Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Keto.neilikka
profiilit
Keto.neilikka
Keto.neilikka
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
208
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Eipä+tuolla+muita+olisikaan+kuin+sinkkumiehiä,+jos+pääsisivät+sisään.+Kiva+olis+poikien+keskenään+orgioita+pitää,+vois+pyllypanoakin+kokeilla+ihan+kunnolla+sekä+saajana+että+antajana.
10.05.2018 22:20
Jos+puhut++parittelusta+naisesi+kanssa,+voit+olla+varma,+että+joudut+vaihtoon+hyvin+nopeasti.
10.05.2018 09:18
No+jos+ne+mahdollisuudet+on+noin+olemattomat+oikeassa+elämässä,+niin+melko+varmasti+samaa+tasoa+on+nettimaailmassakin.+Vain+rumat+ja+epätoivoiset+etsivät+netin+kautta+seuraa.
10.05.2018 09:13
Ja+vielä+miten+kysytään.
10.05.2018 09:07
Kulunut+virsi,+keksi+jotain+uutta.+Ehkäpä+kenties+se+onkin+mies,+jolla+on+turhan+suuret+luulot+itsestään+ja+ihmettelee+sitten,miksi+ei+kelpaa+itseään+ylempitasoiselle+naiselle.
10.05.2018 09:06
En+minä+miehenä+viehättyisi+juoposta+bilehileestä+tai+tupakoivasta+mulkuista,+joten+eikö+se+ole+ihan+sama,+mitä+sellaiset+naiset+hakevat.
10.05.2018 09:00
Kannattaisi+muistaa,+että+40-50+v+nainen+on+jo+aikuinen,+takana+pitkä+suhde,+avioliitto,+lapsia,+mitä+kenelläkin.+Ei+ole+enää+tarvetta+mielistellä+ja+etsimällä+etsiä+miestä+rinnalle.+Ollaan+jo+siinä+iässä,+että+kompromissiin+pitää+olla+hyvä+syy.+Jos+keskustelutaitoja+vaaditaan,+se+tarkoittaa+muutakin+kuin+kahden+sanan+vastauksia.+Jos+mies+ei+osaa+kirjoittaa,+ei+hän+osaa+keskustellakaan,+joten+kiinnostusta+ei+naisen+puolelta+herää.+Se+on+sitten+ihan+sama,+miten+verisesti+mies+suuttuu,+kertoo+vain+miehen+luonteesta+paljon,+kaikki+pitäisi+saada+ilman+suurempaa+vaivannäköä.+Kyselevä+nainen+ehkä+yrittää+ottaa+selvää,+oletko+samanlainen+kusipää+kuin+ex+ja+huomaa,+että+kyllä+olet,+ei+jatkoon.
10.05.2018 08:50
Minä+aikonaan+leikkautin+pitkät+hiukset+lyhyiksi,+koska+lyhyt+malli+on+helpompi+hoitaa+ja+laittaa.+Ja+muutenkin+kasvonpiirteisiini+sopii+lyhyt+malli,+ei+tarvitse+peitellä+hörökorvia+tms.+Jos+mies+ei+tykkää,+niin+ei+ole+minun+murhe,+etsiköön+jonkun+toisen+lyylin.+En+minäkään+ole+miestä+vaihtoon+pistänyt,+vaikka+ei+olisi+rintakarvoja+ollut,+silti+karvainen+rinta+on+seksikkäämpi.
10.05.2018 08:36
Ihan+samalla+tavalla+mieskin+voi+toimia,+helppous+koukuttaa.
10.05.2018 08:17
Ihan+tutustumalla+ja+kuuntelemalla,+mitä+se+toinen+puhuu.+Kyllä+pelimies+nopeasti+paljastaa+aikeensa.+Jos+mies+on+tosissaan+kiinnostunut,+hän+malttaa+rauhassa+tutustua+ja+kertoilla+itsestäänkin.+Mutta+parhaiten+pelimies+onnistuu+naisten+kanssa,+joilla+on+huono+itsetunto,+halutaan+uskoa+kaikki+mitä+mies+höpisee.
10.05.2018 08:16
Eikös+se+ole+ihan+normaalia,+että+tapaillaan+ja+katsellaan,+kuinka+jutut+natsaa+yhteen?+Jos+ei+tunnu,+että+tästä+suhde+kehittyy,+miksi+pitäisi+väkisin+yrittää+olla+suhteessa?+Ei+se+riitä,+että+toinen+haluaa+sitoutua,+mutta+toinen+ei+halua+sitoutua+itselleen+sopimattomaan+kumppaniin.
09.05.2018 11:55
Suljetussa+tilassa+en+minäkään+pitemmän+päälle+tulisi+kenenkään+kanssa+toimeen.+Muuten+en+olisi+asiasta+mitenkään+huolissani,+laumasielut+viihtyy+yhdessä,+tyhmyys+kun+tiivistyy+joukossa.+Mutta+vapaaehtoinen+oleskelu+ihmisten+seurassa+perustuu+siihen,+että+halutessaan+voi+poistua+paikalta+ja+jättää+jengin+jauhamaan+keskenään.
