Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Keto.neilikka
profiilit
Keto.neilikka
Keto.neilikka
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
208
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tarkoitat+siis,+että+nainen+istuu+siinä+mahan+päällä+ratsastaessaan?+Niinhän+se+menee,+kun+sitä+pikkupiliä+ei+läskin+alta+löydy.
10.06.2018 09:47
Savon+vääntäminen+on+niin+junttia,+kuten+kirjoitusvirheetkin.+Murteen+puhuminen+on+ok,+persoonallista,+mutta+jos+pitää+kirjoittaa+viäntämällä+ja+kiäntämällä,+niin+en+lue+kahta+riviä+pitemmälle.
10.06.2018 09:44
Moni+lokeroi+itsevarman+ihmisen+koppavaksi,+koska+ei+pääse+tyypin+pään+sisään.+Heikolla+itsetunnolla+ja+ristiriidoilla+ei+ole+mitään+tekemistä+sellaisen+ihmisen+kanssa.+Koppavaksi+voi+luokitella+myös+sellaisen+ihmisen,+jota+ei+kiinnosta+tollojen+länkytykset,+tollohan+pahoittaa+mielensä.
10.06.2018 09:38
Tervejärkiset+löytävät+toisen+tervejärkisen+ja+pariutuvat,+jäljelle+jää+vain+ne+samat+tyypit,+jotka+eivät+itselleen+koskaan+paria+löydä.
03.06.2018 11:28
Minullekin+tuli+mielenterveysongelmia,+kun+treffasin+nettituttavuuksia.+Koskaan+ei+ole+vastaavia+ongelmia+ollut,+mutta+jotenkin+ne+tarttuivat+miehestä.+Kun+lopetin+itseään+kehuvien+ja+muita+mollaavien+miesten+tapailun,+paranin+heti+kaikista+mt-ongelmistani.
03.06.2018 11:25
Samaa+seksiähän+se+on,+vaikka+20+vuotta+olisi+yhden+kanssa+tai+useamman.+Eritteitä+vaihdetaan+ja+ollaan+sisäkkäin,+käytännössä+siis+parisuhdeseksi+on+ihan+samanlaista+kuin+mikä+tahansa+muukin+heteroseksi.+Pitäisikö+parisuhteessa+olevalta+naiselta+kysyä,+monestiko+miehesi+on+sinua+käyttänyt?+Seksinhän+ei+pitäisi+olla+"käyttämistä"+vaan+molemminpuolista+halua+ja+nautintoa.+Jos+on+tuollainen+asenne+seksiin,+niin+eipä+ihme,+ettei+kukaan+nainen+halua+tulla+sinun+käyttämäksesi.
30.05.2018 20:28
Sulle+nämä+asiat+tuntuu+olevan+liian+monimutkaisia,+koska+ajattelet+asioita+vain+omasta+näkökulmastasi.+Puhut+kyvyttömyydestä+asettua+toisen+ihmisen+saappaisiin,+mutta+sinulta+puuttuu+täysin+kyky+ymmärtää+muita+kuin+itseäsi+tukevia+näkökulmia+ja+mielipiteitä.
29.05.2018 07:30
Afrikan+nälkäänäkevä+on+aikalailla+eri+asia+kuin+itsesäälissä+rypevä+mies.+Tällä+vertauksella+paljastat,+että+kuvittelet+itse+olevasi+jotenkin+parempi/älykkäämpi+kuin+muut.+Tasoteoriaa+ei+edes+tarvitse+kumota,+siihen+aivopesuun+lankeavat+vain+ne,+jotka+haluavat+uskoa+syyn+naisettomuuteen+olevan+naisissa+ei+heissä+itsessään.+Naisettoman+ruman+miehen+mielestä+kaikki+naisen+löytäneet+miehet+ovat+komeita.+Tasoteoriaa+kannattavat+miehet+lisäävät+vielä,+että+mies+on+joutunut+tyytymään+itseään+alempitasoiseen+naiseen.+Samaan+hengenvetoon+mussutetaan+vielä,+että+murto-osa+naisista+ja+miehistä+kuuluu+top10+tasolle+ja+he+pariutuvat+keskenään.+Eli+tasoteorian+mukaan+on+vain+muutama+kaunis+nainen+ja+loput+rumia,+joille+ei+kuitenkaan+mikään+kelpaa.+Sitten+on+rumia+miehiä,+komeita+miehiä+ja+top10+miehiä,+joista+viimeisin+ryhmä+panee+kaikkia+naisia,+noinniinkuin+kiteytettynä+tämä+sinun+jankkaamasi+tasoteoria.
