Miksi naiset ei vastaa?

miksi_näin

Olen tässä ihmetellyt kun netissä laittaa viestiä naisille treffit palstalla niin en saa mitään takaisin viestiä heiltä vaikka laittaisi minkä moisen viestin tahansa. Oli sitten kuva profiilissa taikka ei, oli profiili tekstissä minkä moinen viesti itsestä tahansa niin takaisin viestiä ei tule. En ole varmasti huonoimmasta päästä, olen 26v suht. sopusuhtainen mies, omistan kämpän, auton, vakityöpaikan ja muutenkin elämä rullaa hyvin mutta se nainen olis mukava jostain löytää ja oon aika kauan ollut netin seuranhaku palstalla mutta naisilta ei oo tullut mitään viestiä takaisin päin vaikka heille laittaa minkämoista viestiä tahansa, baarista sitä kuitenkin on hankala etsiä ujouden takia, se on helpompi tutustua netissä ja sitten vasta sen jälkeen lähteä treffeille. Silti jos vaikka flirttailee treffitpalstalla niin he saattavat hyväksyä flirtin mutta kun viestiä laittaa niin takaisin ei tuu mitään vastausta.
Alkaa ihmetyttämään naisten käytös että miksi ei tuu minkäänlaista vastausta, onko se niin että naiset saavat lukemattoman määrän viestejä että osa miesten viesteistä jää unholaan vai mistä tämä johtuu.
Tiedän että en oo täydellinen mutta eihän meistä kukaan oo mutta silti olis kiva saada takaisin viesti että olenko kiinnostava vaiko en, tuntuu vaan kurjalta kun ei saa mitään vastausta, ehkä joskus oon voinut saada jonkun vastauksen mutta se on jäänyt useasti siihen yhteen viestiin.

61

3764

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 11+5

Veikkaan että viestittelet niille samoille naisille kuin kaikki muutkin. Jos lähestyisit niitä muita niin todennäköisesti saisit myös vastauksia.

• M..u 40+

olen yksi näistä vastaamattomista naisista. Homman nimi on match.com. Huomasin vasta profiilin tehtyäni, että maksu vain visalla jota minulla ei ole - enkä aio hankkiakaan.
        Harmittaa isosti, sillä tapasin siellä kiinnostavan miehen, jonka kanssa flirttailtiin ja sain häneltä viestejäkin. Lukemaan en ole niitä päässyt.
        Harmittaa ja olen pahoillani kaikkien niiden miesten puolesta, jotka minulle viestejä lähettivät.

• M..u 40+

olen yksi näistä vastaamattomista naisista. Homman nimi on match.com. Huomasin vasta profiilin tehtyäni, että maksu vain visalla jota minulla ei ole - enkä aio hankkiakaan.
        Harmittaa isosti, sillä tapasin siellä kiinnostavan miehen, jonka kanssa flirttailtiin ja sain häneltä viestejäkin. Lukemaan en ole niitä päässyt.
        Harmittaa ja olen pahoillani kaikkien niiden miesten puolesta, jotka minulle viestejä lähettivät.

• M..u 40+ kirjoitti:

Niin minäkin miehenä sain monta flirttiä ja viestiä näteiltä naisilta, mutta matc.com ei antanut minun vastata ilman luottokorttia, harmittaa naistenkin puolesta ja turhaan meni aikaa, kun tyhjän saa pyytämättäkin

• plaa plaa, bored

Onko tästä aiheesta pakko vääntää aina uusi aloitus?

"Miksi naiset/miehet ei vastaa kun mä olen näin erinomainen?"

• --------------------

Niin ja miksi aina nämä sanat litaniat, on omaa autoa, asuntoa ja työpaikkaa jne...
        Mulle ainakin ihan yhdentekeviä asioita, haluan suhteen mieheen, en siihen mitä hän tekee tai omistaa. Akateemisuus tuosta sentään puuttui, se kun olisi vielä mainittu, niin lista olisi ollut täydellinen turnoff.

• NIIINmuutenniin

Niin sitä pohditaan ihan niin kauan kun siihen saadaan uskottava selitys. Vaan sitä ei tule, sen sijaan aletaan haukkua kysyjää tai sitten aihettta. Ilmankos nämä asiat ei koskaan etene kun käydään vai eipäs juupas keskusteluja.
        Sitä paitsi vaikka se teille voi olla vanha juttu niin kysyjälle se voi olla täysin uusi.
        Miten saada nainen vastaamaan, vastaus siihen on tietenkin ei mitenkään.
        Myydäänhän tietokoneita isoja määriä vaikka vain harva niistä toimii. Mutta nainen se ei toimi koskaan. Jos he toimisi tämän palstan kirjoittajat voisivat etsiä uuden harrastuksen.
        Nainen ei voi muuttua, se ei voi puhua, se ei ymmärrä sanottua. Naisella on erilaiset aivot.
        Nainen ymmärtää omaa sisäistä intuitiota ja se taas voi olla mitä hyvänsä.
        Nainen on arpapeliä vaan hänessä ei toteudu arpajaislait.
        Jos luulet voittavasi oletkin hävinnyt. Saatat nauttia voitostasi, mutta huomaatkin kohta ettei olisi kannattaa satsata koko arpalippuun.
        Jos sitten kysytään miksi nainen ei vastaa, niin se on ainoastaan hyvä. Silloin voi ehdottomasti jättää laskuista tämän naisen.
        ja miksei toisen ja kolmannenkin. Mies on vaan sen verran tyhmä että hän luulee seuraavan arvan voittavan.
        Jos miettii vaikka näitä arpalippuja täällä palsatalla. Voiko kannattaa maksaa yhdestäkään lipusta. Vastaus on selvä.... ei kannata.

