Miksi naiset miehen ulkonäkö on teille tärkeintä?

Kaikysyäsaa

Teidän ulkonäkönne ei ole sen parempi kun miesten ja muututte vielä paljon rumemmaksi joskus. Ettekö nyt voisi vaikka sen persoonan takia seurustella kiltin ja kunnollisen miehen kanssa vaikka mies ei olisi David beckhamin näköinen hurmuri. Ei se komea mies ole sen parempi kumppani ja ne usein pettää myös ja kohtelee huonosti.

139

1590

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaikkasamapatuo

      Kohta joku nainen tulee kertomaan että tavalliset miehet ovat kyllä löytäneet puolison. Prismassa heitä liikkui paljonkin. Joo, mutta nämä miehet ovat yleensä löytäneet oman näköisen naisen, suurin piirtein samaa tasoa olevan. Niinhän sitä kuuluisikin pariutua mutta nyt naiset ovat keksineet että se ei enää riitä heille.

      • Hohhoijaa

        Ihanko ne keksi viime yönä?
        Erosivat siitä tavismiehestä viime yönä. Eilen vielä näkyi tavispariskuntia. Tottakai kun sellaisen keksii niin miehelle potku perseeseen. Tänään en käynytkään prismassa. Mielenkiinnolla katselen seuraavalla kerralla...


      • vaikkasamapatuo
        Hohhoijaa kirjoitti:

        Ihanko ne keksi viime yönä?
        Erosivat siitä tavismiehestä viime yönä. Eilen vielä näkyi tavispariskuntia. Tottakai kun sellaisen keksii niin miehelle potku perseeseen. Tänään en käynytkään prismassa. Mielenkiinnolla katselen seuraavalla kerralla...

        Naiset keksivät tämän silloin kun kuvalliset nettitreffit alkoivat yleistyä. Lopullinen isku tuli tietysti Tinderin myötä. Yleensäkin netin myötä on mahdollista etsiä loputtomiin vaikkapa oikeanlaista parvekekalustoa. Ennen ostettiin se minkä löysi kohtuullisen ajomatkan päästä. Aina löytyy jokin vielä parempi jos jaksaa etsiä. Sama pätee myös ihmisiin, mutta naiset unohtavat että miesten tapauksessa tilanne on vastavuoroinen ja muutenkin hieman mutkikkaampi.


      • Hohhoijaa
        vaikkasamapatuo kirjoitti:

        Naiset keksivät tämän silloin kun kuvalliset nettitreffit alkoivat yleistyä. Lopullinen isku tuli tietysti Tinderin myötä. Yleensäkin netin myötä on mahdollista etsiä loputtomiin vaikkapa oikeanlaista parvekekalustoa. Ennen ostettiin se minkä löysi kohtuullisen ajomatkan päästä. Aina löytyy jokin vielä parempi jos jaksaa etsiä. Sama pätee myös ihmisiin, mutta naiset unohtavat että miesten tapauksessa tilanne on vastavuoroinen ja muutenkin hieman mutkikkaampi.

        Koskee muuten myös miehiä. Täytyy löytää jotain vielä parempaa naista. Tästä on omaa kokemusta jo ennen tindereitä.


      • vaikkasamapatuo
        Hohhoijaa kirjoitti:

        Koskee muuten myös miehiä. Täytyy löytää jotain vielä parempaa naista. Tästä on omaa kokemusta jo ennen tindereitä.

        Ei koske läheskään samassa määrin. Ehkä ne muutamat komeimmat ovat nirsoja ja sehän naisia harmittaa. On ihan päivänselvää että naiset kelpaavat miehille paremmin kuin miehet naisille. On selvää että tavallinen nainen saa reilusti tykkäyksiä Tinderissä ja tavallinen mies naurettavan vähän. Omakohtaista todistusaineistoa löytyy kyllä.


      • Hohhoijaa
        vaikkasamapatuo kirjoitti:

        Ei koske läheskään samassa määrin. Ehkä ne muutamat komeimmat ovat nirsoja ja sehän naisia harmittaa. On ihan päivänselvää että naiset kelpaavat miehille paremmin kuin miehet naisille. On selvää että tavallinen nainen saa reilusti tykkäyksiä Tinderissä ja tavallinen mies naurettavan vähän. Omakohtaista todistusaineistoa löytyy kyllä.

        Kuule ihan tavismiehiä ovat olleet. Ei löydä mies kemiaa.
        Tykkäykset on vaan teoriaa. Ne ei kerro mistään mitään. Ovat niitä kaikenvaralta tykkäyksiä. Vaikka samapa tuo. Kun ei tykätä niin ei tupata.


      • vaikkasamapatuo
        Hohhoijaa kirjoitti:

        Kuule ihan tavismiehiä ovat olleet. Ei löydä mies kemiaa.
        Tykkäykset on vaan teoriaa. Ne ei kerro mistään mitään. Ovat niitä kaikenvaralta tykkäyksiä. Vaikka samapa tuo. Kun ei tykätä niin ei tupata.

        Unohdetaan sitten miesten tykkäykset jos ne kerran ovat arvottomia. Naisten tykkäysten vähäisyys lienee ihan todellinen ilmiö ja se kertoo selvimmin mistä tässäkin keskustelunavauksessa on kyse. Minä ainakin olen tavallisena miehenä mitätön ja arvoton Tinderissä ja muualla. Komeammat miehet kyllä kiinnostavat naisia, jopa niitä jotka olisivat enemmänkin samaa tasoa minun kanssani.

        Jos ajatus on se että miehen pitää heti herättää kiinnostus ulkonäöllään, niin näinhän siinä käy. En minä siihen pysty koska olen vain tavallinen. Minulla taas olisi jo pohjalla halu tutustua ja siksi en vaadi samaa. Tavallinen nainen kelpaa koska moni mies haluaisi kumppanin. Tavallinen mies ei kelpaa koska nainen haluaa välittömän ihastumisen tunteen.


      • vaikkasamapatuo kirjoitti:

        Ei koske läheskään samassa määrin. Ehkä ne muutamat komeimmat ovat nirsoja ja sehän naisia harmittaa. On ihan päivänselvää että naiset kelpaavat miehille paremmin kuin miehet naisille. On selvää että tavallinen nainen saa reilusti tykkäyksiä Tinderissä ja tavallinen mies naurettavan vähän. Omakohtaista todistusaineistoa löytyy kyllä.

        Väitätkö tosissasi, että naisilla olisi miesten ulkonäkö suurempi kriteeri kuin toisinpäin?

        Tässä esim. yksi, tosin Usassa tehdyn laajan tutkimuksen tulos...

        "Näin eri ominaisuudet painottuivat
        Näitä ominaisuuksia miehet haluavat kumppanilta

        1. Ulkonäkö (92 %)

        2. Hoikkuus (80%)

        3. Tasaiset tulot (74%)

        4. Rikas (47%)

        Näitä ominaisuuksia naiset haluavat kumppanilta

        1. Tasaiset tulot (97%)

        2. Ulkonäkö (84 %)

        3. Rikas (69%)

        4. Hoikkuus (58%)"

        https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000000997426.html


      • vaikkasamapatuo
        Wwuwuw kirjoitti:

        Väitätkö tosissasi, että naisilla olisi miesten ulkonäkö suurempi kriteeri kuin toisinpäin?

        Tässä esim. yksi, tosin Usassa tehdyn laajan tutkimuksen tulos...

        "Näin eri ominaisuudet painottuivat
        Näitä ominaisuuksia miehet haluavat kumppanilta

        1. Ulkonäkö (92 %)

        2. Hoikkuus (80%)

        3. Tasaiset tulot (74%)

        4. Rikas (47%)

        Näitä ominaisuuksia naiset haluavat kumppanilta

        1. Tasaiset tulot (97%)

        2. Ulkonäkö (84 %)

        3. Rikas (69%)

        4. Hoikkuus (58%)"

        https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000000997426.html

        Tietysti väitän. Eihän kriteerien laittaminen järjestykseen kerro juuri mistään mitään. Pistetään vaikka sadan miehen kuvat naisille katsottavaksi ja sadan naisen kuvat miehille. Sitten he voisivat kertoa kuinka moni kelpaisi ulkonäkönsä puolesta kumppaniksi. Sitten voitaisiinkin ihmetellä että kylläpä naiset ovatkin pinnallisia. En tosin ymmärrä miksi tarvitaan tutkimusta asiasta jonka jokainen tavallinen mies tietää ja tuntee.


      • vaikkasamapatuo kirjoitti:

        Tietysti väitän. Eihän kriteerien laittaminen järjestykseen kerro juuri mistään mitään. Pistetään vaikka sadan miehen kuvat naisille katsottavaksi ja sadan naisen kuvat miehille. Sitten he voisivat kertoa kuinka moni kelpaisi ulkonäkönsä puolesta kumppaniksi. Sitten voitaisiinkin ihmetellä että kylläpä naiset ovatkin pinnallisia. En tosin ymmärrä miksi tarvitaan tutkimusta asiasta jonka jokainen tavallinen mies tietää ja tuntee.

        Aika erikoinen on väitteesi. Noin yleisesti. Tosin tällä palstalla mustaa väitetään jatkuvasti valkoiseksi ja maapalloa litteäksi. Noin kuvainnollisesti.

        Tosin kyllähän miehiinkin kohdistuu yhä enemmän ulkonäköpaineita, että en sillä sano.


      • vaikkasamapatuo
        Wwuwuw kirjoitti:

        Aika erikoinen on väitteesi. Noin yleisesti. Tosin tällä palstalla mustaa väitetään jatkuvasti valkoiseksi ja maapalloa litteäksi. Noin kuvainnollisesti.

        Tosin kyllähän miehiinkin kohdistuu yhä enemmän ulkonäköpaineita, että en sillä sano.

        Miten se voi olla erikoinen väite? Onhan se nyt ihan selvää että tavalliset naiset ovat haluttua seuraa ja vastaavista miehistä ei piittaa juuri kukaan.


      • vaikkasamapatuo kirjoitti:

        Unohdetaan sitten miesten tykkäykset jos ne kerran ovat arvottomia. Naisten tykkäysten vähäisyys lienee ihan todellinen ilmiö ja se kertoo selvimmin mistä tässäkin keskustelunavauksessa on kyse. Minä ainakin olen tavallisena miehenä mitätön ja arvoton Tinderissä ja muualla. Komeammat miehet kyllä kiinnostavat naisia, jopa niitä jotka olisivat enemmänkin samaa tasoa minun kanssani.

        Jos ajatus on se että miehen pitää heti herättää kiinnostus ulkonäöllään, niin näinhän siinä käy. En minä siihen pysty koska olen vain tavallinen. Minulla taas olisi jo pohjalla halu tutustua ja siksi en vaadi samaa. Tavallinen nainen kelpaa koska moni mies haluaisi kumppanin. Tavallinen mies ei kelpaa koska nainen haluaa välittömän ihastumisen tunteen.

        Olet typerys jos menet Tinderiin tietäessäsi jo etukäteen, ettet tule siellä menestymään.


      • Hohhoijaa
        vaikkasamapatuo kirjoitti:

        Miten se voi olla erikoinen väite? Onhan se nyt ihan selvää että tavalliset naiset ovat haluttua seuraa ja vastaavista miehistä ei piittaa juuri kukaan.

        Ei minua halunnut tavismies, olen se tavisnainen. En edes ruma enkä lihava.
        Mies ei vaan tuntenut kemiaa.


      • Pitäisi olla sellainen Prisma, jossa olisi vain vuoden sisällä toisensa löytäneitä pareja. Olisi vähän eri näköistä porukkaa kuin normi Prismassa.


      • vaikkasamapatuo
        scrg kirjoitti:

        Pitäisi olla sellainen Prisma, jossa olisi vain vuoden sisällä toisensa löytäneitä pareja. Olisi vähän eri näköistä porukkaa kuin normi Prismassa.

