nettideittailun myötä ja missä ajassa? Tapailetteko useampia yhtaikaa?
Olen ollut kolmen vuoden aikana useammalla deittisivulla ja kaikkien kautta käynyt treffeillä 1-5x. Suurin osa on ollut kertatapaamisia jutellen . Yksi muotoutui suhteeksi muutamaksi kuukaudeksi. Viimeisin oli pitkää kirjoittelua ja tapaamisia 3 x harrastuksen parissa.
Kirjoittelen ja tapaan vain yhtä kerrallaan. Tällä hetkellä ei kontakteja millään muotoa.
Kuinka paljon olette käyneet treffeillä
28
1106
Vastaukset
- gdfgfdgfdgdf
Miten ihmeessä tapailla useampia samaan aikaan kun jo yhden naisen löytäminen tapailuun tuottaa suurta tuskaa?
Olen jo yli vuoden yrittänyt etsiä edes sitä yhtä ok naista jolta saisi vastakaikua mutta se on ilmeisesti liikaa toivottu. - Neittideiperseestä
Mä sain naisena 3378 ja vastasin kaikkiin paitsi 5 ei kiitos :).Sitten niistä 5 vain yhden kanssa menin näkee 5 kertaa ja sekin meni kun oli kauhean väärä valinta olikin huijari. Joten nyt olen mielummin isekseni ja autan vapaa-ajallani jota on jo vähän vähäosaisisa .. Niiten kanssa on mukavampaa ei toi nettideittailu ole mun juttu. Kun en luota ihmisiin enään. Siellä liikkuu liikaa ihmisiä jotka on tottunut siihen et deittaillaan usempaa ja paljon sit mä oon vaan liian hemmetin herkkä kaikkeen tollaseen.
- UteliaskoVain
Itse miehenä samoilla linjoilla. Vaikken ole yhtä suosittu kuin sinä niin en innostu noista. Mieleisen löytää toivottavasti harrasteiden parista, ei baarista?
- Neittideiperseestä
UteliaskoVain kirjoitti:
Itse miehenä samoilla linjoilla. Vaikken ole yhtä suosittu kuin sinä niin en innostu noista. Mieleisen löytää toivottavasti harrasteiden parista, ei baarista?
Nää ei todellakaan baarista mitään löydä. Mä en tykkää olla siellä kaikki tujottaa naamaa ja sit usein käy niin et ne tulee selittää jtn humalassa. Ja kun en ite juo kun sen yhden lasin niin ei oikeastaan kiinosta. Aina tollaset sitten ettii sut somesta ja laittelee viestiä. Mä en juo enkä polta niin vähän vaikeata olisi elää sellaisen kanssa jota kiinostaa baarit. Ehkä nyt harrastuksissa vois. Mä ainakin harrastan aika miehisiä lajeja ja siellä on kyllä kivoja poikia mut jostain syystä haluan aina pitää senkin alueen iskemis vapaana, elikkä olen aina se tyttö josta pojat haaveilee mutta friendzonaan ne. Teen sen sen takia ettei tuu noloja tilanteita myöhemmin. Mä oon niin kyllästynyt miks mä oon sitten niin hankala! Enkä uskalla päästää irti! Mietin elänkö liian kurinalaista elämää vai mikä on kun ei tuu tunteita. Niin ja mä oon superujo, en ikinä lähesty miehiä. Voin sanoa toi nettimaailma tuhoaa parisuhde kulttuurin ja pahasti. Exäkin pyöritti kymmeniä siellä vaikka ei pettänyt fyysisesti. Mä jätin periaatteen vuoksi sen, mä en vaan kestä sitä jos ihminen leikkii toisilla musta tuntuu pahalta heidän puolesta. Sillä siis oli feikki profiili ja sillä jutteli naisille, läsytti ja huijasi kun kuvittelivat pääsenvänsä suhteeseen sen kanssa. Kauhean ilkeätä. Mä en halua sellaiseen maailmaan koskaan, ehkä oikeaan törmää jo kävelemällä ulkona :) jos sellaista nyt on. Ei muo kyl yksin oleminen haittaa myöskään vielä.
- j7ey6je6je6j36jtrjr
Kuvastaa aika pitkälti naisten tapaa, että selaillaan kuvastoa josta valitaan muutama ja kumma kun se valinta sattuu pelimiehiin. Ehkä kannattaisi miettiä sitä miesmakuaan.
- yksinnaine
kaksi vuoden aikana vain1
- Vanhakurppaolenjo
En nettideittaile kun tykkään iskeä irl. Kutkuttavaa flirttailla...heti tajuaa onko kemiaa. Ei mene aikaa hukkaan, eikä tule pettymyksiä.