• Anonyymi
        NIIINmuutenniin kirjoitti:

Niin sitä pohditaan ihan niin kauan kun siihen saadaan uskottava selitys. Vaan sitä ei tule, sen sijaan aletaan haukkua kysyjää tai sitten aihettta. Ilmankos nämä asiat ei koskaan etene kun käydään vai eipäs juupas keskusteluja.
        Sitä paitsi vaikka se teille voi olla vanha juttu niin kysyjälle se voi olla täysin uusi.
        Miten saada nainen vastaamaan, vastaus siihen on tietenkin ei mitenkään.
        Myydäänhän tietokoneita isoja määriä vaikka vain harva niistä toimii. Mutta nainen se ei toimi koskaan. Jos he toimisi tämän palstan kirjoittajat voisivat etsiä uuden harrastuksen.
        Nainen ei voi muuttua, se ei voi puhua, se ei ymmärrä sanottua. Naisella on erilaiset aivot.
        Nainen ymmärtää omaa sisäistä intuitiota ja se taas voi olla mitä hyvänsä.
        Nainen on arpapeliä vaan hänessä ei toteudu arpajaislait.
        Jos luulet voittavasi oletkin hävinnyt. Saatat nauttia voitostasi, mutta huomaatkin kohta ettei olisi kannattaa satsata koko arpalippuun.
        Jos sitten kysytään miksi nainen ei vastaa, niin se on ainoastaan hyvä. Silloin voi ehdottomasti jättää laskuista tämän naisen.
        ja miksei toisen ja kolmannenkin. Mies on vaan sen verran tyhmä että hän luulee seuraavan arvan voittavan.
        Jos miettii vaikka näitä arpalippuja täällä palsatalla. Voiko kannattaa maksaa yhdestäkään lipusta. Vastaus on selvä.... ei kannata.

Tämä on tosi Erittäin hyvä kirjoitus 10 pistettä 👍

• totuus täältä

Ei naiset alennu vastaamaan, koska miehet ovat epätoivoisia ja vastaavat naisille. Naiset saavat varmaan satoja vastauksia ja monet niistä ovat seksi ehdotuksia. Joku 5% miehsitä ehkä vastaavat parisuhteen toivossa. samat miehet lähettävät samoja viestejään kymmenille naislle sitä paitsi.

• Kuka olet

Naisissa on samanlaisia tyhjäpäitä kuin miehissäkin: kohtelias ei-kiitos olisi hyvä osata.

Mutta, kuule. Naista, joka etsii miestä ihmiseksi rinnalleen, kiinnostaa se, mitä sinä OLET. Kuittaat tärkeimmän kirjoittamalla "muutenkin elämä rullaa hyvin". Sinähän et, toivottavasti, ole asuntosi, autosi, työsi.

Uskon, että tuntuu kurjalta. Fiiliksistäsi olen pahoillani.

• Kuka olet?

Lipsahti ohi tämä

"Silti jos vaikka flirttailee treffitpalstalla niin he saattavat hyväksyä flirtin mutta kun viestiä laittaa niin takaisin ei tuu mitään vastausta"

johon en osaa ottaa kantaa. Flirttitoiminto on minulle vieras.

• ...

Ehkä sinä olet liian hyvä näille naisille

• Soilikki

Nainen saattaa saada kymmeniä vastauksia, joten on aika mahdotonta vastata ihan jokaiselle. Parin rivin "Täällä minä olen, ota yhteyttä" -vastaukset ainakin jäävät huomioimatta, eli kannattaa kirjoittaa vähän enemmän. Erinomaisuuksillaan ja omaisuuksillaan ei kannata alkaa pröystäillä, sellainen karkoittaa ainakin minut. Riittää, kun on ihan tavallinen mukavan tuntuinen mies, loppu selviää sitten kirjoiteltaessa.
      Onko aloittaja kokeillut omaa ilmoitusta? Kannattaisi ihan rehellisesti mainita esim. tuo ujous ja seuran etsimisen vaikeus baarista, sillä meissä naisissakin on paljon ujoja. Ei se ole mikään nolo ominaisuus, jota pitäisi peitellä, päin vastoin.

• 19+16

Tässä se syy tulikin. Naisia on netissä liian vähän ja he saavat ansiotonta huomiota. Netissä on täysin naisten markkinat ja et todennäköisesti tule löytämään mitään edes etäisesti kelvollista sieltä. On kuitenkin pieni mahdollisuus, jos näet valtavasti vaivaa. Sitä voisi verrata loton pelaamiseen, jossa on tuhatkertainen hinta nykyiseen verrattuna, mutta samat tai huonommat mahdollisuudet voittaa. Suosittelen koko homman unohtamista.

• 8+1
        19+16 kirjoitti:

Tässä se syy tulikin. Naisia on netissä liian vähän ja he saavat ansiotonta huomiota. Netissä on täysin naisten markkinat ja et todennäköisesti tule löytämään mitään edes etäisesti kelvollista sieltä. On kuitenkin pieni mahdollisuus, jos näet valtavasti vaivaa. Sitä voisi verrata loton pelaamiseen, jossa on tuhatkertainen hinta nykyiseen verrattuna, mutta samat tai huonommat mahdollisuudet voittaa. Suosittelen koko homman unohtamista.

"Naisia on netissä liian vähän ja he saavat ansiotonta huomiota."

