaltelemaan kaulaan tai korvalehteen. Noista muista kohdista puhumattakaan.

• Tätä minäkin mietin, mutta saahan ätmikin haaveilla. Minua ei kyllä kiihota ajatus ätminkäisestä puhisemasa korvaan.

• mklbgflrt
        Keto.neilikka kirjoitti:

Tätä minäkin mietin, mutta saahan ätmikin haaveilla. Minua ei kyllä kiihota ajatus ätminkäisestä puhisemasa korvaan.

Miksi ätmi haaveilisi nimenomaan naisen tyydyttämisestä, jos pitää kuitenkin tyytyä vain haaveilemiseen? Miksei ennemmin haaveilla siitä kuinka naiset tyydyttävät ätmin?

Olis kyllä kynnysmattona olemisen huippu, jos pitäis unelmissaankin tyydyttää toinen ja jäädä itse ilman.

• TotuusKirpaisee

Totta, nainen perääntyy tai siirtyy välittömästi etäämmälle ätmistä, jos tämä yrittää lähennellä naista.
        Nainen jopa tehostaa torjunta refleksiä korottamalla ääntään, että mitä sä oikein siinä yrität, älä kuule älä lähentelemään, mä olen varattu ja mulla on poikakaveri.

• 123d11231f23123f

muuten hyvä mutta erogeenisten koskettelu pitää tehdä rahalla, ja vähintää sadan euron seteleillä. maksimaallisen nautinnon takaamiseksi.

• hmmmmm

Prostituoidut eivät yleensä halua asiakkaiden kajoavan heidän erogeenisiin alueisiin. Voi todellakin joutua maksamaan extraa, jos on hinku päästä noita alueita sivelemään.

• onkovaanhuhua
        hmmmmm kirjoitti:

Prostituoidut eivät yleensä halua asiakkaiden kajoavan heidän erogeenisiin alueisiin. Voi todellakin joutua maksamaan extraa, jos on hinku päästä noita alueita sivelemään.

Tiedätkö pitääkö paikkansa että prostituoidut eivät suutele asiakasta edes rahasta?

• Rumamiessuomesta

Olen saanut turpaan, kun olen yrittänyt. Ei me rumat saada koskaan naista.

• Pillujen--asiantuntija

Ätmit ei pääse puhaltelemaan eikä kuiskimaan tuhmia kiihottavia juttuja naiselle koska naisen haastaa oikeuteen ahdistelusta heti kun ätmi sanoo moi naiselle.

• limainenkalu

Siks kannattaaki nuoleskella ja puhallella nukkuvaa muijaa, olkoon se sitten sisko tai äiti tai naapurin tyttö tai mummo.

• ätmelsson

psst....mulla tuli kuset housuun

• perstuoksu

Puhaltele persereikään, ehkä se puhaltaa takaisin :PPP

• Nams

Hieno aloitus joltakulta keskellä yötä.

Mitäs jos vain puraisisi tyttöä pakarasta?

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      59
      3275
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      47
      2931
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      124
      2769
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      354
      1847
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      71
      1104
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1101
    7. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      197
      1020
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      45
      849
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      26
      840
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      103
      835
    Aihe