- EiTreffejä
Laitoin profiilin suomi24-treffeihin tänä keväänä naisystävän toivossa. Otin muutaman naiseen yhteyttä viestillä ja pari naista otti yhteyttä minuun. Tuloksena viestittelyn jälkeen oli se, että neljää tapaamista ehdotin. Tapaamisten ongelmana näyttää olevan se, että en ole jatkuvasti asuinpaikkakunnnallani.
Lähetin siis (yksi kerrallaan eri aikoihin) neljä viestiä joissa kerroin, milloin tulen kotiin ja kysyin, sopiiko tapaaminen. Yhdellä oli työeste, toinen lähti johonkin jotakin remontoimaan, kolmannelle tuli lapsenlapsia käymään ja neljännen este oli joku epämääräinen.
Jos naiselle ei sovi tapaaminen esim. tietyllä viikolla, tarkoittaako se suomeksi: "Älkää ottako yhteyttä meihin, me otamme yhteyttä teihin."( Vanha versio oli: "Älkää soittako meille, me soitamme teille.")- Cyycucuv
Jos nainen vain sanoo että tällä viikolla en taida ehtiä niin se meinaa sitä että nainen ei halua tavata ikinä.
Jos nainen haluaa nähdä niin hän ehdottaisi oma-aloitteisesti että kävisikö seuraava viikko? - EiTreffejä
Ja vastaus "Ei ensi viikolla, mutta ehditään sopia myöhemmin" tarkoittaa samaa kuin ensimmäinen vaihtoehto.
Olen ollut kahdella chattisivulla jossa mies maksaa n.1,5e yhdestä n.6kk olen saanut ulkonäöstäni kehuja yli sadalta naiselta .asun pääkaupunkiseudulla.viestejä tulee Lapista myös.olen tuhlannut yli 4500e kaikki rahat menneet hukkaan.kukaan ei halua tavata
- Löytyylöytyy
Vai, niin, ja miksei yksikään nainen sinua ole halunnut livenä nähdä, jos kerran olet kehuja saanut ulkonäöstäsi? Tarvitsee naiset muutakin lisäksi, kuin vain ok-näköisen kaverin, eli mene itseesi? Noilla rahoilla olisit voinut hemmotella useampaakin naista, tai yhtä pitkän aikaa. Eipä siis kannata maksaa pelkistä chattailuista, en minä ainakaan maksa, ja naisia löytyy vaikka uimarannoilta/halleista/junista/busseista/Bingostakin, jos ei kauppojen kassat iske...
Ei yksiäkään treffejä
- nopeastiasiaan
Olin aikoinani ns. sarjatreffaaja, pahimmillaan kahdet treffit päivässä. Nyrkkisääntö mulla oli se, että mahd. nopeasti tapaaminen, koska vaikka miten kirjoitat esim viikon, et voi tietää ennen ku ollaan kasvotusten, että mikä se toinen on. Usein treffit kesti sen puoli tuntia. Oli helppo sanoa, että et oo mun tyyppiä ja näin ollen kummankaan aika ei mennyt hukkaan. En ymmärrä ihmisten pelkoa kohtada toinen. Ja tietekin,,treffit oli aina yleisellä paikalla.
- amanda1111
Olen samaa mieltä, että tapaaminen mahdollisimman pian, jos ihminen kiinnostaa. En edes jatka kirjoittelua, jos ei ole mieluinen. Aikaa minulla ei ole (ei haluakaan) kovin usein käydä treffeillä 1-2 x vuodessa uuteen ihmiseen tutustuminen riittää. Muuten tuntuisi pakkotahtiselta. Tarvitsen lisäksi palautumisaikaa itselleni, jos olen tavannut jotakuta viikkoja ja sitten ei edennytkään suhteeseen asti.
- mies1975zzz
Taisi olla 5 treffit viime vuonna. Yksillekään treffeille en olisi mennyt, jos olisin tiennyt millanen nainen siellä on vastassa. Kaikki huonoja kokemuksia. Enää en nettinaisia treffaile.
- Hermion70
Mielenkiinnosta.. Minkälaisia naisia kohtasit ja mitä odotit? Mikä meni vikaan?
- mies1975zzz
Hankalia ja riidanhaluisia naisia. Profiilissa olleet kuvat ei vastanneet todellisuutta. En tiedä mitä itsestään oikein kuvittelivat. Ehkä mulla oli vaan huono tuuri.