Ikäänkuin olisi naisten syy, että he saavat liikaa viestejä - siis osa heistä. Minä kyllä sanoisin niinpäin, että jos jossain on vika niin siinä, että kaikki miehet pommittavat yksiä ja samoja naisia. Osa miehistä pommittaa ihan kaikkia naisia.

Jos miehet ottaisivat yhteyttä vain niihin naisiin, joiden kriteereihin itse sopivat, niin naisten postitulva helpottaisi ja he ehtisivät paneutua kaikkiin asiallisiin viesteihin.

• 17 + 16
        8+1 kirjoitti:

"Naisia on netissä liian vähän ja he saavat ansiotonta huomiota."

Ikäänkuin olisi naisten syy, että he saavat liikaa viestejä - siis osa heistä. Minä kyllä sanoisin niinpäin, että jos jossain on vika niin siinä, että kaikki miehet pommittavat yksiä ja samoja naisia. Osa miehistä pommittaa ihan kaikkia naisia.

Jos miehet ottaisivat yhteyttä vain niihin naisiin, joiden kriteereihin itse sopivat, niin naisten postitulva helpottaisi ja he ehtisivät paneutua kaikkiin asiallisiin viesteihin.

Ei edellinen kirjoittaja, sanonut, että se viestien paljous ole naisten "syy", mutta "ansioton" on kyllä aivan oikea sanavalinta. Naiset ovat nettideiteillä vähän niin kuin kultalusikka suussa syntyneitä miljonääriperheen lapsia. Mitään ei itse tarvitse tehdä, kunhan vain olla möllöttää, mutta valinnanvaraa on silti todella paljon. Sen sijaan miehet joutuvat tekemään työtä ja panostamaan profiiliinsa/viesteihinsä todella paljon, jos tahtovat edes yhdenkin naisen saada kiinnostuneeksi.

"Jos miehet ottaisivat yhteyttä vain niihin naisiin, joiden kriteereihin itse sopivat, niin naisten postitulva helpottaisi ja he ehtisivät paneutua kaikkiin asiallisiin viesteihin."

Tässä on vain sellainen ongelma, että miehet eivät ole mikään kollektiivi. Jos yksittäinen mies ryhtyy noudattamaan noita ohjeita, niin muut miehet eivät kuitenkaan seuraa perässä, ja naisten postitulva jatkuu. Siksi kannattaa mieluummin lähettää kymmenen viestiä eri naisille ja toivoa, että edes jokin tärppää.

Yleensäkään naiset eivät hahmota sitä, että miehen elämä näillä nettideiteillä ja pariutumismarkkinoilla muutenkin on ankaraa kilpailua, jossa heikot karsiutuvat porukasta pois. Nettideiteissä miehet ovat vääjäämättä naisia huonommassa asemassa jo siksikin, että miesten profiileja on 6-7 kertaa enemmän kuin naisten. Niinpä naiset ovat valkkaajan roolissa (mitä he itse tietysti pitävät itsestäänselvyytenä).

• kootut selitykset

Syitä miksi itse en aina vastannut

-Samaan aikaan tuli paljon yhteydenottoja, ei ehtinyt ja välillä sotki profiileja keskenään.
      -Epäasiallinen, tyly, ärsyttävä.
      -Viesti oli sellainen ettei siihen tiennyt mitä vastaisi. Esim "mitä kuuluu?" tällaiset hukkuu muiden sekaan jos muitakin viestejä on tullut. Ylipäätään miehiä oli paljon joiden kanssa viestittely oli työlästä koska heistä ei mitään irtoa eikä kysytä mitään -keskustelu ei suju ja ns kuihtuu alkuunsa.
      -Ei vastaa _mitenkään_ hakemaani, ikä heitti paljon, luonne, ylipäätään millainen on ja mitä itse etsii heti tuli kuva ettei lue profiileja tai ei ymmärrä lukemaansa.
      -Jos viesti oli ihan asiallinen mutta ei kiinnostava siis henkilö ei vaikuttanut kiinnostavalta vastaisin lähes aina kuitenkin tyyliin "kiitos mielenkiinnosta mutta ei kiinnosta" et ole tyyppiäni" tai muuta vastaavaa.

• Tuhmeliini

Jos maksullinen palvelu, profiili on todennäköisesti tekaistu maksun saajan toimesta. Kyllä normaalissa ihmisten välisessä yhteydessä saa vastauksen tai edes pari viestiä, miten sitä voi muuten tutustua, maksaahan nää palvelut melkoisesti.. Jos aito, niin saat kyllä jonkin vastauksen. Unohda hiljaiset ja vaihda palvelua jos kaikki tuntuu huijaukselta. Levitä sanaa palvelusta vaikka täällä, yhdessä löydämme toimivan palvelun.

• 7+14

aloittajalle; oon itsekin kolmekymppinen sinkkumies, elämä kunnossa jne...etsin suomi24:stä naista tositarkoituksella. Varmaan kohta vuoden ollut profiili, enkä yhtäkään "täyspäistä" naista ole löytänyt.

Silloin kun tein profiilin, todella panostin tekstiin ja kuvassakin oon ihan itseni näköinen. Kuvittelin, että saisin naisilta runsaasti yhteydenottoja, mutta kuinkas kävikään? Ilmoitukseni käy lukemassa vain ne naiset, joiden sivulla minä olen ensin käynyt. Netin naiset ovat todella passiivisia. Flirtin lähettää ehkä noin joka kolmaskymmenes nainen...yleensä sellainen, josta minä en ole kiinnostunut.