        Kyllä. Olisi myös aika rauhallista tehdä ostoksia. Muutamat parrakkaat komistukset ja trendikkäät hipsterit olisivat naisensa kanssa ja toki nuoria pareja jonkin verran.


      • vaikkasamapatuo kirjoitti:

        Miten se voi olla erikoinen väite? Onhan se nyt ihan selvää että tavalliset naiset ovat haluttua seuraa ja vastaavista miehistä ei piittaa juuri kukaan.

        Ei se nyt vaan ole yhtään selvää. Eikä asia inttämällä todeksi muutu.


      • scrg kirjoitti:

        Pitäisi olla sellainen Prisma, jossa olisi vain vuoden sisällä toisensa löytäneitä pareja. Olisi vähän eri näköistä porukkaa kuin normi Prismassa.

        Silloin kun me tavattiin, niin tällä mun miehellä oli hapsutakki, buutsit ja pitkät vaaleat hiukset, kiharatkin vielä...

        Noh...niin. Kroppa on kylläkin pysynyt kuosissa, vaikka tukka onkin lähtenyt...ja tyyli muuttunut äijäjääräksi. Minähän en ole sit muuttunut pisaraakaan. ..tai jos olen, niin parempaan suuntaan.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Silloin kun me tavattiin, niin tällä mun miehellä oli hapsutakki, buutsit ja pitkät vaaleat hiukset, kiharatkin vielä...

        Noh...niin. Kroppa on kylläkin pysynyt kuosissa, vaikka tukka onkin lähtenyt...ja tyyli muuttunut äijäjääräksi. Minähän en ole sit muuttunut pisaraakaan. ..tai jos olen, niin parempaan suuntaan.

        Ei kun hitto...sehän oli mun se hapsurotsi...

        No oli miten oli.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Silloin kun me tavattiin, niin tällä mun miehellä oli hapsutakki, buutsit ja pitkät vaaleat hiukset, kiharatkin vielä...

        Noh...niin. Kroppa on kylläkin pysynyt kuosissa, vaikka tukka onkin lähtenyt...ja tyyli muuttunut äijäjääräksi. Minähän en ole sit muuttunut pisaraakaan. ..tai jos olen, niin parempaan suuntaan.

        Ja tapahtuikohan tämä ennen vai jälkeen Tinderin?


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Ei kun hitto...sehän oli mun se hapsurotsi...

        No oli miten oli.

        Mitäpä luulet.. Eihän sillon ollut edes nettiä, eikä edes kännyköitä..


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Mitäpä luulet.. Eihän sillon ollut edes nettiä, eikä edes kännyköitä..

        Se oli retorinen kysymys.

        Tässä viime vuosikymmeninä on tapahtunut ja tapahtumassa pari muutosta. Ihmiset pariutuvat yhä myöhemmin ja harvemmin, mistä seuraa, että vapaita sinkkuja on vaikka kuinka ja paljon. Toiseksi tinderit ja muut välineet pienentää maailmaa, laajentaa markkinoita ja korostaa miten paljon "vaihtoehtoja" on. Ei tarvitse mennä Prismaan kenenkään kanssa, koska ihan seuraavan kännykän pyyhkäisyn takana voi olla just se oikea.


      • vaikkasamapatuo kirjoitti:

        Naiset keksivät tämän silloin kun kuvalliset nettitreffit alkoivat yleistyä. Lopullinen isku tuli tietysti Tinderin myötä. Yleensäkin netin myötä on mahdollista etsiä loputtomiin vaikkapa oikeanlaista parvekekalustoa. Ennen ostettiin se minkä löysi kohtuullisen ajomatkan päästä. Aina löytyy jokin vielä parempi jos jaksaa etsiä. Sama pätee myös ihmisiin, mutta naiset unohtavat että miesten tapauksessa tilanne on vastavuoroinen ja muutenkin hieman mutkikkaampi.

        Tämähän on ihan naisettomien miesten keksimä juttu, kun ei itse kykene hurmaamaan minkäännäköistä naista, piti keksiä, että syy onkin naisissa. Minulle ne kaikkein rumimmat, tyhmimmät ja urpoimmat miehet ovat lässyttäneet, miten he ovat kilttejä ja kunnollisia miehiä, vaikka ulkonäkö ei ihan priimaa ole. Kummallisesti he kuitenkin ovat niitä, joiden on kaikkein vaikeinta löytää naista ja syy on naisten mielenterveysongelmissa. Tämä selviää jo lyhyen keskustelun jälkeen, naista ei ole nähtykään vuosikausiin, mutta exiä on joka mutkassa, jotenkin tämä yhtälö kuulostaa kummalliselta. Itse olen tapaillut normaaleja ja tavallisia miehiä, joilla itsetunto on kohdillaan, ei ole tarvetta ylistää itseään ja haukkua muita. Ja eivät ole kuuluneet tähän kuuluisaan top10 ryhmään, eivätkä ole jännämiehiä. Minulla ei ole itsetunto-ongelmia, joten en jaksa kuunnella miehen marttyyrimaista valitusta, miten syy kaikkiin vastoinkäymisiin on muualla kuin itsessä.


      • ssldlf
        Wwuwuw kirjoitti:

        Väitätkö tosissasi, että naisilla olisi miesten ulkonäkö suurempi kriteeri kuin toisinpäin?

        Tässä esim. yksi, tosin Usassa tehdyn laajan tutkimuksen tulos...

        "Näin eri ominaisuudet painottuivat
        Näitä ominaisuuksia miehet haluavat kumppanilta

        1. Ulkonäkö (92 %)

        2. Hoikkuus (80%)

        3. Tasaiset tulot (74%)

        4. Rikas (47%)

        Näitä ominaisuuksia naiset haluavat kumppanilta

        1. Tasaiset tulot (97%)

        2. Ulkonäkö (84 %)

        3. Rikas (69%)

        4. Hoikkuus (58%)"

        https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000000997426.html

        Usassa naisille hoikkuus ei ole tärkeää koska ovat itsekin hampurilaisten suurkuluttajia.
        Tasaiset tulot takaa paremmin hampurilaisten saannin.


    • En usko että se vetovoima komeita miehiä kohtaan suoranaisesti heidän ulkonäöstään johtuu (vaikka se vaikuttava tekijä varmaan onkin), vaan siitä, että noilla komeilla miehillä on usein juuri sellainen ELÄMÄNASENNE joka jo yksistään saa monilta naisilta polvet veteliksi.

      Ehkä moni ei oivalla komeuden ja miehekkään asenteen syy-seurausyhteyttä. Sillä sehän on aivan päivänselvää, että komean miehen on miljoona kertaa helpompi olla liikkeellä itsevarmalla ja pelottomalla asenteella kuin paljon vähemmän komean miehen. Toki tämä jälkimmäinenkin siihen pystyy, mutta hän joutuu käymään läpi sellaista henkilökohtaista kasvamista ja itsetutkiskelua ihmisenä paljon paljon perusteellisemmin kuin komeat miehet.

      Tästä juontuu myös se, miksi komeat miehet pettää keskimääräistä todennäköisemmin kuin paljon vähemmän komeat. Komea mies saattaa olla niin itseään täynnä ettei koe tarpeelliseksi kunnioittaa muita, ei miehiä eikä naisiakaan. Kovempia kokenut "ruma" mies sen sijaan ymmärtää toimia inhimillisemmin eikä luultavasti petä tai muutenkaan käyttäydy kusipäisesti läheskään yhtä herkästi kuin komeat miehet joille kaikki on ollut aina paljon helpompaa.

      • Veikkaan, että sillä komeammalla on myös itsetunto-ongelmia, kun pettää. Ihan se on käytävä itsensä läpi, oli pärstäkerroin mikä hyväänsä.

        Parisuhteen saaminen ei vielä meinaa mitään, että kuinka on oman pääkopan sisältö hallussa. Onhan näitä nähty...Porvoossa muistaakseni ainakin. Komea mies, mutta puukotti oman lapsen...


      • mielenrauhaa

        Parempi vaan pysyä sinkkuna niin ei ainakaan mies petä.


      • Dissident kirjoitti:

        Veikkaan, että sillä komeammalla on myös itsetunto-ongelmia, kun pettää. Ihan se on käytävä itsensä läpi, oli pärstäkerroin mikä hyväänsä.

        Parisuhteen saaminen ei vielä meinaa mitään, että kuinka on oman pääkopan sisältö hallussa. Onhan näitä nähty...Porvoossa muistaakseni ainakin. Komea mies, mutta puukotti oman lapsen...

        Minkälaisia itsetunto-ongelmia sun käsityksen mukaan komeilla miehillä yleensä on?


      • mielenrauhaa kirjoitti:

        Parempi vaan pysyä sinkkuna niin ei ainakaan mies petä.

        Tolle tielle on moni nainen jotunut lähtemään. Surullista mutta totta.


      • MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:

        Minkälaisia itsetunto-ongelmia sun käsityksen mukaan komeilla miehillä yleensä on?

        Ihan samantyyppisiä kuin rumemmallakin. Se että ei riitä, että on huono...
        Sitten voi olla ns. Käännännäisiä... tuo nainen/mies on vaan siksi mun kaa, kun olen komea, rikas, hyvässä asemassa tms.

        Epävarma ihminen on epävarma itsestään, vaikka voissa paistais. Miks joku Tauski hakkaa naisia? Koska on epävarma itsestään. Eikä ole ruma ja vois paistatella kuuluisana miten tykkää...noin esimerkkinä. Kuuppa ei ole äijällä kasassa.


      • Dissident kirjoitti:

        Ihan samantyyppisiä kuin rumemmallakin. Se että ei riitä, että on huono...
        Sitten voi olla ns. Käännännäisiä... tuo nainen/mies on vaan siksi mun kaa, kun olen komea, rikas, hyvässä asemassa tms.

        Epävarma ihminen on epävarma itsestään, vaikka voissa paistais. Miks joku Tauski hakkaa naisia? Koska on epävarma itsestään. Eikä ole ruma ja vois paistatella kuuluisana miten tykkää...noin esimerkkinä. Kuuppa ei ole äijällä kasassa.

        Nii, kai itsetunto on tosi upottavilla perustoilla jos se juontaa silkasta omasta komeudesta. Hyvä pointti sulta, en olisi heti tullut itse ajatelleeksi.


      • mielenrauhaa
        MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:

        Tolle tielle on moni nainen jotunut lähtemään. Surullista mutta totta.

        Mies kokee asian tietenkin surullisena. Minä en.


      • mielenrauhaa kirjoitti:

        Mies kokee asian tietenkin surullisena. Minä en.

        Mikset?


      • mielenrauhaa kirjoitti:

        Mies kokee asian tietenkin surullisena. Minä en.

        Sua on vissin petetty todella pahasti tai muuten olet saanut siipeesi jossain vaiheessa, vähintään kerran. Tuskin tuo valintasi mitään puhdasta ennaltaehkäisyäkään siinä mielessä on että yrittäisit välttyä pettymyksiltä vaikka et olisi sellaisia vielä kokenutkaan. Tod.näk. sä vaan pelkäät niin paljon että sua sattuu taas. Siksi on helpompaa/pienempi paha jäädä kokonaan ulos parisuhdemarkkinoilta. Osuinko oikeaan?


      • mielenrauhaa
        MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:

        Sua on vissin petetty todella pahasti tai muuten olet saanut siipeesi jossain vaiheessa, vähintään kerran. Tuskin tuo valintasi mitään puhdasta ennaltaehkäisyäkään siinä mielessä on että yrittäisit välttyä pettymyksiltä vaikka et olisi sellaisia vielä kokenutkaan. Tod.näk. sä vaan pelkäät niin paljon että sua sattuu taas. Siksi on helpompaa/pienempi paha jäädä kokonaan ulos parisuhdemarkkinoilta. Osuinko oikeaan?