29.05.2018 07:24
Jokaisella+on+omat+syynsä+pyöriä+täällä,+minulla+onneksi+on+muutakin+elämää+kuin+kytätä+näitä+viestiketjuja.
29.05.2018 07:05
Besserwisser+taas+vauhdissa.+Täällä+saa+jokainen+esittää+omia+näkemyksiään+sellaisina+kuin+itse+haluaa.+Se+et+ole+sinä,+eikä+kukaan+muukaan,+joka+lopulta+kertoo+sen+absoluuttisen+totuuden.
27.05.2018 08:06
Itseriittoinen?+Selvä,+olen+sitten.+Tämä+palsta+on+ilmeisesti+tarkoitettu+vain+itsetunto-ongelmaisten+ulinapaikaksi.+Kaikki+ihmiset+eivät+tunne+tarvetta+nöyristellä+ja+voivotella+riittämättömyyttään,+vaan+ihan+voi+täysillä+porskuttaa+eteenpäin+tyytyväisenä+itseensä.
27.05.2018 08:01
Kokeiltu+on,+suurin+osa+tarjokkaista+kauniisti+sanottuna+omalaatuisia.+Mutta+löytyi+ihan+normaalejakin+miehiä,+joitten+kanssa+juttua+riitti+muustakin+ex-naisystävien+mielenterveysongelmista.
25.05.2018 14:36
Ei+puhelimeen+vastaamattomuus+ole+lapsellista,+jos+asia+on+jo+läpi+puhuttu.+Kyllä+ne+viestit+ja+soitot+aikanaan+loppuu,+mutta+kuka+jaksaa+kuunnella+toisen+kerjäämistä+ja+vaikerrusta,+varsinkin+jos+on+vähänkin+epävarma+päätöksessään.
25.05.2018 14:24
Kannattaisi+sitten+laittaa+puhelinnumero+estolistalle,+niin+ei+tarvitsisi+kytätä+puhelinta+koko+ajan,+että+joko+joko+joko+on+mies+laittanut+viestiä.+Melkoista+uhoa+on,+että+nyt+välit+poikki,+mutta+noinkohan+tapahtuu.+Itselläni+on+kokemusta+yhdestä+miehestä,+joka+tapasi+vain+silloin+kun+hänelle+sopi.+Alkuun+hän+oli+todella+innokas+viettämään+aikaa+kanssani,+mutta+sitten+alkoi+työ,+kaverit+ja+kaikki+muu+mennä+edelle.+Kun+sitten+kyllästyin+ja+ilmoitin,+että+enää+ei+tarvitse+kysellä,+millon+tavataan,+niin+hän+innostui+uudestaan.+Kaikin+puolin+ihana+mies,+mutta+ei+hänellä+oikeita+tunteita+minua+kohtaan+ollut,+oli+vain+helpompaa+pitää+yhtä+naista+varalla+kuin+metsästää+seksin+takia+aina+uusi+nainen.+Helppo+oli+ehdotuksista+kieltäytyä,+kun+mietin,+miltä+oharit+aina+tuntuivat.
25.05.2018 14:19
Ja+höpöhöpö,+vain+kateellinen+ja+kokematon+kuvittelee+naisten+suosion+olevan+itsetunnon+perusta.+Ei+minunkaan+itsetuntoni+perustu+miesten+suosioon+tai+sen+puutteeseen,+vaan+ihan+täysin+omaan+ajattelutapaan.+Jos+en+kelpaa+tälläisenä,+so+what,+se+mies+ei+vain+ole+minua+varten.+Ulkonäköpaineista+voi+opetella+pois,+kaikki+ei+pyöri+ulkonäön+ja+vastakkaisen+sukupuolen+suosion+ympärillä.