Mikä saa naisen tekemään deitti-ilmoituksen? Useimpien kohdalla syynä ehkä se, että livessä ei kelpaa kellekään. On ylipainoista, mielisairasta, alkoholiongelmasta, sitoutumiskyvytöntä tai muuten vain luonne v-mäinen.

Olen lähettänyt viestejä erittäin monelle naiselle, vain harva vastaa. Monen naisen tekstistä paistaa läpi epätoivo ja katkeroituminen miehiä kohtaan. Eräskin haukkui ekassa viestissään netin miehet, jotka ovat kuulemma vain pelimiehiä.

Ja auta armias, jos hylkäät jonkun naisen flirtin, niin mikä haukkumisviesti sieltä tulee!
      En voi kun ihmetellä suomalaisten naisten käytöstä.

Olen tullut siihen tulokseen, että ainakaan suomi24:stä ei löydy fiksua naista. En tiedä maksullisista deittipalveluista, ei ole kokemusta.

Mutta eipä mulla muuta, nettideittailu on aivan turhaa touhua, livestä löytää varmasti paremman naisen.

• flglhj

Etelä-Pohjanmaalta oli yks elli noin 45v jolla aivan ihmeellinen profiiliteksti s.24.s, saattaa profiili löytyä vieläkin. Valtavat vaatimukset, oma kuvansakin löytyi, ei edes nätti mutta miehen piti olla top1. Uhkaili viime vuonna sulkea profiilin ellei miestä ala löytymään ja tekikin sen sitten mutta tekaisi sitten perään toisen profiilin eri nimellä, hieman eri teksti mutta tunnistaa kyllä ja kuvista tunnisti heti. Mielestäni aivan turha profiili kun heti paistaa läpi ettei ole aivan terve.

• jjkkkkkkk

7 14
        Olipa kommentti ! siis naiset jotka tekevät profiilin, ei livenä kelpaa kenellekkään. Mietis nyt vähän, että onko myös omalla kohdallasi asia myös näin, miksi sinä olet netistä hakemassa kumppania ? Ai niin, ethän sinä itse voi mitenkään kuulua tähän ryhmään.
        Itse ajattelen, että nettideittailu on nykypäivää. Itse en ainakaan halua miestä baarista tai yökerhosta.
        Netissä on kuitnkin enemmän fiksuja ihmisiä, jotka oikeasti hakevat sitä oikeaa.
        Viestiketjun aloittajalle sanoisin, että Tinderi on varmasti nuorille parempi saitti. Laske rimaa, älä laita niille misseille viestejä. On siellä kivoja ja fiksuja tyttöjä, kunhan et lähesty niitä, mitä kaikki muutkin.

• välillä

tuntuu sillä että nettitreffit ovat miesten ja naisten välillä erittäin ristirittaisia,
      esmierkiksi naiset luulevat että miehet ovat vaan sänkyhommien takia lähettämässä viestiä, mutta jaa minä en moista rumpaa jaksa jos naisille ei kelpaa fiksu ja tutustumisen arvoinen mies antaa olla,irtisanoudun kaikista deittisivuilta.

plus valta osa naisista pitää itseään a-luokan missinä ja kuvittelevat saavansa jonku brad pittin HAH

• Naisista

kyllä valitettavan moni tuntuu olevan kuvaillun kaltaisia vastaamattomuusprinsessoja, joilta ei saa edes asialliseen viestiin mitään vastausta.

• syy
    • djgiorejgi

Hmm, itse ainakaan en vastaa jos viesti koostuu seuraavista: "mitä kuuluu?", "kiinnostaako jutella?", "kiinnostaako seksiseura?" "kiva profiili sulla" jne. Vastaan viesteihin mistä oikeasti tulee tunne että tekee mieli vastata ja keskustella lisää. Itse sain aika paljon viestejä miehiltä ja mukaan istui myös muutama pidempi, ajatuksella kirjoitettu viesti, mikä kertoi miehestä miljoona kertaa enemmän kuin pelkkä profiili. Vastasin jopa miehelle joka ei profiilin katsomiskerralla vaikuttanut mitenkään erityiseltä ja kuvassa oleva mieskään ei kamalasti hetkauttanut, mutta miehen äly ja kirjoitustapa sai minut pauloihinsa. Nykyään ollaan onnellisesti yhdessä.

Eli kyllä sillä viestin sisällöllä on ainakin minulle todella suuri merkitys. Jos profiilissa ei ole kuin ikä ja paikkakunta ja joku "en keksi mitään kirjoitettavaa, kysy jos kiinnostaa" niin ei todellakaan herätä innostusta viestiä ko. miehelle laittaa. Muutamalle pidemmän viestin laittaneelle olen kyllä kohteliaasti vastannut että sori ei kiinnosta, jos viestiin on selkeästi nähty vaivaa jne. Mutta näistäkin olen monesti saanut huorittelut ja kamalaa vikinää perään että miksi ei kiinnosta kun olen niin täydellinen. Tuo tyyli viimeistään vetää siihen että ei todellakaan kiinnosta tällainen mies.