        Helpoin elää sinkkuna. Oma tupa oma lupa jne. Yksin eläminen ei ole sama kun yksinäisyys. Vaikka ei ole edes miesystävää. Moni nainen on samaa mieltä ilman mitään traumoja. Mies ei tietenkään sitä ymmärrä. Mies on epätoivoinen samassa tilanteessa.


      • mielenrauhaa kirjoitti:

        Helpoin elää sinkkuna. Oma tupa oma lupa jne. Yksin eläminen ei ole sama kun yksinäisyys. Vaikka ei ole edes miesystävää. Moni nainen on samaa mieltä ilman mitään traumoja. Mies ei tietenkään sitä ymmärrä. Mies on epätoivoinen samassa tilanteessa.

        Niin paitsi että ainakin mä olen poikkeus tuohon. Olen ollu sinkku koko elämäni - suurimman osan ajasta täysin omasta tahdostani. Epätoivoinen olen ollut vain joinakin ohikiitävinä hetkinä.


      • Dissident kirjoitti:

        Ihan samantyyppisiä kuin rumemmallakin. Se että ei riitä, että on huono...
        Sitten voi olla ns. Käännännäisiä... tuo nainen/mies on vaan siksi mun kaa, kun olen komea, rikas, hyvässä asemassa tms.

        Epävarma ihminen on epävarma itsestään, vaikka voissa paistais. Miks joku Tauski hakkaa naisia? Koska on epävarma itsestään. Eikä ole ruma ja vois paistatella kuuluisana miten tykkää...noin esimerkkinä. Kuuppa ei ole äijällä kasassa.

        Ujoin koskaan tapaamani mies oli aivan älyttömän hyvännäköinen..

        Joskus silloin parikymppisenä...

        Ei mikään asia ole niin mustavalkoista...


      • MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:

        Minkälaisia itsetunto-ongelmia sun käsityksen mukaan komeilla miehillä yleensä on?

        Ei se ulkonäöstä ole kiinni, onko huono itsetunto vai ei. Samalla tavalla kaunis nainen voi olla epävarma, eikä usko itseensä kuin komea mieskin. Rumat kuvittelevat, että vain ulkonäkö tekee onnelliseksi, totuus on, että itsetunto tulee ihmisen sisältä, ei ulkonäöstä. Rumat tehostavat itseään mollaamalla muita, keksimällä järjettömiä tasoteorioita ja jankuttamalla, miten muut eivät heidän hyviä puoliaan huomaa, kun tuijotetaan ulkonäköön. Eli huono itsetunto tekee mahdottomaksi kehittyä ihmisenä, kun omat ääliömäiset ajatukset vääristävät maailmankuvaa. Komea mies tehostaa itseään käymällä vieraissa ja rehentelemällä omilla saavutuksillaan, kun ei uskalla olla sitä mitä oikeasti on, normaali. Hän kuvittelee, ettei hänestä pidetä, ellei hän yritä esittää jotain bile-Dani roolia esimerkiksi. Nainen huomaa kyllä, että ulkonäkö on ok, mutta kaverihan on täysi mulkku.


      • Einiinyksinkertaista
        Keto.neilikka kirjoitti:

        Ei se ulkonäöstä ole kiinni, onko huono itsetunto vai ei. Samalla tavalla kaunis nainen voi olla epävarma, eikä usko itseensä kuin komea mieskin. Rumat kuvittelevat, että vain ulkonäkö tekee onnelliseksi, totuus on, että itsetunto tulee ihmisen sisältä, ei ulkonäöstä. Rumat tehostavat itseään mollaamalla muita, keksimällä järjettömiä tasoteorioita ja jankuttamalla, miten muut eivät heidän hyviä puoliaan huomaa, kun tuijotetaan ulkonäköön. Eli huono itsetunto tekee mahdottomaksi kehittyä ihmisenä, kun omat ääliömäiset ajatukset vääristävät maailmankuvaa. Komea mies tehostaa itseään käymällä vieraissa ja rehentelemällä omilla saavutuksillaan, kun ei uskalla olla sitä mitä oikeasti on, normaali. Hän kuvittelee, ettei hänestä pidetä, ellei hän yritä esittää jotain bile-Dani roolia esimerkiksi. Nainen huomaa kyllä, että ulkonäkö on ok, mutta kaverihan on täysi mulkku.

        Yksikään ihminen ei synny tänne huono itsetuntoisena. Huonon itsetunnon aiheuttaa aina toisten epäkunnioitettava käytös huono itsetuntoista kohtaan. Tässä vissi syy miksi yleensä komeat miehet omaavat paremman itsetunnon kuin rumat. Syy naisten suoma parempi kohtelu komeita kohtaan.


      • Einiinyksinkertaista kirjoitti:

        Yksikään ihminen ei synny tänne huono itsetuntoisena. Huonon itsetunnon aiheuttaa aina toisten epäkunnioitettava käytös huono itsetuntoista kohtaan. Tässä vissi syy miksi yleensä komeat miehet omaavat paremman itsetunnon kuin rumat. Syy naisten suoma parempi kohtelu komeita kohtaan.

        Ja höpöhöpö, vain kateellinen ja kokematon kuvittelee naisten suosion olevan itsetunnon perusta. Ei minunkaan itsetuntoni perustu miesten suosioon tai sen puutteeseen, vaan ihan täysin omaan ajattelutapaan. Jos en kelpaa tälläisenä, so what, se mies ei vain ole minua varten. Ulkonäköpaineista voi opetella pois, kaikki ei pyöri ulkonäön ja vastakkaisen sukupuolen suosion ympärillä.


      • dghty
        Keto.neilikka kirjoitti:

        Ja höpöhöpö, vain kateellinen ja kokematon kuvittelee naisten suosion olevan itsetunnon perusta. Ei minunkaan itsetuntoni perustu miesten suosioon tai sen puutteeseen, vaan ihan täysin omaan ajattelutapaan. Jos en kelpaa tälläisenä, so what, se mies ei vain ole minua varten. Ulkonäköpaineista voi opetella pois, kaikki ei pyöri ulkonäön ja vastakkaisen sukupuolen suosion ympärillä.

        Olet sitten ilmeisen taitava suggeroimaan itsesi, jos väität, ettei yhteisöltä saatu palaute vaikuta yksilön itsetunnon muotoutumiseen. Toinen vaihtoehto on tietysti se, että olet täysin piittaamaton yhteisön sosiaalisista käytännöistä. Herää vaan kysymys, että mihin noin itseriittoinen ihminen edes sitten tarvitsee muiden seuraa??


      • Keto.neilikka kirjoitti:

        Ei se ulkonäöstä ole kiinni, onko huono itsetunto vai ei. Samalla tavalla kaunis nainen voi olla epävarma, eikä usko itseensä kuin komea mieskin. Rumat kuvittelevat, että vain ulkonäkö tekee onnelliseksi, totuus on, että itsetunto tulee ihmisen sisältä, ei ulkonäöstä. Rumat tehostavat itseään mollaamalla muita, keksimällä järjettömiä tasoteorioita ja jankuttamalla, miten muut eivät heidän hyviä puoliaan huomaa, kun tuijotetaan ulkonäköön. Eli huono itsetunto tekee mahdottomaksi kehittyä ihmisenä, kun omat ääliömäiset ajatukset vääristävät maailmankuvaa. Komea mies tehostaa itseään käymällä vieraissa ja rehentelemällä omilla saavutuksillaan, kun ei uskalla olla sitä mitä oikeasti on, normaali. Hän kuvittelee, ettei hänestä pidetä, ellei hän yritä esittää jotain bile-Dani roolia esimerkiksi. Nainen huomaa kyllä, että ulkonäkö on ok, mutta kaverihan on täysi mulkku.

        Aika yleistävä sun näkemys siitäkin huolimatta että olet pohjimmiltasi oikeassa.

        Mä tiedustelin, minkälaisia itsetunto-ongelmia komeilla miehillä yleensä on ihan vaan heittääkseni palloa välillä muillekin - saadakseni muiltakin näkökulmia, pitääkseni keskustelua yllä. En siis kysynyt sen vuoksi kun en muka itse lainkaan tietäisi.


      • Nimimerkit Einiinyksinkertaista ja Keto.neilikka ovat molemmat oikeilla jäljillä, mutta korostavat omaa näkemystään varsin kapeakatseisella tavalla, ikään kuin ainoana totuutena.

        Ihmisen hyvä ja terve itsetunto rakentuu SEKÄ itsensä hyväksymisestä sellaisena kuin on ETTÄ muilta ihmisiltä saadusta kunnoituksesta ja arvostuksesta :)


      • dghty kirjoitti:

        Olet sitten ilmeisen taitava suggeroimaan itsesi, jos väität, ettei yhteisöltä saatu palaute vaikuta yksilön itsetunnon muotoutumiseen. Toinen vaihtoehto on tietysti se, että olet täysin piittaamaton yhteisön sosiaalisista käytännöistä. Herää vaan kysymys, että mihin noin itseriittoinen ihminen edes sitten tarvitsee muiden seuraa??

        Itseriittoinen? Selvä, olen sitten. Tämä palsta on ilmeisesti tarkoitettu vain itsetunto-ongelmaisten ulinapaikaksi. Kaikki ihmiset eivät tunne tarvetta nöyristellä ja voivotella riittämättömyyttään, vaan ihan voi täysillä porskuttaa eteenpäin tyytyväisenä itseensä.


      • MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:

        Aika yleistävä sun näkemys siitäkin huolimatta että olet pohjimmiltasi oikeassa.

        Mä tiedustelin, minkälaisia itsetunto-ongelmia komeilla miehillä yleensä on ihan vaan heittääkseni palloa välillä muillekin - saadakseni muiltakin näkökulmia, pitääkseni keskustelua yllä. En siis kysynyt sen vuoksi kun en muka itse lainkaan tietäisi.

        Besserwisser taas vauhdissa. Täällä saa jokainen esittää omia näkemyksiään sellaisina kuin itse haluaa. Se et ole sinä, eikä kukaan muukaan, joka lopulta kertoo sen absoluuttisen totuuden.


      • uhbol
        Keto.neilikka kirjoitti:

        Itseriittoinen? Selvä, olen sitten. Tämä palsta on ilmeisesti tarkoitettu vain itsetunto-ongelmaisten ulinapaikaksi. Kaikki ihmiset eivät tunne tarvetta nöyristellä ja voivotella riittämättömyyttään, vaan ihan voi täysillä porskuttaa eteenpäin tyytyväisenä itseensä.

        En kutsuisi tällä palstalla oleskelua täysillä eteenpäin porskuttamiseksi. Itseensä tyytyväiset ihmiset eivät koskaan päädy tällaisille palstoille.


      • fffffg

        "En usko että se vetovoima komeita miehiä kohtaan suoranaisesti heidän ulkonäöstään johtuu (vaikka se vaikuttava tekijä varmaan onkin), vaan siitä, että noilla komeilla miehillä on usein juuri sellainen ELÄMÄNASENNE joka jo yksistään saa monilta naisilta polvet veteliksi."

        Pelkästä kuvasta siis näkee jo elämänasenteen? Jep.


      • MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:

        Nimimerkit Einiinyksinkertaista ja Keto.neilikka ovat molemmat oikeilla jäljillä, mutta korostavat omaa näkemystään varsin kapeakatseisella tavalla, ikään kuin ainoana totuutena.

        Ihmisen hyvä ja terve itsetunto rakentuu SEKÄ itsensä hyväksymisestä sellaisena kuin on ETTÄ muilta ihmisiltä saadusta kunnoituksesta ja arvostuksesta :)

        Itsetunto ei saa perustua toisten mielipiteille, positiivisen palautteen voi ottaa imarteluna, mutta vain itsekeskeinen tollo kuvittelee koko maailman ajattelevan samalla tavalla. Sama homma negatiivisen arvostelun kanssa, jos pahoittaa mielensä kaikesta mahdollisesta, niin aika onnetonta elämää saa elää. Varsinkin netissä anonyymit kullinaamat latelee omia arvioitaan toisten ulkonäöstä, tekemisistä ja tekemättä jättämisistä ja kuka mistäkin. Siinä hetkeksi pääsee pätemään ja tarkoituksena nimenomaan on pahoittaa jonkun mieli. Jos näitä käyttää itsetunnon rakennusaineina, niin tuloksena on varma katastrofi.