09.05.2018 11:49
Joku+voisi+ollakin,+mistäpä+minä+tiedän.+Mutta+naisethan+eivät+tunnetusti+tule+toimeen+suljetussa+tilassa+keskenään,+joten+en+usko.+Varsinkin+jos+tässä+ajetaan+takaa+sitä,+että+naiset+laitetaan+lukkojen+taakse,+etteivät+ällöttävät+ätmit+pääse+pilaamaan+tunnelmaa.
09.05.2018 09:32
Haen+kumppania+oikeilla+kriteereillä+itselleni.+Jos+ne+kriteerit+ei+natsaa+miehen+kanssa,+ei+ole+mitään+järkeä+kituuttaa+yhdessä,+koska+mies+niin+kovasti+haluaa+olla+parisuhteessa.+Nämä+lähimmäisriippuvaiset+riippakivet+eivät+vain+itse+ymmärrä,+etteivät+ikinä+voi+täyttää+minun+kriteerejäni.+Minulle+jännämies+ei+ole+alkoholisoitunut+ja+väkivaltainen+pettäjä,+vaan+mukava+ja+kunnollinen+tavismies.+Hän+elättää+itse+itsensä,+ei+roiku+äidin+helmoissa,+osaa+ajatella+muitakin+kuin+itseään+ja+käyttäytyy+sivistyneesti,+mutta+ei+hienostele.+Ja+tietenkin+ulkonäön+pitää+olla+minua+viehättävä,+mutta+minä+en+vaadi+lihaksikasta+kroppaa+tai+superkomeaa+naamaa.+Näillä+kriteereillä+on+myös+löytynyt+pitkäaikaista+seuraa,+joten+vastaus+alkuperäiseen+kysymykseen+on++ei,+en+etsi.
09.05.2018 09:29
Tuo+on+ehdottomasti+parempi+asenne+kuin+se,+että+kaikki+naiset+ovat+panemista+varten.+Moni+nainen+olisi+paljon+onnellisempi,+jos+miehet+eivät+yrittäisi+kopeloida,+tuijottaa+tissejä+tai+ottaa+mitään+kontaktia.
09.05.2018 09:17
Miksi+pitäisi+näytellä,+jos+oikeasti+on+onnellinen?+Jotkut+ovat,+minkäs+sille+voit.
09.05.2018 09:14
Minkäs+takia+tämä+palsta+on+täynnä+kitinää+ja+ulinaa+siitä,+ettei+löydy+naista,+vaikka+kuinka+etsii,+jos+mies+kerran+pärjää+paremmin+ilman?+Jos+naisella+on+huono+itsetunto,+hän+ei+varmasti+tavoittele+tasoistaan+parempaa,+vaan+nimenomaan+tyytyy+johonkin+jämään,+että+olisi+joku+rinnalla.+Mutta+typerä+mies+kääntää+tämänkin+niin,+että+naiset+haluavat+jännämiehiä,+eli+juurikin+näitä+väkivaltaisia,+pettäviä+alkoholisteja.
09.05.2018 09:12
Oliko+estoille+jotain+syytä?+Jos+peruu+treffit,+niin+tuskinpa+viestittelee/soittelee+enää+tuon+jälkeen,+varsinkaan+jos+ei+kerro+syytä+perumiselle.+Että+hukkaan+menee+ne+estot,+jos+ei+kukaan+edes+yritä+tavoitella.
08.05.2018 09:03
Minusta+omaan+elämänlaatuun+panostaminen+on+tärkeämpää+kuin+miettiminen,+miten+olisin+miesten+mielestä+viehättävämpi.+Jos+lemmikkieläin+vähentää+viehättävyyttäni,+niin+en+luopuisi+sen+takia+lemmikistä.+Muutenkin+nuo+aloittajan+luettelemat+epäkohdat+ovat+ihan+normiasioita,+jos+ne+tekevät+naisesta+onnellisen,+ei+sen+pitäisi+olla+mieheltä+pois.+Mutta+jos+ne+eivät+miehen+mielestä+ole+naiselta+toivottuja+ominaisuuksia,+hän+voi+keskittyä+niihin+naisiin,+joissa+yhdistyy+häntä+viehättävät+ominaisuudet+ja+jättää+kokonaan+huomioimatta+muut.+Tälläisen+listan+voi+laatia+vain+sellainen+mies,+jolla+ei+vientiä+naisten+keskuudessa+ole.
08.05.2018 06:28
Sullahan+ei+ole+mitään+hätää,+kun+et+pääse+painamaan+niitä+löysiä+spermarännejä.+Sinähän+et+ole+komea+etkä+jännä,+niillä+kun+on+isot+vehkeet,+jos+pillut+ihan+löystyy+höylätessä.
07.05.2018 21:17
7 / 11