Eiköhän meillä jokaisella ole ne omat mieltymykset ja ne asiat mitkä meidät sytyttää. Itsellä se sattuu olemaan se älykkyys joka miehessä iskee. Perus kaduntallaajatollot ei kamalasti nappaa jos keskustelu sijoittuu lähinnä "mitä kuuluu" linjalle. Olen myös monesti sellaisia viestejä saanut, missä selkeästi jo ensimmäisessä viestissä nälvitään ja piilovittuillaan, eipä kamalasti tee mieli vastata, ellei ole ihan masokisti. Eiköhän ole jokaisen oma asia vastaako tai ei, ja varmasti jokainen ymmärtää jos ei parin päivän sisään viestiä takaisin tule, että ei kiinnosta, miksi se pitäisi vielä jokaiselle sanoin kertoa, kun vastauksena saa vaan kettuilua ja häiriköintiä?

• JAJAJA

Veikkaan että moni näistä sun mainostamista pitkistä ja suuresta henkevyydestä kertovista viesteistäkin on copy/paste viestejä. Ehkä pientä tapauskohtaista "tuunausta" ja parikymmentä viestiä matkaan toivoen että edes yksi vastaisi.

• Mätäneomenamätäne

Ihan näin btw, kun joskus itse pyörin nuorena naisena deittisivustoilla. En vastannut miehille, jotka minua ei kiinnostaneet. Jos vastasin ihan vain ystävällisyydestä, vaikka : "Hei, anteeksi, et vaikuta minun tyypiltäni (:" niin alkoi joko a.) huorittelu b.) jatkuva viesteillä pommittaminen todistaakseen, että olisi minun tyyppiäni. Päätin siis jättää vastaamatta. Ja viestejä tuli päivässä se alle-yli 10kpl.

Jos vielä olin useamman päivän pois, saattoi viestejä olla 20-50kpl. Silloin en yksinkertaisesti jaksanut vastata kuin heille, joiden otsikko vaikutti jo lupaavammalta kuin "moi" "oot hot

• sssssaasd

Kannattaa katsoa myös viestiketjun aloituspvm.

Väitätkö että jos saat viestin joltain komealta mieheltä niin dumppaat sen jos otsikko on vaan "moi" ?

• fdsfsdfsdfds

^Hehe juuri näin "persoonallisuus ratkaisee". KTM kirjoittaa pitkän avoimen kuvauksen itsestään.... "hmm pitäisiköhän vastata". Komea mies sanoo "moi mitä kuuluu"..... "joojoo heti huomasin ekasta viestistä, että meillä oli jussin kanssa tosi paljon yhteistä"

• Klloooovhvnnnnnvcyydd

Voisin kysyä itse, että miksi miehet eivät vastaa minulle?Olen mukava, luotettava, koulutettu, en etsi elättäjää ja arvostan miehessä enemmän luonnetta kuin ulkonäköä. En minäkään saa vastausta viesteihini miehiltä. Saan viestejä ainoastaan seksin vonkaajilta, pervoilta, hörhöiltä ja reppanoilta. Miehille tärkeintä naisessa on ulkonäkö, ja miehet etsii naista vain sen takia että saisivat seksiä säännöllisesti.Naiset miestä sen takia, että saisivat rakkautta ja romantiikkaa.

Näillä kriteereillä ei taida löytyä yhteistä säveltä.Miehet laittaa viestiä samoille naisille, joille kaikki muutkin miehet laittavat, eli nuorille, kauniille, hoikille pantaville naisille.Tavisnaisille tai jos olet-hui kauhistus läski, laittavat viestiä vain seksinvonkaajat /jurpot /hörhöt, koska he kuvittelevat, että ovat samaa tasoa siitä syystä, koska nainen ei ole nuori,kaunis ja pantava.Toki nämä myös ensin yrittävät näitä sanoja mimmejä. Lisäksi kaikki miehet pitävät itseään keskivertoa komeampina, joten kriteerit ovat tosi kovat naisia kohtaan....pettymys on suuri, kun se prinsessa ei sitten vastaankaan. Prinsessat seurustelevat prinssien kanssa ja toisinpäin ...kattokaa myös miehet ihan kriittisesti peiliin tai kysykää puolueeton mielipide itsestänne, niin saatatte yllättyä omasta markkina-arvostanne ja kun toimitte sen mukaan ettekä omien kuvitelmienne ja k...nenne, niin saattaapa joku joskus teillekin vastata...

• siikli

Niinpä niin. Seksin perässä on suurin osa miehiä ja sitten on kaikenlaista syrjäytynyttä tai itseriittoista miestä. Kyllä se on totuus, että hyvät miehet ovat varattuja ja kykenevät pitkiin parisuhteisiin.
        Olen nainen ja yli 10v suhde takana. Onko kukaan mies nettideiteillä hakemassa vakituista suhdetta?

• lfkklghk
        siikli kirjoitti:

Niinpä niin. Seksin perässä on suurin osa miehiä ja sitten on kaikenlaista syrjäytynyttä tai itseriittoista miestä. Kyllä se on totuus, että hyvät miehet ovat varattuja ja kykenevät pitkiin parisuhteisiin.
        Olen nainen ja yli 10v suhde takana. Onko kukaan mies nettideiteillä hakemassa vakituista suhdetta?

Se "suurin osa" jonka näette seksin vonkaaja miehissä on oikeasti se pienin vähemmistö jotka vonkaa koska ovat idiootteja ja te näette vain ne koska ne pitää eniten ääntä itsestään.
        Sama kuin baarissa hyvät miehet istuu hiljaa nurkissa helposti lähestyttävinä mutta te näette vain nämä vonkaajat jotka hyppii silmille ja vedätte omia johto päätöksiä, että kaikki miehet ovat samanlaisia.
        Voisitte naiset olla vähän aktiivisia itsekin.