      • uhbol kirjoitti:

        En kutsuisi tällä palstalla oleskelua täysillä eteenpäin porskuttamiseksi. Itseensä tyytyväiset ihmiset eivät koskaan päädy tällaisille palstoille.

        Itseensä tyytyväinen ihminen voi haluta keskustella samalla tavalla kuin tyytymätönkin. Minä en ainakaan pyöri keskustelupalstoilla sen takia, että jotenkin olisin tyytymätön itseeni tai elämääni, vaan ihan ajan kuluksi kahvia juodessa.


      • 12121212121212
        Keto.neilikka kirjoitti:

        Ei se ulkonäöstä ole kiinni, onko huono itsetunto vai ei. Samalla tavalla kaunis nainen voi olla epävarma, eikä usko itseensä kuin komea mieskin. Rumat kuvittelevat, että vain ulkonäkö tekee onnelliseksi, totuus on, että itsetunto tulee ihmisen sisältä, ei ulkonäöstä. Rumat tehostavat itseään mollaamalla muita, keksimällä järjettömiä tasoteorioita ja jankuttamalla, miten muut eivät heidän hyviä puoliaan huomaa, kun tuijotetaan ulkonäköön. Eli huono itsetunto tekee mahdottomaksi kehittyä ihmisenä, kun omat ääliömäiset ajatukset vääristävät maailmankuvaa. Komea mies tehostaa itseään käymällä vieraissa ja rehentelemällä omilla saavutuksillaan, kun ei uskalla olla sitä mitä oikeasti on, normaali. Hän kuvittelee, ettei hänestä pidetä, ellei hän yritä esittää jotain bile-Dani roolia esimerkiksi. Nainen huomaa kyllä, että ulkonäkö on ok, mutta kaverihan on täysi mulkku.

        Tämä kuvio toistuu aina.

        Tasoteoriaa yritetään kumota huomauttamalla ettei tietty komea mies kiinnosta, esim. jos tämä on täysi mulkvisti
        - tämä ei kumoa tasoteoriaa sitten mitenkään, koska valituksi tulee joku muu komea mies

        Tai sitten huomautetaan ettei itsetunto perustu vastakkaisen sukupuolen huomioon
        - sanojana on aina henkilö joka saa vastakkaiselta sukupuolelta huomiota, ja on tottunut pitämään tätä itsestäänselvyytenä

        Naisettoman ruman miehen kannalta on täysin merkityksetöntä jos tietty komea mies ei kelpaa tietylle naiselle (mutta kelpaa monelle muulle, kts. bile-Dani joka ei edes ole poikkeuksellisen komea) tai jos läjäpäin huomiota saava nainen kokee että elämässä on tärkeämpiäkin asioita.

        Asenne on yhtä ylimielinen kuin länsimaisella joka ihmettelee miksi ne afrikan köyhät aina kinuavat ruokaa, kun elämässähän voi keskittyä vaikka matkusteluun.


      • 12121212121212 kirjoitti:

        Tämä kuvio toistuu aina.

        Tasoteoriaa yritetään kumota huomauttamalla ettei tietty komea mies kiinnosta, esim. jos tämä on täysi mulkvisti
        - tämä ei kumoa tasoteoriaa sitten mitenkään, koska valituksi tulee joku muu komea mies

        Tai sitten huomautetaan ettei itsetunto perustu vastakkaisen sukupuolen huomioon
        - sanojana on aina henkilö joka saa vastakkaiselta sukupuolelta huomiota, ja on tottunut pitämään tätä itsestäänselvyytenä

        Naisettoman ruman miehen kannalta on täysin merkityksetöntä jos tietty komea mies ei kelpaa tietylle naiselle (mutta kelpaa monelle muulle, kts. bile-Dani joka ei edes ole poikkeuksellisen komea) tai jos läjäpäin huomiota saava nainen kokee että elämässä on tärkeämpiäkin asioita.

        Asenne on yhtä ylimielinen kuin länsimaisella joka ihmettelee miksi ne afrikan köyhät aina kinuavat ruokaa, kun elämässähän voi keskittyä vaikka matkusteluun.

        Tossa on kyllä ihan hyvää pointtia. Ei kaikki selvästikään osaa asettua minkä tahasa ihmisen saappaisiin ja kokea, millaista niissä oikeasti olisi elää.

        Sulla on selkeästi kyvykkyyttä ajatella tätä kokonaisuutta paljon monimuotoisemmista näkökulmista kuin näillä muutamilla jotka on heti halunnu ruveta vänkäämään mun kirjoituksia vastaan ja lähteneet tulkitsemaan niitä täysin omalla tavallaan, nimenomaan tässä ketjussa.

        Tämän sanon kaikille: me puhutaan oikeasti todella monimutkaisista asioista nyt! Älkää unohtako sitä - monet kommentoijat selvästi ajatteleee asiaa aivan liikaa omasta tai heidän lähipiirinsä näkökulmasta!


      • uhbol kirjoitti:

        En kutsuisi tällä palstalla oleskelua täysillä eteenpäin porskuttamiseksi. Itseensä tyytyväiset ihmiset eivät koskaan päädy tällaisille palstoille.

        Jokaisella on omat syynsä pyöriä täällä, minulla onneksi on muutakin elämää kuin kytätä näitä viestiketjuja.


      • 12121212121212 kirjoitti:

        Tämä kuvio toistuu aina.

        Tasoteoriaa yritetään kumota huomauttamalla ettei tietty komea mies kiinnosta, esim. jos tämä on täysi mulkvisti
        - tämä ei kumoa tasoteoriaa sitten mitenkään, koska valituksi tulee joku muu komea mies

        Tai sitten huomautetaan ettei itsetunto perustu vastakkaisen sukupuolen huomioon
        - sanojana on aina henkilö joka saa vastakkaiselta sukupuolelta huomiota, ja on tottunut pitämään tätä itsestäänselvyytenä

        Naisettoman ruman miehen kannalta on täysin merkityksetöntä jos tietty komea mies ei kelpaa tietylle naiselle (mutta kelpaa monelle muulle, kts. bile-Dani joka ei edes ole poikkeuksellisen komea) tai jos läjäpäin huomiota saava nainen kokee että elämässä on tärkeämpiäkin asioita.

        Asenne on yhtä ylimielinen kuin länsimaisella joka ihmettelee miksi ne afrikan köyhät aina kinuavat ruokaa, kun elämässähän voi keskittyä vaikka matkusteluun.

        Afrikan nälkäänäkevä on aikalailla eri asia kuin itsesäälissä rypevä mies. Tällä vertauksella paljastat, että kuvittelet itse olevasi jotenkin parempi/älykkäämpi kuin muut. Tasoteoriaa ei edes tarvitse kumota, siihen aivopesuun lankeavat vain ne, jotka haluavat uskoa syyn naisettomuuteen olevan naisissa ei heissä itsessään. Naisettoman ruman miehen mielestä kaikki naisen löytäneet miehet ovat komeita. Tasoteoriaa kannattavat miehet lisäävät vielä, että mies on joutunut tyytymään itseään alempitasoiseen naiseen. Samaan hengenvetoon mussutetaan vielä, että murto-osa naisista ja miehistä kuuluu top10 tasolle ja he pariutuvat keskenään. Eli tasoteorian mukaan on vain muutama kaunis nainen ja loput rumia, joille ei kuitenkaan mikään kelpaa. Sitten on rumia miehiä, komeita miehiä ja top10 miehiä, joista viimeisin ryhmä panee kaikkia naisia, noinniinkuin kiteytettynä tämä sinun jankkaamasi tasoteoria.


      • MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:

        Tossa on kyllä ihan hyvää pointtia. Ei kaikki selvästikään osaa asettua minkä tahasa ihmisen saappaisiin ja kokea, millaista niissä oikeasti olisi elää.

        Sulla on selkeästi kyvykkyyttä ajatella tätä kokonaisuutta paljon monimuotoisemmista näkökulmista kuin näillä muutamilla jotka on heti halunnu ruveta vänkäämään mun kirjoituksia vastaan ja lähteneet tulkitsemaan niitä täysin omalla tavallaan, nimenomaan tässä ketjussa.

        Tämän sanon kaikille: me puhutaan oikeasti todella monimutkaisista asioista nyt! Älkää unohtako sitä - monet kommentoijat selvästi ajatteleee asiaa aivan liikaa omasta tai heidän lähipiirinsä näkökulmasta!

        Sulle nämä asiat tuntuu olevan liian monimutkaisia, koska ajattelet asioita vain omasta näkökulmastasi. Puhut kyvyttömyydestä asettua toisen ihmisen saappaisiin, mutta sinulta puuttuu täysin kyky ymmärtää muita kuin itseäsi tukevia näkökulmia ja mielipiteitä.


      • ertg
        Keto.neilikka kirjoitti:

        Afrikan nälkäänäkevä on aikalailla eri asia kuin itsesäälissä rypevä mies. Tällä vertauksella paljastat, että kuvittelet itse olevasi jotenkin parempi/älykkäämpi kuin muut. Tasoteoriaa ei edes tarvitse kumota, siihen aivopesuun lankeavat vain ne, jotka haluavat uskoa syyn naisettomuuteen olevan naisissa ei heissä itsessään. Naisettoman ruman miehen mielestä kaikki naisen löytäneet miehet ovat komeita. Tasoteoriaa kannattavat miehet lisäävät vielä, että mies on joutunut tyytymään itseään alempitasoiseen naiseen. Samaan hengenvetoon mussutetaan vielä, että murto-osa naisista ja miehistä kuuluu top10 tasolle ja he pariutuvat keskenään. Eli tasoteorian mukaan on vain muutama kaunis nainen ja loput rumia, joille ei kuitenkaan mikään kelpaa. Sitten on rumia miehiä, komeita miehiä ja top10 miehiä, joista viimeisin ryhmä panee kaikkia naisia, noinniinkuin kiteytettynä tämä sinun jankkaamasi tasoteoria.

        Se että jotkut vähäjärkiset tukeutuvan tasoteoriaan ei tee sitä pätemättömäksi. Teorian esittämät asiat on todettu lukuisissa ihan oikeiden tieteenalojen tutkimuksissa, joten mitään uutta asiassa ei ole.

        Ulkonäkö, varallisuus ja status määrittävät naisten ja miesten rakastumista sekä rakastamista. Painotukset yksilöillä saattavat vaihdella, mutta toisaalta jokin pohjataso on ylitettävä kaikissa, jos haluaa suhteen. Ätmeillä yleensä jää vajaaksi yhdellä tai useammalla sektorilla. Ulkonäkö on tietysti helpoiten todennettavissa ja helpoin selitysmalli, kun naiset eivät yleensä halua ja kykene erittelemään syitä, miksei joku kelpaa. Uskon, että suorapuheisuus auttaisi montaa ätmiäkin näkemään tilanteensa realistisemmin ja antaisi näin mahdollisuuden parantaa asemaansa.


      • Keto.neilikka kirjoitti:

        Sulle nämä asiat tuntuu olevan liian monimutkaisia, koska ajattelet asioita vain omasta näkökulmastasi. Puhut kyvyttömyydestä asettua toisen ihmisen saappaisiin, mutta sinulta puuttuu täysin kyky ymmärtää muita kuin itseäsi tukevia näkökulmia ja mielipiteitä.

        Neilikka hyvä... jos sä edes yrittäisit ajatella asioita yhtä monimuotoisista näkökulmista kuin mä, sulta menis pää pyörälle luultavasti ensimmäisten viiden sekunnin aikana.