25.05.2018 14:03
Ei+se+ulkonäöstä+ole+kiinni,+onko+huono+itsetunto+vai+ei.+Samalla+tavalla+kaunis+nainen+voi+olla+epävarma,+eikä+usko+itseensä+kuin+komea+mieskin.+Rumat+kuvittelevat,+että+vain+ulkonäkö+tekee+onnelliseksi,+totuus+on,+että+itsetunto+tulee+ihmisen+sisältä,+ei+ulkonäöstä.+Rumat+tehostavat+itseään+mollaamalla+muita,+keksimällä+järjettömiä+tasoteorioita+ja+jankuttamalla,+miten+muut+eivät+heidän+hyviä+puoliaan+huomaa,+kun+tuijotetaan+ulkonäköön.+Eli+huono+itsetunto+tekee+mahdottomaksi+kehittyä+ihmisenä,+kun+omat+ääliömäiset+ajatukset+vääristävät+maailmankuvaa.+Komea+mies+tehostaa+itseään+käymällä+vieraissa+ja+rehentelemällä+omilla+saavutuksillaan,+kun+ei+uskalla+olla+sitä+mitä+oikeasti+on,+normaali.+Hän+kuvittelee,+ettei+hänestä+pidetä,+ellei+hän+yritä+esittää+jotain+bile-Dani+roolia+esimerkiksi.+Nainen+huomaa+kyllä,+että+ulkonäkö+on+ok,+mutta+kaverihan+on+täysi+mulkku.
24.05.2018 09:25
Tämähän+on+ihan+naisettomien+miesten+keksimä+juttu,+kun+ei+itse+kykene+hurmaamaan+minkäännäköistä+naista,+piti+keksiä,+että+syy+onkin+naisissa.+Minulle+ne+kaikkein+rumimmat,+tyhmimmät+ja+urpoimmat+miehet+ovat+lässyttäneet,+miten+he+ovat+kilttejä+ja+kunnollisia+miehiä,+vaikka+ulkonäkö+ei+ihan+priimaa+ole.+Kummallisesti+he+kuitenkin+ovat+niitä,+joiden+on+kaikkein+vaikeinta+löytää+naista+ja+syy+on+naisten+mielenterveysongelmissa.+Tämä+selviää+jo+lyhyen+keskustelun+jälkeen,+naista+ei+ole+nähtykään+vuosikausiin,+mutta+exiä+on+joka+mutkassa,+jotenkin+tämä+yhtälö+kuulostaa+kummalliselta.+Itse+olen+tapaillut+normaaleja+ja+tavallisia+miehiä,+joilla+itsetunto+on+kohdillaan,+ei+ole+tarvetta+ylistää+itseään+ja+haukkua+muita.+Ja+eivät+ole+kuuluneet+tähän+kuuluisaan+top10+ryhmään,+eivätkä+ole+jännämiehiä.+Minulla+ei+ole+itsetunto-ongelmia,+joten+en+jaksa+kuunnella+miehen+marttyyrimaista+valitusta,+miten+syy+kaikkiin+vastoinkäymisiin+on+muualla+kuin+itsessä.
24.05.2018 09:11
Minusta+lihava+mies+on+lihava,+ei+normaalivartaloinen,+joten+väitteesi+ei+pidä+paikkaansa.
23.05.2018 06:24
"Nykyään+ihmisille+ei+riitä,+että+pitää+toisesta+ja+ulkonäkö+miellyttää.+Suurimmalla+osalla+tuntuu+olevan+lukemattomia+muitakin+asioita+joiden+pitäisi+myös+natsata. "
Eikös+näin+ole+aina+ollut?+Ei+ulkonäkö+ja+"ihan+kiva"+oikeasti+riitä+parisuhteen+perustaksi.+Aika+monen+asian+pitää+natsata,+että+voi+saman+katon+alla+elää,+jos+tarkoitus+on+olla+loppuelämä+yhdessä.+Huonot+valinnat+johtavat+väistämättä+eroon+ja+monien+pettymysten+jälkeen+ei+kiinnosta+enää+vaan+yrittää,+jos+kaikki+ei+tunnu+olevan+kohdallaan.
22.05.2018 07:33
Öööööö,+miksi+ihmeessä+pitäisikään+hypätä+välittömästi+sänkyyn?+En+hyppää+komeankaan+miehen+kanssa+heti+sänkyyn,+miksi+pitäisi+taviksenkaan+kanssa?+Ei+pitäisi+käyttää+suosion+mittarina+tuollaista+asiaa,+vain+maksetut+naiset+hyppäävät+sänkyyn+heti+miehen+tavattuaan.+Ja+heille+ulkonäkö+ei+merkitse,+jos+asiakas+maksaa+varvin.
22.05.2018 07:19
4 / 11