• hiljaahyväätuleekai

Niin. Mihinkähän se tässä vuosien saatossa muuttuisikaan. Samaa vastaamattomuutta näköjään vuodesta toiseen. 😂

• jokumies83

Kaikkein järkevintä on vain olla passiivinen mies ja odottaa naisen yhteydenottoa.. jos todella on kiinnostunut nainen niin aloitteen kyllä saa naiselta. Voi olla että vuosiin ei tule mitään viestiä keltään mutta joskus ehkä.

• silpukka

Melkein parempi jättää vastaamatta kokonaan kuin tehdä niin kuin miehillä on tapana. Kirjoitellaan alussa hyvinkin tiiviisti ja kiinnostuneena, mutta sitten kadotaan yhtäkkiä. Onko kovinkin vaikeaa ilmoittaa ,ettei enää kiinnosta jatkaa. Toisaalta, mitäpä sellaisessa lurkissa menettääkään. Tekisi varmaankin katoamiset jossain vaiheessa suhdetta joka tapauksessa.

• Zhlhzögzögzöhz

Naiset ei vastaa, miehet vastaavat ensin ja sitten eivät enää vastaa.....naiset ja miehet haluavat eri asioita ja arvostavat vastakkaisessa sukupuolesta töysin erilaisia asioita.

Nainen haluaa rakkautta ja romanssin ja mies vakituisesti seksiä Nainen etsii prinssiä joka toteuttaa sadun romanttisesta rakkaudesta, mies etsii naista joka herättää heidän seksuaaliset halunsa... Ei ihme, että Nämä tarpeet eivät kohtaa, ja siksi toinen tai toinen osapuoli ei vastaa/lopettaa vastaamisen Kaikki kun tajuais tämän, eli naiset etsii romantiikkaa ja rakkautta ja miehet vakituista seksiä (Tästä joutuu maksamaan sillä, että joutuu olemaan Parisuhteessa), niin helpompaa olisi kaikille.Eli nainen ei vastaa, jos et ole se prinssi ja mies ei vastaa/lopettaa vastaamusen, koska et ole pantava

• Huuhaata

No kerrotaan kokemus savosta 50 mies ,monet harrastukset ,savuton ,viinaton ,kuntoileva ja sen näköinenkin.kaikille joille voin reffipaketittomuuden puuitteissa kirjottaa apaut(50-100) ...olen kirjoittanut ihan persoonallisen kirjeen.ei yhtään vastausta.suomi 24

• MissOMG

Viestisi perusteella olisi petrattava ainakin kirjoitustaitoa, jos aiot tuloksia saada...

• hiihigig
        MissOMG kirjoitti:

Viestisi perusteella olisi petrattava ainakin kirjoitustaitoa, jos aiot tuloksia saada...

Näin on. Minä miehenäkin reagoin kirj.virheisiin jos ne ovat noin säännöllisiä, eli kyse ei ole yhestä tai kahesta tahattomasta virheestä. Antaa sen kuvan että on vähän piip.

• ktastrofal

En ymmärtänyt sisältöäkään ja kieliopilliset virheet olivat piste iin päälle.

• PariFaktaaDeiteistä
        MissOMG kirjoitti:

Älä kehtaa lässyttää. 50 v mies on oikeassa deitit huuhaata kun viestien persoonallisuus on se millä deiteillä jyrätään jos millä tai sitten ei millään kun yleensä ei millään muulla kuin on kykenevä ostamaan Tukholan keskustasta katon tasolta asunnon ja muussa tapauksessa naiset tykästyy aina kaikissa tapauksissa ennen pitkään kijua kokkaileviin naapurin miehiin niihin ketkä grillaa tarjouksesta kesä perjantaisin HKn sinistä takapihalla tai parvekkeella North State huulessa siis näihin naapurin miehiin tykästyvät rakastuvat hankkivat lapset kyllästyvät eroavat siis pistävät elämänsä miehiin pesten tyytyväisinä aikansa niiden sukat kalsarit ruoka puoli siis naapuriston miehiin mitä saavat ilman deittejä !!!!

• rofohku
        PariFaktaaDeiteistä kirjoitti:

Älä kehtaa lässyttää. 50 v mies on oikeassa deitit huuhaata kun viestien persoonallisuus on se millä deiteillä jyrätään jos millä tai sitten ei millään kun yleensä ei millään muulla kuin on kykenevä ostamaan Tukholan keskustasta katon tasolta asunnon ja muussa tapauksessa naiset tykästyy aina kaikissa tapauksissa ennen pitkään kijua kokkaileviin naapurin miehiin niihin ketkä grillaa tarjouksesta kesä perjantaisin HKn sinistä takapihalla tai parvekkeella North State huulessa siis näihin naapurin miehiin tykästyvät rakastuvat hankkivat lapset kyllästyvät eroavat siis pistävät elämänsä miehiin pesten tyytyväisinä aikansa niiden sukat kalsarit ruoka puoli siis naapuriston miehiin mitä saavat ilman deittejä !!!!

Sama miesmkirotusvirheineen kuin yllä

• Savon vääntäminen on niin junttia, kuten kirjoitusvirheetkin. Murteen puhuminen on ok, persoonallista, mutta jos pitää kirjoittaa viäntämällä ja kiäntämällä, niin en lue kahta riviä pitemmälle.

• tässäsyy

Ongelmasi on savolaisuus. Se ei näytä hyvältä missään yhteydessä. Sama kuin heti myöntäisi luonnevian, laiskuuden, alkoholismin ja heikot geenit. Ihan sama mitä profiiliisi olet laittanut koska savolaiset valehtelee ja on kieroja. Ei niitä kukaan usko.