        "... sinulta puuttuu täysin kyky ymmärtää muita kuin itseäsi tukevia näkökulmia ja mielipiteitä."
        Kyllä mä ymmärrän kaikkia näkökulmia jos/kun itsekin tarkastelen niitä samasta vinkkelistä, mutta ei mun siltikään tartte pitää niitä näkökulmia minään lopullisena totuutena. Ehkä tämä sitten tulkitaan muiden (kuten sun) osaltasi siten, etten ymmärrä.


      • ertg kirjoitti:

        Se että jotkut vähäjärkiset tukeutuvan tasoteoriaan ei tee sitä pätemättömäksi. Teorian esittämät asiat on todettu lukuisissa ihan oikeiden tieteenalojen tutkimuksissa, joten mitään uutta asiassa ei ole.

        Ulkonäkö, varallisuus ja status määrittävät naisten ja miesten rakastumista sekä rakastamista. Painotukset yksilöillä saattavat vaihdella, mutta toisaalta jokin pohjataso on ylitettävä kaikissa, jos haluaa suhteen. Ätmeillä yleensä jää vajaaksi yhdellä tai useammalla sektorilla. Ulkonäkö on tietysti helpoiten todennettavissa ja helpoin selitysmalli, kun naiset eivät yleensä halua ja kykene erittelemään syitä, miksei joku kelpaa. Uskon, että suorapuheisuus auttaisi montaa ätmiäkin näkemään tilanteensa realistisemmin ja antaisi näin mahdollisuuden parantaa asemaansa.

        Ätmien suurin ongelma on se, että HE ITSE surkuttelevat OMIA puutteitaan sellaisella vimmalla, että se muokkaa heidän omasta KÄYTÖKSESTÄÄN sellasen joka on se todellinen syy tuhoamaan heidän mahdollisuutensa naisten kanssa.

        Oletetaan nyt sitten vaikka että "ätmillä" on ruma naama. MITÄ SITTEN? Pitäisikö sen olla KAUNIS naama, sellainen kuin naisilla on??
        Naisilla itsellään on yleensä jo kaunis naama - miksi heille olisi niin ratkaisevan tärkeää että heidän miehelläänkin sellainen olisi? Vastaus on: EI OLEKAAN!
        Kun naiset haluavat itselleen miehen, he odottavat, että tuo mies KÄYTTÄYTYY kuin mies. Täysin toissijaista (mutta bonus kuitenkin) on se, kuinka hyvältä tuo mies NÄYTTÄÄ.
        Moni nainen unohtaa sun pästäkertoimen (tai melkeinpä mitkä tahansa muutkin) puuteet hyvinkin nopeasti jos käy ilmi, että olet selvästikin itse miehenä täysin sinut siihen kaikkeen mitä olet, etkä pelkää - ainakaan heitä itseään - eli naisia.


      • heryt
        MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:

        Ätmien suurin ongelma on se, että HE ITSE surkuttelevat OMIA puutteitaan sellaisella vimmalla, että se muokkaa heidän omasta KÄYTÖKSESTÄÄN sellasen joka on se todellinen syy tuhoamaan heidän mahdollisuutensa naisten kanssa.

        Oletetaan nyt sitten vaikka että "ätmillä" on ruma naama. MITÄ SITTEN? Pitäisikö sen olla KAUNIS naama, sellainen kuin naisilla on??
        Naisilla itsellään on yleensä jo kaunis naama - miksi heille olisi niin ratkaisevan tärkeää että heidän miehelläänkin sellainen olisi? Vastaus on: EI OLEKAAN!
        Kun naiset haluavat itselleen miehen, he odottavat, että tuo mies KÄYTTÄYTYY kuin mies. Täysin toissijaista (mutta bonus kuitenkin) on se, kuinka hyvältä tuo mies NÄYTTÄÄ.
        Moni nainen unohtaa sun pästäkertoimen (tai melkeinpä mitkä tahansa muutkin) puuteet hyvinkin nopeasti jos käy ilmi, että olet selvästikin itse miehenä täysin sinut siihen kaikkeen mitä olet, etkä pelkää - ainakaan heitä itseään - eli naisia.

        Tässä on kyllä yksi perusongelma paritumismarkkinoilla: nainen voi olla mitä vaan, mitä ikinä keksiikään olla, mutta miehen PITÄÄ olla mies ilman valtaa tämän oman miehuutensa määrittelyyn.


      • heryt kirjoitti:

        Tässä on kyllä yksi perusongelma paritumismarkkinoilla: nainen voi olla mitä vaan, mitä ikinä keksiikään olla, mutta miehen PITÄÄ olla mies ilman valtaa tämän oman miehuutensa määrittelyyn.

        Kuinka paljon miehillä sun mielestä ihan oikeasti on liikkumavaraa heidän miehuutensa määrittelyyn?


    • selityställe

      Tämähän on niin, että nainen seurustelee _omasta mielestään_ hyvän näköisen kanssa. Eri mieltä voivat olla kaikki muut. Minunkin tapauksessani oma mieheni on minun makuuni kivan näköinen, mutta minulle on tultu sanomaan päin naamaa, että onpas sinulla ruma mies, verrattuna kuinka kaunis olet itse. Että olette epäsuhtainen pari.

      Kukaan nainen ei tule tähän ketjuun sanomaan, että kylläkyllä, seurustelen ruman kanssa, koska hän ei itse koe niin. Tai ei ainakaan halua haukkua oman kultansa ulkonäköä, vaikka se olisikin persoonallinen.

      • "että onpas sinulla ruma mies, verrattuna kuinka kaunis olet itse. Että olette epäsuhtainen pari."

        .. NarsuMarsujen Moovi.. Riippuu hieman tapauksesta, että mitä sillä haetttiin/haetaan.. ;P


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        "että onpas sinulla ruma mies, verrattuna kuinka kaunis olet itse. Että olette epäsuhtainen pari."

        .. NarsuMarsujen Moovi.. Riippuu hieman tapauksesta, että mitä sillä haetttiin/haetaan.. ;P

        Mitäs sulle kuuluu näin keskiviikkoiltana?


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        "että onpas sinulla ruma mies, verrattuna kuinka kaunis olet itse. Että olette epäsuhtainen pari."

        .. NarsuMarsujen Moovi.. Riippuu hieman tapauksesta, että mitä sillä haetttiin/haetaan.. ;P

        .. Ai niin.. Haluaisin vielä sanoa, että tässä(kin) ketjussa olevien "kyökkääjien" "kyökkäyksiä" EiTod kannata Niellä Sellaisenaan.. Muistakaa Pureskella Kunnolla.. Erittäin Kriittisellä PuruKalustolla.. ;D


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        "että onpas sinulla ruma mies, verrattuna kuinka kaunis olet itse. Että olette epäsuhtainen pari."

        .. NarsuMarsujen Moovi.. Riippuu hieman tapauksesta, että mitä sillä haetttiin/haetaan.. ;P

        Ei sun tartte pelätä että alkaisin uusimaan tuota aiempaa skenaariota.
        Eikö vaan voitais jutella? Valitse sinä aihepiiri :)

        Jos olen sulle anteeksipyynnön velkaa asiattomasta köytöksestäni niin tässä se tulee nyt;
        Anteeksi :I


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Ai niin.. Haluaisin vielä sanoa, että tässä(kin) ketjussa olevien "kyökkääjien" "kyökkäyksiä" EiTod kannata Niellä Sellaisenaan.. Muistakaa Pureskella Kunnolla.. Erittäin Kriittisellä PuruKalustolla.. ;D

        Niin.

        :I


      • Se on prikulleen näin. Vakka kantensa valitsee eli mielestään sopivan. Onhan se täälläkin nähty, että minkä näköinen mies kytakin viehättää eipä vaan kaikkia naisia viehätäkkään.

        Mutta niitä kommentteja ei huomioida jostain syysyä, syystä että saa jankuttaa varmaan.


      • MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:

        Ei sun tartte pelätä että alkaisin uusimaan tuota aiempaa skenaariota.
        Eikö vaan voitais jutella? Valitse sinä aihepiiri :)

        Jos olen sulle anteeksipyynnön velkaa asiattomasta köytöksestäni niin tässä se tulee nyt;
        Anteeksi :I

        .. "Älä ruoki Trollia.. Äläkä myöskään Freaky&Creepy Hemmoja jne".. ;P

        .. Ensinnäkin vaikka et olisi Trolli, niin.. Kommenttisi ei anna uskoa sille, että olisit päässyt vieläkään siitä yli, etten ole joku nainen jota olet Ahistellut tai joku HomppeliPomppeli.. ;D

        .. Ja Toiseksi.. Vaikka et olisi Trolli ja olisit päässyt yli Psykoosistasi tjmv., niin en keksi mitään syytä, että miksi meidän pitäisi jostain asiasta keskustella.. Ja käyttää Aikaa&EnerGiaa siihen.. ;P


      • LadyZorro kirjoitti:

        Se on prikulleen näin. Vakka kantensa valitsee eli mielestään sopivan. Onhan se täälläkin nähty, että minkä näköinen mies kytakin viehättää eipä vaan kaikkia naisia viehätäkkään.

        Mutta niitä kommentteja ei huomioida jostain syysyä, syystä että saa jankuttaa varmaan.

        "Se on prikulleen näin."

        .. NohNoh.. Eipäs nyt Lähretä noin Hurjia Väittelemähän.. Uskottavuus menee, jos/kun ei pystytä pysymään Tottuudessa.. Syystä.. Tahi Toisesta.. ;P

        #SeliSeli #SumuVerho


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. "Älä ruoki Trollia.. Äläkä myöskään Freaky&Creepy Hemmoja jne".. ;P

        .. Ensinnäkin vaikka et olisi Trolli, niin.. Kommenttisi ei anna uskoa sille, että olisit päässyt vieläkään siitä yli, etten ole joku nainen jota olet Ahistellut tai joku HomppeliPomppeli.. ;D

        .. Ja Toiseksi.. Vaikka et olisi Trolli ja olisit päässyt yli Psykoosistasi tjmv., niin en keksi mitään syytä, että miksi meidän pitäisi jostain asiasta keskustella.. Ja käyttää Aikaa&EnerGiaa siihen.. ;P

        ".. Ensinnäkin vaikka et olisi Trolli, niin.. Kommenttisi ei anna uskoa sille, että olisit päässyt vieläkään siitä yli, etten ole joku nainen jota olet Ahistellut tai joku HomppeliPomppeli.. ;D"
        Voisitko antaa mahdollisuuden osoittaa, että olin väärässä sun suhteesi? Mokasin. Erehdyin.

        _________________________
        ".. Ja Toiseksi.. Vaikka et olisi Trolli ja olisit päässyt yli Psykoosistasi tjmv., niin en keksi mitään syytä, että miksi meidän pitäisi jostain asiasta keskustella.. Ja käyttää Aikaa&EnerGiaa siihen.. ;P"
        Mä ainakin tykkäsin maalis-huhtikuussa tosi paljon jutella kanssasi! En vain siksi kun luulin sun olevan eräs toinen, vaan ihan siksi kun oikeasti koen että tullaan juttuun tosi hyvin täällä! Mun mielestä sä oot hauska :) En välitä siitä mikä sun sukupuoli on tai kuka muutenkaan oikeasti olet, olen vaan todennut että muistutat ajatusmaailmaltasi todella paljon häntä jonka luulin sun olevan, ja se ei ole sun kannaltasi todellakaan mikään huono asia.


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        "Se on prikulleen näin."

        .. NohNoh.. Eipäs nyt Lähretä noin Hurjia Väittelemähän.. Uskottavuus menee, jos/kun ei pystytä pysymään Tottuudessa.. Syystä.. Tahi Toisesta.. ;P

        #SeliSeli #SumuVerho

        Jokaisella on totuutensa, eikä se aina kohtaa toisen kulkijan kanssa. Semmosta se on. Mutta niin se minusta on, että masokisti ottaa ihmisen jota inhoaa, ihastunut ihmisen johon tuntee vetoa. Se on ihan sama mitä muut siitä tyypistä funtsii...