- naapurista
Saan vastauksia miehiltä, jotka kommentoivat minun olevan kunnollinen, naapurintyttö, kiva, kiltti. Varmaan olenkin kaikkea tuota ja juuri siksi en vastaa miehille, jotka kertovat elämän olevan raiteiltaan/varattuja/juuri eronneita. Mitä annettavaa heillä on minulle? Päätyminen terapiasuhteeseen tai väkivalatiseen liittoon.
- voiyök
Tuon sanominen on miesten tapa tiedustella luonnettasi, että oletko juurikin alistettavissa ja hyväksikäytettävissä. Syötetään ajatus päähäsi että etkös olekin kiva tyttö, jos tarpeeksi pitkälle pääsee niin sillä kivalla tytöllä saa manipuloitua kestämään vaikka minkä helvetin. Naisen kuuluu olla kiva ja hymyillä vaan vaikka mikä olisi. Onneksi se mukavana ja kivana oleminen ei ole nykyajan naisille enää mikään arvo. Tuollaisia ei kysele ja sano kuin narsistit ja perverssit setämiehet.
Kokeiltu on, suurin osa tarjokkaista kauniisti sanottuna omalaatuisia. Mutta löytyi ihan normaalejakin miehiä, joitten kanssa juttua riitti muustakin ex-naisystävien mielenterveysongelmista.
- LiianKilttiNössö
Viimeisen viiden vuoden aikana en kertaakaan. En saa edes vastausta flirttiin enkä viestiin, joten statukseni on harvinaisen selvä.
- Nautinto
4 kuukauden aikana 14 treffit. Kahdet treffit pannarin kautta ja 12 suomi24:n kautta. Väsähdin, kun ei sopivaa löytyny. Nyt baarista löysin ja toivon, että tämä jatkuisi eikä enää tarttisi palata nettiin.
- gfdgfdgfdgf
Käyn treffeillä todella harvoin. Muutama mielenkiintoinen ihminen löytyy vuodessa. Liikkeellä on aika paljon moniongelmaista porukkaa -etsitään epätoivoisesti jotain pelastajaa.. Huono lähtökohta.
- rillukka
Nettideitit olivat turhauttavaa. Useamman miehen tapasin, mutta jokaisella jonkinasteista masennusoiretta tai ainakin elämisen ilo kadonnut. En jaksa alkaa ketään tsemppaamaan, suhde ei silloin ole tasaveroinen.
Noin 10 eri naista tavannut 15 vuoden aikana, joista kahden kanssa ensitreffit sai jatkoa. Viime treffit taisi olla syksyllä 2016.
- Jykke
Kyl voi sanoo, että viimeset pari vuotta on saanut olla nettideittailusta vapaalla, kun ei oo tarvinut yksillekkään treffeille lähtee tai ees oo tarvinut ehdottaa... Ei oo näet vastakaikua löytynyt, kun oo paria viestiä pitempää mikää edennyt ku on meitä on jonoksi asti heille. Ja, jos tapailisin niin kyllä se yksi riittää kerrallaan edelleen. Ei tarvi murehtia et osuko viesti nyt oikeelle ku ennen saattoi mennä väärään ku oli enemmänkin tulijoita.
Ikääkin ku tulee, niin nirsoutuu ja ei kaikkeen ennään lämpene. Eräällä saitilla ilmotus n. 6vkoa ja n. 450 viestiäympäri maan ja osa vierestäkin, ja jopa samalt kylältäkin, mutta ei lämmennyt... Joten jätin siihen ja poistuin hiljaa pois. Toisella sit nyt n. 2kk takana ja nytkin siel näyttäs olevan n. 1300 viestiä odottaan... En oo jaksanut vielä katoo tarkemmin, kun pitäs profiilist kattoo ikää ku ei enään mikkään teini kiinnosta.. Ja itte siis 42v...
Eikä ainakaan yks vuotta vanhempi nainen pahastunut, kun totesin et taidan tietää mitä sanoo, jos oven takana oon ku avaa ovikellonsoitost oven... Sinä senkin rontti... Ja tän naisen oon jokseenkin 1994 ekan kerran nänhyt ku kävin tän kotona ihan muis asioissa.
Mut kukin tavallaan ja tyylillään... Ja baareis en kulje, kun viime vuonnakin YKSI kerta ja sekin sen verran, että odotin metsästyskaveria ja tän emäntää kyytiin ku kuskina heille silloin. - tiffany11
Yhden miehen kanssa kävin alkuvuodesta kolme kertaa treffeillä, juteltiin vain. Kaksi miestä on ehdottanut treffejä livenä, mutta en ole suostunut. Kumpikaaan kun ei ole sitoutuvaa tyyppiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1064858Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403233Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503155Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4152276Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2371402Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111233- 761217
- 711166
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311138Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1211042