• kie6rtjrtjwtjwtrjj

Ite tällai nelikymppisenä kyllä saa jotain juttua aikaiseksi, ja sillaikin että voisi saada jotain livenäkin, mutta käytännössä se tarkoittaa sitä että pitää yrittää vähän vanhempia naisia.
      Jos yrittää edes jokusen vuoden nuoremmille, tai itseään "nuorekkaina" pitäville eli joilla pakkelia ja hiusväriä pää täynnä, niin ei tule takaisin mitään.

• fillaristiblondi

Miksi ihmeessä odotatte helmiä putoilevan joltain deittisivuilta? Kukaan täyspäinen nainen tai mies ei lorvi kuukausia hakemassa seuraa netin kautta, ellei sitten ole seksihaussa. Silloin peli on aivan selkeä ja mielestäni jopa rehellinen, vaikken itse alkaisi moiseen.

Maksulliset deittisivut karsivat ikävät ihmiset suht tehokkaasti pois, mutta ilmaissivut pullottavat seksiä vaanivaa miestä.

Kyllä ne kiinnostavat ihmiset tupsahtavat kohdalle tuosta oikeasta elämästä, siinä näkee heti ihmisestä kokonaisuuden ja joko kiinnostuu tai ei. Flirttien ja viestien odottelu ja mhdollisen tapaamisten myötä alkanut suhteilu on epätoivoista. Senkin ajan voisi käyttää paremmalla tavalla.

• siksienvastaa

ukot... ihannekumppani 19v. - 70v.

• 35vlapsetonjaeronnut

Nytpä on sitte pari viikkoa tätäkin palvelua testattu ja täysin turha suomi24 treffit on 35v miehelle. Ei minkäänlaista keskustelua syntynyt 30-40v naisten kanssa. Itse ainakin heitän pyyhkeen kehään ja luovutan tän homman kokonaan. Jätän nämä hommat muille.

• Himmeli

Samoin, poistin profiilin tuolta kristilliseltä saitilta, en ole haussa enää missään. Sielläkin oli seksin hakijaa tai ei vastattu viestiin. Ovat varmaan parempaa väkeä. Mutta nyt kuljen tuolla kaupungilla nauttien kesästä. Vastaan kylla, jos tuolla ulkona minut pysäytetään juttelemaan :)

• Samatinderissä

Tämä sama Tinderissä. Miksi ihmeessä naiset eivät vastaa viesteihin, vaikka jostain syystä ovat painaneet sydäntä? Jos ei kuitenkaan kiinnosta, niin voisi sen parin poistaakin. Mutta nyt jostain syystä halutaan rokottaa listalla kuukausikaupalla.

• Kyllä_vastaamme

1) Kirjoita itseäsi vanhemmille naisille. 5 vuoden ikäero ei ole mikään este.
      2) Kirjoita naisille, joita et pidä välttämättä kauniina tai joilla ei ole kuvaa.
      3) Otata itsestäsi hymyilevä valokuva ammattivalokuvaajalla. Leikkauta kuvaa varten siisti tukka ja laita päälle tyylikäs kauluspaita. Huoliteltu olemus antaa turvallisen vaikutelman.
      4) Älä kirjoita liikaa. Muutama virke. Mainitse, että sinulla on pysyvä työpaikka ja etsit pysyvää suhdetta. Sano että haluat perheen ja lapsia.
      5) Kun nainen vastaa: Älä chattaa äläkä rupea kirjekaveriksi. Pyydä naista parin lyhyen viestin jälkeen ulos. Sovi treffipaikka naista lähellä olevaan paikkaan ja ehdota ajankohtaa mieluiten 4-7 päivän päähän.

• Vastatkaakäytännössä

Yksi. Se on huomattu. että varsinkin 40 ja yli naiset etsivät itseään nuorempia.

Kaksi. Vain harvoin olen yrittänyt lähestyä kuvallisia naisia. Vastausprosentti on silti lähes olematon.

Kolme. Kuinka usein naiset korostavatkaan kuvaa, kampausta ym. pinnallista. Tältäkin kirjoittajalta sai vaikutelman, että miehillä pitäisi olla kuva, mutta kuvattomat naisetkin pitäisi huomioida. Minulla on muut kriteerit akututustumiseen kuin pelkkä kasvokuva tai ikä.

Neljä. Naisilla on erittäin paljon jopa alle rivin mittaisia esittelyjä, eikä muitakaan oleellisia tietoja ole täytetty liityttäessä sivustolle. Minulla suunnilleen tämän kommentoinnin verran, kohdat 1-5 yhteensä. En ymmärrä tuota työpaikkavaatimusta, koska naiset väittävät ettei rahalla ole juuri merkitystä. Tiedän monien korkeasti koulutettujenkin joutuneen välillä työttömäksi. Minä merkitsee eniten se mitä nainen tekee ja harrastaa vapaa-ajallaan.

Viisi. Tuollaiseen treffailuun en suostu. Olisi melkoista ajan- ja/tai rahan tuhlausta matkustaa jonnekin kauas tutustumaan naiseen, josta ei tiedä etukäteen edes perustietoja. Jos nuo oleelliset perustiedot löytyvät profiilista tai niistä parista viestistä ja vastaavat likimain toivottuja, niin tottakai tapaamisen voi sopia nopeasti. Tilanne on paljon helpompi, jos olen itse tehnyt aloitteen, koska en ota yhteyksiä ellei tärkeimmät tiedot ole jo esillä profiilissa.