        Näyttelykapineeksi ottajat on niitä kulissieläjiä, joita ei pidä sekoittaa ihmisiin joilla on oikeet tunteet mukana. ☺️


      • MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:

        ".. Ensinnäkin vaikka et olisi Trolli, niin.. Kommenttisi ei anna uskoa sille, että olisit päässyt vieläkään siitä yli, etten ole joku nainen jota olet Ahistellut tai joku HomppeliPomppeli.. ;D"
        Voisitko antaa mahdollisuuden osoittaa, että olin väärässä sun suhteesi? Mokasin. Erehdyin.

        _________________________
        ".. Ja Toiseksi.. Vaikka et olisi Trolli ja olisit päässyt yli Psykoosistasi tjmv., niin en keksi mitään syytä, että miksi meidän pitäisi jostain asiasta keskustella.. Ja käyttää Aikaa&EnerGiaa siihen.. ;P"
        Mä ainakin tykkäsin maalis-huhtikuussa tosi paljon jutella kanssasi! En vain siksi kun luulin sun olevan eräs toinen, vaan ihan siksi kun oikeasti koen että tullaan juttuun tosi hyvin täällä! Mun mielestä sä oot hauska :) En välitä siitä mikä sun sukupuoli on tai kuka muutenkaan oikeasti olet, olen vaan todennut että muistutat ajatusmaailmaltasi todella paljon häntä jonka luulin sun olevan, ja se ei ole sun kannaltasi todellakaan mikään huono asia.

        Mulle taas aikoinaan sanottiin pari kertaa, että voisin saada paremmankin..

        Jäi vaan auki, että paremman kenelle ja missä mielessä..


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. "Älä ruoki Trollia.. Äläkä myöskään Freaky&Creepy Hemmoja jne".. ;P

        .. Ensinnäkin vaikka et olisi Trolli, niin.. Kommenttisi ei anna uskoa sille, että olisit päässyt vieläkään siitä yli, etten ole joku nainen jota olet Ahistellut tai joku HomppeliPomppeli.. ;D

        .. Ja Toiseksi.. Vaikka et olisi Trolli ja olisit päässyt yli Psykoosistasi tjmv., niin en keksi mitään syytä, että miksi meidän pitäisi jostain asiasta keskustella.. Ja käyttää Aikaa&EnerGiaa siihen.. ;P

        "... niin en keksi mitään syytä, että miksi meidän pitäisi jostain asiasta keskustella.. Ja käyttää Aikaa&EnerGiaa siihen.. ;P"
        No, joka tapauksessa... en minä sulle enää kirjoita jos et halua.
        Ehkä sä vielä keksit jonkun syyn keskustella kanssani. Mulle saa aina kirjoittaa.
        Ehkä en aina vastaa heti - en päivystä täällä jatkuvasti. Mutta tulen kyllä takaisin aina välillä.


      • LadyZorro kirjoitti:

        Jokaisella on totuutensa, eikä se aina kohtaa toisen kulkijan kanssa. Semmosta se on. Mutta niin se minusta on, että masokisti ottaa ihmisen jota inhoaa, ihastunut ihmisen johon tuntee vetoa. Se on ihan sama mitä muut siitä tyypistä funtsii...


        Näyttelykapineeksi ottajat on niitä kulissieläjiä, joita ei pidä sekoittaa ihmisiin joilla on oikeet tunteet mukana. ☺️

        .. Aww.. Taas lähdetään viemään asiaa mihin sattuu.. Ja SeliSelittelemään.. ;D

        .. En Lähre tälläiseen.. Mut.. Tartun kuitenkin yhteen lauseeseen.. ;P

        "Jokaisella on totuutensa"

        .. On vain Yksi Totuus.. Kaikki muu.. On Jotain Muuta.. Hyvin YksinKertainen juttu.. MieliPide ei ole Totuus.. Sekoitit (tai tahallaan Sekoittelit) nämä asiat keskenään.. Syystä tai toisesta.. ;P

        .. Äläkä Ala Vänkää vastaan.. Mä en niin jaksa taas mitään Tyhmistelyä.. En tahatonta, enkä tahallista.. ;D


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Aww.. Taas lähdetään viemään asiaa mihin sattuu.. Ja SeliSelittelemään.. ;D

        .. En Lähre tälläiseen.. Mut.. Tartun kuitenkin yhteen lauseeseen.. ;P

        "Jokaisella on totuutensa"

        .. On vain Yksi Totuus.. Kaikki muu.. On Jotain Muuta.. Hyvin YksinKertainen juttu.. MieliPide ei ole Totuus.. Sekoitit (tai tahallaan Sekoittelit) nämä asiat keskenään.. Syystä tai toisesta.. ;P

        .. Äläkä Ala Vänkää vastaan.. Mä en niin jaksa taas mitään Tyhmistelyä.. En tahatonta, enkä tahallista.. ;D

        No jos mä en nyt sitten ala. Hehe. :)


    • Haluatko itse seurustella ruman naisen kanssa?

      • Määrittele ensin, millainen on sun mielestäsi ruma nainen.


      • MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:

        Määrittele ensin, millainen on sun mielestäsi ruma nainen.

        Pahasti epäsymmetriset kasvonpiirteet, esim. Epämuodostumia..jne. Ulkonäöstä puhuttaessa.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Pahasti epäsymmetriset kasvonpiirteet, esim. Epämuodostumia..jne. Ulkonäöstä puhuttaessa.

        Okei, jos pelkät kasvot olisivat kyseisen naisen ehdottomasti selkein heikko lenkki niin rehellinen vastaukseni olisi; kyllä! Kyllä voisin mielelläni seurustella. Epätäydelliset kasvot on itse asiassa todella helppo ainakin mun hyväksyä naisessa mikäli hän on muilta osin unelmien prinsessa.


      • MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:

        Okei, jos pelkät kasvot olisivat kyseisen naisen ehdottomasti selkein heikko lenkki niin rehellinen vastaukseni olisi; kyllä! Kyllä voisin mielelläni seurustella. Epätäydelliset kasvot on itse asiassa todella helppo ainakin mun hyväksyä naisessa mikäli hän on muilta osin unelmien prinsessa.

        No, mä käytin sanaa ruma ja tarkoitin sillä samaa asiaa mitä täällä monet miehet itseään kuvaavat. Naisia varmasti arvioidaan enemmän myös vartalon kautta.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        No, mä käytin sanaa ruma ja tarkoitin sillä samaa asiaa mitä täällä monet miehet itseään kuvaavat. Naisia varmasti arvioidaan enemmän myös vartalon kautta.

        Nainen voi olla epätäydellinen äärettömän monilla eri tavoilla mutta silti olla samaan aikaan miehen mielestä hänen unelmiensa nainen.


      • Kysyy
        MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:

        Nainen voi olla epätäydellinen äärettömän monilla eri tavoilla mutta silti olla samaan aikaan miehen mielestä hänen unelmiensa nainen.

        Tietenkin niinpäin mutta ei koskaan niin että epätäydellinen mies olisi naisen mielestä hänen unelmiensa mies??


      • Kysyy kirjoitti:

        Tietenkin niinpäin mutta ei koskaan niin että epätäydellinen mies olisi naisen mielestä hänen unelmiensa mies??

        Siis... joo, tottahan toki. Miksei?
        Miksi näin epäilevästi kysyt? Oletko mies vai nainen?


    • Kaisanoasaa

      Naiset tutustuu vain komeisiin miehiin koska pelimiehet osaa puhua naisen pöksyt märäksi. Ei saa rumat ätmit mahdollisuutta edes tutustua naisiin-

      • Ei Suomessa komeita miehiä niin paljon ole, ihan taviksia valtaosa.


      • Käyttäisit mieluummin nimimerkkiä "Katkeranpuhetta" niin kaikki saisivat heti mahdollisuuden tajuta, millaisen kirjoittajan kommentteja lukee.


    • Kyllähön se vaan on niinkin, että visusti sinkkuna viihtyvä mieskin on ronkeli, joten pitäs kestää jos muutkin.

      • joohjphöpötyksiä

        Paitsi jos voi olla ihastunut esim. LadyZorron kuvaankin ja toivoisi hänet petikaveriksi?


      • Jos musta puhutaan niin en ole koskaan erityisemmin viihtynyt sinkkuna. Olen ala-asteikäisestä saakka unelmoinut tyttöystävästä, mutten koskaan sallinut itselleni hankkia sellaista, Tavallaan olen suurimman osan elämästäni uhrannut mahdollisuuteni henkilökohtaiseen onneen, koska mulla on kestänyt erittäin kauan hyväksyä itseni sellaisena kuin olen. Tiedostin jo hyvin nuoresta saakka, että ei mun kannata alkaa haaskaamaan kenenkään naisen aikaa. Siksi käytännössä aina keskityin täysin muihin asioihin ja annoin itselleni melkein 30 vuotta aikaa kypsyä miehenä ja ihmisenä ennen kuin tosissani aloin tavoittelemaan erästä keneen olin ollut rakastunut jo pidemmän aikaa.


      • joohjphöpötyksiä kirjoitti:

        Paitsi jos voi olla ihastunut esim. LadyZorron kuvaankin ja toivoisi hänet petikaveriksi?

        Mitä? Ihastunut tuohon kuvaan tossako profiilissa? Eihän siitä saa mitään selvääkään, eikä minusta saa kovin kummoista petikaveriakaan.

        Kannattaa ihastua niihin vapaisiin hurmaaviin naisiin, niitä tuolla maailmalla vipeltää valtoimenaan. Kyllä sieltä omansa löytää, kun ei kurkota kuuhun ja kelpuuttaa ihmisen, eikä utopistista haavekuvaa. 😊


      • MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:

        Jos musta puhutaan niin en ole koskaan erityisemmin viihtynyt sinkkuna. Olen ala-asteikäisestä saakka unelmoinut tyttöystävästä, mutten koskaan sallinut itselleni hankkia sellaista, Tavallaan olen suurimman osan elämästäni uhrannut mahdollisuuteni henkilökohtaiseen onneen, koska mulla on kestänyt erittäin kauan hyväksyä itseni sellaisena kuin olen. Tiedostin jo hyvin nuoresta saakka, että ei mun kannata alkaa haaskaamaan kenenkään naisen aikaa. Siksi käytännössä aina keskityin täysin muihin asioihin ja annoin itselleni melkein 30 vuotta aikaa kypsyä miehenä ja ihmisenä ennen kuin tosissani aloin tavoittelemaan erästä keneen olin ollut rakastunut jo pidemmän aikaa.

        Niin, ne on valintoja. Olet perustellut valintasi ja sitä selvästikin miettinyt, mutta jotkut lähinnä kiukuttelee kuin pojat hiekkalaatikolla, kun ei saa sitä netissä hymyilevää missiä tai lähiön prinsessaa.

        Sen sijaan, että kattos laajemmin muitakin. Putkinäkö on sikäli haasteellinen, että näkee suppeesti ja tässä tapauksessa osa sinkkumiehistäkin on ronkeleita, jopa haihattelijoita.

        Netissä nähdään muokattuja kuvia ja kadulla petytään, kun ihminen ja nettien yms.muokkaamat unelmanaiset kohtaakaan. Tai eihän netti kenenkään kuuppaa muokkaa, vaan itsehän jokainen illuusionsa kehittää...


      • LadyZorro kirjoitti:

        Niin, ne on valintoja. Olet perustellut valintasi ja sitä selvästikin miettinyt, mutta jotkut lähinnä kiukuttelee kuin pojat hiekkalaatikolla, kun ei saa sitä netissä hymyilevää missiä tai lähiön prinsessaa.

        Sen sijaan, että kattos laajemmin muitakin. Putkinäkö on sikäli haasteellinen, että näkee suppeesti ja tässä tapauksessa osa sinkkumiehistäkin on ronkeleita, jopa haihattelijoita.

        Netissä nähdään muokattuja kuvia ja kadulla petytään, kun ihminen ja nettien yms.muokkaamat unelmanaiset kohtaakaan. Tai eihän netti kenenkään kuuppaa muokkaa, vaan itsehän jokainen illuusionsa kehittää...

        Allekirjoitan tämän täysin. Miesten kohdalla heidän tilannettaan pahentaa itsetunto-ongelmat. Miehen heikko itsetunto yhdistettynä liian optimistisiin toiveisiin kumppaninsa kauneudesta ovat aivan omiaan varmistamaan, että tuollainen mies ei taatusti löydä varmaan ikinä haluamansalaista naista.


      • MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:

        Allekirjoitan tämän täysin. Miesten kohdalla heidän tilannettaan pahentaa itsetunto-ongelmat. Miehen heikko itsetunto yhdistettynä liian optimistisiin toiveisiin kumppaninsa kauneudesta ovat aivan omiaan varmistamaan, että tuollainen mies ei taatusti löydä varmaan ikinä haluamansalaista naista.

        Nii-i, se on sitä lapsenomaista haavekuvien maalailua ja niihin ihastumista. Itselleen siinä vaan eniten kiusaa tekee, kun ei halua kohdata ihmistä ihmisenä, katsoa todellisuutta ja todellista ihmistä satujen sijaan silmiin.

        Epätäydellisyyden sietäminen on nykyään mitä ilmeisemmin vaikea laji, siinä kun pitää kohdata epämukaviakin asioita ja hyväksyä todellisuus.


      • LadyZorro kirjoitti:

        Nii-i, se on sitä lapsenomaista haavekuvien maalailua ja niihin ihastumista. Itselleen siinä vaan eniten kiusaa tekee, kun ei halua kohdata ihmistä ihmisenä, katsoa todellisuutta ja todellista ihmistä satujen sijaan silmiin.

        Epätäydellisyyden sietäminen on nykyään mitä ilmeisemmin vaikea laji, siinä kun pitää kohdata epämukaviakin asioita ja hyväksyä todellisuus.

        Ai nyt sä ootki mies? :D Kiva kiva.


      • MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:

        Ai nyt sä ootki mies? :D Kiva kiva.

        Jeps. Katotaan mitä tuleman pitää, onko mun miehistyminen liikaa tälle areenalle. 😋


      • LadyZorro kirjoitti:

        Jeps. Katotaan mitä tuleman pitää, onko mun miehistyminen liikaa tälle areenalle. 😋

        Saattaa hyvinkin olla :)


      • MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:

        Saattaa hyvinkin olla :)

        Heh, mä luulen kans. 🙂


      • 8769876979
        LadyZorro kirjoitti:

        Jeps. Katotaan mitä tuleman pitää, onko mun miehistyminen liikaa tälle areenalle. 😋

        Ei hitto.. :) Tosi hauska veto!! Kerro, millaista postia saat tuolla kuvalla!!


      • LacyZorra
        LadyZorro kirjoitti:

        Heh, mä luulen kans. 🙂

        Tulin kaapista, ku huamasin olevani homomies


      • LacyZorra kirjoitti:

        Tulin kaapista, ku huamasin olevani homomies

        Ei kai se nykyään ole enää häpeällistä. Homous on joviaali ilmiö. :)

        Kaapissa voi olla ahdasta...


      • pyyleväJaana
        LadyZorro kirjoitti:

        Ei kai se nykyään ole enää häpeällistä. Homous on joviaali ilmiö. :)

        Kaapissa voi olla ahdasta...

        Onx zorra lihonnut kaapissa ollessansa?


      • pyyleväJaana kirjoitti:

        Onx zorra lihonnut kaapissa ollessansa?

        Häh? Kaappi on täynnä luurankoja, ei sinne mitään Zorraa mahdu. Helevetti.


      • loooool
        MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:

        Jos musta puhutaan niin en ole koskaan erityisemmin viihtynyt sinkkuna. Olen ala-asteikäisestä saakka unelmoinut tyttöystävästä, mutten koskaan sallinut itselleni hankkia sellaista, Tavallaan olen suurimman osan elämästäni uhrannut mahdollisuuteni henkilökohtaiseen onneen, koska mulla on kestänyt erittäin kauan hyväksyä itseni sellaisena kuin olen. Tiedostin jo hyvin nuoresta saakka, että ei mun kannata alkaa haaskaamaan kenenkään naisen aikaa. Siksi käytännössä aina keskityin täysin muihin asioihin ja annoin itselleni melkein 30 vuotta aikaa kypsyä miehenä ja ihmisenä ennen kuin tosissani aloin tavoittelemaan erästä keneen olin ollut rakastunut jo pidemmän aikaa.

        MiesJokaTietääMitäHaluaa
        23.5.2018 20:39
        Niin paitsi että ainakin mä olen poikkeus tuohon. Olen ollu sinkku koko elämäni - suurimman osan ajasta täysin omasta tahdostani. Epätoivoinen olen ollut vain joinakin ohikiitävinä hetkinä.


      • loooool kirjoitti:

        MiesJokaTietääMitäHaluaa
        23.5.2018 20:39
        Niin paitsi että ainakin mä olen poikkeus tuohon. Olen ollu sinkku koko elämäni - suurimman osan ajasta täysin omasta tahdostani. Epätoivoinen olen ollut vain joinakin ohikiitävinä hetkinä.

        Mikäs salapoliisi se siellä selkeästi yrittää käräytellä kirjoittajia epäjohdonmukaisuuksista?

        Mä tiedän että toi kuulostaa tosi oudolta, mutta silti se on täyttä totta.
        Tiivistetään tähän nyt noi molemmat kirjoitukseni;

        Olen tosiaan aivan älyttömän pitkään jo halunut tyttöystävää, mutten ole sallinut itselleni mahdollisuutta yrittää hankkia sellaista kuin vasta tämän vuosikymmenen aikana. Tämä on ollut täysin oma päätökseni, jo pikkupoikana 100% ymmärryksessä tehty henkilökohtainen valintani. Se EI todellakaan tarkoita sitä, että olisin pitänyt siitä päätöksestäni - koska EN todellakaan ikinä pitänytkään! Mutta se vaihtoehto olisi ollut vielä pahempi ja siitä olisin pitänyt loppupeleissä vieläkin vähemmän!

        Valitsin siis kahdesta pahasta sen pienemmän. Hyviä ja mieluisia vaihtoehtoja parisuhdeasioiden saralla mulla ei tuolloin ikinä ollutkaan. Eikä se haittaa mua koska tiedostan, että aina ei voi saada kaikkea mitä haluaa.


    • MIKSInäin

      Miksi miehet naisen ulkonäkö on teille tärkeintä? Miksi meidät rumat ja lihavat jätetään yksin?

      • Miehet on miehiä. Ei me sille vaan mitään mahdeta. Tietyllä tavalla kaunis ja kuuma nainen voi vedota mieheen aivan käsittämättömällä intensiteetillä. Se ei missään tapauksessa ole miehen tietoinen päätös vaan hän kokee sen kuuman kaunottaren vetovoiman täysin luonnostaan, autonomisesti.

        Mikäli ruma ja lihava nainen haluaisi rajusti parantaa mahdollisuuksiaan saada miehen itselleen, kannattaisi saavutetusta ylipainosta hankkiutua eroon. Helpommin sanottu kuin tehty, tietty. Kaikista parasta olisi aina pykiä välttymään liialta lihoamiseta ennaltaehkäisevästi, mutta ymmärrän, että moni nainen on sortunut siitä kontrollista ajat sitten ehkä vain siksi, kun hyviä miehiä on niin vaikea löytää ja se voi olla tuhoisaa. Varsinkin, jos ei ole sieltä kauneimmasta päästä -mitä se nyt ikinä tarkoittaakaan. Mutta pelkkä naisen rumuus (jota on usein mahdotonta muuttaa) ei haittaa läheskään niin paljoa kuin uskotaan/luullaan, jos muuten on jaksanut pitää itsensä normaalipainoisena ja päättänyt pyrkiä olemaan positiivisella asenteella liikkeellä - pyrkinyt olemaan paras versio itsestään.


      • Wwuwuw
        MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:

        Miehet on miehiä. Ei me sille vaan mitään mahdeta. Tietyllä tavalla kaunis ja kuuma nainen voi vedota mieheen aivan käsittämättömällä intensiteetillä. Se ei missään tapauksessa ole miehen tietoinen päätös vaan hän kokee sen kuuman kaunottaren vetovoiman täysin luonnostaan, autonomisesti.

        Mikäli ruma ja lihava nainen haluaisi rajusti parantaa mahdollisuuksiaan saada miehen itselleen, kannattaisi saavutetusta ylipainosta hankkiutua eroon. Helpommin sanottu kuin tehty, tietty. Kaikista parasta olisi aina pykiä välttymään liialta lihoamiseta ennaltaehkäisevästi, mutta ymmärrän, että moni nainen on sortunut siitä kontrollista ajat sitten ehkä vain siksi, kun hyviä miehiä on niin vaikea löytää ja se voi olla tuhoisaa. Varsinkin, jos ei ole sieltä kauneimmasta päästä -mitä se nyt ikinä tarkoittaakaan. Mutta pelkkä naisen rumuus (jota on usein mahdotonta muuttaa) ei haittaa läheskään niin paljoa kuin uskotaan/luullaan, jos muuten on jaksanut pitää itsensä normaalipainoisena ja päättänyt pyrkiä olemaan positiivisella asenteella liikkeellä - pyrkinyt olemaan paras versio itsestään.

        Ja naiset on naisia..

        Minkäs sille voi jos komea treenattu mies saa naisen voihkimaan..jne.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Ja naiset on naisia..

        Minkäs sille voi jos komea treenattu mies saa naisen voihkimaan..jne.

        Aivan.


    • Pillujen--asiantuntija

      Suurin osa naisista on taviksia mutta eivät kelpuuta miehiä koska suurin osa miehistä on rumia tavis naisten mielestä. Se on naiselle häpeä jos se tutustuisi samantasoiseen mieheen. Naisten mies valinnat tapahtuu ulkonäön ja pituuden mukaan. Alle 170 cm miehet on rumia automaattisesti.

      • Kyllä taidat tietää enemmän katkeruudesta kuin pilluista,


    • Pillujen--asiantuntija

      Tiedän sen ettei tämän maan miehet saa naisia. Aika monta sataa tuhatta sinkkumiestä vapaana. Sinäpäs se luulet olevas asiantuntija kun täälllä jakelet neuvoja. Meneppäs nyt iskemään sitten joku nainen kun tiedät miten helposti tavis miehet niitä naisia saa.

      • "Meneppäs nyt iskemään sitten joku nainen kun tiedät miten helposti tavis miehet niitä naisia saa."
        Mun kohdalla tuo tilanne ei ole noin suoraviivainen. Eikä ole tarvetta mennä yksityiskohtiiin.

        Mutta voi vittu sä olet katkera mies! Kerro mulle, miksi et pidä itsestäsi?


      • hgfjhgfjfhjgjgjg

        Höpö höpö.

        Te olette NIIN pienessä marginaalissa, ettei sillä ole käytännössä mitään väliä.

        Mene vaikka kammottavimpaan baariin, jonka tiedät. Katso siellä olevia naisia. Kun alkaa humalatila olla ennen pilkkua melkoinen, estot häviää.

        Ei sit edes noista paikoista löydy seuraa?


    • Pillujen--asiantuntija

      Menikö hermo kun rumana et saa naista?

    • Normaalinainen-

      Elämässä on hienointa että itse saa valita kumppaninsa enkä kysy siihen kenekään mielipidettä minkänäköisen miehen haluan.