• surkuhupaisaa

Itse en pidä noita vuositolkulla deittisivuilla notkuvia naisia edes kovin normaaleina. Ei kukaan edes jonkin verran tajuissaan oleva ihminen roiku sivuilla vuodesta toiseen online ja jätä vastaamatta ilmeisesti lähes kaikille miehille.

• eppp

Tunnen yhden naisen jolla deitti-ilmoitus ollut jo vuosia eri deittipalstoilla samanaikaisesti. Hakee seksiseuraa, mutta sitä ei paljasta profiilissa. jos ottaisi maksun miehiltä, olisi rikas nainen. Haaveilee polyamorisesta liitosta mutta ikää 55v alkaa olla jo liikaa.

• eppp
        eppp kirjoitti:

Tunnen yhden naisen jolla deitti-ilmoitus ollut jo vuosia eri deittipalstoilla samanaikaisesti. Hakee seksiseuraa, mutta sitä ei paljasta profiilissa. jos ottaisi maksun miehiltä, olisi rikas nainen. Haaveilee polyamorisesta liitosta mutta ikää 55v alkaa olla jo liikaa.

Eli ei ole normaali tämäkään yx nainen.

• mansikkainen2

En tiedä enkä ymmärrä, miksi naiset yleisesti ottaen eivät vastaisi miehille. Kuitenkin ovat itse sen treffiprofiilin laittaneet ja tarkoitus on selvä: tutustua miehiin sitä kautta.

Olen itse nainen, minä olen onnekseni löytänyt rakkauden netistä ja kyllähän se vaati minulta siinä missä mieheltäkin hiukan vaivannäköä. Kirjoitin monen monta vastausta eri miehille. Kävin joillakin surkeilla treffeillä - tarkoittaa että jouduin valheiden kohteeksi.

Treffeillä paljastuu heti, että totuutta on kaunisteltu. En minä ainakaan anna jo minulle valehdelleelle miehelle uutta mahdollisuutta. On ärsyttävää itse panostaa ja loukkaakin se, kun itse on ollut vilpitön.

Uskon, että vaivannäkö palkitaan muillekin kuin minulle ja meille. Olen ymmälläni, mikäli naiset eivät tosiaan asiallisille vastaa. Jossain vaiheessa tietysti itsenikin piti vastata tyyliin "Hei! Kiitos paljon yhteydenotostasi, mutta huomaan profiilistasi että en sovi sinulle ja syy tähän (asuinpaikka, etsii max 65-kiloista, tupakoiva tai kuva niin luotaantyöntävä jolloin keksin muun syyn...) Hyvää jatkoa ja toivon onnea etsintääsi!" tms.

Ei siinä oikeasti niin kauan mene edes. Copy Pastekin keksitty. Pelkät seksiehdotukset jätin vastaamatta. Toivon että naiset ryhdistäytyisivät. Tsemppiä kaikille hyville miehille :)

• mansikkainen2

Kiloista jatkan että oma pituus ja paino oli profiilissa samoin edellytyksenä miehenkin savuttomuus, mutta selvisi että monet miehet eivät lukeneet profiiliani taikka välittäneet siitä.

(Itse 172cm/75kg niin turha oli näin läskin vastata sille 130-kiloiselle miehelle joka vaatii naisensa olevan max 65kg :) )

• Viestinviejä

Osa naisista on vain korottamassa itsetuntoaan, joka nousee kun saan paljon viestejä.
      Heillä ei ole aikomustakaan vastata viesteihin.

• Miehenä ihmettelen, minkälainen miehen pitää olla, kun normaali mies ei kelpaa? Olen 185cm, n.85kg, hoikahko, alkoton, en tatuoitu, en rikollinen, en nahkapää, ei ajamatonta partaa, en käytä huumaavia lääkkeitä, en edes buranaa, kuin pari kertaa ehkä vuodessa, en ole väkivaltainen, en epäkohtelias, avaan oven ja kannan kauppakassin? Mutta, satun juomaan kahvia ja tupakoin???Siinä hyvä syy naisille, tupakoida ei saa, mutta alkoholia saa nauttia vaikka joka päivä.

• mansikkainen2

Kyllä se tupakointimajaa meidät savuttomat naiset kauemmaksi. On se haju jotain niin vastenmielistä kun itse ei ole ikinä polttanut. Ei se ole tarkoituksellista ilkeyttä vaan se haju tekee huonon olon: päänsäryn ja kuvotuksen. Tupakoivat naiset sopii tupakkimiehille ja päinvastoin.

• Raikas_hetero

Pakko myötäillä, kyllä se tupakoiminen on todella vastenmielistä jos joutuu sietämään. Olen itse 44-vuotias mies ja onneksi savuttomuus valtaa alaa edelleen. Seurustelin useampi vuosi sitten naisen kanssa, joka poltti mutta onnekseni oli savuton silloin kun nähtiin. Aina vain ei voinut. Se haju mikä jäi terassilleni oli inhottava, mutta tämän jälkeen kun aloimme uudestaan "näkemään" aloittaen suutelusta, oli se kuin olisi tuhkakuppia imenyt. Vastenmielistä.

Olen itse savuton ja aina ollut. Jos nainen ilmoittaa polttavansa, niin - ei kiitos. Yök.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      98
      4781
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      140
      3203
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3145
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      413
      2264
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      236
      1392
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      11
      1233
    7. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      76
      1207
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      71
      1151
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      31
      1118
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      118
      1028
    Aihe