    • srjtjwrtjtjstjtd

      Ihan kiinnostuksesta kysyn että mistähän tuon väittämän että komea mies pettää ja kohtelee naistaan huonommin todistusaineisto löytynee?

      • En pohjannut omaa väitettäni mihinkään todistusaineistoon vaan raakaan logiikkaan.
        Toki rumakin mies voi kohdella naista huonosti koska/jos on niin katkera kaikesta.
        Loppupeleissä on vaikeaa sanoa, minkänäköinen mies pettää kaikista todennäköisimmin.
        Minkäänlaisia ennustuksia yksittäistapausten kohdalla vain jonkun teorian tai tilaston pohjalta on aivan varmasti mahdotonta tehdä.


      • flglglglg

        Aineistoa löytyy mistä vaan, avaa silmäsi.


      • elämää
        flglglglg kirjoitti:

        Aineistoa löytyy mistä vaan, avaa silmäsi.

        Varmaan löytyy aineistoa kaikenlaisista miehistä. Niistäkin rumista jotka kohtelee naisia ja lapsia huonosti.


      • 76ketykek7ketykety
        MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:

        En pohjannut omaa väitettäni mihinkään todistusaineistoon vaan raakaan logiikkaan.
        Toki rumakin mies voi kohdella naista huonosti koska/jos on niin katkera kaikesta.
        Loppupeleissä on vaikeaa sanoa, minkänäköinen mies pettää kaikista todennäköisimmin.
        Minkäänlaisia ennustuksia yksittäistapausten kohdalla vain jonkun teorian tai tilaston pohjalta on aivan varmasti mahdotonta tehdä.

        Loogisempaa on että ruma mies on alttiimpi pettämään tilanteen tullen koska ei saa mahdollisuuksia useinkaan, komean miehen ympärillä taas pyörii kauniita naisia niin silloin he eivät ole mitään erikoista tai houkuttavaa.


      • 76ketykek7ketykety kirjoitti:

        Loogisempaa on että ruma mies on alttiimpi pettämään tilanteen tullen koska ei saa mahdollisuuksia useinkaan, komean miehen ympärillä taas pyörii kauniita naisia niin silloin he eivät ole mitään erikoista tai houkuttavaa.

        Tuollainen logiikka ei ole kaikkien mielestä loogista. Mutta joidenkin mielestä voi olla.


    • lasputaslindas

      Wuffelin tutkimus todistaa tosiasian..

      Naiset ovat hintavia huoria ja ostaa sexyä hyvännäköisiltä huorilta
      ätmikään ei huoli rupsahtanutta huoraa

      • hintavaaseksiä

        On se miehillä vaikeaa.


    • SoliterniuM1977

      Itse olen tosi nirso naisien suhteen. Naisen pitää ehdottomasti olla timmi ja hoikka, sekä lapseton. Vaikka itse olen ihan tavismies ja hoikahko. Jos en voi saada tällaista naista, elän ilolla yksin.. Ja yksin elänkin.

    • JokuvaanTT

      Siksi, että pidän seksistä. Se on totuus. Menneinä vuosikymmeninä ajattelu seksistä mikäli sitä edes oli, oli sitä että sitä tehdään vähän aikaa, hankitaan lapset jne. ja sitten joko hyytyy tai rouva lukee kirjaa selällään ja herra yrittää hoitaa homman mahdollisimman äkkiä alta pois.

      En kuitenkaan enää koskaan haluaisi ko. ihmistä samalla tavalla jos hyväntahdon eleenä altistaisin oman kehoni ko. toimitukseen vaan sen jälkeen olisin jumissa miehen kanssa johon koskeminen on työtä ja stressaava/ahdistava velvollisuus joka ei ole "minua varten" eikä hauskaa, eli käytännössä elämäni olisi masturbaatiota lukuun ottamatta seksitöntä.... koska en voisi edes lopulta seksiä tarpeeksi pahasti halutessani täyttää sitä tarvetta tuollaisen jälkeen, vaan se olisi pelkkää jyystämistä joka ei enää eroa vaikkapa kuntopyöräilystä mitenkään tai rekisteröidy seksiksi aivoissani. Se että edellisellä kerralla kehoani "käytettiin" vaikkakin suostumuksella, saisi seuraavankin kerran tuntumaan työltä ja fyysiseltä vaivalta eikä lainkaan inspiroivalta tai edes fyysisesti miellyttävältä.

      Eli mies jota haluan tuurilla kerran kuukaudessa ei riitä koska hän tulee painostamaan minut enempään. Se ei toimi vaan hänen ja minun henkilökohtainen dynamiikka pilaa senkin vetovoiman lopulta jos en tahdo kajota häneen useammin. Minussa on muitakin kerroksia kuin se tietoinen joka lukee, opiskelee ja laskee lukuja - ja jossain tietoisuuden "alemmassa" kerroksessa mies jota en halua ja joka silti panee minua jostain syystä rekisteröityisi mahdollisesti pysyvästi "epäkelvoksi" ja fyysinen kontakti epämiellyttäväksi.

      Siksi vaihtoehdot ovat joko A. seksisuhteet ilman sitoutumista joista en kuitenkaan nauti, tai B. sellainen sitoutuminen josta uskallan vähintäänkin veikata ettemme tule päätymään pattitilanteeseen. Tai, vaihtoehto jota en edes harkitse C. lällyä seksiä josta voin parhaimmillaan teeskennellä nauttivani, johon olen jumissa ja josta on tullut velvollisuus koska ihan sama miten psyykkaan niin tiedän alitajunnassani ettei mies ole tyytyväinen koska en halua häntä tarpeeksi tai tarpeeksi usein.

      • hfhgfhgfh

        Vähän samoja ajatuksia -kaipaan kyllä jatkuvuutta.

        Tapaaminen kerran viikossa riittäisi todella hyvin. Kaipaan myös omaa rauhaa.

        Seksisuhde tuntuisi pahalta. Ei ole motiivia tavata ketään pelkästään sen takia.


    • Be_my_Baby

      Perusmies on varsin komea ja vetävän näköinen jos haluaa pitää itsestänsä edes vähän huolta. Kuntoilee, pukeutuu tolkullisesti tilanteen mukaan, leikkauttaa tukkansa ja huoltaa hampaansa. Tanssitaito ok tasoa. Löysä vetelä olemus ja lökäpöksyt. Soffalla makoilu. Olutpöhnä. Tyylittömyys. Maahan katsominen. Eihän sellaisesta nainen syty. No way.

    • 38nainen

      Voi ihme teidän juttujanne. Ei ole ulkonäkö tärkeää, mieheni on lihava ja viimeisen vuoden se on laiskotellut sohvalla ja kunto huonontunut. Ennen kävi kyllä salilla mutta oli silloin lihava mutta hyväkuntoinen. Ulkonäön puolesta sellainen ettei monikaan haluaisi. Mutta se luonne ratkaisi tämänkin asian ja siksi minä sen kanssa olen.

      • klöööp

        Eli samanlainen kuin sinäkin olet.


    • kärhistettyä

      Väsynytkin trollaus toimii, nähtävästi.

    • jayhdessätekeminen

      Ei todellakaan ulkonäkö ole se tärkein asia, kiva luonne on tärkeää.

    • 7470

      Ulkonäöllä on merkitystä vain kontaktiin hakeutumisen virikkeenä.
      Mahdollinen jatko riippuu muista ominaisuuksista.
      Koska niitä täydellisiä ihannehenkilöitä on rajallisesti niin pyritään kontaktiin sellaisen kanssa mihin on mahdollisuustta.

      Jokaisen ulkonäkö muuttuu vuosien myötä.
      Nykyiseen vaimooni tutustumisen kriteerejä olivat hoikkuus, jäntevä hahmo ja hyväntuulisuutta huokuva olemus.
      Nyt, 51 vuotta myöhemmin vaimon paino on noussut tyttöaikoihin verrattuna 8kg mutta lähtöhahmo oli todella hoikan urheilullinen.
      Perusluonne on säilynyt ennallaan.

      Oma painoni on kilon tarkkuudella sama kuin tutustuessamme mutta kehon koostumus on muuttunut. Reisissä, pakaroissa ja selässä on tapahtunut lihasskatoa.
      Viikoittain käytän lihaskuntoharoitteluun noin 10 tuntia mutta siitä huolimatta massaa katoaa hissukseen mutta kunnon suhteen edustanen ikäluokkani hyvää tasoa.

    • Nainen60kg

      En ole koskaan katsellut miesten ulkonäköjä sillä silmällä että haluaisin miehen itselle jos se näyttää hyvältä. Persoona on tärkeää kiva luonne, rauhallinen, ei huuda eikä ole humalassa agressiivinen. Minulle kelpaa vaikka lihava mies jos se on kiva.

      • Kiltti.ja.kunnollinen

        Kelpaako ätmi?


    • rumanainen

      Miski tyytyä rumaan kun komean miehen saa helposti.

    • KurppaN

      Varmaan ihan samasta syystä kuin naisen ulkonäkö on niin tärkeä miehelle. Omasta mielestään rumuutensa takia yksin olevat palstaätmithän täällä oikein kilpaa haukkuu meitä naisia läskeiksi ja kurpiksi ja vaikka miksi. Pitää olla ikää alle 25 vuotta, että kelpaa arvon herroille ätmeille. Ja totta kai isot kannut, hoikka vyötärö ja muodokas takamus. Mieluummin sitä kuulkaas poijat nainenkin on silmää miellyttävän kanssa. Ruma mies ei vaan sytytä, ei ainakaan yhtä tehokkaasti kuin komea. Ja parempi se on olla yksin kuin jonkun sellaisen kanssa, josta ensimmäinen vastaantulija kysyy, että mistä h---etin eläintarhasta sä oot ton turjakkeen kaivanu ja soittaa rankkurin perään.

      • Totuus-

        Naisen ulkonäkö eiole tärkeää muille kun top 10 miehille. Rumalle miehelle naisen ulkonäkö ei ole tärkeää. Et tiedä yhtään mistä puhut etkä tiedä miten vaikeaa miehen on päästä treffeille edes niiden rumien naisten kanssa.


      • KurppaN
        Totuus- kirjoitti:

        Naisen ulkonäkö eiole tärkeää muille kun top 10 miehille. Rumalle miehelle naisen ulkonäkö ei ole tärkeää. Et tiedä yhtään mistä puhut etkä tiedä miten vaikeaa miehen on päästä treffeille edes niiden rumien naisten kanssa.

        Ei se nyt ihan noin taida mennä. Täälläkin bottom 10 miehet arvostelee koko ajan naisten ulkonäköä...


    • Pillujen--asiantuntija

      Naiset ei uskalla kertoa miehelle että mies on ruma ja antavat pakit vain sen takia. Eivät vaan vastaa miehille mitään tinderissä tai muissa deittipalveluissa koska eivät uskalla sanoa suoraan miksi ei kiinnosta. Jokainen ätmi kelpuuttaisi rumatavis naisen koska tahansa mutta naisille ei kelpaa samantasoinen vaikka ei olisi lihavakaan. Se tavisruma 160 cm nainen haluaa vain niitä 180 cm urheilija miehiä jotka pumppaa salilla rautaa ja syövät pillereitä että lihakset kasvaa.

    • silakkapuku.chocha

      Kyllä Tinderi rulaa ja puumat sähisisivät
      ku laitoin sen 20vuotiaana otetun nuijasodanaikaisen sotilaspassikuvani Tinderiin

      selvitin kyllä, etten enää ole kaxkymppinen akuankkapukuinen merikokelas
      mutta kuva on fb.ssäkin potrettina six, et wanahat kaverit helpommib tunnistais
      eikä sekota kaimamiehiin

      profiili piti poistaa, ke wanhat puumat soitteli taukoamatta

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      377
      3598
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      197
      1692
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      66
      1337
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      147
      1213
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      873
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      164
      865
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      117
      830
    8. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      53
      827
    9. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      819
    10. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      792
    Aihe